|
Post by Drazilla Dragoens on May 24, 2010 23:23:14 GMT 1
Zill var lidt overrasket over hans pludselige omfavnelse men sagde ikke noget til udover at smile stort som hun trykkede sig blidt indtil ham og kyssede ham på kinden inden hun roligt sagde "det er da godt jeg kan vække dig på en fed måde".. Hun kyssede ham lidt blidt på munden selvom hun ikke helt vidste hvorfor men hun var fyldt med følelser lige nu og det kunne hun egentlig ikke lide.
|
|
|
Post by Geralt on May 24, 2010 23:25:47 GMT 1
Geralt holdte kysset lidt men efter en pludselig indskydelse spurgte han "er du okay?" han anede ikke hvor det kom fra men han måtte bare spørge hende om det uden at vide grunden til det. ret underligt egentlig, og hvis hun havde det fint så ville det bare lyde dumt hvis han sagde at han gjorde det på ren indskydelse
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 24, 2010 23:33:28 GMT 1
"Selvfølgelig er jeg okay, skulle jeg ikke have det?" spurgte hun undrende som hun så lidt undrende på ham. Egentlig havde hun ikke helt styr på følelserne men det var jo fordi det pokkers hjerte påvirkede hende på en måde hun ikke ville have men at sende hjertet væk gjorde jo hun ikke kunne holde øje med det hele tiden så hun måtte bare tage konsekvenserne ved det.
|
|
|
Post by Geralt on May 24, 2010 23:40:14 GMT 1
Geralt smilede skævt og sagde "okay" men gjorde ikke mine til at ville trække sig ud af hende, det havde jo været skønt og desuden var han stadig klar til mere, men de burde jo egentlig komme igang med agens gøremål, han skulle få lavet en ring til Zill og så bringe den til hende igen så snart den var færdig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 24, 2010 23:46:50 GMT 1
Da han ikke gad at svare hende trak hun bare lidt ligegyldigt på skuldrene og kyssede ham smilende på munden "Det var en god oplevelse, kunne jeg godt finde på at gøre igen for udfordringen blev jo ikke helt udført" sagde hun roligt for hun var jo blevet taget hårdt af ham så den var jo ikke helt gennemført selvom det havde været godt.
|
|
|
Post by Geralt on May 24, 2010 23:51:27 GMT 1
Geralt gengældte kysset og spurgte "lyst til at se på mens jeg laver dig din nye ring? så kan du også bestemme hvordan den ska se ud. og sige mig de ting den ska have af evner ekstra" han smilede roligt og fattet til hende men også lettere kærligt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 24, 2010 23:59:08 GMT 1
"Det vil jeg da gerne, kan godt lide at se dig arbejde specielt når du er helt svedig og smider din trøje" sagde hun roligt med et ret frækt smil for hun mente det faktisk det var så tiltrækkende og fristende bare at lade ham tage sig i smedjen når der var allermest varmt. "Men først skal vi have noget at spise"
|
|
|
Post by Geralt on May 25, 2010 0:04:59 GMT 1
Geralt grinede og sagde "okay, spise først. arbejde og fornøjelse senere" han ville se om han mon ikke kunne lokke Zill til at blive kneppet ned i hans smedje så snart ringen var færdig og essen var på sit varmeste. se det kunne være fedt, det mørke rum kun oplyst af ilden med lyset mod deres sved glindsende kroppe sat sammen i hed rå sex, eller kærlig elskov
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 25, 2010 0:09:45 GMT 1
Zill smilte roligt til ham "Det er en aftale" sagde hun roligt selvom hun ikke gjorde mine til at rejse sig for hun havde egentlig ikke lyst selvom de skulle men så måtte han jo smide hende af for så skulle hun nok tage sig sammen. "Hvad vil du have til morgenmad?" spurgte hun roligt lidt for at trække tiden ud så hun kunne blive liggende
|
|
|
Post by Geralt on May 25, 2010 0:14:22 GMT 1
Geralt smilede og sagde "dig" med et frækt smil. for egentlig var han ligeglad så længe de blev liggende sådan her. herregud, tjenerne havde vel set hende med andre flere hundrede gange gennem årene og lige nu gad han bestemt ikke rykke sig fra hende så hvis de ville have noget at spise måtte en af dem tage det sure slæb med at bryde deres position og hente en tjener
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 25, 2010 0:28:26 GMT 1
Zill grinte bare over hans svar "det får du ikke, du har allerede fået mig" sagde hun smilende men det endte alligevel med hun rejste sig fra ham med et suk over han igen kom ud af hende. Hun kravlede ud af sengen og gik hen til døren hvor hun hev i en snor som fik en klokke til at ringe i køkkent på den måde vidste de hun var hoppe og så skulle hun have mad, alt sammen inden hun smuttede hen til ham igen og lagde sig op af ham for at få armen.
|
|
|
Post by Geralt on May 25, 2010 0:33:35 GMT 1
Geralt smilede frækt til Zill som hun kom tilbage og lagde en arm om hende mens han svarede "ja, men det forhindre mig jo ikke i at ville have flere 'portioner' af dig" han drev lidt gæk med hende over at de skulle til at have mad så nu var det bare om hun ville grine, blive irriteret elelr noget helt andet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 25, 2010 0:37:34 GMT 1
Zill grinte af hans lille joke omkring mad og hende for den var da sjovt hvilket fik hende til at smile frækt efter hun var færdig med at grine "Men du må bare vente med at få desserten til senere" sagde hun drillende for han var jo selv begyndt at koble hende sammen med mad så kunne hun da også godt lege med på den.
|
|
|
Post by Geralt on May 25, 2010 0:48:40 GMT 1
Geralt grinede inden han sagde "den dessert glæder jeg mig til" med et frækt smil, det her tegnede jo til at blive herre fed for de havde vågnet med sex, nu skulle de til at spise og så var der udsigt til mere sex til dessert
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 25, 2010 0:53:26 GMT 1
Zill grinte af ham igen "Du må vente med den til du har lavet ringen" sagde hun drillende med et frækt smil inden hun satte sig op for hun var lidt rastløs når det kom til stykket så hun skulle lave et eller andet til maden kom hvilket den ville gøre inden for en halv time eftersom de kendte hendes lunefulde humør.
|
|