|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 7, 2013 15:57:17 GMT 1
Han smilede roligt for sig selv som hele tiden med rettede sig selv "bare rolig jeg har ikke tænkt mig at gå efter din familie eller noget, men jeg kunne altid bruge mere info om racen i sig selv, små svagheder jeg måske ikke kender til og kunne hjælpe mig med at beholde min evighed" sagde han roligt med et skævt smil i håb om at det ville lokke hende lidt. Han lod hende tage flasken og drikke så meget af det som hun ville mens han holdte øjne på hende for at se hvordan hun ville reagere på smagen da han ikke var sikker på om hun før havde fået blod givet villigt fra så stærk en race. han kunne ikke holde sit grin tilbage da han hørte hendes ord "det skal jeg se" sagde han med latter i stemmen og nikkede for sig selv "hvor ville de bare se godt ud hvis den klos fik slag af en pige" sagde han igen med latter i stemmen og det var tydeligt at han kunne se det for sig som noget af det sjoveste der kunne ske. da han hørte hendes ord rykkede han sig med det samme så han stod tæt på hende, han lade en hånd blidt men bestemt om livet på hende og lod den anden kærtegne hendes kind og hals mens han så hende dybt i øjne for at fange hendes blik "nok til at han ville forsøge at flå mig hvis jeg stjal dig fra ham" sagde han og det var tydeligt at han havde en fornemmelse af den idé hun havde. "han kan være meget jaloux, men når det er mig er det det eneste der gør vi ikke har dræbt hinanden for længst" sagde han med en svag lokkende stemme mens han lod sit ansigt nærme sig hendes næsten som om at han skulle til at kysse hende, dog gjorde han det ikke. han var tavs mens hans øjne afslørede stadig at han lyttede til hende og blot afventede noget hun ville have ham til at svare på. selv om han holde hende tæt var hans hænder dog blide nok til at lade hende vide at hun til hver en tid kunne skuppe ham væk, for selv om han nød at stå tæt på hende var hans plan ikke at tvinge hende ud i noget på trods at at det klædte hende i hans øjne at have fået noget blod.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 7, 2013 16:23:10 GMT 1
Tilbudet han havde givet var slet ikke i hendes tanker mere, hun var fuldt koncentreret om at få sin hævn over Lukas, ikke specielt rart for gamle Kathy som tryglede indeni hendes hoved om at stoppe dette vanvid! At han kom tæt på gjorde hende slet intet, hun smilte bare og lod sine øjenvipper strejfe sine egne kinder som han rørte ved hende. Hendes smil var roligt og koldt, hun kunne godt lide hans tankegang. Da hun igen så på ham mødtes deres blik og der blev det fastholdt. Hendes blik var intenst og køligt, hun lignede en der var parat til hvad som helst og den måde hendes krop udstrålede selvsikkerhed på virkede næsten uhyggelig. Det lignede langt fra den Kathy man kendte til. Hele hendes krop følte fuld af energi, blodet havde virkelig været tiltrængt og hun var stadig tørstig efter mere, det var jo langt fra nok da gamle Kathy havde sultet sig selv. Stændige pigebarn. "Jamen skal vi to så ikke have noget sjov med Lukas?" Spurgte hun i en blød kold hvisken som hun lod sin underlæbe blidt strejfe hans. Dette her skulle nok blive morsomt, og spændende fordi hun aldrig havde set dem i nærheden af hinanden, men hadet imellem lød stort nok til hendes glæde. Blikket var lokkende og intenst, hun var virkelig opsat på hævn her og hvis det lykkedes kunne det være at hun fik lidt fred i sjælen. Dette med Lukas havde virkelig vækket noget ondt i Kathy, som udviste sig i det nye væsen han selv havde forvandlet hende til.
