|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:03:48 GMT 1
Det var en ret sen efterårsaften uden nogen blæst så faklerne kunne få lov til at oplyse træningsgården med den smule den kunne, men der var rigelig lys til at træne i. Der var ingen lyde udover når zill kom til at træde på blade der var blæst ind med vinden tidligere på dagen, alt var stille, fuglene gået i seng ligesom krigerne og vagterne. Zill havde sin gamle krigertøj på med metal brystpladen og den lårkorte nederdel ligeledes af metal, her var der dog brunt skind under for at det ikke gjorde skade på hende. Hun dansede nærmest rundt i meget stille bevægelse med hendes sværd Drakolic, tydeligt koncenterede hun sig om hendes bevægelser som Tai Chi med sværdet, hvor hun havde den perfekte kontrol over hendes krop og balancen med sværdet som ind i mellem hvilede på hendes arm mens hun dansede rundt.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 12:08:39 GMT 1
crys havde stået et godt stykke tid og set på sin mors skønne dans. hun havde ike tænkt sig at blande sig i det hun lavede. efter som hun ike riktigt var i humør til at snakke med sin mor efter deres store skænderi. hun havde dog en kraftig lyst til at skændes med sin mor igen. men hun vidste ike hvorfor. så hun holdte sig bare i baggrunden. og kiggede på sin mor træne. hendes sorte lille kat sad lige ved siden af hende og kiggede på zill. mens den ike sagde et ord. som den plejede. crys havde en fin lårkort nederdel på. og en blod sort. top på der stoppede lige over hendes navle. hendes mørke hår hang løst så vinden lige kunne få lov til at lege med det når hun da ike lænede hovet mod muren. mens hun bare betraktede sin dansende mor. hun havde fået sig nongle sår på halsen og kinden. efter som hun havde været en klovn og slåssede med en vagt der brugte snyde knep efter hendes mening.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:28:23 GMT 1
Zill dansede roligt nærmest som om hun ville følge en vinds bevægelser, hvis der havde været nogen. "Det er ikke pænt at stirre" sagde hun roligt uden at afbryde hendes dans, for i bund og grund trænede hun bare som hun så tit gjorde. Træningen for hende var dog som en dans og beherskede hun dansen så kunne hun meget mere end andre ville kunne og hendes muskler blev hårde og svært at gøre skade på hende, selv denne dans var god når man var kommet til skade og havde brækket nogle ting. Den var så langsom at man nemt kunne se hvad hun gjorde men alligevel når man selv skulle danse den var det meget svært at følge med, for det handlede om vægt og balance, noget man ikke kunne se når hun dansede som nu.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 12:35:22 GMT 1
"det er det vel ike men nu stirre jeg heller ike. jeg kigger"svarede hun ganske drillende. og daskede så lidt hen mod sin mor men holdte sig lidt på afstand mens hun legede med sit svær. hendes lille kat kom bare spænende efter hende. efter som den aldrig forlod hendes side jo kun når den skulle hente hjælp når hun var endt i støre problemer end hun kunne komme ud af selv. så stoppede hun bare op og satte sig ned og trak bene op til hagen og kiggede nysgerrigt op på sin mor. hendes øjne havde dog kun en kold og isende udtryk efter som hun ike længer viste sine følser overfor andre. måske kun overfor den frammede hun havde hygget sig med i skoven. han var jo også lidt spændende. og så var han jo også temmelig god i sengen. ham skulle hun sikkert nok få det mere sjovt med.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:46:15 GMT 1
Zill sendte sin datter et kort blik og et skævt smil som hun dansede videre med små hop ind i mellem hvor hun svang sværdet rundt, som om det var en del af hende selv, hvilket det også var på grund af magien der flød i deres begge åre. Hun stoppede da dansen var færdig med en tung vejrtrækning for det var hårdt selvom det var i langsom tempo. "Kommet for at træne med mig eller for at fortælle om dine seneste elskere?" spurgte hun roligt for datteren havde normalt meget at sige, selvom det var længe siden de havde snakket sammen eller bare trænet sammen.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 12:50:09 GMT 1
"det rager self min mor hvis jeg har nongle elskere. du vil jo heller ike høre at en mand ligger i med din datter på sylle 18 år. og kan risiker at gøre din lille pige gravid så du bliver mormor i så ung en alder"sagde hun ganske drillende og en smule leende. hun elskede enligt sin mor over alt på jorden og rejste sig bare op og turde lige daske hen til sin mor og overfaldte hende i et kæmpe kram. og gav hende et familie kys på kinden. bare for at vise hun slet ike var sur på sin lille mor efter deres skænderi. og hun havde bundet hende som en hund.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:58:12 GMT 1
