|
Post by Tom Cilvan Klims on Jan 9, 2013 21:15:59 GMT 1
Tom stille sig let over et Skrive bor og holdet lidt øje med hinden tom tænkte ikke vider over det som Gaillian hadet sagt og Reste bare sine skulder op " tja det vel sådan man er " tom smilte det var et smukt væsen som gik der han kikket stille ned det bare syndt hun skulde være fra den anden verden han viste de så tingen på en anden måde der han mærket en kulde ned af sig lidt han ville tænde lidt op så de ville kunde holde varmen inden for stille gik han ind til mitten og tændte op der kom lidt røg frem fra Ilden mens han tænke hvad hans næste træk skulde være for at lære hinden beder at kende " hemm har du så et arbejdet eller du bare barderet løs ?? " tom vidste ikke hvad hun gik rundt og lavet men måske skulde han også til at holde lidt igen han ville ikke skræmme hinden væk selv om det linget en tælt var der også lige som et numalt hjem eller det syntes tom i hver fald at han var var vild med Girillan vidste han ikke altså ind til vider Virket hun sød og sådan stille tog han et bid af et æble for at lette sulten lidt lidt nogle brag kom lige for and deres telt men tom hadet tænkt på det og kaste et skjold over telte ikke forde det var stærk magie men lidt gjord også meget igen vente de lidt grø øjne mod ilden som var tændt man kunde høre Knasterne der sprang der fra der var næsten forstille alt forstille stille sad han og vippe med førderen og kikket på hinden og ilden igen men tog så sin Fløjte og begynde at spille let da han hadet det med at der var lidt stille (Sang tom tom spiller ) [youtube] www.youtube.com/watch?v=ABOxTtxJxNw[/youtube]
|
|
|
Post by Gillian on Jan 10, 2013 22:40:19 GMT 1
Gillian himlede med øjnene af ham. Ja han havde vel ret, men det var da ikke noget som hun tænkte så meget over. Hun dømte lidt ud fra førstehåndsindtryk. Ikke udseendsmæssigt, men det første personlighedsindtryk efter ikke ret lang tid. Der gik ikke lang tid før Gillian satte sig ned i hjørnet og lagde sine arme rundt som sine ben, der var trukket helt hen til hende. Hun kiggede på ham med et stærkt blik. Ikke ondt eller modbydeligt, bare meget gennemtrængene. Der kom et skummelt smil på hendes læber over hans spørgsmål."Jeg er snigmorder... [/color]" sagde hun lavmelt og stadig med det skumle smil på læben. " Og du laver?[/color]" spurgte hun tilbage. Nok mest af høflighed, selvom det måske ikke var den mest høflige måde hun spurgte på. Gillian kiggede lidt op da braget kom og fnøs lidt. Lorte vejr. Gillian kiggede på den nyskabte ild. Hun var trods alt ikke bange for ild som andre dyr. Det var egentlig ret heldigt i øjeblikket. Dog faldte hun lidt hen som hun kiggede ind i ilden og Tom begyndte at spille. Hendes tanker strejfede let rundt og landte så endelig på det emne som hendes hjerne havde udvalgt i dag. Hendes far. Han plejede også at spille musik for hende. For så lang tid siden. Han var for længst død og borte. Hun burde slet ikke tænke på ham. Det bragte ham jo ikke tilbage.[/blockquote]
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jan 11, 2013 13:05:37 GMT 1
tom stoppet lidt musikken efter et godt stykke tid men kikket så ned hun ville sikkert Grine af ham " jeg har verdens Kedeligste job man kan få " en lidt sjov stemme kom fra tom mens han smilte til hinden og kikket rundt men han kunde også mærke at hun virket lidt Trist " jeg er lære " stom kunde ikke lide det blik hun sendte ham det var som om Gallian var ude på noget som tom ikke helt kunde finde ud af " det er der for jeg rejser lidt væk af og til for at se på noget nyt " tom kikket mens han rejste sig for at ligge sig hen mod den store seng og lage sig stille ned Tom kikket på hinden med lidt varme øjne " Snigmorder var er du her så for at Slå mig Ihjel eller er jeg bare en af de få Heldige mænd der for lov til at level " tom blinket Drilsk til hinden han kunde