|
Post by Regina Herdeiro on Jul 11, 2012 18:49:03 GMT 1
Vinteren var på vej, det kunne mærkes i vinden fra nord som kun berettede om en lang kold vinter, hvor det nok bedste ville være at forholde sig indendørs medmindre det var livsvigtigt at komme ud. Himlen fortalte om en regn og torden der inden dagen var omme ville blande sig med den kolde vind og gøre den mere frisk men samtidig gøre natten mere sort, selvom den lige nu gjorde himlen meget mørk så man ikke kunne se solen skinne bag den, men selv den ville snart gå ned og så var det nymånen og stjerne man ikke ville kunne se for bare sorte skyer, måske det perfekte vejr for vampyrer og andre mørkets væsner at rende rundt i foruden regnen og torden som også truede.
Dette bekymrede dog ikke den ældre Regina som havde rejst fra Drakoné for at se hvad Middel Mark havde at byde på af tøj og smykker til vinteren, noget der var usædvanligt for hende men hun skulle alligevel havde nogle strenge til hendes violin og så følte hun sig usædvanlig smuk efter hun havde mødt Grev Shade, for han havde vagt noget i hende som hun ikke kunne forklare udover det muligvis var kærlighed, noget hun ikke havde følt længe, og det frembragte sådan et sødt og glad smil over hendes læber konstant, og gjorde hende svær at gøre ked af det eller sur fordi alt ligesom føltes som en dans på roser, et sært udtryk når hun tænkte over det, men igen hun havde jo aldrig prøvet det. Det var dog ikke noget hun valgte at tænke over som hun stod og så på en meget smuk pelskappe af hvid sneleoparts med nogle få steder hvor pelsen var mere grålig eller sort, men det gjorde hende ikke noget for hun skulle jo bare have noget der ville dække hendes krop, selvom hun havde forskellige kapper hjemme i hendes værelse, så følte hun lidt for at forkæle sig selv. Hvilket også var grunden til at hun gik mere og mere i kjole, så hun havde da også taget kjole på denne dag en sort kjole med en rød slags vest og et broderet bælte, samt handsker der passede til det hele for det var jo lidt små koldt i vejret, noget der også var grunden til at hun havde en sort kappe på, men hun manglede jo ligesom noget til de lidt finere omgivelser og så hun ikke klædte sig usselt foran Shade naturligvis, hvis hun da nogensinde så ham igen. Nogle få meter bag hende gik en slavedreng med hendes brune hingst, så den altid var i hendes nærhed selvom de nok måtte søge tilflugt i Kroen Inn for natten, men det gjorde ikke noget for ved hendes side hang hendes altid trofaste sværd så hun ikke var helt ubevæbnet.
armstreet.com/ebay/art/rutina/dasha05.jpg <- linket til hendes kjole og den pels hun holder
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 14, 2012 16:26:30 GMT 1
Grænsen var faktisk blevet et sted Shade kom ret meget, han var blevet træt af Draklia og havde brug for at finde lidt nyt, desuden var der jo nye kvinder at komme efter. Egentlig sad han dybt begravet i arbejde som han sad og gennemså nogle papir ved et bord, en af de mænd han havde med sig stod og ragede på en af de lidt mere villige kvinder, noget der fik Shade til at ryste på hovedet. Selv havde han en enkel og simpel påklædning, da han jo havde de rette transport midler og ikke orkede at være udenfor da vejret gjorde ham lidt trist og mindede ham om at årstiden kun bød på papirarbejde og lidt mere papirarbejde. Efter et lille stykke tid kom en ret høj frusteret lyd fra ham, inden han bankede hovedet ned i bordet. Dette fik hans følgesvend til at se over mod ham og bad kvinden han stod ved være undskyldt, inden han gik over til ham og bad ham om at tage en pause. Shade løftede hovedet og nikkede lidt, han løftede hånden og fik viftet en tjener hen, som han bad om en flaske brændevin til at tænke over de beslutninger der nu var at tage.
