|
Fanget
Dec 1, 2012 12:56:38 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 1, 2012 12:56:38 GMT 1
Det med at han havde fået fortjent kommenterede hun ikke for hun kunne sagtens finde på værre straffe end at spærre ham inde i en grotte, der findes jo mange muligheder for at give ham hvad han havde fortjent efter den måde han havde behandlet hende. Hun forsatte dog med at lede efter den nøgle for den måtte jo ikke være langt væk medmindre de rendte rundt med dem men det ville bare virke underligt medmindre de skulle give ham mad på nogen tidspunkter, selvom han jo måtte have pisse nogen af for at de ville spærre ham inde. ”Se det får man ud af at hjælpe folk”
[/color] svarede hun bare til det med at han havde hjulpet nogen for det interesserede hende jo ikke rigtigt, eftersom hun jo ikke havde skænket ham mange tanker for hun regnede jo med at han lavede de samme gamle ting så det var ikke videre interessant selvom det jo var mange af de samme ting som hun normalt havde lavet og til tider stadig lavede. ”Så ved du hvordan jeg havde det, udover jeg også ventede på døden eller at jeg irriterede dig nok til du ville slippe mig fri så jeg kunne komme hjem til min familie”[/color] sagde hun med lettere ligegyldig tone for det var jo fortid nu, det var efterhånden en del år siden og så var der ikke nogen grund til at blive ved med at dvæle ved det. ”Men hvad vores datter laver aner jeg ikke. Aner ikke en gang om hun er i live”[/color] sagde hun roligt for det var jo sandt hun var ikke sikker på det område men når datteren ikke ville have noget med hendes mor at gøre så var det jo ret svært at vide for pigebarnet var utrolig god til at skjule sig når det kom til stykket. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 9:49:44 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 9:49:44 GMT 1
Messi kiggede videre efter en form for nøgle til lænkerne, men han kunne ikke andet end tænke på hvordan han havde været overfor Zill dengang, så egentlig kunne han ikke forstå hvorfor hun overhovedet ville hjælpe ham nu. " Tror nu ikke det var det der var skyld i at jeg blev lænket til en væg i en grotte " sagde han rolig og kiggede hen på hende med et rolig blik, det var jo ikke fordi han regnede med at Odette havde fået ham fanget her. " så du ved ikke om hun er i live eller ej? " spurgte han for det ville da være dejligt at vide om hun var i live eller ej. Messi kiggede efter nøglen,m men syntes det begyndte at blive håbløst, så han lagde hovedet tilnage mod væggen og havde lukket øjne, men åbnede dem kort og opdagede der hang en form for nøgle lignede ting oppe i loftet, der var 3 meter fra jorden de gik på. " Zill, den hænger oppe i loftet " sagde han mens han holdte blikket fast på den, for ikke at glemme hvor den så ville være henne.
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 17:46:04 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 3, 2012 17:46:04 GMT 1
Zill undersøgte væggene for mulige nøgler eller mulige gemmesteder men ikke med noget som helst held, dog fandt hun andre ting som ikke kunne bruge så det røg bare over skulderen og ud på gulvet, fordi de ikke var vigtige. Hun kommenterede ikke delen med at han ikke troede at hjælpe andre var skyld i dette for hun havde fundet noget der havde stikket lidt ud så hun hev i det indtil hun fik det ud og så undrende på det indtil den mindre rustne kniv røg hen til det andet skrammel. ”Kan jeg just ikke sige. Ville være dejligt at vide besked men hun er god til at gemme sig det må hun jo have efter sin far”
[/color] sagde hun roligt inden hun kort så på ham for hun havde jo hentydet til alle de gange han var forsvundet sporløs i længere tid for så pludselig at dukke op igen, så den egenskab måtte crystal have fra sin far for Zill var jo just ikke en der gik under jorden, så hellere blive og kæmpe. Da han sagde den hang oppe i loftet sendte hun ildkuglerne op for bedre at kunne se, men så måtte hun finde en måde at komme derop for folde vingerne ud kunne hun ikke, eftersom de ikke kunne være der. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 19:35:11 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 19:35:11 GMT 1
Messi så hende og trak på sine skuldere, " det kan nu godt være, ved vi jo aldrig... " sagde han mens han så på hende, for jo det kunne nok være hun havde fået hans egenskab til at forsvinde når det var, men Messi havde alligevel en følelse af at Zill måske havde noget med at gøre at Crystal ikke ville findes, Men alligevel viste han godt Crystal var sin egen herre og ville leve alene. " den hænger vist i en snor eller er det bare mig? " sagde han mens han kiggede op på nøglen, han hentyde til hun kunne brænde snorren over med ild kuglen, eller prøve at blæse den ned med et vindpust. Messi kiggede ned på kniven som hun havde fundet, men kunne ikke helt kende den, så¨måske var han ikke den eneste som havde været lænket fast her før, ellers måtte personen der havde gjort det, tabt den eller smidt den.
