|
Planer
May 3, 2010 12:25:53 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 3, 2010 12:25:53 GMT 1
han stod i skyggen og ventede, anede enlig ikke for længe han endnu skulle vente men han havde ikke andet at gøre end at vente. Hans ansigt var dækkede af masken, så kun hans øjne var synlig, håret var kridthvidt anderledes end hvad man ellers så ham i ved hoffet eller på mission, kun to personer kendte til hans hemmelighed, den ene spionlederen den anden dronningen, han havde fortrukket at holde sin identitet hemmelig selv for de to men det ville have været svært at komme rundt uden deres hjælp. Nu stod han og ventede, lænede op ad et træ og lyttede opmærksomt til enhver lyd.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 12:33:49 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:33:49 GMT 1
Zill kom som altid roligt gående med lette skridt, nærmest som om vinden bar hende. Endnu en gang havde hun haft lyst til at forlade slottet bare for at se hvad der skete rundt omkring og så for at tjekke op på nogle af sine spioner, længe havde hun gået og tænkt over forskellige ting som bare plagede hende når hun var alene, hvilket drev hende ud for at se om der skete noget. Hun bar sit sædvanelig tøj med en brun lårkort skind nederdel og en top i samme slags skind, intet forsøg på at skjule hvem hun var for det var aldrig sjovt medmindre hun skulle på grænsekroen, hvor det var sjovt at se hvor længe der gik inden folk opdagede hvem hun var.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 12:43:24 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 3, 2010 12:43:24 GMT 1
Han fornemmede hendes tilstedeværelse men rokkede sig ikke, ventede blot på at hun dukkede op, om hun ville overraske ham med et trick eller noget andet anede han ikke men han tog ingen chancer selvom de var på samme side så tog han aldrig chancer med nogen eller noget. Han var klar til at trække sin dolk hvis der skulle dukke flere op sammen med hende og han ville ikke tøve med at gøre end ende på deres liv uanset hvem de var.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 12:50:46 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 12:50:46 GMT 1
Zill stoppede op et lille stykke fra ham, hvor hun stilte sig til at kigge rundt omkring mens hun lyttede efter hvad der skete. Hun ville være sikker på at være alene uden nogen havde fulgt efter hende, for hun havde en plan der skulle sikre hende at det hun gættede var rigtigt men det gjorde hun ikke selv kunne udføre det eftersom de hurtigt ville opdage hende så ville der være ballade, noget hun sikkert godt kunne klare men hun gad egentlig ikke. Da hun sukkede lettet over ingen havde fulgt efter hende så hun sig rundt efter om nogle af de spioner hun havde sendt bud efter var dukket op.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 13:10:18 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 3, 2010 13:10:18 GMT 1
Han rettet sig op da hun standset, gik i hendes retning med enorm lydeløshed, blikket var forsigtigt opmærksomt og intenst. Han var opmærksom på enhver bevægelse og kunne tydeligt fornemme da hun var tættere på. Han standse rundede et træ og stod ansigt til ansigt med dronningen af Drakila, blikket var rettet mod hende og kun den afstand på 2 meter mellem dem adskilte dem fra hinanden. Blikket hvilede tomt på hende og hænderne blev stukket ned i lommen mens han så afventende på hende.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 13:18:09 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:18:09 GMT 1
Zill så roligt på ham da han var kommet tættere på, så der ikke var andet end et par meter fra dem. Hun satte hænderne i siderne lidt over hendes sværd der hang på hendes højre side. "Hvad?" spurgte hun roligt siden han så afventede på hende, hun vidste dog godt hvad han ventede på men som altid skulle hun lige vide lidt om folk inden hun begyndte at snakke løs om hendes planer eller bare udgav ordre til folk, men alt sammen fordi hun kedede sig ret meget.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 13:25:31 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 3, 2010 13:25:31 GMT 1
Hans hoved gled en anelse på skrå ”Hvad skal jeg” lød hans rolig stemme, han hadede at snakke om sig selv, især når det ikke var spor vigtigt. Handlede det mere om at finde den rette opgave til den rette person fortalte han altid lynhurtigt hvad han var god til og hvilke opgaver han havde været med til. Han ventede anede ikke hvad han ellers skulle, han måtte vel bare vente til hun stillede et spørgsmål.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 13:35:17 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 13:35:17 GMT 1
"Har nogle små jobs til dig, hvis du er interesseret. Selvfølgelig med god belønning" sagde hun roligt for hvis han ikke ville det, så gik hun til en anden spion for at finde en der gad at udføre hendes små jobs der sikkert kunne holde folk i gang. Zill hadede når folk var tavse omkring hende, specielt når hun ikke havde bedt dem om at være stille, men det var nok fordi hun normalt var sammen med mere snaksagelige folk.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 17:05:48 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 3, 2010 17:05:48 GMT 1
Det ene bryn gled op, han var ikke en af de spioner der tog imod små jobs, nej for han tog kun de store og løb aldrig tørrer for arbejde så han havde faktisk travlt og medmindre det var noget vigtigt hun havde til ham takkede han sikker nej ”Små siger du? Men er de værd at spilde tiden på eller kan enhver nybegynder skaffe dig hvad du vil” svarede han med den ligegyldig tone han brugte overfor alle. Han havde ikke i sinde at stå der længe så havde hun ikke noget til ham smuttede han gerne hurtigt.
