|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 8, 2012 20:41:27 GMT 1
Salvie så på ham før hun kigge lidt ned af sig selv og så på ham, "jo..jo kære.. alt for du glad" sag hun hurtig og så på ham, og prøve at vende sig til den kort kåbe, men hun frøs for der var jo gennemtræk under kåben. hun satte sig ned i stolen da han gik prøve at få fat varme ind til han kom tilbage og lage tæppe om hende, hun knuge det en smule om sig og nød varmen rigtig meget, hun så på ham hun vist han ikke var tyden der kunne lig at være som han var nu men det var nu rart "tak" hun putte sig lidt i tæppe og nøs igen og huske at holde sig for munden selvfølige, "er.. det okay med dig vis jeg får give lidt blod.. jeg trænger sådan" hun så på ham og blev siden til han sag hun skulle flytte sig eller gå et andet sted hen, lige nu ville hun bare vær lydig og ungå mere ballade og straf hun orke det bare ikke lige nu.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 8, 2012 20:51:09 GMT 1
Han nikkede bare kort til det med alt for at gøre ham glad, for hun vidste jo godt hvad der ville vente hvis hun ikke adlød efterhånden og nu havde han da givet lidt instrukser til hvad han gerne ville have i hvert fald angående den påklædning for ellers var han jo imod det men hvis det kun var ham der skulle se det så gjorde det ham ikke så meget. Da hun spurgte angående blodet strøg han hende kort over håret ”Nu skal jeg finde en slave til dig”
[/color] sagde han roligt inden han forlod rummet for at tage fat i en af de ældre slaver som nok ikke havde langt igen, og hvorfor de egentlig havde beholdt den slave var han ikke helt sikker på nok fordi det var en gave fra en eller anden men det kunne være lige meget, for han fik den ældre herre med sig tilbage til arbejdsværelset hvor han blev placeret foran Salvie så hun bare kunne bide ham som hun havde lyst til og så kunne han jo være mere frisk til at lave noget mere i huset. På denne måde viste han jo også hvordan det kunne være at på den gode side af sig, for ellers havde hun jo været på den dårlige side og dermed oplevet den værre del af ham. [/blockquote]
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 8, 2012 21:02:48 GMT 1
hun så på ham som han strøg hende over håret, det var nu enlig dejlig at blive strøget over håret, "tak kære" sag hun stille og fik et lille smil frem, hun sad pænt med tæppe om sig og vente. da slaven kom og stod for and hende blev hun siden og holdt sig dække med tæppe, hun bad slaven sætte sig på knæ for and hende, hvor hun roligt bøje sig frem og bed ham i siden på halsen og mærke tydelig vis blod strømme ud af tænderne og sukke lette det var en dejlig følelse når hun gav blod, det var hurtig over og hun satte sig op igen og så også beder ud nu. hun lod lestat tage den lidt choker ælder mand men han ville føle sig utrolig frisk når han vågne i morgen så det skulle nok blive godt, hun så på lestat og smile en smule bare for at vis hun hade det fint nu "meget beder.. tak kære.. kan jeg gør gengæld? altså vis der noget du vil have jeg skal gør for dig?" hun så på ham og kom op og stå mens hun holdt tæppe godt om sig.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 8, 2012 21:13:04 GMT 1
Efter Salvie havde afgivet det blod hun nu en gang skulle, fik han manden ud på gangen hvor han egentlig bare efterlod ham for han regnede med nogle slaver ville samle ham op hvis de så ham ellers ville han rende lettere forvildet rundt i noget tid indtil hendes gift begyndte at virke. Selv gik han tilbage til hende med et lettere tilfreds smil over læberne for hun opførte sig jo bedre end tidligere så havde hans mindre straf virket åbenbart, men så vidste han bare hvad han skulle prøve næste gang. Han strøg hendes roligt over kinden ”Du skal kun gøre det hvis du er frisk nok min smukke, ellers venter jeg”
[/color] sagde han roligt selvom det jo var underligt at han sagde han kunne vente, selvom han jo ikke ligefrem ville blive syg af det men så skulle hun jo også kunne nyde det og orke det selvom det nok hjalp en smule at hun havde fået lov at afgive blod efter dage hvor hun ikke havde fået lov til at gøre det. Han kyssede hende kort på panden for han havde jo arbejde han kunne gå i gang med hvis han manglede noget at aflede hans tanker på, og så var der den lille sag med han egentlig skulle have ordnet alt hendes tøj. ”Men først vil jeg vide hvad for noget motion det var du har lavet som har gjort at du ændrede den krop som jeg ellers godt kunne lide”[/color] spurgte han roligt for han ville jo egentlig gerne vide det når det kom til stykket. [/blockquote]
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 8, 2012 21:38:37 GMT 1
