|
Post by Turo on Jun 7, 2012 9:06:37 GMT 1
Turo sad bare og studer sommerfuglen, hun så ikke sam sad og kigge på hende. hun sad bare i sin egen verden der dog snart forsvandt da hun mærke noget trille ned mellem brysterne, hun vine og hoppe op og fik ryste bæret ud af kjolen, hun så nu mod sam der løb væk fra hende "uuuh din!" hun løb efter ham, og det var enlig nemt nok for hende at holde trip med ham for hun var jo vand til at løbe rundt meget, efter drengen og efter bytte så det var næsten det hun var bedste til ud over rengøring. hun endt med at hoppe op på ryggen af sam "Fik dig!" grine hun oh holdt godt fast som hun fik bene lag om hans hofter og sad praktisk talt godt fast, hende fik han ikke så let af igen hun grine bare blidt og hade hovede over hans ene skulder og så på ham, "du ikke så lidt fræk sådan at kaste bær der ned fy slemme vinbonde" hun fnise og så på ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 9:20:11 GMT 1
Da hun sådan hoppede op på hans ryg, grinte han bare, og efter hendes ord, lod han sig falde ned i græsset, dog med strakte arme så hun nærmest sad på ham som var han en hest. Han valgte dog at trille ned på siden, hvorefter han lod sine hænder søge mod hendes lår for at kilde hende får at få hende til at give slip. Dette gjorde han fordi han gerne ville vende rundt og se på hende, måske endda lege lidt mere tagfat, for han var vel et stort barn et sted. Han ville også gerne have en skjorte af igen, for græsmærker var Sandy ikke så glad for at skulle rengøre og slet ikke når det var hans fine skjorte. [blue]"Du kan da bare lade være med at strutte sådan med det perfekte mål."[/blue] Grinte han så, for det passede jo, og han ramte jo målet, så han var meget stolt. Desuden var det vel typisk drenge at gøre sådan noget? På trods af han var mand, opførte han sig jo som en drengerøv.
|
|
|
Post by Turo on Jun 7, 2012 9:32:30 GMT 1
Turo grine som han fik hende ned i græsset da han lag sig på siden, og vine da han begyndt at kilde hendes bar lår "haha NEJ! ikke kild!" hun skyndt sig at kravle væk og kom op og stå mens hun gispe lidt efter luft, hun var så skrækkelig klilden stort set på hele kroppen og var nogle gang en plage for hende, hun så på ham og smile drillen. "det var også kun denne ene gang du kunne ramme hvem siger du rammer igen eller for lov" spurt hun drillen og bare for at drille mere skød lidt frem med bryste der hoppe en smule, hun var klar til at stikke af vis han skulle finde på at jage hende, det her var meget sjovt det var lidt som at få lidt af den barndom igen hun aldrig hade haft før, hun så på ham og nuller lidt ved en tåt af det krølle hår og vente på at se hvad han hade tænkt sig at gør. det var lidt underligt at se en fuldvoksen mand vær som et barn igen men hun fnise bare og syntes det klædt ham "skal vi se om du kan fange mig gammel dreng" hun smile udforderne og begyndt så at løb mens hun grine og prøve så vidt muligt at gør det svært for ham at fange hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 9:40:33 GMT 1
Som hun kravlede væk, kunne han ikke helt lade være med at se på hendes røv, han smilte svagt og nød synet meget, inden hun rejste sig. Han var selv hurtigt på benene, hun var nu dejlig og han ville nyde den her aften og nat, mere end hvad var tilladt. [blue]"Jeg ville til hver en tid kunne ramme! Og du opdagede det ikke før det var for sent, så hvem siger du opdager det næste gang min kære?"[/blue] Kom det provokerende fra ham, men på en drillende måde, som var han bare mesteren over alle mestre til at ramme på mål mellem hendes bryster. Et par dejlige bryster som han ikke kunne lade være med at kigge på da hun struttede sådan med dem og de hoppede ganske kort. Sam rystede lidt på hovedet og løb så efter hende. [blue]"Hvad snakker du om? Jeg er drengerøv i bedste alder kvinde!"[/blue] Grinte han og satte ordenlig efter hende, inden han greb hende og livet og kastede sig ned i græsset med hende oven på sig som han holdte hende blidt ind til sig. Han smilte stort og nød egentlig at høre hende grine, se hende smile og bare mærke glæden fra hende.
