|
Post by lia on Jul 9, 2012 16:45:42 GMT 1
Det var på tide at komme lidt ud for bordellet og tjene lidt penge andre steder, reklamere lidt for bordellet og gøre det kendt for at få flere stamkunder. Lia stod på et hjørne i sin kjole der var rimelig flot, hun lignede ikke en almen billig luder, for hun var faktisk en af de dyre kvinder, hvilket man godt kunne se. Eller kjole og kjole, den viste en del af hendes krop som hun så fint solgte. En del mænd gik skuffet fra hende, da de ikke havde råd, men gjorde en del for at få pengene til det. Lia var en smuk kvinde, hun elskede at se deres blikke hungre efter hende, for det fortalte hende at hun ville tjene rigtig godt. Med et par smidige bevægelser, fik hun fleres blikke til at tiltrække sig opmærksomhed og hun smilte og blinkede til mange af både mænd og kvinder. En rigmand kom hen til hende, han skulle til at gribe ud efter hende, men hun hoppede elegant tilbage. [white]"Nok se men ikke røre, ikke før jeg har fået mine penge."[/white] Grinte hun sødt, inden hun blinkede til ham og dansede rundt om ham og forsvandt ud igennem mængden. kjolen hun har på ---->
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 17:06:21 GMT 1
Da dagen var ved at være lidt dårlige og ikke var i stand til at få lavet noget på sin have men så var der toms arbejdet med skole og han kunne ikke finnen et beder sted men han savnet nu lidt liv der hjemme han hadet været sammen med kat på hindens tur og nu var Fjeren var slut Nogle Dråber ramte toms kinder ”skønt nu ranger det også ” stille sukket han og trak sin jakke lidt længer ind til sig mens han kikket rundt og så på de personer som var rundt om kræng nogle kendte han og de nikket til hinanden og andre var bare sure og Knaven på grund af været Tom kikket lidt og fik øje på en kvinden og en mand og manden så ud til at Være til trykket af kvinden på mere en måde han rystet hovet stille og satte sig på en bæk et og folet hænderne for at se hvem der gjord vad her for Tom viste der ville ske noget dårlige ved det her
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 17:28:50 GMT 1
At det begyndte at regne fik hende til at lede efter en kro, så hun kunne komme i ly. Faktisk havde hun boet der siden dagen før, hun smilte lidt og gik mod kroen. Men en mand greb fat om hendes håndled og trak hende ind til sig. Hun spyttede ud efter ham, ingen skulle røre ved hende uden at have fået lov. Manden vred dog hendes håndled om så hun klynkede smertefuldt, hun prøvede desperat at komme fri, hendes tøj og hende blev fyldt med mudder som regnen allerede havde lavet da mennesker vadet frem og tilbage. Manden ville have hende med sig, men hun sprællede meget uden resultat. Han holdte bare hårdere fat og slog hende så hovedet så hun faldte til jorden, hun begyndte at blive rimelig vred nu. Så hun rejste sig, ret svimmel og slog ud efter ham, han greb dog fat i hende og tvang hende i jorden igen. Gjorde krav på at hun tog med ham, men hun blev ved med at nægte.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 19:17:27 GMT 1
Tom sukket nu skulle han bruge tid på at gå hjem men inden han vente sig om, hørte han nogle Klunke lyde stille vente han sig om og så at Kvinden var i fare han tænkte hvad han kunne gøre eller vente og se om hun Hurtigt var Tom så henne ved hinden ” hey Burde du ikke være hjemme ved din kone ” sagde tom med et let ondt smil på Læben for at irritere ham lidt ” Eller tager du bare den nemme vej og slå folk og købe dem ” sagde han så hårdt mens hans så ned på Kvinden som var muteret helt til der var ikke Tom hadet hænderne nede i lommern og trak på sine skulder han var gennemblødt og han ville bare have det her hurtigt overstået
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 19:30:29 GMT 1