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 14, 2012 20:32:05 GMT 1
Det var utroligt svært at beslutte sig for hende. *Skal jeg? Eller skal jeg ikke? Den er jo ret dyr* tænkte hun eftersom hun jo var lidt langsom til at tage visse beslutninger og andre gange lidt for impulsiv hvis hun var lidt små forelsket i en mand, ligesom hun var det i Shade men der var altså også noget over den mand som hun ikke kunne stå for og det var da selvom hun vidste at han var lidt af en charmør og havde et ry med kvinderne, eller det havde hun da fået fortalt selvom han jo kun var sød og dejlig overfor hende, og så han ligesom fik den generte pige frem i hende. Til slut tog hun en drastisk beslutning og fik manden der solgte pelsen til at komme lidt ned i pris så hun kunne købe den, med det største glade smil hun kunne frembringe som hun lagde pelsen over hendes skulder og lige så stille lod hånden glide over pelsen før hun bandt den foran så den forblev siddende på hendes skulder. Endnu en gang anede hun den utroligt bløde pels inden hun gik tilbage til hendes hest og satte sig op på den, men hun lod dog slavedrengen trække hende hen til kroen for det var vidst rigeligt køb for i dag eftersom hun skulle være sikker på at hun havde penge til mad og et sted at sove til både hende og slave drengen, for hun var nu god ved slottets slaver men det var mest når ingen så det. Lige så stille red de imod kroen, selvom Reginas øjne mest var på boderne de kom forbi men det var nok mest for at spejde hvilket ting hun skulle finde på at købe dagen efter for de sidste penge, for hun ville ikke komme hjem til slottet med penge, nej de skulle være brugt til ting. Da de kom til kroen steg hun af hesten inden hun lod slavedrengen trække den hen til stalden hvor han kunne få lov at placere den inden han ville komme ind til hende, selv gik hun ind i kroen uden egentlig rigtigt at se på folk der sad derinde, men hun havde øje for baren derinde for hun ville tage sig den frihed at bestille noget mad og drikkelse til dem begge samt et værelse for natten som de måtte dele, fordi hun ikke mente hun havde råd til 2 værelser, men det gjorde jo heller ikke så meget for knægten havde vel ikke en gang fået øjne op for piger og kvinder endnu.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 14, 2012 20:42:11 GMT 1
I det sekund Regina trådte ind lod Shade's øjne se kort op, men ned i papirene igen, dog efter lidt tid kiggede han hurtigt og forvirret op. Var det virkelig? Regina? Det var jo, evigheder siden han sidst havde set hende og pludselig gik det faktisk også op for ham hvor meget han havde savnet hende. En meget fjern følelse i bund og grund og han havde faktisk holdt sig i cølibat, sådan næsten, i hvert fald var det cølibat for en mand der gerne havde op til flere kvinder hver eneste dag. Shade rejste sig og tøvede ikke et sekund med at storme imod hende for at løfte hende op i sine arme og kysse hende inderligt, ligeglad med hvem der så dem. Noget der bestemt heller ikke lignede greven, men hvad kunne han sige? Hun brang et eller andet frem i ham som han ikke selv kunne forklare. Selv havde han jo allerede et af de finere værelser, ja faktisk det fineste der nu var sådan et sted. I hans øjne var det jo ingenting, men sådan var det vel at leve som velhavende. Der var så mange ting han ville fortælle hende om, men også så mange ting han stadig ønskede at gøre ved hende. Faktisk fyldte det så meget at alt omkring ham slet ikke gav mening og var gemt langt langt væk.
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 14, 2012 21:23:00 GMT 1
I det sekund hvor en eller anden greb om hende kom hun med et mindre gisp inden hun mærkede kysset som fik hende til at spærre øjnene helt op i ren og skær chok over nogen gjorde sådan noget imod hende, men hun blev dog hurtigt roligt da hun opdagede hvem der havde vågnet hende op af sine tanker lod hun sig hurtigt overgive og ligge armene om hans hals, mens hjertet bankede hurtigt i hendes krop både som efterfølge af chokket men også af ren og skær forelskelse til Shade, selvom hun nok burde passe på overfor den mand. Da hun endelig fik taget sig bare lidt sammen og brugt kysset kunne hun ikke lade være med at smile som en genert ung kvinde der lige havde fået hendes første kys, af en hun var dybt forelsket i. ”Du gav mig et chok”
[/color] hviskede hun sødt med en mild latter for han gav hende jo et chok når han sådan farede op og greb fat om hende mens hun lige gik og tænkte over hvad hun egentlig skulle have at spise. ”Men er glad for det”[/color] hviskede hun dog som et lille opfølgning på at det var ham der gav hende et chok men hun var jo glad for det var ham, ja fordi han jo var hendes midlertidige drømmeprins selvom der nok var et eller andet som skulle ødelægge det ligesom det altid gjorde. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 15, 2012 9:29:26 GMT 1
Den måde hun gispede på fik ham til at le, det morede ham at hun sådan fik et chok af hans handling, dog havde det jo også været meningen. Der blev kigget noget på dem og Shades følgesvend vidste jo intet om Regina så han så helt måbende på ham, for han så jo næsten, forelsket ud? Noget der slet ikke hang sammen. Det var lidt for tydeligt at mærke på Shade at han havde savnet hende, da han reagerede på hendes krop skønt det var påklædt rimelig hurtigt. Dog intet han skammede sig over, man havde vel lov at tænde på en smuk kvinde man havde savnet. Med nogle små kærlige kys på hendes kindben og så langt ned på halsen han nu kunne komme, lo han stadig lidt. [green]"Du har været savnet min kære, jeg er ked af jeg har haft så travlt."[/green] Hviskede han med en forførende undertone og sit sædvanlige charmerende smil. Roligt lod han sit greb om hende løsne lidt som han lod sine hænder glide ned af hende. Så trådte han tilbage for at se hende ordenligt, det havde jo været lang tid siden de havde set hinanden og han måtte da indrømme han nød synet meget!
