|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 19:20:39 GMT 1
Det var en sen aften og endnu et angreb havde fundet sted mod Nirelia efter ordre fra zill, for hun kunne virkelig ikke lide Anno mere så hun var begyndt at sende sine krigere mere og mere i krig, selvom hun ikke ville overtale landet så ville hun bare straffe dronningen. Dog deltog hun aldrig i krigene for hun havde så meget andet at se til og meget at planlægge inden hendes søn blev gammel nok til at miste hjertet, for uanset hvad resultatet blev så skulle hun jo giftes en dag for at få en arving selvom der var lang tid til det endnu så hun forbedte bare på at drengen skulle trænes i kamp. Lige nu sad hun dog på sin trone med en bog i hånden, der handlede om hendes families historie for hun ville se om hun ikke kunne finde et eller andet smut hul der kunne få Anno af tronen, men hun fandt ikke noget og det irriterede hende.
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 19:37:41 GMT 1
Damian kom op imod sin dronning, hun sad på tronen med en bog, han smilte, ingen vagter var med ham og han nød bare at være alene, han havde en sort skjorte på med matchende bukser og sko, skjorten var åben ved den øverste knap og han stoppede op og så på hende "goddag min dronning" sagde han og knælede
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 19:42:55 GMT 1
Zill så op fra bogen med et skævt smil, for bogen kede hende jo når den ikke havde nogle svar på det hun ville. "Du behøver efterhånden ikke at knæle for mig Damian, gik ud fra vi var ovre den del" sagde hun roligt som hun lukkkede bogen og satte sig lidt bedre til rette, for hun havde egentlig ikke siddet ordentligt men havde ikke gidet at rette sig heller, så det var jo hendes egen skyld. Hun smilte roligt som hun sagde "Men godaften til dig også, er nattens angreb gået godt?"
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 19:48:26 GMT 1
han smilte og rejste sig og gik tættere på, han smilte mere "som du ønskede det skulle gå... alle blev slået ihjel på vores vej... hun har et stort problem nu... det må snart stige hende til hovedet" sagde han og smilte før han gik tættere på "og hvad havde du tænkt dig min belønning skulle være denne gang?... du sagde at det var en overraskelse" sagde han med et smil
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 19:55:33 GMT 1
Zill fulgte ham roligt med øjnene selvom hun ikke kunne lade være med at grine "Nå så det sagde jeg, jamen så må jeg jo finde på noget sjovt at lave til os" sagde hun lidt grinende med et ret stort smil som hun rejste sig med bogen i hånden. Hun stod lidt og betragtede ham som hun tænkte over hvad hun skulle finde på at give ham som hun ikke allerede havde givet ham. "Vi aflevere lige den her bog først, så kan du få din belønning efter" sagde hun lidt drillende
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 22:17:41 GMT 1
han smilte og gik venligt med hende op til hendes biblotek hvor hun skulle ligge bogen, han stod og ventede på hun blev færdig mens han knappede den næste kanp op, han havde fået en idé om at det ville se bedre ud, men hvad vidste han? faktisk ikke så meget igen, han så bare på hende, eller nærmere studerede hende, han nød synet af hende stadig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 22:28:29 GMT 1
Zill gik roligt op til biblioteket med ham, men i tavshed selvom hun smilte lidt skævt for sig selv. Hun gik roligt op af en stige som stod op af en reol inden hun satte bogen på plads og nærmest hoppede ned. Hun gik roligt hen til ham og lod en finger stryge i hans skjorte åbning bare for at vise hun havde set det og mente godt om det. "Jeg har noget at vise dig, mit yndlings på slottet og taler ikke om mit soveværelse" sagde hun drillende med et lidt frækt smil på læberne, bare fordi han ikke skulle vide hvor de skulle hen.