Manden vendte bare rundt og skubbede hårdt mod Tom, han var da ligeglad med de ligegyldige ord, han skulle bare have Lia med sig og sådan var det bare. Intet skulle forhindre ham i det, dog fik Tom gjort han blev uopmærksom og Lia endte med at spænde mod kroen, da hun nåede døren, væltede hun næsten ind af døren. Kromutter skyndte sig hen til hende og forbarmede sig, hun hjalp hende op på værelset hvor hun hjalp hende af med tøjet og ned i et varmt bad. Lia tog fat i kromutter. [white]"Find den mand som hjalp mig og sig til ham at han får en omgang på husets regning som tak."[/white] Bad hun så stille, inden hun vaskede sig grundigt, hun tog sig lidt til håndledet og ømmede sig en del. Det havde godt nok gjort ondt. Kromutter havde sat noget vand til kog og var nu igang med at finde Tom. Lia havde beskrevet ham godt, så da kromutteren fandt ham, forklarede hun hvor Lia var og i hvilket værelse, for så at gå igen. Da Lia havde vasket sig, kom hun op fra badet, hun iførte sig en kåbe lavet af sort satin og viste hendes former meget frem. Blandt andet de stive brystvorter som strittede på grund af hun småfrøs. Roligt gik hun hen til vinduet og så ud, hun bed sig i læben, han havde reddet hendes liv, for det var ikke første gang den mand havde været efter hende.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 19:40:29 GMT 1
Tom kikket lidt Underliget det var jo ikke fordi han var nogle helt eller noget men han kunne da ikke sige nej tak så han gik stille hen mod Kroven og hen mod det værelse som han var blive vist til han gik stille og rolige op af trapperen og banket så på værelset han var navøs hvad ville hun dog gøre ved ham men han hadet næsten en Ide om det han var våd virkelige meget det ville være rat at komme i bad og få tørt tøj på han håbet ikke hun var kommet for meget til Skade men af en eller anden grund kunne han ikke få hinden ud af hovet
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 19:45:38 GMT 1
Da det bankede på døren vendte hun sig rundt, kom så mod den og smilte svagt. [white]"Kom ind."[/white] Sagde hun halvhøjt, så hun var sikker på at han hørte det. Der var nok intet tørt tøj til ham, men værelserne havde deres egne kåber, hun bar bare sin med sig når hun rejste. Så der lå brune uldkåber til brug af både kvinder og mænd, hvem der nu var gæst. Denne havde hun fundet frem, for han var jo nok lige så våd som hun havde været. Lia havde lagt det frem, hun gik ud og tømte det bad hun havde været i og var igang med at fylde et nyt op. Med rolige skridt gik hun ind i værelset igen, hun havde et taknemligt blik og det eneste hun havde at tilbyde, var sig selv, for pengene hun havde tjent, dem ville hun beholde.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 19:55:27 GMT 1
Tom åbnet stille døren og kikket rolige rundt og Fik øje på Lia og rødmet stille ” jeg bliv bedt om at komme ” sagde han stille og rolige mens tøjet dryppet ned af ham Tom viste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv lige pt han stod bum stille han håbet bare hun hadet det godt og ikke var kommet slemt til skade og tom kikket rundt han kunne godt se hun hadet Tjent lidt Penge på det hun gjord ikke fordi der var grimt eller noget slet ikke
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 20:03:45 GMT 1
Med rolige og sensuelle skridt, gik hun hen til kåben, samlede den op og gik hen til ham. Hun hang kåben over sin arm og begyndte stille at klæde ham af med et svagt charmerende smil. [white]"Jeg ville give dig min tak. Lad os få dig ud af det våde tøj."[/white]Hviskede hun sensuelt, inden hun hjalp ham roligt af med det meste af hans tøj, rakte ham kåben og rettede så på sin egen satinkåbe da den havde åbnet sig lidt. Ikke fordi hun var genert, for så ville det være dumt at have hendes job. Nej, mere for at gemme sig selv til senere og lade spændingen være der lidt længere. [white]"Du må gerne låne mit bad, hvis du vil."[/white] Sagde hun så stille og smilte sødt, inden hun gik hen til sin seng som hun lagde sig på så hun så ganske indbydende ud. Hendes blik var frækt, men det var nu meget normalt for hende. Lia havde givet sig selv navnet Michaela da hun havde glemt sit rigtige navn efter en ulykke. Og Maria havde bedt hende om at finde et navn til sig selv. Så det havde hun gjort.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 20:13:13 GMT 1
Tom stod bum stille da hun begyndte at få noget af hans tøj af rømdet han mere det lå ikke til ham måske var blive ramt af hindens godhed nej det kunne ikke være det måske øm hed nej det viste tom hun ikke hadet ” jamen jeg Gjorder bare bad der faldet mig ind det kunne lige så godt ha været en anden ” kom det fra tom mens han trak på Skulderen og kikket hen mod sengen ikke fordi det tiltæret men han kendte hinden ikke og der for lod han som igen ting til at Stade med ” hmme bad lyder nu meget godt stormen ville nok vare ved helle natten ” sage han mens han tog morgen kåbe på hvad skulle der ikke blive af ham tom vente sig mod lia igen og smilte ” jeg håber ikke han gjorder dig alt for ondt ”
