|
Post by Eothe Sleys on Jan 20, 2013 22:06:42 GMT 1
Det var en dejlig Dag i skoven solen skinnede og skoven blomstede og Eothe arbejde på hans nye hjem med blade og store stykker træ. han brænde af den varme og smed næsten alt tøj untagen hans bukser. hans lille fugle ven hjælp ham med små kviste han grinede af det og sagde "min fine ven du kan bare slappe af jeg skal nok klare det alene du kan kigge rundt om nogle personer komme tætter på" fuglen lavet små lyde og flyver højt oppe imens han arbejdede på hans nye hjem langt inde i skoven. efter lang tid på arbejde var det ved at blive aften og han smilte med et glad smil og forpusted stemme og sagde "Endelig! jeg er færdig med mit nye hjem.. hvad nu" sagde han med forpusted stemme og smilte i nu. han tænkte måske finde noget mad til aftens mad han sniffede i luften efter en hare han fik en og så åd han den rå og smilte med fyldt mave og gik hjem med et smil på læben
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 21, 2013 11:25:29 GMT 1
Sommeren bragte varme og varme kunne en ilddæmon jo rigtig godt lide! Så det var en perfekt dag for Io at bevæge sig ude i, hvor imod om vinteren, så var hun pakket godt ind og nød dagene foran en varm pejs. Med mindr ehun var i krig selvfølgelig. Det var en dag som denne at hun ville nyde godt af en god trænings tur i skovene, bare så hun ikke blev helt overophedet, for der fulgte lyst til at kæmpe med når hun først kom helt op og køre. Hendes beklædning var rimelig let, hun bar et par meget korte shorts i en mørkebrun farve og lige ledes en top som kun dækkede hendes bryster, hvor brysterne var det eneste som holdte dette stykke tøj oppe. Hendes fødder var beklædt af et par smedige sandeler, gode i kamp og løb. Selvom det var sommer, havde hun en form for handsker på, dem gik hun aldrig uden for det var hendes våben, hendes hemmelige våben. Hendes lange hår var sat op så hendes nakke kunne få luft, op i en knold der sad lidt højt.
Io's træning denne dag havde gjort hende lettere svedig, det var jo svært andet i den varme, hendes muskler spændte og man var ikke i tvivl om hun var i god form. Gennem skov og krat, løb hun, hun sprang op på en sten, videre fra stenen og greb fat i en gren hvor hun trak sig selv op flere gange i træk, inden hun løb videre og gjorde gentagende ting, bare igennem skoven og med et smil på læben, det var vigtigt for hende at holde sig i toppen selvom hun ikke blev brugt i krig lige nu.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 21, 2013 16:12:54 GMT 1
Han nød virkelig dagen som en dejlig smuk dag for alle. han pustede ud af det mad han fangede idag men tænkte lidt om han ikke gik en tur i stien og da han sagde det kom den lille fugl og var glad med lyde og landede på hans skulder og han sagde til fulgen "hvad siger du til en gå tur?" den flutede til ham og han tog en stor pind i sin ene hånd og en lang jarke men hade maven bar og gik mød den nærmeste sti de nu kan finde. efter lidt tid fandt de en og gik langts med den. han nød det og hade næsten slukkede for alt sanser for at nyde sin dag i stilhed med skoven og lyderne i skoven
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 21, 2013 18:51:47 GMT 1
Stilhed kom nok ikke just for den hårdttrænende dæmon, hun kom jo med en masse støn fordi det var så hårdt som det var. Da hun endelig tog et hvil, fandt hun frem til smuk klar bæk som løb igennem skoven, her kastede hun lidt vand i ansigtet, fik vasket sig lidt der hvor huden var bar. Det kølige vand gled i små perleformet dråber ned af hendes brune hud, hun smilte lidt for sig selv og tog en dyb vejrtrækning. Med ingen ide om hvem eller hvad der var i hendes nærhed, begyndte hun at træne sin kampsport, hendes bevægelser var så flotte og elegante, men stærke og hårde, hendes ansigt var igen blevet seriøst og hun konsentrerede sig meget. Dog mærkede hun som hun lavede et cirkelspark bagud at hun ramte noget og stoppede derfor op for at se hvad hun havde ramt.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 22, 2013 20:43:48 GMT 1