Zill blev lidt overrasket over krammet for hun var stadig ikke helt vant til at være nær nogen når de ikke var hendes elskere, så det virkede stadig uvant for hende, men hun smilte dog efter lidt tid. "Jeg er skam ikke så ung mere, men bliver du gravid så tvinger jeg dig til at blive gift med faderen eller bare en eller anden hvis jeg ikke bryder mig om faderen" sagde hun lettere drillende selvom hun udemærket godt kunne finde på at tvinge crys til at gøre det, men så havde hun da det i vente hvis crys endte med at blive gravid. Det var jo kun zill selv der havde været så utraditionel at føde børn uden for ægteskab.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 13:01:21 GMT 1
"ej skal jeg tvinges til ægteskab hvis jeg bliver gravid? nej hvor er du ond lille mor"hvinede hun nærmest grinende og krammede hende bare længe denne gang. hun følte sig mest tryg hos sin mor hun vidste dog ike hvorfor. hun kunne jo nemt sno sin mor om sin lille finger. men hun vidste jo godt at hendes mor altid ville være der for hende ligemeget hvad. og hun vidste jo også godt at hun elskede hende selom hun tidt kunne finde på at rive hovet af hende "undskyld jeg er sårn en drålig datter. og fordi jeg altid river hovet af dig det ike min mening"mumlede hun og krammede sig bare hårdt ind til hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:09:11 GMT 1
"Du klemmer jo livet ud af mig" grinede hun lidt over crystals hårde kram, for det kunne hun jo efterhånden godt gøre, med lidt mere træning selvfølgelig "Og ja jeg ville da tvinge dig til det, for jeg er dronning jeg kan sagtens vie folk" sagde hun drillende. Det var ikke så tit hun gad at vie folk der ville have hendes vielse men det skete da og kunne hun lide begge personer gjorde hun det, eller bare for at straffe en af partnerne fordi ægteskabet var under tvang.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 13:24:00 GMT 1
"oh nej min mor vil vie mig når jeg bliver gravid med en eller anden"hvinede hun barnligt og slap hende så bare med et grin. og lagde så armende over kors. hun ville jo enligt ike tvinges til ægteskab når det kom til stykket. eller med en frammede hvis hendes mor kunne finde på at tvinge hende til det. og daskede så bare drillende sin mor over armen "så må jeg jo hellere lade vær med at rende i seng med alle og enhver"sagde hun så drillende. hun rendte jo enligt heller ike i seng med alle og enhver.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:31:44 GMT 1
Zill grinte over hende "Jamen så må du jo bare få nogle eliksire og undgå at få børn før du er klar til at slå dig ned" sagde hun drillende, for det var jo den mest simple måde hun kunne undgå at blive gift på. Hun satte Drakolic i dens skede igen før hun satte sig på jorden med et roligt smil på læberne "Fortæl mig nu om din seneste erobring" sagde hun roligt for hun var jo lidt ligeglad med hvem crystal gik i seng med så længe det ikke var en af zills elskere.
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 13:36:10 GMT 1
"jeg kender ike hans navn. men jeg kan gætte mig til han har en meget høj rangt. jeg spurgte heller ike om hva han hed eller noget. og jeg er sårn set ligeglad det vare bare et knald"sagde hun leende og satte sig ned i grasset. hun anede jo ike hva drenge hed som hun havde været sammen med og hendes mor var sikkert også ligeglad med om hvem det var. bare det ike var en hund som haze havde været.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:43:11 GMT 1
Zill satte sig til at tænke lidt over det " høj i rang, høj i rang" mumlede hun lidt for sig selv for det var jo svært når der var mange der var høje i rang. "Tja sådan nogen skal man egentlig holde sig fra, de er kun ude på at få magten og det gør de ved at mænge sig med kongefamilien eller forsøge at blive gift ind i den" sagde hun roligt efter noget tid hvor hun havde sat og tænkt men ikke rigtigt kommet frem til nogen. Men det var jo ikke første gang nogen havde forsøgt at få magten ved at gifte sig med kongefamilien
|
|
|
Post by crystal on May 3, 2010 13:47:27 GMT 1
"jeg har jo ike planer om at gifte mig med ham moder. han var bare et godt knald ike andet. jeg kender heller ike hans navn? og så er han ingengang min type"sagde hun leende. det var jo sandt nok. hun regnede ike med at se ham igen efter deres lille hygge nat. og hvis de sås igen ville de jo sikkert bare være frammede for hinanden. for hun gad jo enligt heller ike ha et forhold med nongle når det kom til stykket drenge fangede enligt ike hendes blik når det kom til stykket. hun ville meget heller bare lege og drille folk når det kom til stykket. men nu havde hun jo også arbejde på hospitalet det gik jo enligt godt nok når det kom til stykket. hun gik jo ike op og ned af ash hele tiden. og så var det altis sjovt at få logget nongle penge ud af de mænds sår hun ransede.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:53:51 GMT 1
"Så er det jo også okay.. For som jeg holder på så hvis mænd må udnytte en kvinde må en kvinde også godt udnytte mænd" sagde hun roligt med et skævt smil, for det ville da ikke være fair hvis det var kvinderne der skulle holde sig til en mand når mændene for det meste alligevel sammen med så mange forskellige kvinder. "Nå skal vi ikke træne lidt medmindre du har andet at lave?" spurgte hun roligt bare fordi hun egentlig ikke gad sidde ned og snakke om crystals mænd selvom det ikke gjorde hende noget at vide hvad datteren gik og lavede.
|
|