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 20:19:07 GMT 1
Med et sødt smil viftede hun ham ind mod badet, hun lagde sig om på maven og stak benene i vejret. [white]"Mit håndled gør ret ondt og så er jeg ør i hovedet efter hans slag, men jeg klare den, takket været dig."[/white] Kom det roligt fra hende, hun lå og pillede ved sine negle, ordnede dem så de så pæne ud igen. Så rodet hun lidt i det våde hår og kastede det bagud, inden hun så mod Tom's retning. Lia bed sig i læben og tænkte lidt over hvordan man formulerede sådan noget, hun hvilede hovedet ned mod sengen da det var tiltrængt efter slaget og sukkede fredfyldt. [white]"Jeg har ikke meget at byde på som tak, men du må gerne få en omgang på husets regning. Som tak, for nu var det ikke en anden, det var trods alt dig der reddet mig."[/white] Kom det så stlle fra hende, hendes stemme var sensuel og lokkende, hun ville jo gerne give ham det. At skamme sig over hendes job gjorde hun ikke, for hun fik penge for det hun elskede allermest og det eneste hun følte hun kendte til efter hukommelsetabet.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 20:41:34 GMT 1
Tom tænkte sig om og kunne godt høre på hindens stemmen at der var noget hun søgte ” jeg må heller se at tage det bad ” kom det fra ham lidt tavs Tom kendte den Tone og lofte stille det ene ben vandet var varmt stille vente han sig mod hinden ” hvad mener du med en om gang på huset ringen ” tom kikket ned i vandet og lage sig lagt ned i badet karet så næsen kun lige var over det det var en rag fornemmelse stille kikket hen ud tik Lia og smilte hun så nu sød ud men han kendte de der slags kvinder de kunne være flarlige men måske var han bare til sådan noget stille lufte han sing finger og viste at hun godt måtte komme i vis det var
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 20:51:45 GMT 1
At han viste hun godt måtte komme i, fik hende til at ryste på hovedet som hun lo kort, ikke endnu. Desuden havde hun jo allerede været i vandet, hun var ren og fin. Hun rulllede om på ryggen og lagde sit hoved tilbage, løftede brystet og kørte sine hænder ned af satinkåben, en skøn følelse. Da hun trillede rundt igen, smilte hun frækt til ham. [white]"En omgang med mig."[/white] Sagde hun så og blinkede til ham, inden hun åbnede kåben lidt for vise sit bryst drillende frem og gemme det væk igen. Lia havde slet ikke præsenteret sig endnu, men måtte nok hellere gøre det. Hun rejste sig fra sengen og rettede ordenligt på kåben, hun fandt et håndklæde frem til ham. Hendes blik lå dog rimelig fast på ham som hun gik ud til ham og lagde den ved siden af karet. [white]"Mit navn er Michaela forresten...."[/white] sagde hun så blidt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 9, 2012 20:58:41 GMT 1
Da hun sagde hans naven smilte han sødt og lage hovdet på skrå for at se på hinden igen ” sødt navn og også smukt.... mit navn er Tom......Tom Cilvan Klims ” kom det fra ham mens han rejste sig stille så hans muskler kom til syne så ledes også hans ar fra hans kampe mod andre troldmænd stille tog han hånd kledet og tøret sig rundt om sig selv så han bliv tør hans grå øjne vliet på Lisa og smilte varmt til hinden han hadet der mærkliget han ahdet kun følt det to gang i værfald som han husker det stille tog han morgen kåben om sig og kørte en hånd hen over hindens kind og gik hen for at sætte sig på sengen og kikket rundt ” det smukt sted du har ” svartet han rolige og kunne mærke at der var varmt
|
|
|
Post by lia on Jul 9, 2012 21:14:26 GMT 1
Med elegante og sensuelle skridt, nærmerede hun sig sengen, hun kravlede hen over Tom forsigtigt og pressede ham ned mod sengen med sin krop. Hendes smil var frækt og selvsikkert, hun elskede at forføre mænd, det var sjovt og helt vidunderligt i hendes øjne. Lia lod sine fingre glide ind ved hans bryst for at kærtegne ham blidt. [white]"Det er ikke mit, men kroens. Tager du imod mit tilbud?"[/white] Hviskede hun lokkende, inden hun kyssede hans kind blidt og gav ham et frækt blik. Det var egentlig længe siden, ja hun havde faktisk ikke give sig selv væk gratis siden hospitalet og det var jo ved at være et år siden, hvis ikke mere. Hun pressede sin kro lidt mere ind til ham som hun bare smilte, for hun ville jo gerne give sin tak med det hun var bedst til.
|
|