|
|
|
Post by Turo on Jun 7, 2012 10:01:07 GMT 1
Turo Grine "fordi jeg vil holde øje med dig for eftertiden " lo hun og løb vider, hun grine som hun kunne hør han løb efter hende "Ha! du en oldsag er du!" grine hun og gjorde alt for at slippe væk men mærke til sidste han fik fat om hendes liv, hun vin og vælte med ned i græsset og lå oven på ham, hun gispe og grine mens hun bar blev liggen og hade hænderne på hans bryst "okay okay du vinder! du vinder!" gispe hun og hade panden mod hans bryst men hun stadig grine lidt, og hade det bare rigtig sjovt, hun fik hovede op og så på ham og smile bare mens hun fik noget af hovede om bag øret og gispe stadig lidt men ikke så meget mere.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 10:06:09 GMT 1
Hans udholdenhed var unik, men det var på grund af hans væsen, han smilte stort og nød at have hendes former presset mod sig, ganske uskyldigt egentlig, sådan da. Det var rart at have det så sjovt, hans søskende var jo blevet meget ældre nu og havde ikke tid til sådan noget pjat, eller jo nogen gange når han blev ved. Hans charme væltede selv hans egne søstre. Det var nu egentlig et dejligt liv han havde. Roligt begyndte han at nusse hende på ryggen som hun lå der, fristelsen i at lade sine hænder glide op under kjolen var rimelig stor, men han styrede sig, for hans vilje var stærk. [blue]"Hvad vinder jeg?"[/blue] Spurgte han så med et charmerende smil, for nu hvor hun så fint kunne gentage han havde vundet, hvad var det så egentlig han havde vundet? Sam elskede at lege og drille kvinder, der var intet bedre end harmløs flirten.
|
|
|
Post by Turo on Jun 7, 2012 10:11:02 GMT 1
Turo lo da han spurt hvad han hade vundet "de er heldig de kan vælge alt fra en blomster kæde eller armbånd til et kys lig hvor de vil have det" det sidste sag hun tydelig vis drillen og så på ham og nød enlig han nusse hende på ryggen hun lå ganske roligt og så på ham og lod en finger køre i cirkler i hans hår og smile bare mens hun stadig lå og små fnise og så tydelig vis afslappe og glad ud, hun hade ikke vær så lykkelig længe faktisk var hun sikker på det her var den første rigtig lykke hun hade prøve ud over da tvillingerne blev født, det hade væres hendes livs lykke hade det og hun kunne ikke ønske sig beder børn ind de to dreng hun hade, hun håbe dog en dag at give dem en bror eller søster men den tid den sov lig nu hade hun det fint som hun hade det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 7, 2012 10:22:03 GMT 1
Hendes ord fik ham til at grine og lyst til at drille hende, han truttede med munden. [blue]"Så vil jeg gerne have et kys lige på munden."[/blue] Sagde han drillende og truttede så igen munden, bare for at drille hende, han nussede hende stadig. Det var virkelig svært at holde sine hænder fra hendes røv når den jo så fint var der for enden af hendes ryg, det var jo lige til og så hive lidt op i kjolen. *Sam tænk så på noget andet, ellers mærker hun snart til dine tanker!* Han måtte lige være efter sig selv, for før han vidste af det lå han med stiv dolk og det ville hun med garanti kunne mærke, derfor stoppede han hurtigt sin tankegang og tænkte på noget andet. Hendes former nød han nu stadig, selvom det var diskret. [blue]"Jeg fatter ikke at drengenes far gav slip på dig, du er jo helt fantastisk Toru."[/blue] Hviskede han så blidt, da det jo var sandt.
