|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 1, 2013 16:34:52 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Det var et roligt og blidt smil som kom over hans læber, da han hørte hendes ord. Han vidste at hun var en drillepind, så han vidste ikke helt om han skulle svare på det, men han var en ærlig mand og skjulte ikke noget fra dem han holdt af. Han tog dog lidt sin tid til at tænke på en formulering. ”Så højt at jeg ville give mit liv for at gøre dig glad” kom det fra ham som han bare så hende i øjnene med et smil og et lettere alvorligt blik. Han mente hvert et ord og ønskede at hun vidste det. Så måtte jorden under ham forsvinde eller blive, hvad end der ville ske kunne det ikke være værre end de mange måneder i bjergene hvor han tænkte over det. ”Jeg elsker dig Zill, mere end nogen anden, der er ingen som betyder så meget for mig som du gør” hans stemme rystede ikke eller afveg på nogen måde, det var tydeligt at han mente hvert ord der forlod hans læber. Han kyssede hende dog ikke selvom han gerne ville da han ikke ville presse for meget på grænserne men han gav ikke slip om hende, holdt hende stadig tæt. Hun var ikke hans endnu men han ville heller ikke lade hende skubbe sig helt væk.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 220 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 1, 2013 18:02:04 GMT 1
Hun kunne nu godt lide at høre det han sagde, selvom et mindre lumsk smil startede med at spille ud over hendes læber inden det blev til et mere frækt, for når hun havde fået sådan nogle indrømmelser så kunne tankerne alligevel ikke lade være med at køre på hvordan hun bedst kunne bruge dem imod folk, men det var hovedsagelig hendes gamle jeg der snakkede der og ikke den nye som egentlig var mere afslappet. ”Det er farligt at elske mig.. Så spørgsmålet er om du tør stå ved det nu hvor jeg kender dine følelser”
[/color] sagde hun roligt for det var meget farligt at elske hende og egentlig bare at være en af hendes elskere, fordi der blev langt mange krav og regler for dem som var tættest på hende, det kunne tjeneren Rai snakke med om for Zill havde jo opdaget at han havde grinet sammen med en anden kvinde og efterfølgende lænket ham til væggen i ren og skær vrede over han kunne finde på at more sig med en anden, i hvert fald uden at Zill havde fået noget at vide. Så derfor var det meget farligt at elske hende for hun blev sygelig jaloux hvis man ikke vidste hvordan man skulle takle det og hvordan man skulle kunne forklare hende ting, for når hun først blev rasende så lyttede hun ikke men ville bare slås eller straffe folk. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 1, 2013 18:18:51 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Et meget roligt smil kom over hans læber endnu en gang inden han meget roligt kyssede hende igen. Han vidste skam godt at det ikke ville være let han havde set hende rasende før og havde da også været bange for hvad hun kunne finde på, men det skræmte ham alligevel ikke væk der, så hvorfor skulle det nu. Han smilede meget roligt og så hende i øjnene. ”Jeg vil altid stå ved mine ord, også den dag du ønsker at smide mig væk” kom det fra ham som han bare trak hende helt tæt ind til sig og faktisk lagde hende blidt ned og lænede sig ind over hende. Han vidste handling sagde så meget mere end ord, så derfor gjorde han noget han som han gjorde ved hende før han lagde sig ikke ned over hende men i stedet strøg han hende blidt over håret. ”Jeg vil skam gøre alt for dig, om det så betød jeg aldrig skulle snakke med en anden kvinde igen så ville det ikke røre mig det mindste” hans stemme var alvorlig som han lagde sig ned over hende igen og kyssede hende meget lidenskabeligt. Hun kunne til hver en tid skubbe ham væk hvis hun ikke ønskede mere men han ville gerne vise hende lige præcis hvor meget han elskede hende. Han var ikke typen til at bedrage og da slet ikke hende.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 231 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 1, 2013 18:30:05 GMT 1