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 15, 2012 15:13:10 GMT 1
Regina kunne ikke skamme sig eller sætte den lidt kølige facade op som hun plejede at gøre, men han fjernede den som et enkelt vindpust der fejede alle bekymringer og alle dårlige minder ikke længere virkede så tætte på som de ellers plejede. Det var som alle væsner i rummet var forsvundet da hendes øjne blev fordybet i hans øjne lige indtil han begyndte at kysse hendes kindben og ned langs halsen, noget som hun frembragte en genert smil og en mild latter selvom hun ikke gjorde modstand, for hun nød det nu alt for meget til at sige han ikke måtte. Hun var jo som smør i hans hænder, noget hun ikke vidste om var en god eller dårlig ting? ”Du er også savnet min kære.. Det går nok, jeg har selv haft en del at se til..”
[/color] sagde hun mildt for hun kunne jo ikke være vred på ham, ikke når han var så dejlig som han var og den hvisken fik hende til at føle sig helt speciel og en smule kælen for den undertone fik hende jo lyst til at hive ham væk fra mængden og bare være sammen med ham. Men det var muligvis at gøre noget der var alt for dramatisk selvom tankerne begyndte at lokke mere og mere, men hun skulle jo også have noget at spise og leje et værelse for natten. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 14:36:11 GMT 1
Egentlig havde han godt set hun var i gang med noget, det var jo det som havde lagt op til at give hende et mindre chok. Så mens han stod der og beundrede den kvinde som han mente faktisk var hans et sted, lod han sine hænder glide ned af hendes former og kiggede så over skulderen mod bunken af papir der ventede. Et dybt suk kom fra ham, han så lidt fortvivlet ud, for han kunne da ikke bare forsømme sin pligt for at være sammen med Regina, kunne han? Med en håndvift stod en til hans tjeneste, han pejede på bunken med papir og lavede en hård bevægelse mod kroværelserne. Så rakte han ham nøglen og vendte tilbage til Regina. Manden baksede en del med at få styr på papirene som lå lidt rodet, men i Shades orden, men han fik dog fast på det og begyndte ellers at slæbe. Med en fast bevægelse tog han Regina ind til sig igen. [green]"Vil du gøre mig den ære at tilbringe natten med mig?"[/green] Hviskede han så drillende og kyssede hende blidt, men kort. Det var jo noget han gerne ville have, men han vidste også hvordan hun var, men hun blev da mere og mere blød i knæene, det havde han da lagt mærke til med deres møder. Og selvom de i bund og grund havde tilbragt så kort tid med hinanden i alt, så følte det som om de havde kendt hinanden meget længere end dette. Selvom de fleste møder var formelle på slottet når dronningen havde holdt et eller andet.
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 22, 2012 15:27:33 GMT 1
Arbejdet der ventede ham kendte hun egentlig ikke noget til, og havde hun gjort det ville hun aldrig havde forstyrret ham eftersom man jo skulle passe sit arbejde men det gjorde vel ikke noget at hun stjal ham et kort øjeblik? Kys og kærtegn var der intet galt i selvom hun nok ikke ville holde på ham i evigheder men hun havde jo også ting som hun skulle have ordnet for hun var jo lettere sulten og så skulle værelset bestilles, dog gik hun kort fra Shade da han skulle ordne det med papirerne så gik hun stille og roligt hen og bestilte et værelse som hun kunne sove i med slaven om natten. Slaven var dog dukket op i mellemtiden og stillede sig til at vente i hendes nærhed på den næste ordre. Hun nåede dog ikke at bestille maden før Shade var kommet hen til hende igen og ved hans spørgsmål kom hun til at rødme let. ”Er det nu klogt? Du er jo en charmende mand hr. Shade, det bliver svært at holde fingrene fra dem.”