Salvie så på ham som han strøg hende over kinden, "det ville ikke vær pænt af mig og lade dig vente.. "sag hun stille og lag hånden på hans der var på hendes kinde, hun kunne godt lig kysse på panden gav gave kulde gysninger fordi han var kolder ind hende, hun så en smule bange på ham da han spurt til det motion hun hade dyrke "d.du må ikke blive sur.." sag hun stille tydelig vis allerred ved at panikke inde i for det kunne ses på hendes øjne. "j..jeg lave.. mave danse.. j..jeg hade set nogle ned på markede gør det.. jeg søger for ingen så mig på ære! jeg lukke mig inde enten på badeværelset eller sove værelse, jeg låst døren og søger for gadinerne var trukke for.. det.. det så bare så flot ud.. det var som de fortalt det de følt med bevægelser.. men det jo en gang sludder ikke.. jeg gør det heller ikke mere.. ikke når det laver ompå mig.. det passer heller ikke til mig.. så eksotisk er jeg jo slet ikke" hun smile uskyldig håbe virkelig han ikke ville blive vred på hende igen hun ville ikke tilbage ind i skabet! alt andet ind det dumme skab!. hun så afvenden på ham, krøb en smule sammen under tæppe håbe på en lussing som ville være den mildes straf han kunne give hende i hendes øjne, "jeg lover ikke og gør det mere.. på ære.. jeg.. jeg savner dig bare meget.. og ville bare prøve at overraske dig... det var forkert og det må du undskylde... ikke smid mig ind i skabe.. jeg ber dig!" hun krøb sammen mens hun var på nippe til at græde igen.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 9, 2012 9:20:16 GMT 1
Han så roligt på hende men fjernede dog ikke hans hånd fra hendes kind, mens hun forsøgte at fremsige det hun havde gjort for at kroppen havde ændret sig på den måde, for han havde jo selv spurgt nu og så måtte han da også roligt lytte til det hun sagde, selvom han kort stivnede da hun sagde hun havde danset mave dans for det var kun noget han mente billige kvinder som gjorde det fordi de skulle lokke mænd til, men han blødte ligesom op igen da hun sagde hun havde sørget for at låse sig inde for så var der vel ikke meget skade i det, selvom han nu stadig ikke var vild med ideen om hun havde øvet sig på sådan noget for han vidste stadig ikke om hun kunne finde på at vise det overfor andre bare for at trodse ham. Han stod roligt og ventede på hun var helt færdig med at tale før han overhovedet talte eller rørte sig, for han fjernede først sin hånd fra hendes kind. ”Var det så svært? Alt jeg vil have er at du skal tale med mig om det før du bare gør ting, jeg kan altså ikke lide overraskelser”
[/color] sagde han dog roligt selvom han stadig ikke var helt vild med tanken men hun kunne jo lige så godt lære det var nemmere at snakke med ham først end at bare gøre det for så var det nemlig der ventede en strengere straf end der ville gøre hvis hun snakkede med ham, altså ikke diskuterede med ham som hun tidligere havde gjort for så kom der også en slem straf. Han gik fra hende igen men blot for at gå hen til hans skrivebord, hvor han satte sig ved det og roligt betragtede hende med en tænkende mine. ”Dans for mig, så skal jeg nok bedømme om du er eksotisk nok”[/color] sagde han stadig lidt tænkende for han skulle jo lige se hvor god hun var for det kunne jo muligvis være noget som ville vække hans interesse noget mere, men det krævede jo lidt han kunne være mere sikker på at hun ikke gjorde det overfor andre end ham. [/blockquote]
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 9, 2012 9:30:35 GMT 1
Salvie så på ham, under sig over hun ikke hade fået et slag eller skæld ud men at han var rolig og sag hun bare skulle snakke med ham i steden for at overraske ham, det var rart at vide hun bare skulle droppe overraskelser altså så vidt det nu var muligt for hende. hun fuldt ham med øjne som han gik hen og satte sig ved sit skrive bord. at det næste han bade hende om var noget hun ikke hade forvente, skulle hun danse for ham! hun bed sig i læben for hun syntes da slet ikke hun så god som de andre piger hun hade set tros de månenders træning alene på værelset, hun trak tæppe af sigog rejste sig men blev stånen lidt fra pejsen så det blev hendes bagrund, hun sank en lille klump "j..jeg er altså ikke så god.. men..jeg skal nok gør mit bedste" hun beholdt kåben på da hun ikke regne hun måtte tage kåben af, hun løsne den dog lidt ved maven så den ikke var for stram, hvor efter hun fandt en rytme i hovede og ellers stille og roligt begyndt i de mere rolig trine før de i takt begyndt at stige i sværheds grade men også i sensualitet, hun hade øjne halvt øjne mens hun bevæge kroppen på måder normale fin damer ikke gjorde, og ilden i pejsen gave hendes en særlig stemning omkring hendes dansen som hun forsatte til hun var færdig, hun så på ham og rette på kåben og håret en smule og så ned mens hun rødme og var virkelig flov lige nu for ingen hade set hende danse sådan ude over ham, og det var heller ikke mening andre skulle se hende kun ham vis det var, men vis han ikke kunne lig det så ture hun ikke blive ved, "var det slemt?" spurt hun stille mens hun hade en arm let om sig og mærke igen kulden krybe op langs benen og omkring hendes mere private sted.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 9, 2012 10:15:24 GMT 1