|
|
|
Post by Turo on Jun 7, 2012 13:01:52 GMT 1
Turo fnise og så på ham lave trut mund, "du ikke så lidt fræk du!" hun fnise og have et et hurtig lille trut mund kys lige som man lært små børn og gør, hun fnise og så på ham og blev ellers liggen og så ellers bare på ham. "jeg var jo en rengørings kone jeg var langt fra ind for hans klasse til at blive set som en brud.. og jeg har gjordt alt for ikke at stød på ham igen..dethar nok også hjulpe på han ikke tog mig" hun trak på skulderne og så ned i sam bryst og tegne cirkler på hans bryst, hun hade jo vær forelsket i Shade men den forelskse hade hun lagt log på og satte lås på loget, så var hun bleven lun på gambit men det lykkes ham at dræbe den lille forelskelse også, hun ville ikke flade for sam hun ville ikke igennem den følelse mæssig rutse tur igen, det ville hendes hjerte ikke klar, vis hun skulle lade for en skulle det vær fordi hun vist han ville vær hos hende foraltid, turo så på sam og smile og plukke lidt blomster rundt om ham og flætte dem sammen og satte den fin kans på hans hovede "sådan nu du ikke kun vin kong men også blomster konge" hun kom igen med en sød latter og så roligt og varmt på ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 8, 2012 11:23:35 GMT 1
Det var lidt som en drøm at ligge her med hende, himlens smukke farver, duften af duggen der nu var begyndt at sætte sig på græssets strå og blomsternes blade, han sukkede stille og nød hendes varme på sig. Roligt nussede han lidt ned omkring hendes balder, af ren refleks. Han smilte svagt lykkelig og åbnede øjnene da hun satte en blomsterkrans på ham. Et sted havde han lyst til at lege lidt, men det ville være så synd for hende efter alt det hun havde været igennem. Derfor ville han lege på den mere venlige måde, han vendte dem rundt og lå over hende med et triumferende smil. [blue]"Selvom jeg vinkonge og blomsterkonge er højere status end du min lille blomst, ville jeg med glæde have så fantatisk en kvinde når jeg engang er klar til ægteskab."[/blue] Han lavede sin stemme om så han lød helt højtidlig og grinte lidt fjoget, han elskede at få givet en høj status, han følte sig så vigtig, selvom han vel egentlig ikke var det som sådan.
|
|
|
Post by Turo on Jun 8, 2012 17:55:47 GMT 1
Turo hade godt mærke han hade nusse rundt om hendes baller og skulle til at reager i det han vendt dem op, hun så op på ham og kunne ikke ladevær med at grine af den måde han lød så højtidlig på "du finder nok en der minder om mig et sted i byen.. du skal bar svinge lidt med den bette røv du har eller løft et øjen bryn så står der nok 100 piger klar til at gifte sig" hun smile og lo, hun hade dog rødme lidt da han hade sagt en blomst som hende, men hun ville ikke tag det alt for personligt han skulle have en beder pige ikke en Darklia pige som hende der hade to børn med en anden mand, han fortjent en ren pige der ingen børn hade og som kunne giv ham sit første barn, hun kunne også jo men for hende galt det ikke rigtig fordi hun jo allerred hade født to børn hun elskede meget højt, hun så på ham og lod fingerne nuller om hans hår ved blomster krænsen og smile blidt og nød selv den smukke himmel og den friske duft af vådt græs og blomster, hun lukke øjne og lå bare og nød lyden af de fugle der stadig sang og trak vejre dybt og roligt, hendes ansigt lag sig hen i fredfyldt folder og hendes læber bevæge sig lidt som hun trak vejre gennem munden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 26, 2012 9:27:14 GMT 1