[/color] hviskede hun mildt tilbage for sidste gang havde hun jo tvunget sig selv til at sove i et andet værelse bare så hun ikke kom til at gøre noget dumt som hun ville fortryde senere, selvom det var utroligt lokkende at tilbringe en nat i hans værelse. Hun bed sig kort i læben som hun tænkte: *bør jeg? Er det nu klogt? Men på den anden side kan jeg ikke holde mig fra ham hele livet*.. Hendes øjne så lidt tænksomt på ham selvom hun nu var utroligt fristet af tanken, bare for at prøve det. ”Men okay kan vel prøve men så må du også opføre dig ordentligt.. Så må min slave sove i mit værelse i nat.. Skal bare have noget at spise først og det skal han også”[/color] sagde hun med et sødt smil som hun kort nikkede over til den unge slave dreng, der egentlig ikke så helt dårlig ud men hun tænkte jo slet ikke sådan nogen tanker om ham. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 16:21:48 GMT 1
Et frækt smil måtte jo glide hen over hans læber som han endte med at lade den ene hånd glide om hendes liv, ned af hendes lænd og give hendes dejlige røv et ordenligt klem. Han kunne jo ikke lade være! Da hans mand var tilbage, så han roligt mod ham og nikkede som han gav ham fri for nu. Det med at hun skulle have noget mad var i orden, men han måtte lige se slaven an, for han var da glad for hun ville tilbringe natten med en gammel nar som ham og ikke en køn ung mand. Ja dreng faktisk. Shade så lidt strengt mod ham, for at se ham lidt an og nikkede så bare. [green]"Nuvel min skønne, jeg bor på det fineste værelse her, længst nede for gangen. Du kommer bare. Jeg vil ordne min pligt som greve indtil da."[/green] Hviskede han svagt forførende i hendes øre, inden han nappede hende kort drillende i øreflippen. [green]"Men hvor ordenligt jeg kommer til at opfører mig, kan jeg slet ikke tage stilling til nu. Det kommer jo an på så meget. Det er trods alt en smuk kvinde jeg skal være alene med."[/green] Grinte han som han gav hende et blidt kys og endte med at forlade hende for at gå mod sit værelse og få bare lidt mere styr på tingene.
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 22, 2012 16:37:24 GMT 1
En piget og lettere genert latter kom over hendes læber da han gav hendes røv et klem, for hun følte sig som et generte men også dybt forelsket pigebarn som var offer for den mest charmende mand der fandtes i mile omkring, så naiv var hun vel også. Selvom det indtil videre jo bare var uskyldig flirt selvom det jo kunne gå hen og blive meget alvorligt her i nat fordi hun gav jo ikke hendes krop til hvem som helst, noget han måske ville kunne mærke på hende senere, for det her var jo ikke et skuespil fra hendes side af. ”Det skal jeg nok.”
[/color] fniste hun som hun blev nappet i øreflippen og forsøgte kort at vende hendes hoved væk, for han var da ikke så lidt fræk at gøre sådan noget her i alt offentlighed, noget hun normalt ikke ville tillade men den mand kunne jo desværre gøre alt muligt ved hende fordi hun blev blød i knæene når han sådan hviskede til hende og var sådan overfor hende, men igen han kunne jo nok charmere sig ind på hvem som helst, dog valgte hun ikke at tænke over det for det ville bare gøre hende mistænkelig og knuse hendes hjerte. ”ellers får du en røvfuld”[/color] grinte hun drillende selvom hun nok ville finde en anden straf men igen næsten alle straffe var vel noget fysisk kontakt som ikke kunne være godt. Hun gengældte hans korte kys inden hun selv gik hen til baren igen og bestilte noget mad til hende og slave som hun tog med hen til et bord hvor de placerede sig mens de fik noget at drikke og ventede på maden. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 22:28:30 GMT 1
At blive truet med en røvfuld havde fået ham til at le og ryste på hovedet, det tog han nu slet ikke så tungt, faktisk var det ganske opmuntrende med en frisk kvinde der turde stå for sig selv. Som han nåede værelset, så han lidt ned af sig selv og det faktisk halvstive lem der var kommet af tankerne om hende og ham alene denne nat. Han smilte bare og så bare stolt ned i en tid, inden han gned sine hænder sammen og gik mod sit bord der nu var fyldt med papirene. De skulle dækkes over når Regina kom, for at være i nærheden af hende og så de papir ville da kun forvirre ham. Dog gjorde han sit bedste for at få så meget som overhovedet muligt overstået, selvom han jo var nød til at tage sig sammen og gøre det ordenligt. Regina sad bare i hans tanker og her klædte han hende gravist af, velviden hvordan hun faktisk så ud nøgen og nøj hvor han dog bare nød det syn for meget! Han havde virkelig brug for et knald, det måtte han indrømme og hvis det ikke blev Regina i nat, måtte han tage en anden, for han kunne ikke mere, han havde et behov som forstyrrede hans fornuft og det var jo vigtigt for folket at have en greve med et klart hoved!