Lestat var til tider en mand med mange overraskelser, desværre var de fleste jo dårligt men lige nu var det jo ikke særlig slemt, og han havde jo åbenbart tænkt lidt over hendes ord tidligere inden hun røg i skabet om at hun ikke vidste hvordan hun skulle gøre ham tilfreds, for han havde jo lige sagt hun skulle snakke med ham i stedet for at overraske ham på de måder, eftersom han hadede overraskelser og altid på et punkt ville have mistro til hende fordi de jo ikke var gift på grund af kærlighed men af tvang, og så de ikke rigtigt havde kendt til hinanden inden. Han sagde dog ikke noget til det første hun sagde men ventede bare på at hun gik i gang med sin dans, hvor han så efterfølgende holdt øje med alle hendes bevægelser fordi han jo ikke ville gå glip af noget, dog havde han stadig et tænkende udtryk som om han stadig overvejede om hun skulle have lov til at danse på den måde eller ikke, eller hvad han nu skulle stille op med det hele. Da hun så var færdig gjorde han tegn til at hun skulle komme hen til ham ”hmm nej”
[/color] sagde han stadig lidt tænkende og lidt for at trække tiden ud fordi han jo lige skulle gennemtænkte det her lidt mere men det havde jo ikke været helt dårlig men om han ville tillade det, vidste han så ikke lige nu. [/blockquote]
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 9, 2012 14:44:03 GMT 1
Salvie så på ham som han gjorde tegen til hun skulle komme hen til ham, hun fik stramme kåben igen og gik så roligt hen til ham og stilt sig ved siden af ham mens hun kunne se han så meget tænkene ud, hun forvente ikke at få lov til at blive ved med at danse og hun forvente heller ikke han hade syntes om hendes dans det passe sikkert ikke til hendes krop eller udsende hun line jo ikke en eksotisk blomst eller noget, hun sag dog intet og vente enlig bare på hans dom og der efter følge det hans sag så hun ikke ville få ballade, for den tur i skabet hade fået hende til at ind se nogle ting og det var hun et sted glad for hun hade for så slap hun for flere grimme ting lige pt.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 9, 2012 15:04:08 GMT 1
Lestat betragtede hende roligt men tænkende som hun kom hen til ham, dog gik der ikke mange sekunder før han rejste sig så han stod foran hende og så lettere ned af hende inden hans hånd gled hen til båndet som holdt kåben stram, noget han lige så stille men beslutning åbnede før han tog kåben af hende igen og lod den bare falde til jorden. ”Du må godt få lov til at blive ved med at danse men jeg har betingelser. Nummer et det skal foregå bag lukket og låste døre som du hidtil har gjort, nummer 2 du skal ind i mellem danse for mig og nummer 3 så skal du stadig skjule din slanke krop for andre”
[/color] sagde han roligt som han lagde en hånd om på hendes ryg og trykkede hende mere ind til sig inden han fjernede noget af hendes hår med den frie hånd og lod kyssende vandre på hendes hals som tegn til at han ikke var vred over det og hun bare kunne få lov at forsætte med at danse hvis hun opfyldte de betingelser som han stillede overfor hende, selvom han jo nok skulle skaffe noget mere afslørende tøj til hende så hans interesse virkelig kunne blive vagt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 9, 2012 15:13:42 GMT 1
Salvie så op på ham og bed sig svagt i læben da han tog i kåbens bånd og bandt den op, hun rødme en smule da kåben gled af hendes blød hud og ned på jorden. hun så på ham som han sag hun måtte blive ved vis bare hun fuldt de 3 betingelser, "det skal jeg nok kære.. bare sig til.. så danser jeg" hun så på ham og gøs da han begyndt at kysse hende, og da han lage hånden på hendes varme nøgne ryg. det var rart han rørt hende hun hade virkelig savne at blive rørt ved men hun vist det ikke til nogle, det var ikke i orden at fine piger vist at de hade lyster de kunne jo blive forvekslet med luder og det ville hun ikke! hun så på ham og lag forsigtig hænderne på hans bryst, og lod dem blidt stryg hans bryst mens hun lod ham gør det han ville med hende, hun ville ikke gør modstand da hun hun selv gerne ville, hvilke var sådan en underlig tanke at hun lige frem selv gik og håbe på lidt efter han var komme hjem igen. hun kom til at tænke på danse tøj, mund hun skulle spørge om hun selv skulle sy det? nej hun måtte heller lade vær og se hvad der skete inden hun spurt om den slags.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 9, 2012 15:37:46 GMT 1