Han hyggede vider med sin ven han var en smule våd i kroppen og tænkte om han ikke skulle tag et bad ved den gamle å der må være godt i sådan en vejr. han sagde til hans lille ven "så smut jeg skal i bad min ven og du ved jeg ville have privat liv jo" grinte han og fuglen flyver væk i hast men efter lidt tid gik han til en busk og klædte sig om men hurtig opdage han en Kvinde i åen han stivnede og rødmede meget hurtigt da han gemte sig i hast ned i busken og kiggede med store øjne og rødmede som en tomat da han så hende. han lavede ikke meget han tænkte mere som "hvad laver hun her? hun linder en menneske men.. dufter ikke som en.. hun ser ud til at.. nyde vandet.. nej vent hvad tænker jeg på! hun kan jo være en menneske som ville dræpe dig hurtigt.. hmm.. måske vis jeg bare venter og ser hvad der sker.. "sagde han og efter noget tid blev han mere og mere træt af at vente og tænkte måske at smutte men kom til at glide fra vandkandten og faldt i vandet med kun underbukser på til at dække det værste steder men som nu han hurtigt tænkte blev han i vandet og ventede på hun ville smutte
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 22, 2013 20:49:00 GMT 1
Hvad hun end havde ramt, kunne hun ikke lige se det nu. Det var ikke ligefrem fordi det gik stille for sig når man sådan faldt i vandet, så hun vendte rundt og så mod vandet der havde plasket. Et kort grin kom fra hende, hun gik i sin sensuelle gang hen mod ham, stilte sig med armene over kors og skød hoften ud til siden. Et drillende smil gled hen over de kønne fyldige læber. "Sig mig en gang, lurer du på mig?" Spurgte hun så og blinkede til ham, hun var i et ganske drillende humør og hun elskede jo at være i kontakt med andre og få skabt sig lidt morskab. Lige her så hun sit snit til at få sjov ud af dagen. Vandet var efterhånden fordampet fra hendes lettere brændende varme krop.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 22, 2013 22:01:00 GMT 1
Han rødmede som et set og hurtig kiggede på hende og sagde med en stammene stemme " h-hvad mig NEEEj heh.. hvorfor skulle jeg Heh.. uhm.. " han steg op fra vandet så han stod i vandet og kiggede på hende og kiggede på hende " jeg uhm.. jeg uhm.. Jo JA jeg så dig ikke jeg gik.. uhm... "kiggede over det for at finde på noget at svare på da han så fugle i luften og sagde "Jeg gik og så fugle Ja ja det var det ja" smilte han med lidt røde kinder og håbede på at hun ville hoppe på den. han håbede virklig at hun ville lade ham gå men var lidt forskigtig om hende for stolede ikke helt på hende. han hader virklig mennesker men nå kvinder gør det der kan han virklig ikke konsentrerer sig
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 22, 2013 22:09:41 GMT 1
Måden han stammede på og var usikker, gjorde det kun sjovere for hende og det skulle nok blive sjovt at forsætte med at få en hyggelig dag ud af dette. Hendes beslutning var i hvert fald taget, han var en del af hendes dags morskab. Roligt gik hun tættere på, bed sig i læben og lænte sig lidt forover da han jo var nede i vandet og hun lidt højere oppe. Io's mørkerøde hår sad stadig perfekt bag hende i en knold. "Kigger du tit på fugle i dit undertøj?" Spurgte hun så med en fræk undertone og grinte lidt, for det var da lidt komisk han virkelig prøvede at lyve hende lige op i ansigtet. Det var jo ikke engang godt forsøgt, den arme mand var vidst ikke van til kvinder og stakkels ham, havde ramt ind i en af dem som langt fra var genert af sig.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 22, 2013 22:28:49 GMT 1
han kiggede ned hvor han viste at han hade kun underbukser han så hende komme tætter på og blev mere genet. han gik lidt tilbage og sagde "øhm.. n-nej.." sagde han og viste at han var opdaget og han gav op lidt men rødmede mere og mere om hende og om hendes krop han tænkte "Nej Stop det hun er sikkert en menneske og vis hun viste hvad du er i virkeligheden er du på spanden.. aaagh du må tænkte dig virkelig om nu.. hvad gør du hvad gør DU!!!" han kiggede på hende og sagde med meget stammene stemme" n-navnet er.. Eothe.. jeg.. bor her c-ca" stille og rolig tog sin hånd ud til hende for at give hende hånden men stille kom der en fugl om hans skulder og nussede om hans hals og han sagde " n-nå ja.. og d-det her er min ven.. Fugl" fuglen flutede om hende med et smil på og så meget glad ud
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 22, 2013 22:33:41 GMT 1
Der kom et kækt grin fra hende, hun blinkede til ham og tog bare blidt hans hånd, hun rystede den en gang kort og smilte blot. "Folk kender mig som Diamond, men mit navn er Io." Sagde hun med et drillende smil og så lidt ned af ham, ikke dårligt da. Med et roligt og elegant hop, landte hun nede i vandet foran ham. Hun nød nu følelsen af vandet her, da det ikke var så dybt igen, så det var lunt og ikke bidende koldt. Dog dejlig frisk. Hun så sig roligt om. "Du boede hvor?" Spurgte hun så, for folk plejede da at have noget hytteværk eller i den dur, hende selv, ja hun boede der hvor der var plads og gæstfrihed. Og mon ikke at denne fine mand kunne tilbyde hende lidt husly i nogle dage mens hun udforskede stedet og trænede. Hvis hun nu lovede at opfører sig så pænt hun nu kunne.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 23, 2013 16:26:33 GMT 1