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 22, 2012 22:44:17 GMT 1
Dette kunne nærmest ikke gå hurtig nok for sommerfuglene blev jo bare større og større jo længere tid hun var væk fra ham, for det gjorde jo bare hun glædede sig som et lille barn til at skulle være sammen med ham, men det gjorde dog også at hun ikke rigtigt havde noget appetit da maden endelig blev serveret for hun ville jo bare gerne op til ham, deres første nat sammen i samme værelse, tanken var jo både glædelig og skræmmende på samme tid. Så hun spiste hurtigt nogen mundfulde inden hun alligevel ikke kunne få mere ned og lod så nøglen glide hen til slaven ”Du kan sove i værelse 21 i nat.. jeg har fået et andet, så bare tage tingene ind på dit værelse og så ses vi i morgen.. Du kan bare tage maden med op på værelset hvis du ikke vil spise her”
[/color] sagde hun roligt med et sødt smil inden hun rejste sig og gik oven på for nu kunne hun altså ikke vente mere! Sommerfuglene blev jo bare større og større som hun nærmede sig den dør som hun gættede var hans ud af beskrivelsen. Da hun nåede døren rettede hun på tøjet fordi hun var nervøs inde hun tog sig sammen og stille bankede på døren fordi hun ikke vidste om han var færdig med arbejdet. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 22:54:39 GMT 1
Dybt begravet i papirene sad han bare med øjenbrynene næsten klemt sammen, dybt koncentreret, han sukkede lidt opgivende. Det var ikke noget der hastede i den forstand, men han var jo taget herud for at ordne det, da hans døtre gjorde det svært for ham derhjemme. Med et svært skævt smil med tankerne om sine søde kønne døtre som i hans øjne var jomfruer og de reneste engle i verden, sad han lidt og faldt i staver, det var nu rart at tænke på de igen var i sikkerhed. Det gav et mindre sæt i ham da han hørte det bankede på døren, han rejste sig hurtigt, tog et rent lagn fra skabet og kastede ud over papirene da han regnede med det var Regina. Og da han åbnede den, smilte han varmt til hende og trådte til siden som tegn på hun endelig skulle træde indenfor. Det var lige før hans øjne næsten lyste helt op, som havde de ikke set hinanden meget meget længe. [green]"Godaften du åh skønne kvinde."[/green] Grinte han fjollet, inden han bukkede kort, for han var jo småkulret og vild i varmen og det skyldte jo denne skønne kvinde. Så hvorfor ikke bare sige det højt? Shade var ikke bange for at opfører sig kejtet lige nu og her, for de var alene og han var jo faldet for hende, selvom han nok ikke viste det på samme måde som andre normalt ville. Måske ved at være lidt mere tro?
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Sept 22, 2012 23:21:33 GMT 1
Da han åbnede døren kom der straks et mindre genert smil over hendes læber inden en der kom en mild latter ved hans ord ”Jamen godaften du ih så charmende mand”
[/color] grinte hun mildt som hun trådte ind i hans rum. Sommerfuglene var nærmest så store at de truede med at flyve ud af hendes mave når som helst mens hjertet truede med at sprænge så hårdt og hurtigt slog det, men igen hun var jo faldet dybt for denne charmende mand selvom det var yderst farligt så det gjorde det hele mere spændende, også selvom hun nok fik hjertet knust i sidste ende. Da hun var kommet derind bandt hun stille båndet op til hendes pels som hun fjernede lige så forsigtigt inden hun lagde det over stolen for der var jo ingen grund til at have det på når hun egentlig var inden for men hun turde bare ikke ligge det nede i krostuen i frygt for at nogen ville tage når hun kort kiggede væk. Hun så igen på ham med milde øjne og det lette generte smil for hun turde jo næsten ikke tage mere tøj af hendes krop, eftersom det var så længe siden hun havde ladet en anden se hende nøgen, altså udover den gang Shade havde opdaget hende ved et uheld ved søen, men ellers skjulte hun sin krop så godt hun kunne, i hvert fald de mere private dele som hun kun viste til dem som hun var dybt forelsket i selvom hun jo nærmest havde en forbandelse over sig for hver gang hun gjorde det så blev hendes hjerte jo altid knust kort efter, nok også derfor hun havde trukket det her så længe, det at være i samme rum som Shade fordi hun var bange for at han også knuste hendes hjerte. [/blockquote]
|
|