Lysten til at bide hende var der stadig men han vidste jo at dette var forpestet blod og han ville blive godt og grundigt syg af det, hvis ikke dø, så han lod være og bare lod kyssende vandre over hendes hals og skuldre inden de vandrede op igen og havnede på hendes læber, for hun havde jo selv sagt hun savnede ham og hendes dans havde faktisk tændt ham, mere end han egentlig ville lade sig give udtryk for selvom det muligvis var svært at skjule lige nu for han kunne ikke rigtigt holde fingrene fra hende når hun var så lokkende, men igen det var vel nogle overraskelser han godt kunne lide altså det med hun gerne viste at hun savnede ham på den måde for han ville da heller ikke have hun følte sig svigtet i sengen men når hun ikke selv sagde noget eller gav utryk for det så fulgte de jo bare hans lyster. Han stoppede kort med hvad han havde færd med og slap hende kort for at rydde bordet så meget at hun kunne komme op og sidde på det, så han var hurtigt henne ved hende igen for at løfte hende op og placere hende på bordet, eftersom han havde svært ved at holde sig tilbage lige nu. Så da hun var blevet placeret på bordet genoptog han kysset som han lod hænderne stryge rundt på hendes krop for egentlig at mærke hendes former så han kunne bedre kende dem og muligvis bedre få tøjet syet ind på et tidspunkt, men også lidt fordi han på et eller andet underligt plan havde savnet hendes krop selvom den var forandret nu.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 9, 2012 15:50:36 GMT 1
Salvie så på ham som han begyndt at kysse hende op og ned af hals og skulder, og hun sukke nydene og nød det virkelig. da han så stoppe og rydde borde, kunne hun godt gætte hvad det var det her nok endt med. hun mærke tydelig han hade svært ved at holde igen da han løft hende op og side på borde og begyndt at berør hendes krop og kysse hende på munden, som hun gengældt igen med samme iver som ham, mens hun lag bene lidt om hans hofter og lod hænderne kærtegne ham tros han hade tøj på gjord hun et forsøg på at rør ham, hun nød det selv for der kom små suk og enkle støn fra hende når han rørt omkring hens lår, bryst og ende. borde under hende var lidt koldt men det lage hun ikke meget mærke til hun tænkte kun på at få noget nydelse lige nu og behage ham så han også blev glad og fik sin lyster udspille.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 9, 2012 16:16:01 GMT 1
Lestat forsatte i noget tid selvom hans hænder kort forsvandt fra hendes krop men det var blot for at trække hans egen trøje af og fik den smidt på gulvet inden bukserne og underbukserne også røg ned for han ville jo gerne mærke hendes krop imod hans selvom det lige nu virkede som om det ville tage evigheder men han mente jo også at hun skulle have lidt ud af det trods alt, dog ventede han ikke længe efter han havde ladet tøjet falde før han trak hende mere ud til kanten af bordet hvor han igen genoptog kysset før han ret hurtigt trængte ind i hende fordi han ikke kunne holde sig tilbage mere fordi den pokkers dans alligevel havde været så fristende og så det at hun jo nærmest havde nægtet ham lige siden han var kommet hjem, eller rettere han var jo selv blevet sur i starten og havde nægtet at have særlig meget med hende at gøre, men det var ligesom alt sammen overstået nu hvor han endelig fik hvad han til tider krævede af hende, men nu virkede hun jo også selv til at ville havde det. Så i starten gjorde han det muligvis en smule hårdt men da ligesom den værste lyst var overstået tog han det mere stille og roligt så hun også rigtigt kunne få noget nydelse ud af det. Hans hænder forblev heller ikke ligefrem i ro som de kærtegnede hendes krop på en lettere krævende måde men det betød jo blot at han var lettere vild med kroppen og han ikke helt kunne styre sig fordi hun havde fristet ham.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Sept 9, 2012 16:57:27 GMT 1
Salvie nød det virkelig meget, og så på ham som han smed tøjet. hvor hun tydelig mærke han flytte på hende og trængt i hende, hun gav et støn mod hans øre og lod hænderne køre og kærtegen ham mens hun nød det meget og nød den måde han kærtegen hende på men han virke andreledes, som om han var mere tændt og mere lysten ind han pleje kunne det vær dansens skyld? hun så på ham ognød det virkelig og kysse ham hedt mens hun lod hænderne vander omkring på hans krop og nød kulden fra hans krop mod sin egen brænd varme hud.
|
|