ikke se det problem med det han sukket lidt mens han kikket lidt ned og op af hinden han vidste også godt at der var en Kvinde ind i den dyre agtit Ansikte og den prøvet han at få lidt frem i hinden men hun var vidst så ind lukket af sig tom tav lidt han lufte hovedet stille og rolige han hadet lyst til at side nus hinden stille tom brød sig ikke om vis folk var lidt trist til mode tom rømdet lidt og kikket igen ned mod Ilden et to høje Brag kom igen det var godt tom hadet sikkert telte der kom flere og flere barug tom var ikke så bange for det men det lød Ubehaliget vær gang det ramte et træ eller så spdan noget i den stil
|
|
|
Post by Gillian on Feb 7, 2013 13:52:20 GMT 1
Gillian løftede et øjebryn. kedeligt? Hvorfor. Ens arbejde var vel så vigtigt som man selv gjorde det, eller så interessant som man selv gjorde det. Hun forsøgte at ryste den triste del af sig. Hun hadede at være svag, og når hun var ked af det udviste hun svaghed. Nok en sideeffekt af at være vokset op der hvor hun var, men sådan var livet. Hun rørte ikke en muskel og viste ingen tegn på noget i øjeblikket, andet end et lille skævt smil som kom frem på hendes læber ved hans ord. ”At være lærer behøver ikke nødvendigvis at være kedeligt. Det er vel så spændende som man gør det til. [/color]” sagde hun med en rolig stemme. Hun nikkede og forstod hans ord. Hun kunne et sted godt forstå ham. At tage ud og opleve nye ting var bedre end blot at blive det samme sted. Som han gik hen og lagde sig, fulgte hendes blik ham. Hun slap ham ikke af syne et eneste øjeblik. Hun havde set noget af det han var i stand til at gøre. Ikke at Gillian var bange for ham, men man var nød til at være på vagt. Hun smilede til ham og himlede med øjnene. ” Hvis jeg var sendt for at myrde dig, var du allerede død.[/color]” forsikrede hun ham, men hun kunne hele ikke lade hver med at smile lidt af ham. Han havde humor, noget hun ikke mødte hver dag. ” Er der da nogen som ønsker dig død?” spurgte hun interesseret. Det kunne jo være hun kunne få jobbet? Og så igen. Det var lidt noget andet når man havde snakket med ofrene først. Måske ville hun ikke engang være i stand til at gøre det. Men dyret var jo en del af hende. Hun kunne hvis hun ville, så det var nok den menneskelige del af hende som bremsede. Hun spændte alle muskler i kroppen og kiggede op i luften da det første brag kom. Hun fnøs. Nøj hvor hun hadede de høje brag.[/blockquote]
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Feb 7, 2013 18:55:07 GMT 1
Tom kunde se at Gaillia ikke var så glad for lyn og torden Måske han skulde berolige hende lidt stille rejste han sig op og gik hen for at tag et Tæppe han kunde godt mærke at hun holdet øje med han var stor set lige glad med det men han forstod hinden godt det var ikke alle man kunne stole på han sukket stille og rolige og vendte sig igen for at gå over til Gailla og lage stille et tæppe om hinden og satte sig ved siden af hinden " er det ikke sværd at have sådan et job.. jeg mener vis du nu kendet person ville du så kunne gøre det ? " spurte tom stille mens han så ind i hindens øjne han sendet Gailla et varmt blik men kikked stille ind i ilden igen som danset rundt for dem tom kunne godt lide ild det var et smuk syn men også farligt det var stærke kræfter det kom på Spil når man leget med ilden Tom smilte stille igen og vedte hovdet mod Gailia en gang til for at se om hun svaret ham eller ikke ville det " jeg har måske en Frende eller to men de går ikke så langt ned for at slå mig ijhel ikke med de kræfter de har " tom bed sig lidt i læben * eller gør de ?*Tom fik lidt bange Anlser men han rysted dem af sig han var god til at forsvar sig vis det virklige galdte han håbet lidt på at at de to kunde være sammen uden er var en eller anden som ville skade ham det var også der for tom ikke hadet haft så mange forhold da det krævet meget for ham
|
|