|
|
|
Planer
May 3, 2010 19:06:27 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 3, 2010 19:06:27 GMT 1
"Okay så siger vi halv store jobs men der er en del og det kan jeg ikke bruge en nybegynder til. Jeg skal bruge en der kan finde og holde øje med Darklias smed Geralt, når han er på grænsen eller i Nirelia for jeg har mistanke om han er landsforræder. Jeg skal bruge en der kan skaffe beviser at han ikke har noget at gøre med Nirelias dronning, for har han det skal han straffes med evig tortur for sit svigt" sagde hun roligt stadig mens hun betragtede ham, nu havde han hørt noget af de lidt små jobs men han måtte jo være snu til denne opgave for det var kendt at mange spioner var fejlet sammen med mange krigere der havde forsøgt at give ham tæsk.
|
|
|
Planer
May 4, 2010 11:23:29 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 4, 2010 11:23:29 GMT 1
Han lyttede uden at svare indtil hun tav. Hans blik hvilede længe på hende med hænderne lagt over kors, han tænkte det hele igennem lagde planer for hvordan det hele skulle gøres og hvor lang tid det ville tage ham. han endte med at nikke ”fint, du får et svar når jeg har noget, sørg for ikke at sende nogen for at finde mig jeg sender oplysningerne når jeg får nogen sender jeg dem straks til dig” svarede han.
|
|
|
Planer
May 4, 2010 16:05:54 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 4, 2010 16:05:54 GMT 1
"Du tror måske jeg er dum? jeg har været dronning i mange år jeg ved godt at man ikke skal sende folk ud efter spionerne. Jeg er for pokker mørkets dronning" sagde hun halv køligt for hun var da ikke dum nok til at sende folk ud efter ham. Hun havde jo en masse spioner der levede i Nirelia men rapporterede til hende når de havde noget spændende at fortælle.
|
|
|
Planer
May 4, 2010 16:56:50 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 4, 2010 16:56:50 GMT 1
Han lod sig ikke mærke med hverken vred eller irritationen ved hendes svar ”Fint” svarede han ganske kort ”har du andet?” fortsatte han. han udviste måske ikke nok respekt for hende, men ærligt havde han ikke i sinde at ændre spor meget ved det. Andre røvslikkede hendes sikkert men ikke ham, han var anderledes og ganske ligeglad med al etikette, han vidste at de havde brug for ham så derfor ville de ikke miste en så god spion.
|
|
|
Planer
May 4, 2010 17:40:25 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 4, 2010 17:40:25 GMT 1
"Tag masken af?" sagde hun roligt for hun kunne jo lige så godt prøve bare for at se om der kom noget liv i ham på en eller anden måde så han kunne underholde hende. Det at han ikke sagde de til hende gjorde hende nu ikke så meget, for hunn havde ikke noget imod folk sagde du til hende medmindre hun virkelig ikke kunne lide folk så holdt hun dem nede med at de skulle sige det.
|
|
|
Planer
May 4, 2010 18:52:20 GMT 1
Post by Kyo Tochiba Rami on May 4, 2010 18:52:20 GMT 1
Det ene bryn gled kort op men han rokkede sig ikke ”åbenbart ikke” sagde han ganske kort som svar til sig eget spørgsmål og lod derfor som om han ikke havde hørt hende. at hun forlangte at han skulle tage masken var en hel absurd tanke efter hans mening, hvad havde fået hende til at tro at han ville gøre det bare fordi hun sagde det? Han vendte ryggen til hende og begyndte langsomt at gå, hun havde åbenbart ikke mere så hvorfor skulle han blive stående.
|
|