Han kiggede meget på hende lidt og rødmede inu men rødemede mere at hendes hånd om hans. han rødemede og tænkte "første gang en kvinde.. røre mig... wow.." kiggede på hendes smil og rødmede mere og mere og gik en smule tilbage men kom til at falde i vandet med røven og lage sig i vandet og sagde " Av.. det var hårde en jeg trode.. "han hørte hende da han satte sig i vandet og sagde " hmm... Ja jeg bor i skoven.. men... så skal du også love mig noget.. " sagde han og hade sin finger i luften og sagde "at du siger ikke hvad du ser her i skoven eller hvad Okej?" sagde han og prøvet med en serius face til hende men var lidt svært nå sådan en flot kvinde og smuk som han første gang ser
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 23, 2013 20:10:46 GMT 1
Aldrig havde hun set noget så klodset et væsen, det fik hende til at tænke lidt over om han var dum med vilje eller virkelig bare ikke havde så meget mand over sig. Typerne Io var omkring var jo krigere, store stærke mænd, hvor selv nogle af de bedste var nogen hun kunne nedlægge. Hendes blik hvilede roligt på ham som hun rystede på hovedet af ham og hans fald der var knapt så elegant. "Hvad kommer jeg da til at se?" Grinte hun, for han fik det til at lyde som om det hele var hemmeligt og det vidste hun det knapt nok kunne være hvis det var i skoven. Der var ikke meget ved at være i en skov, andet end at træne og at bo der, det var da sikkert fint nok, men man måtte da blive forstyrret af forbipasserende hele tiden. Det ville hun da mene, men det kunne da godt være det ikke var sandt. Io endte med at gå op fra vandet og stå ved breden og kigge lidt rundt, måske skulle hun jage lidt, bare for sjov skyld.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 23, 2013 21:42:45 GMT 1
Han riste sig op og kiggede på hende og sagde "d-det er hemiligt.. og jeg har aldrig vist mit hjem til nogen virkelig"snakkede han mere serius men da hun gik op af vandet kiggede ham med store øjne hendes smukke og dejlige krop med alt hvad han kan og hurtig kiggede væk og rødmede og tænkte "du skulle skamme dig.. at beglor en kvinde på den måde.." rystede hovedt og gik om bag busken og klædte sig på med jakken og bukser på og kiggede på hende "uhm.. undskyld vis jeg spøger mærkeligt.. men er du en menneske?" kiggede væk for ville da ikke være ubeholet at se på kvinder klæde om og af
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 23, 2013 22:55:22 GMT 1
At skjule hvilket væsen hun var det gjorde hun aldrig, det var hun alt for stolt til. Der måtte have været nogen der havde gået forbi hans hjem, nymferne kendte blandt andet skoven ind og ud. Roligt trak hun på skuldrene, hendes smil lå dog stadig på de fyldige læber. Selvom han ikke virkede til at være en rigtig mand, så var han ganske underholdende og det var altid rart at blive bevidst om man så godt ud. Roligt så hun ned af sig selv og grinte lidt. "Nej.... Det ville være en skam at kalde mig et menneske. ..." Sagde hun og blinkede til ham, hun ville holde mystikken lidt endnu. Roligt lod hun sine svingende hofter føre hende lidt væk, for at se sig lidt om. Helt klar over hvor hun var, det var hun altså ikke, men hun fandt altid derhen hvor hun nu gerne ville hen. Lige nu var hun på eventyr og tog derhen hvor eventyret bragte hende. Da hun vendte sig om igen bed hun sig frækt i læben og gik mod ham med et lettere forførende blik, alt dette kun for at drille. "Skulle vi hjem til dig eller hvad?" Spurgte hun så, inden hun stoppede lige foran ham, tæt nok til at han ville kunne mærke hendes ånde i hovedet.
|
|
|
Post by Eothe Sleys on Jan 24, 2013 15:49:45 GMT 1
Han tog sit tøj på men hørte hvad hun sagde og blev en smule glad for at høre hun ikke var et menneske overhovedt han lettede lidt og hade taget alt sin tøj på og ventede sig rund og så hendes elegante krop komme mød ham og meget tæt imød ham og kunne mærke hendes ånde ved hans ansigt han blev helt rød og kiggede væk lidt og sagde " uhm.. j-ja.. kom med.. jeg følger dig til mit hjem" sagde han lidt og begundte at gå mød hans hus. han tænkte virkelig om det her var en god ide han kunne heller ikke holde op med at tænkte om hendes krop so glansfuld og dejlig men sagde stille til hende "såå.. hvor du fra?" sagde han stille men smilte lidt til hende med et smil på læben
|
|