Lige nu havde han det helt perfekt, han elskede følelsen af hende under sig, hendes smil og lige nu hendes fredfyldte ansigt som han blidt kærtegnede med sin varme hånd. Et sted havde han sådan lyst til at kysse hendes noget så fristende læber, men hans varme hjerte kunne ikke få ham til det, for det ville ødelægge alt for hende og han var ikke klar til et forhold, kun at fjolle rundt. Hvilket var grunden til at han faktisk ikke havde så meget sex som han kunne have, for lysten var der bestemt, men han ville ikke såre kvinderne. Pokkers til gode hjerte som bankede ivrigt i hans bryst lige nu, han smed sig ned ved hendes side i stedet og så op i himlen som skiftede farve og lod solen glide bort. Det var smukt og helt igennem fortryllende, han elskede naturen. [blue]"Jeg vælger ikke hvem som helst, jeg vil bygge noget ægte op med den kvinde jeg tager til min hustru og jeg skal være mere moden end jeg er nu."[/blue] Sagde han så stille med en varm stemme, han smilte blidt og så så hen mod hende. Den mand som fik hende, havde bare at behandle hende ordenligt, for ellers skulle Sam nok hurtigt være der til at smide ham for porten.
|
|
|
Post by Turo on Jun 26, 2012 19:27:21 GMT 1
Turo åbne øjne og så hen mod sam der hade lagt sig ved siden af hende, hun lag sig om på siden og så på sam. "du skal nok finde en kvinde der passer til det du drømmer om.. hvad angår ægteskabe.. hun er sikkert inde i byen et sted" hun smile før hun lag sig om på ryggen igen og kigge op i himlen, denne da var bare så perfekt hun vist ikke om noget kunne ind nu beder eller om noget ville ske der ødelage det hele men hun troede ikke rigtig på der ville ske noget slemt nu hvor sam var hos hende. hun satte sig op og kørt hånden gennem håret og trak vejre dybt og nød det her, hun lag hænderne på knæen og nød solens sidste stråler mod hendes ansigt før den forsvandt bag træerne og hun kunne lugte det duk friske græs og det var en dejlig berolig duft, hun kom i tanke om han sag han ville modnes mere og smile drillen "hvad snakker vi om modning på 1 år eller 40?" hun prikke drillen til hans mave og så på ham mens vinden danse i det gylden hår.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 1, 2012 19:53:12 GMT 1
Det havde været alle tiders dag, ikke mindre, han rejste sig efter hendes drillen og rakte en hånd ned til hende for at hjælpe hende op. Herefter gik han hen for at rydde deres ting op, han kunne mærke på sig selv at han hellere måtte komme hjemaf, for lysten til at give hende en fortryllende nat blev større og større. Han smilte varmt hver gang han så mod hende og da tingene var blevet pakket sammen. Begyndte han at vise hende vejen hjem mod gården. Det var vigtigt at de fik noget søvn, for der var jo en ny dag i morgen og han skulle ud i marken igen.
//out
|
|
|
Post by Turo on Jul 12, 2012 9:26:13 GMT 1
turo så på ham som han rejste sig, og ikke svart på hendes drillerig men hun sag ikke mere til det, hun smile bare og tog hans hånd da han tilbød den og kom op og stå, hun smile blidt og så mod himlen det hade virkelig bare vær en helt i gennem dejlig dag, en dag hun altid ville huske godt på. hun håbe tiden hos sam og hans familie ville hjælpe hende til at finde sig selv og genopbygge det liv hun hade miste i drak og at hendes sønner nu kunne vokse op i et ordenlig miljø og blive stor og stærk mænd der en dag ville flyve fra reden og søge deres skæbne, hun sukke stille og så på sam som hun roligt fuldt med tilbage til gården, hun var træt og der var jo en ny arbejdes dag i morgen så hun hade brug for sin søn. // Out
|
|