|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 6, 2010 19:32:01 GMT 1
Zill grinte lidt som han hev hende med ned, men lagde hovedet på hans brystkasse og et ben over hans ene ben. "Så tror jeg godt jeg kan godt må med til at blive kidnappet" grinte hun lidt som hun begyndte at nusse ham med en finger på hanss bare hud, hvor han havde knappet skjorten op. Hun havde ikke noget imod at blive kidnappet på den måde, selvom det ikke rigtigt var sket før for normalt kom folk hen til hende og var her på hendes slot.
|
|
|
Post by damian on Mar 6, 2010 20:35:49 GMT 1
"det ville måske bare være rart... os to... alene på mit gods i en weekend?" sagde han og på en måde spurte hende, han ville gerne prøve at være sammen med hende, måske for at vinde hendes hjerte, han vidste jo godt hun ikke noget hjerte havde, men bare den smule hun følte ville han gerne have, han ville ha hende, han vidste dog ikke hvorfor, det ville bare være rart at ha en
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 6, 2010 21:13:38 GMT 1
"Det synes jeg lyder hyggeligt, trænger alligevel til at komme væk og du vil jo ikke lade mig gå i krig" sagde hun roligt selvom det sidste nu var mest drillende, for han ville jo ikke lade hende gå i krig af en eller anden grund som hun ikke lige kendte men hun havde nok regnet den ud. Hun rettede hovedet lidt op og smilte skævt men roligt til ham for hun havde da ikke noget imod at komme til ham og så havde han jo også lovet at vise hende det når han havde pralet med at hans soveværelse var større end hendes.
|
|
|
Post by damian on Mar 6, 2010 23:53:24 GMT 1
han smilte "du finder bare ud af hvornår du har tid" sagde han med et smil og lod sin hånd glide ned på hendes ryg og nussede hende der, mens han lå der og tænkte over tingene, han så ned på hende og smilte sødt før han nussede hende i håret med hånden, han stoppede med at tænke og så rundt før han så på hende og kyssede hendes pande
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 6, 2010 23:58:36 GMT 1
Zill smilte en smule sødt til ham "Jeg har tid nu. Jeg har ikke lige frem noget at give mig til for bøgerne giver mig ikke noget svar og det er lidt for sent at begynde at opdrage på min datter, så har kun sønnen at gøre det med" sagde hun roligt for det var ikke ligefrem den største hemmelighed at hun havde børn, udover det med sønnen men det var fordi faderen ikke skulle vide noget om ham. Hun lagde hovedet mere mod hans hånd for at mærke ham en smule bedre.
|
|
|
Post by damian on Mar 7, 2010 15:57:43 GMT 1
"din søn?" spurgte han og smilte stadig, at hun havde børn var da helt fint med ham, han var faktisk meget glad inden i ham "hmm... skal vi tage afsted senere?" spurgte han med et lille smil, han så lidt frem og tilbage før han lagde sig hen over hende og så hende ind i øjnene med et smil og kyssede hende blidt men intimt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 7, 2010 16:11:51 GMT 1
Zill smilte roligt og gengældte blidt hans kys inden hun svarede på noget af det hans spurgte om. "Ja jeg har en søn han er kun 1½ år gammel og slægter sin mor" sagde hun roligt med et skævt sødt smil inden hun svarede lige så roligt på det næste "For min skyld kan vi godt tage afsted senere. ". Hun lagde en hånd om hans nakke som hun begyndte at nusse med blide strøg selvom hun ind i mellem lod neglene glide over hans hud.
|
|
|
Post by damian on Mar 7, 2010 18:14:44 GMT 1
han smilte sødt på en måde og nød hendes negle, det ville nok oss være bedst for en dreng at have et forbilled som en far, og ikke omgås med tjenere, han så bare på hende "slægter sin mor mentalt?" spurgte han og mente måden at tænke på, han så lidt ind i hendes øjne før han så ned på hendes læber og lod en finger glide hen over dem
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 7, 2010 18:34:53 GMT 1
Zill smilte skævt og roligt til ham "Tja han er nysgerrig som jeg var og en værre kylling når det kommer til at lege med våben men det er mest udseendet ligesom Crystal der ligner mig men har hendes fars øjne" sagde hun roligt for hun havde jo ikke noget imod at snakke om hendes børn så længe det kun var hende der snakkede om det. Hun forsatte med at rive ham blidt i nakken selvom hun godt kunne rive ham til blods men det havde hun ikke lige i sinde lige nu.
