|
Post by Maxwell O' Connor on Jun 16, 2012 13:19:36 GMT 1
Hej alle sammen! Jeg søger en der vil spille Maxwells lille bror (Og moderen, hvis der er der er nogen der heller vil det) men jeg søger mest hans lille bror. Fakta om Maxwell:- Bo pæl: Ved Grænsen
- Race: Lycan
- Alder: 22 år
Max er venligsindet for alle som behandler ham godt. Han hader konflikter og vil helst undgå dem. Når han er i dårlig humør, lukker han sig inde i sig selv og nægter at snakke med nogen, og vil helst være alene når han er ked af noget. Efter som han er bange for at gøre noget dumt. Han går ikke særlig meget op i sit udseende, men han kan godt li' at se pæn ud, så han er ikke helt ligeglad. Han kan og snaksaglig og kan også være stille sommetider. Maxwell og Akria mistede deres far for nogle år tilbage. Efter han faldt om af et hjerte stop i deres hjem. Lille bror:- Navn: Akira
- Alder: 12 år
- Race: Lycan
- Bo pæl: Ved Grænsen, sammen med familien
- Udseende: Det er op til jer
Tanken er til Akrias personlighed, er at han skal elske sin familie og at han er lidt af en drillepind. hmm, resten må i gerne selv bestemme.
|
|
|
Post by kibra on Jun 27, 2012 9:27:08 GMT 1
hmme kan godt finden på at lave en bror til dig vis det skulle være men det kommer nok til at tage noget tid da jeg kun lige har wigeten til at slappe af i
|
|