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 22:36:48 GMT 1
han smilte og fik et undrende udtryk da det ikke var soveværelset hun mente, han fulgte bare efter mens han så op og ned af hende, han stoppede dog hele tiden ved et bestemt punkt, noget der sad under bæltestedet, det var svært ikke at gøre det, han så lidt frem for at se hvor de var på vej hen men vidste det ikke helt for det var lidt svært når han aldrig havde været der før
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 22:46:42 GMT 1
Da de gik ude på gangen kunne de pludselig høre nogle høje bumb som meget tunge fodtrin, hvilket fik zill til at stoppe lidt op og lytte til dem. Hun undrede sig en smule over lydene kunne man se på hende inden hun rystede på hovedet. Hun forsatte med at gå da de meget tunge skridt begyndte at dø hen, zill gik roligt sammen med Dam ned af nogle meget mørke gange indtil hun kom til en dør med en meget tung lås, som hun hurtigt fik låst op og åbnede døren for ham så de kunne komme ind i det mørke rum. Rummet blev kun oplyst af fakler men den ene side til højre var dækket af reoler og lige frem for dem var der et kæmpe maleri af hendes far som virkede til at bevæge sig. Ved siden af billedet var der et stort vindue som havde udsyn over Darklias Natur og natte himlen, kravlede man ud af vinduet var der en lille balkon hvor man kunne sidde og nyde vinden og hvor der var fred til at tænke. Udover de ting var der også nogle trækister som hun havde forskellige ting i, som kunne være nyttige eller bare mindede hende om sin fortid. Hele rummet var nærmest fyldt med minder fra før hun mistede hjertet.
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 23:01:59 GMT 1
han smilte og gik med mens han smilte, han så lidt rundt i rummet før han så på maleriet og bukkede af respekt til kongen, dog det tidligere konge men stadig med respekt, han så bare på hende og gik hen bag hende og lagde sine hænder på hendes skuldre og begyndte at nusse lidt før han masserede en lille smule
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 23:07:36 GMT 1
Zill smilte til ham over skulderen inden hun tog hans hænder, for det var jo ikke det her de skulle selvom han var tiltrækkende nok. Hun trak ham med hen til vinduet inden hun selv bukkede sig lidt sammen og kravlede ud så han havde tydelig udsyn til hendes røv men det var også meningen til hun kravlede først. Ude på den lille Balkon var der et tæppe udfoldet som zill brugte til at sidde på eller ligge alt efter havde hun lyst til. Der var intet gelænder så lænte man sig for langt frem så faldt man bare flere etager ned for de var ret højt oppe men udsigten var ret smuk når det kom til stykket.
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 23:15:22 GMT 1
han smilte og kravlede efter før han stillede sig ved hende og lagde sin hånd på hendes og knugede om den, han smilte og kyssede hendes hals med en enekel bemærkning "du er smuk i månene s lys... og dine øjne for et utroligt skær" og han slap hendes hånd mens han smilte frækt, men sødt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 23:21:51 GMT 1
zill kunne ikke lade være med at grine lidt over hans bemærkning, men det var lidt af et sødt grin for hendes krystal hjerte påvirkede hende så længe det var i nærheden af hende, uanset hvor på slottet. "Tak tror jeg, selvom du ikke behøver at charmere dig ind på mig" sagde hun roligt dog med et lidt frækt smil som hun betragtede ham inden hun lagde hænderne om hans nakke og kyssede ham en enkelt gang på munden.
|
|
|
Post by damian on Mar 5, 2010 23:42:41 GMT 1
"hvorfor behøver jeg ikke det?" spurgte han med et smil og så bare på hende med glade øjne, han nød kysset og gengældte det roligt, dog med følese i det, han så hende dybt ind i øjnene og smilte sødt "du betyde faktisk en del for mig" sagde han og smilte før han tog hendes ene hånd og lod sine fingre flette ind mellem hendes
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 5, 2010 23:56:48 GMT 1
Zill så roligt tilbage i hans øjne, med en smule følelse i de ellers tomme øjne for hun var jo glad for ham men elske ham kunne hun ikke, dog kunne hun godt lide ham fordi han mindede hende om den gang hun var mindre og stadig havde et hjerte. "Du behøver ikke være så pokkers charmende for du betyder allerede noget for mig, måske ikke meget, men har jo heller ikke noget hjerte" sagde hun roligt selvom der hele tiden spillede et lille skævt men sødt smil på hendes læber.
|
|