|
|
|
Post by damian on Mar 7, 2010 19:00:48 GMT 1
han smilede sødt "det lyder som en god drng... og crystal kender jeg" sagde han og lod langsomt sine læber ramme hendes, han kyssede hende blidt fra mundvigen og ned til halsen, han vidste hun godt kunne li at være tæt på ham, han kunne også li at mærke hendes bløde og hud mod sin, han smilte frækt i det han nappede hendes hals blidt men frækt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 7, 2010 19:10:15 GMT 1
"Det skal han nok også blive" sagde hun roligt selvom hun grinte lidt over hans napperi, for det var sjovt at han var så blidt, det var så anderledes at hun godt kunne lide det selvom det kunne drive hende en smule til vanvid men han kunne jo finde ud af at gøre så hun fik smerte ind i mellem, så det overlevede hun. Hun rev ham stadig blidt i nakken mens hun strakte halsen så han bedre kunne komme til og hvis han ville bide så måtte han jo også godt det, det havde hun nærmest allerede givet tilladelse til ved at strække halsen.
|
|
|
Post by damian on Mar 7, 2010 20:02:27 GMT 1
han smilte stille og lod sine tænder gennemtrænge hendes hud og blodet løb ud i hans mund og det magte stadig som en drøm, han så lidt rundt før han slap hende igen ved at slikke hende blidt på halsen, han så hende ind i øjnene og smilte frækt "men hvornår er senere?" spurgte han med et smil i det han kyssede hende ved mundvigen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 7, 2010 20:10:41 GMT 1
Et mindre støn slap over hendes læber da hans tænder gennemtrængte hendes hud for den smerte var dejlig og hun nød det virkeligt. Hun lod ham roligt drikke for hun regnede ikke lige frem med at han tømte hende for blod, hvis hun betød så meget for ham som han sagde. Et roligt smil hvilede på hendes læber som hun så på ham "Tja senere ville jo sådan et være nu" sagde hun roligt som hun rev en smule hårdere i hans nakke dog stadig blidt for der skulle ikke gå hul, noget hun nok fik svært ved at holde for hun var så vant til at rive folk til blods enten når hun var sur eller bare virkelig tændt. Smilet blev mere frækt som hun lod hænderne glide om foran hans hals og nussede hans bare hud inden hun igen lod dem glide om hans nakke idet hun trak ham ned til et krævende kys mens hun bevægede underlivet bare for at drille ham så meget som hun kunne mens den kølige vind kølede hendes varme krop selvom hans krop var kold nok i sig selv.
|
|
|
Post by damian on Mar 7, 2010 23:54:25 GMT 1
han bed sig i læben og havde en trang til hende, rigtig meget, han nød kysset og lod sin hånd tage fat i hende, han klemte en smule hårdt og hev hendes hoved tilbage ved at hive i hendes hår for at bide hende i halsen, men denne gang bed han hårdt, men ikke så det ville gøre ondt på hende for det ville han ikke, selvom det var en lyst han havde, at bide hendes hårdt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 8:22:12 GMT 1
Hun smilte frækt til ham som han hev hendes hovede mere tilbage, hvilket bare fik hende til at strække halsen mere så han rigtig kunne komme til. Et lidt højt støn gled over hendes læber som han bed hende hårdere denne gang, noget hun ikke havde noget imod for hun kunne jo godt lide det og havde tilbudt sig som mad for ham flere gange. Lige så længe han bed hende stønnede hun stille men nydende eftersom det var svært at lade være når hun jo godt kunne lide det.
|
|