Zill smilede for hvis han kunne stå ved hans ord så skulle han da også have chancen for at komme på en slags prøve periode hvilket det jo nærmest var når man blev hendes elsker, for hun kunne finde på at skifte dem ret hurtig ud hvis de ikke var interessante for hende og nu var det jo Jace, en gammel ven som hun på et eller andet plan helst ikke ville være for vred på. ”Du mener indtil den dag jeg dræber dig eller gør dig til landsforrædder”
[/color] rettede hun dog for hun smed ikke bare nogle for porten, nej når hun først havde set sig vred på en så dræbte hun dem eller gjorde dem til landsforrædder bare så andre krigere, lejemordere og dusørjægere kunne have lidt sjov med det, og så slap hun for at dræbe inden for slottet fordi det gik jo ikke altid lige godt da spøgelser havde det med at hjemsøge hende senere hen. Hun smilede bare som hun blev lagt ned i stedet for at sidde på hans skød, dog gjorde det ikke så meget for hun lå jo på et dejlig blødt bjørne skindstæppe og så foran en varm pejs, noget der i sig selv var behageligt og nu havde hun en mand der lænede sig over hende og så kunne hun jo ikke rigtigt klage over det. ”Som jeg sagde tidligere, du ved lige hvad du skal sige for at snurre en kvinde om din finger”[/color] sagde hun med et lidt drillende smil fordi det var jo noget hun gerne ville høre selvom den virkelige test var at han faktisk skulle holde sig fra en kvinde eller bare ikke se ud til at more sig ret meget sammen med hende. Hun smilede bare som hun gengældte kysset og lod en hånd glide om hans hals bare for at sørge for han forstod hun ikke ville have et kort kys men gerne et der var lidt langt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 1, 2013 18:44:00 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Kysset blev holdt temmelig længe da han godt forstod at han ikke havde tilladelse til at flytte sig lige med det samme. Han havde dog heller ikke noget problem med det, hans stærke arme kunne sagtens holde ham oppe og når det var hende som han lå over ville han jo ikke mase hende. Dog holdt han sig oppe med knæene også som han stille lod sin hånd glide ned af hendes krop kærtegnene og lod den køre op af hendes inderlår men stoppede inden den kom for langt op da han lige ville lade hende vænne sig til det. Han var hele tiden rolig og holdt kysset mens hans hånd kørte tilbage op af hendes krop og stoppede ved hendes hals som han stille nussede. Han gjorde hvad han kunne for at hun skulle blive tændt men uden hun følte nogen form for tvang ved det.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 147 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 1, 2013 18:54:26 GMT 1
Hun nød nu en gang det lange kys, men igen hun nød stort set at kysse alle på denne måde selvom det ikke var alle som fik chancen for det, fordi hun var en smule kræsen når det kom til stykket og Jace havde hun jo drillet længe men bare aldrig gået videre fordi båndet mellem dem ikke skulle ændre sig, selvom det vidst var for sent nu. Hånden der havde lagt om hans hals for at holde hans hoved tæt på hendes, ændrede stille og roligt stilling ved at glide ned af hans krop bare fordi hun ikke helt kunne lade være med at længes efter hans krop når de lå på denne måde, men igen det var vidst også længe siden hun egentlig havde haft en mand sådan her, den sidste havde været for nogle måneder siden vidst nok, det rigtige tidspunkt kunne hun ikke huske udover hun huskede stedet men det var ikke pointen. Hun lagde hånden på hans brystkasse og skubbede ham stille væk for at bryde kysset med et lettere frækt smil. ”Jeg tror lige jeg har fundet en metode at få mig til at sove på.. Så vi skal i seng nu medmindre du er for træt”
[/color] hviskede hun drillede som hun holdt hans hoved en smule tæt på hendes men det var lidt så han ikke misforstod noget som helst med at han skulle med hende i seng for hun ville ikke gøre det hernede selvom det ville være lækkert foran ilden, men oven på havde de jo vandet i tilfælde af han trængte til et bad. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 1, 2013 19:37:42 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Jace lod sig meget roligt skubbe væk som det var han mærkede hun blidt pressede mod hans bryst og så på hende ganske roligt. Han var skam glad for hvordan det hele havde udviklet sig. Han kunne dog ikke lade være med at smile lusket som det var han hørte hendes ord. Meget roligt rejste han sig op og tog hende op i sine arme. Hun var jo let som en fjer for ham så det var let for ham. Der gik skam heller ikke længe før de var på værelset. Han lagde hende blidt i sengen og lagde sig igen over hende. Han kunne ikke holde sig selv tilbage mere og begyndte at nappe hende i halsen som hans hænder langsomt hev hendes kjole af hende. Da han fik den af begyndte han at åbne sit eget tøj. Det var en hel anden Jace en den hun var vant til at se, hans øjne viste hans begær og hans bevægelser var hurtige men blide på samme tid. Han mistede normalt ikke kontrollen og slet ikke foran hende, men når hun lige frem inviterede ham ind i sin seng så var det næsten for meget for ham.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 197 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 1, 2013 19:54:50 GMT 1
Hun smilede bare frækt til ham da han rejste sig men hun kom dog med et mindre grin da hun blev løftet op og ligefrem båret op i sengen, som om han ikke kunne vente mere nu hvor hun havde givet ham en invitation. Hans ivrighed morede hende faktisk en del men det var da også lidt sjovt at han ikke kunne holde sig tilbage og på en måde mistede kontrollen, men hun klagede dog ikke for han havde selv vakt lysten i hende til trods for hun havde haft andre planer først men de måtte jo komme senere, for lige nu ville hun bare følge hendes og hans begær overfor hinanden så de kunne være mere rolige med hinanden efterfølgende. Og igen havde hun ikke noget at klage over det for hun nød det hele og egentlig bare generelt nød at han tog kontrollen en smule fordi det var jo sådan hun foretrak hendes mænd, de skulle være underlæggende uden for sengen men dominerende i den.
//efter noget tid Efter de fleste spændinger havde lagt sig lå hun roligt på sengen og betragtede ham med et lettere frækt smil. ”Du spilder sandelig ikke tiden”
[/color] sagde hun lidt drillende men som sagt havde hun nydt det hele og det kunne han også godt mærke og høre på at hun gjorde det for det lagde hun sjældent skjult på, fordi mænd jo skulle vide når de gjorde noget godt. Hendes natkjole lå på gulvet og hun kunne da se den fra hvor hun lå i den store seng men hun gad bare ikke hente den for hun lå godt på de blide silke lagner da hun jo kun ville have det bedste at ligge på. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 1, 2013 20:06:02 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Jace lå med blikket låst fast på hende og kunne ikke andet end at nyde hvad der lige var sket. Det var vidunderligt. Han smilede stort til hende og kyssede hende meget blidt på munden og nussede hendes side. ”Jeg har skam ikke råd til at spilde min tid når det kommer til dig” kom det meget roligt fra ham som han bare smilede mere og kyssede hende igen inden han stille trak sig for at finde sin boxer. Han ville hoppe ud i badet for lidt at blive frisket lidt op. Han regnede med at skulle sove i sin egen seng for der ikke kom rygter, men han ville hellere blive. ”Vil du med i bad?” kom det meget roligt fra ham med et kækt smil. Han ville jo gerne bruge så meget tid som muligt med hende.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 139 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 1, 2013 20:20:31 GMT 1
Efter hun havde gengældt kysset kom en letter blid latter fra hende da han sagde han ikke havde råd til at spilde sin tid når det kom til hende. ”Det fandt jeg ud af”
[/color] sagde hun drillende for det havde hun fundet ud af og det havde hun da nyt i stor stil, så lige nu kunne hun bare og nød følelsen efter det var overstået. Hun gengældte kysset inden han rejste sig hvilket gjorde hun ikke kunne lade være med at kommentere ”God røv”[/color] sagde hun drillende inden hun selv kravlede ud af sengen for hun havde ikke brug for at tage tøjet på igen, hendes store badeværelse med bassinet lå jo ikke mere end 10 skridt fra sengen, så hun gik bare roligt derud. ”Egentlig skulle jeg jo sove.. men når du nu spørger så pænt så regner jeg med du bliver i min seng resten af natten”[/color] sagde hun roligt med et lidt drillende smil for hun havde da ikke tænkt sig at han skulle lade hende sove alene nu hvor rygterne alligevel var sat i gang om hun havde taget elskere igen. Hun gik roligt de sidste trin ud på badeværelset og ned af trappen til bassinet i det lunkne vand hvor hun roligt trådte længere ud inden hun vendte sig rundt og så imod ham. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 2, 2013 9:02:27 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Jace kunne ikke andet end at smile ved hendes kommentar, han var skam glad når han fik kommentarer på sin krop for han brugte skam meget tid på at den skulle se godt ud. Dog smilede han mere som han fik af vide at han skulle blive hele natten. Det havde han intet imod overhovedet, nu mere tid han havde med hende nu bedre, eller sådan havde han det i hvert fald. ”Hvor er du smuk” kom det bare fra ham som han gik efter hende ned i vandet og omfavnede hende meget blidt. Han kyssede hende igen på munden og kunne ikke dy sig fra at tage hende lidt på røven. Hun stod jo bare der og fristede ham, sådan så han det i hvert fald.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: 127 Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 2, 2013 18:39:09 GMT 1
Lige nu var hun hovedsalig bare ude på at friste og lokke ham sammen med at sætte forkerte billeder ind i hans hoved, men man kunne jo heller ikke rigtigt andet når hun nu var nøgen og nede i vandet så var der jo ikke så meget at misforstod som hun bare stod nede i vandet og smile drillende til ham. ”Det er kun godt men du holder dig nu bedst af sådan en gammel mand”
[/color] sagde hun lidt drillende men det skulle jo tages lidt som om en kompliment for det betød bare han holdt sig godt selvom han havde under halvdelen af hans liv tilbage. Hun smilede som hun gengældte kysset men hun endte dog med at skubbe ham væk inden hun lod sig falde bag ud i vandet og svømmede væk fra ham, for de skulle jo have et bad og så nyttede det ikke bare at stå stille i vandet. [/blockquote]
|
|
|
Post by Jace Frederic Dragonscale on Apr 14, 2013 11:13:27 GMT 1
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter[/font] ---------------[/center] Jace smilede meget stort som det var han bare lod sig glide ned i vandet og svømmede lidt rundt. Han vidste skam godt at hun gjorde dette for at lokke ham, han var ikke nem at narre, men derfor faldt han heller ikke for det. ”Du er en værre en kære Zill” kom det fra ham med et grin som kun kunne sprede glæde og varme. Han var en helt anden end han havde været da de var børn, og han var blevet til en temmelig stærk herre. Han svømmede dog hen til hende og kyssede hende blidt på munden inden han igen svømmede væk og smilede bare mere. Han kunne ikke være gladere end han var lige der, han havde fået sin drømme pige og han kunne tilbringe hele natten hos hende.
---------------Tag: Drazilla Note: x Outfit: LinkWords: x Music: Random mix
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 14, 2013 12:27:17 GMT 1
Zill smilede bare frækt og drillende for hun var ude på at drille ham nu hvor hun var blevet frisket lidt op på grund af vandet selvom han jo havde gjort hende træt tidligere inde i sengen, men nu var hun igen lidt frisk selvom trætheden nok ville komme igen når hun kom op af vandet. "Selvfølgelig det er derfor du elsker mig"
[/color] sagde hun lidt drillende for der måtte da være noget folk kunne lide ved hende siden folk havde det med at forelske sig i hende, men igen hun stolede ikke på deres kærlighed for den kunne hurtig ændre sig ligesom hendes interesse for dem når de begyndte at kede hende med at være for kærlige og blide, for det var ikke det hun søgte i en mand specielt fordi hun ikke var sådan en kvinde. Da han svømmede hen og kyssede hende, gengældte hun det inden hun svømmede længere væk ned imod den dybe ende af bassinet hvor hun valgte at dykke ned bare for at blive opringet af vand og mærke friskheden igen. Hun elskede at tilbringe tid i vandet og gerne under vandet, men hun dukkede dog op ved overfladen igen. "Har du nogle planer for morgendagen?"[/color] spurgte hun roligt for det kunne være han havde lyst til at lave noget specielt nu hvor han havde fået hendes opmærksomhed. [/blockquote]
|
|