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 20:02:08 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 3, 2012 20:02:08 GMT 1
Igen kommenterede Zill ikke det han sagde, men denne gang var det omkring det med Crystal for der var ikke mere at sige på det punkt, Zill havde jo forsøgt at være en mor og forsøgt at undskylde og alt muligt men der var jo ikke noget der havde virket, hun havde endda ladet pigen blive lejemorder fordi det var det hun gerne ville være og Zill ville jo ikke stoppe pigen til trods for hun ikke selv ville bruge hende som lejemorder fordi hun ikke ville have hendes datter dræbte, specielt ikke når hun selv kunne gøre det. ”Hvis den hænger deroppe i en snor så må det jo være en fælde ellers ville der da være et sted hvor snoren gik ned og blev bandt til væggen”
[/color] sagde hun lidt tænksom for det virkede meget til at være en fælde så hun lod ikke ildkuglerne komme tættere på før hun var helt sikker på hvad der skulle gøres, men til sidst lod hun alligevel kuglerne komme tættere på for de kunne jo ikke andet end at prøve eftersom hun ikke havde set nogen snor gå ned langs væggene hun havde undersøgt meget grundigt. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 20:20:12 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 20:20:12 GMT 1
Messi kiggede rundt, for at kigge efter nogle form for fælder, men han kunne ikke lige se nogle, men for at være på den sikre side, " så giv mig den der kniv der " sagde han og pegede på kniven, som lå henne på gulvet, for siden han var udødelig og hans lemmer ville vokse ud igen, kunne han jo lige bruge den, men måske skulle Zill gøre det, for han havde ingen krafter til det måske, men fandt de kun ud af på en måde, og det var ved at prøve. " bare for at være på den sikre side!" sagde han og kiggede fra kniven og op på Zill og tilbage igen.
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 20:26:58 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 3, 2012 20:26:58 GMT 1
Da han igen sagde noget lod hun ildkuglerne flyve ned på deres højde igen så de bedre kunne oplyse rummet før hun bøjede sig ned og samlede den rustne kniv op. ”Og du har tænkt dig at skære hænderne af?”
[/color] spurgte hun undrende før hun gik så tæt på at hun kunne lægge den i hans ene hånd for hun var ikke helt sikker på hvad han egentlig ville bruge den til og det var lige det eneste som faldt ind i hendes hoved. ”Jeg troede du var eventyrlysten”[/color] sagde hun med et skævt smil for hun måtte jo indse at han nok havde forandret sig, men igen hun havde Rai til at rejse rundt med nu, så hun behøvede egentlig ikke andre for nogen rejser tog hun ud på alene. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 21:09:56 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 21:09:56 GMT 1
Messi så på hende med et hævet øjenbryn, " Ja?, hvorfor ikke det er jo bare for at være på den sikre side, du skulle jo nødig komme noget til eller i værste fald ende som mig... så skulle du jo tilbrange tid med mig! sagde han og så på hende, for han viste jo godt hun ikke kunne lide ham for det han havde gjort, hvem ville også det? for han havde jo ikke tænkr på hvad hun ville, kun hørt efter sig selv for han ville bare have sin egen zill tilbage, men gennem den tid Messi havde siddet her, havde han fundet ud af, at ingen vil blive hvem de engang var igen, det ville være umuligt. " Det var jeg nok engang, men at sidde inde spærret, ændre en " sagde han og så på hende med rolig øjne og uden et smil på læberne, for han prøvede nu at være seriøs, men måske ville hun ikke tro han kunne være det, for hun havde jo kendt en helt anden Messi.
