|
Post by Lionel Canine on Nov 30, 2012 4:59:08 GMT 1
Heej Folkens. Jeg mangler lidt en mulighed at komme igang med at tråde igen, for jeg savner det lidt, så tænkte på om jeg ikke kunne komme igang med det hvis jeg nu fik nogle plots igang med Messi, min bruger altså! Jeg er lidt gammel her inden, og er nok også lidt rusten til at tråde. Messi: Udødelig på en alder af 375, men ligner stadig en på 20. Han er animagus, hvor han bliver til en grå hvid ulv med meget blå øjne, som er Messi kendetegn(altså de blå øjne ). Han er også Magiker og er af kongelig blod, men blev udstødt af sin familie på hans bryllupsdag, hvor han så efter levede med den kongelige familie af Darklia, indtil han fik et for godt øje til den nuværende droning og måtte igen rejse, nu lever han på familiens gamle slot i bjergene. Han havde også en affære med den forhenværende Dronning af Nirelia, og han sørger stadig over hende død for hun er en af de eneste 2 Kvinder han nogensinde har rigtig elsket. Messi er frisk og glad mand, men kan hurtigt blive sur hvis noget går ham på, dog er han meget pigeglad, det plejer altid at give ham problemer men han finder altid en måde at komme ud af sine problemer på. Han elsker at blive fuld, så han bruger meget af sin tid på kroen ved grænsen. Men siden jeg ikke har været her på i lang tid, ville det være fedt hvis nogle havde holdt ham fanget eller lignede, og så en kunne finde ham i en hule eller noget og løslade ham.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 30, 2012 6:15:52 GMT 1
Altså ved mine brugere altid står til rådighed Men indtil videre har du jo mindre plots med: Drazilla - mor til Messis datter og ven/fjende til Messi Odette - en mindre flirt med grevens datter Sol - der skulle lave en eliksir der kunne give hukommelsestab Andre brugere hvis du kan bruge dem til noget Liay - kvindelig pirat , magiker Maka - lejemorder, dræber Megan - slave hos Odette, Halbie Inja - samler/jæger ved grænsen, Dræber Neimi - omrejsen tyv, magiker Dorian - rigmand, udødelig menneske Lestat - handelsmand, vampyr Ash - healer på hospitalet, magiker
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 30, 2012 6:50:14 GMT 1
Ja, men ville du være med på at Zill finder Messi, som har er lænket til en væg et sted? :-) Synes nemlig det længe siden jeg har været her, så jeg synes lidt at Messi skulle have en grund til ikke at være der så meget.
Men hvis du har nogle andre idéer så kom endelig med dem? :I
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 11:12:13 GMT 1
Hvis du vil have lidt ballade måske ud af det, noget fare af en art, så har jeg Selena og Kathy til tjeneste Lidt barmhjertighed og omsorg, så har jeg Okume Balladen kunne også falde i en fælles tråd med Odette, hendes far Shade og så Messi Men ja
|
|
|
Post by Lionel Canine on Nov 30, 2012 14:51:30 GMT 1
Vil jeg da gerne, hvis zill er med på det men synes først at jeg skal have en tråd hvor Messi sådan kommer tilbage til "virkelighede" Men jeg søger alt lige nu for at komme igang igen, men Har du nogle idéer?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 30, 2012 19:14:55 GMT 1
Jeg er da næsten altid med på noget men kunne godt forstille mig Zill komme op i bjergene for at udforske grotterne og så finder hun Messi ^^ Og er helt klart med på en tråd hvor Shade blander sig mellem Odette og Messis snak
|
|