|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 21:06:13 GMT 1
Erin så på Zill og svarede "jeg ved det godt... bare kald mig hvad de har lyst til deres højhed" hun smilede svagt som hun stod der badet i månelyset fra vinduet og faklernes rolige skær i ryggen, hendes hvide pels gjorde jo næppe noget for at fralede Zill's mening om at hun måtte være en mus
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 5, 2010 21:12:30 GMT 1
"Det gør jeg da allerede mus, ingen skal sige om hvad jeg kan kalde folk" sagde hun roligt med et skævt smil "Men du er en smuk mus"... Hun rejste sig lidt op og kyssede drillende Erin på kinden for at se hvad hun sagde til det.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 21:31:48 GMT 1
Erin rødmede svagt gennem sin hvide pels, den var ikke så tyk men den lå ganske tæt så hun frøs alligevel ikke om vinteren i tyndt tøj. ved Zill's kys gik hun kort helt i stå men spurgte så helt forvirret og nervøst igen "h-h-hvorfor g-gjorde de det?"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 5, 2010 21:35:57 GMT 1
"Fordi jeg havde lyst af en eller anden grund" sagde hun roligt selvom det undrede hende lidt selv, men kom frem til at det nok var hjertet der havde påvirket hende eftersom hun fandt denne halbie sød, normalt ville hun jo ikke røre dem.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 21:39:42 GMT 1
Erin så på Zill og spurgte nervøst "e-er der e-ellers n-noget?.... e-eller kan j-jeg gå i s-seng?" hun var virkelig nervøs for i al den tid hun havde arbejdet for Zill havde der ikke været nogen tilnærmelser fra Zill's side af, kun fra hendes mange soldater
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 5, 2010 21:42:48 GMT 1
Zill strøg Erin over kinden med et skævt smil på læberne "Hvorfor er du nervøs?" spurgte hun roligt for det var jo tydeligt at kvinde mennesket var det når hun stammede på den måde. Hun tog dog hånden til sig igen og trådte et skridt tilbage for at se om det hjalp
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 21:52:51 GMT 1
Erin så på Zill uden at blive mindre nervøs og spurgte "e-er der andet de vil m-med m-mig?" en svag tone af håb i stemmen, i hemelighed havde hun faktisk altid haft lidt lyst til at prøve hvordan det ville være med en anden kvinde. det kunne være spændende at prøve nu hvor hun havde dronningens opmærksomhed
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 5, 2010 21:58:15 GMT 1
Zill stod og tænkte sit om ret tydeligt, "Nej der er ikke andet medmindre der er noget du vil eller spørge mig om" sagde hun roligt for ville Erin noget måtte hun selv sige noget om det eller bede hende om det, men hun kunne altid smide hende ind til hendes lille mira så hun havde lidt at lege med.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 22:04:09 GMT 1
Erin rødmede atter synligt gennem sin pels og gik hen til Zill og hviskede svagt og næppe hørligt "h-har a-altid... vi-villet prøve at li-ligge me-med dem..." hun stod og var virkelig nervøs nu for om hun var blevet hørt eller om hun mon kunne gå i seng uden noget som helst
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 5, 2010 22:08:45 GMT 1
zill kunne ikke lade være med at smile over Erins ønske men det var jo ikke et unormalt ønske. "Jamen så må du følge med" sagde hun roligt for hun havde fået en lille lumsk ide med at indblande mira, dog kun så hun kunne se på uden at være med i det bare for at torturere hende mere.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 5, 2010 22:33:32 GMT 1
Erin så Zill og nikkede små ivrigt som hun sagde "s-som d-de v-vil" men selvom hun var nervøs smilede hun stadig bredt mens hende srødmen brød tydeligt gennem hendes fine pels
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 6, 2010 7:19:33 GMT 1
"Så kom min smukke mus" sagde hun roligt som hun tog hendes hånd og begyndte at trække hende med sig for at komme hen til miras kammer bare så de kunne komme i gang og torture mira. Men hvis tøsen var sød så efterlod hun nok Erin hos hende.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 6, 2010 7:49:06 GMT 1
Erin anede ikke hvor de skulle hen, hendes kammer lå jo lige op ad biblioteket, men hun tog sig i det og lod Zill lede an lige til de stod foran Mira's dør, et sted hun havde holdt sig langt væk fra i al den tid hun havde været på slottet. hun havde hørt så meget dårligt om elveren som boede derinde og havde ikke turde finde ud af om det var sandt eller falskt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 6, 2010 7:53:29 GMT 1
Zill bankede hårdt på døren før hun bare åbnede den for at se om Mira var derinde, hun skulle jo tjene zill når hun ville have det uanset tidspunket på dagen. Hun havde givet hende fri for nogle timer siden fordi det var aften og hun ville være alene.
|
|
|
Post by Erin Snowblow on May 6, 2010 8:37:22 GMT 1
Erin stod nervøst lidt bag ved Zill, nu ville hun finde ud af en hel del om denne elver som passede Zill's vin nådeløst. hun havde hørt mangt et rygte og kun nogle få af dem var positive
|
|