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 21:20:42 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 3, 2012 21:20:42 GMT 1
Zill så lettere mistroisk på ham da han sagde hun nødig skulle komme til skade. ”er det ikke lidt sent at synes det? Jeg har været indespærret før, desuden ville jeg dø før dig så du kommer stadig til at sidde alene”
[/color] sagde hun roligt for hun tog det nu ikke så tungt når det kom til stykket for hun ville alligevel dø først fordi hun jo kunne dø af sult til modsætning af ham, så det ville jo højest vare en 10 dage og det ville hun jo nok kunne klare i hans selskab, selvom de havde en historie med ikke at kunne døje hinanden i længere tid for enten endte de i seng sammen eller skændtes så meget at de ville slå hoveder af hinanden. ”Du er kedelig nu, desuden skal du bare uden for så skal du nok blive dig selv igen”[/color] sagde hun med et skævt smil inden hun igen sendte ildkuglerne op imod loftet igen bare for at se hvad han ville sige til hendes ide med at forsøge at brænde snoren over, bare for at se hvad der kunne ske. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 21:55:07 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 21:55:07 GMT 1
Messi så på hende, " det er det vel, har dog heller ikke lyst til at gøre mere skade end jeg allerede har " sagde han roligt og kiggede på ildkuglen der fløj op, lidt var Messi lige glad det vil nok ikke gå udover ham, men så igen havde han ikke lyst til at hun skulle komme mere til skyld på grund af ham, dog viste han jo godt hun ikke ville høre efter ham alligevel, så stædig var hun alligevel. " Ja, det er jeg nok blevet af at sidde her inde helt alene de sidste par år. " sagde han roligt, Han kunne nu godt selv se at han var ikke var helt så eventyrlysten som han havde været, men dig følte han også at hendes ord om at komme ud gav lidt igen, for han savnede vinden der blæste og solen der varmede han krop, eller lyden af regn når man sad og drak noget vind eller whiskey. Messi samlede nogle af de sidste kræfter for at rejse sig op, men holde stadig et fast greb om kniven han stadig havde i sin hånd.
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 22:06:32 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 3, 2012 22:06:32 GMT 1
”jeg står da endnu.”
[/color] sagde hun kort for at sige der skulle mere til at nedbryde hende, selvom det havde dog lykkes ham at gøre det i adskillige år men hun havde da rejst sig igen og stod da stadig lige så stolt som hun tidligere havde gjort eller måske ikke helt så stolt men hun stod da stadig og bed stadig fra sig når der var noget hun ikke kunne lide for sådan var hun jo, stædig som altid selvom det kunne tage lidt længere tid inden hun bed igen men det skulle man nu regne med at hun ville gøre. ”Igen så ved du hvordan jeg havde det. Jeg var kedelige i flere år efter mit fangeskab hos dig, men nu er jeg næsten mig selv igen. Så du skal nok blive dig selv, du skal bare havde noget at drikke så du så god som ny”[/color] sagde hun roligt for hun var jo næsten sig selv, eftersom der var et par punkter hvor hun var anderledes, blandt andet med horen som hun havde skåret drastisk ned på fordi hun ikke havde haft så meget lyst til andre så folk skulle have været virkelig specielle før hun overhovedet overvejede om hun gad dem. Hun sendte ildkuglerne helt op til nøglen hvor de forsøgte at brænde snoren over bare fordi man kunne undgå at skære hans lemmer af selvom de voksede ud igen, men det andet var nu også spændende. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 3, 2012 22:17:57 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 3, 2012 22:17:57 GMT 1
Messi kiggede på hende, og hævede et øjenbryn " Altså nu må vi jo se hvordan det bliver, måsek har du ret, og måske ikke " sagde han og så op mod ildkuglen, han spændte i alle muskler i hans krop, for at være klar på hvis der skete noget. Messi fulgte intenst snorren som den blev brændt over, men da den bare faldt lige så stille til jorden, uden nogen form for effekt, åndede han lettere ud. Messi kiggede på nøglen og op til Zill igen, nu blev dog lidt bange for hvad hun ville gøre nu, hun kunne få sin hævn hvis hun ville, eller hjælpe ham. " Ved bare når jeg er fri herfra, skal jeg have noget at drikke og spise, i hvertfald noget og drikke, så meget jeg ikke kan gå hjem " sagde han og trak på smile båndet, for hendes kommentar omkring drikkelse, fik ham lidt op og køre for han havde virkelig savnet det, det var noget han havde tænkt meget på.
|
|
|
Fanget
Dec 4, 2012 17:36:19 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 4, 2012 17:36:19 GMT 1
”Nå nå”
[/color] svarede hun blot for hun var ret sikker på at hun havde ret så hun gad ikke rigtigt diskutere det og det var nu heller ikke stedet at snakke om sådan noget, for de var jo lige ved at se hvordan han kunne komme fri og om der ville ske noget når de endelig fik nøglen. Hun stod og stirrede på ildkuglerne og nøglen, klar til at være hurtig væk hvis hun skulle det, så det var jo altid godt hun var magiker for så kunne hun hurtigt komme væk ved bare en besværgelse. Men da der ikke så ud til at ske noget gik hun blot hen og samlede nøglen op inden hun lod blikket glide fra nøglen og over til ham, som om hun overvejede noget. ”Så må jeg jo hellere smide dig af på vejen”[/color] sagde hun roligt med et skævt smil for hun var ikke helt sikker på at hun egentlig gad drikke lige nu for der var jo meget andet at lave. Hun gik roligt hen for at låse ham op men stoppede lidt på halvvejen ”Kan du høre noget?”[/color] spurgte hun lidt tænksom for det lød som en rumlen som blot blev højere, som et slags vandfald, noget der fik hende til at skynde sig med at låse ham op for de måtte hellere se at komme væk med det samme inden gangen ville blive oversvømmet. [/blockquote]
|
|
|
Fanget
Dec 4, 2012 20:36:36 GMT 1
Post by Lionel Canine on Dec 4, 2012 20:36:36 GMT 1
Messi kiggede på hende og smilte skævt til hende inden han tog sig til håndleddene for nu havde de lænker siddet lidt stramt, så det var en lettelse endelig at få dem af. Messi prøvede at høre om han kunne høre det hun havde haft hørt " Lyder som vand " sagde han og så på hende, for det var lidt mærkeligt, for det var første gang han havde hørt den lyd her, Messi tog nogle skridt hen mod åbningen af hulen de var i, men faldt hurtigt til jorden igen, " ved ikke om jeg helt har kræfter til at gå" sagde Messi og tog sig til brystet, " bare forsæt uden mig " sagde han og kiggede op på hende for han ville nok overlever hvis det blev oversvømmet, men om hun ville viste han ikke. Messi syntes hun skulle skynde sig ud inden der ville ske noget, " bare skynd dig ud Zill! " sagde han lidt hårdt da han kunne høre lyden blev højere, som sekunderne gik.
|
|
|
Fanget
Dec 4, 2012 21:24:21 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Dec 4, 2012 21:24:21 GMT 1
Hun så roligt på ham efter hun havde låst den sidste lænke op og smidt nøglen væk igen for den havde hun vidst ikke brug for nu hvor han var kommet fri, dog kunne hun ikke lide den rumlende lyd som kom tættere og tættere på dem og dermed blev højere og højere, men lige nu forholdt hun sig roligt for der var ingen grund til panik, så hun så bare på ham som han rejste sig og gik nogle skridt, men da han sagde det sidste gik hun hen til ham og tog fat i hans arme. ”Ikke uden dig”
[/color] sagde hun alvorligt og fast besluttet, som hun så noget vand komme lige så stille ude i gangen og som bare tyde på at resterne snart ville komme med voldsom kraft. Et smil gled over hendes læber ”Og husk på vi er trods alt magiker”[/color] sagde hun før hun lod dem begge forsvinde i en sort røgsky, ud af grotten og dukkede op med ham ved siden af grottens indgang lige tidsnok til at se vandet komme strømmende ud af grotte åbningen. Hun havde med vilje taget ham med for hun vidste ikke om han havde set indgangen til at ville kunne transferere sig herud, så hun gjorde det for dem. [/blockquote]
|
|