Gamle Kathy kunne kun se til og græde indeni, hun vidste ikke engang selv hvordan hun havde det med Lukas og det der var sket, hun ville bare gerne finde ro. Glemme alt. Det her var slet ikke det hun ønskede, hun hadet vold og hævn, at skulle leve af andres blod. Alt var bare for meget lige nu og det var tæt på hun var ved at give op og lade nye Kathy tage helt over, bare gå i glemmebogen. Men så igen, hvis hun kunne genvinde kontrol, så kunne hun gøre det af med dette mareridt en gang for alle og få den sande fred i døden hvor hun hørte til. Lukas skulle bare havde ladt hende dø, dette her var et helvede.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 7, 2013 17:44:50 GMT 1
Han havde lagt mærke til ændringen i hende efter hun havde drukket blod, men det gjorde ham nu ikke noget, han kunne godt lige den side af hende og så længe han ikke så hendes indre kamp kunne han ikke vide hvor stor en forskel det gjorde for hende. Han så hende dybt i øjne med et roligt men stadigt undersøgende blik i de lyse æjne uden så meget som at blinke en eneste gang da han ikke ville se væk fra hende, der var noget betagende ved hende som han havde forsøgt at benægte sig selv selv om det blev mere og mere svært jo mere han så af den side af hende. han smilede svagt da han hørte hendes ord og nærmede sig de sidste cm der gjorde at end ikke et snefnug ville forsøge at flyve mellem deres ansigter "det ville være mig en ære at drille Lukas med dig" sagde han med den samme næsten lokkende stemme som før "så lad mig høre din plan skønne Kathy" sagde han lokkende og sagde hendes navn som talte han til en dronning, dog mest af alt for at se hendes reaktion.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 7, 2013 18:01:09 GMT 1
Tanken om at Lukas måske ledte efter hende strøg hende, mon han faktisk gjorde dette og ville han finde hende? I så fald, ville det være lidt sjovt at lade ham selv finde dem og selv få det forkerte indtryk. Men der var jo så forfærdeligt mange muligheder, måske at opsøge hytten i håb om han ikke var der og lave unoder i deres eget hjem. De forskellige ideer fik hende til at smile lumsk, og hendes øje glødet af selvtillid ved hans måde at sige hendes navn på. Ingen tegn på at hun slet ikke var det værdigt, hvor imod gamle Kathy var ville være ved at gå til af generthed i sådan en situation. Roligt lod hun sine fingerspidser fjerne lidt hår fra hendes ansigt, hun kunne slet ikke styrer sine tanker om den søde hævn og det gjorde hende opstemt. Desuden var det svært at modstå så legesyg en herre. "Først og fremmest noget mad til mig, jeg er ikke ligefrem i mit stærkeste lige nu. Pokkers til stædighed." Mumlede hun lidt fraværende ind mod hans ansigt, hendes smil blev dog mere sukkersødt, dog som et skjul for hvad hun havde i tankerne. Intet han ville kunne se så tæt som de stod. Det gav hende et mere forelsket udtryg i ansigtet, som den gamle Kathy. "Og så vil jeg lade Lukas finde os mens jeg spiller dybt forelsket i dig!" Hviskede hun forførende og nappede ham kort i læben, så lod hun sine arme glide rundt om hans hals og lagde hovedet uskyldigt på skrå, med knapt så uskyldigt et smil på læben. For hvis hun kendte Lukas ret, så var der gået for lang tid siden hun forlod ham og han burde snart indhente hende. Hvilket betød at hun måtte udnytte sin nye partner med det samme, da det jo helst skulle virke ganske troværdigt.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 7, 2013 18:31:19 GMT 1
Lukas havde ganske rigtigt fulgt efter hende, eller rettere hendes duft da han havde ment hun havde været væk for længe og som altid bekymrede sig alt for meget, nok mest af alt fordig han vidste hvilke dårligere ting der kunne ske, og selv om han ikek ville indrømme det så han hende stadig som værende lige så skrøbelig som hun havde været før han forvandlede hende til vampyr. Han løb gennem landet i et lydløst men fast temp til hendes duft ramte ham for alvor. *hvad laver hun der inde ?* tænkte han da han fik øje på labyrinten, han gik roligt ind i den mens han vandrede mere roligt, dog stoppede han da Lugten af Vlad ramte ham og han vidste han ville have opdagede ham langt før, alene af den grund at Lukas havde været fokuserede på noget andet. han holdte sig i skyggen af en af vægene så han kunne se dem men de ikke ville kunne se ham, ikke før han bevægede sig igen i hvert fald. selv om han havde mest lyst til at blande sig med det samme valgte han at blive hvor han var for nu for selv om de talte for lavt til at selv han kunne høre dem så var han klar til at gå til angreb på Vlad hvis han forsøgte mere end den gransen han allerede mente han havde gået over.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 7, 2013 18:32:33 GMT 1
Vlad smilede svagt svagt dog velvidende at hun ikke kunne se det da de stod så tæt. han nikkede og prikkede drillende til hendes næse inden han rykkede sig hoved lidt væk og så mod himmelen hvor han lavede nogen klik lyde med tungen og hans flagermus med det samme kom til syne og satte sig på den nærmeste buske mur og så afventende på ham "det blå træ, mindst 400" sagde han mens han så den i øjne, det var næsten som om den nikkede, som om den forstod ham inden den satte af igen. han vendte øjne imod hende igen i samme øjeblik som duften af Lukas ramte hans næse og hans øjne for et kort sekundt blev sorte "så må du heller begynde at spille kære, for han er her" hviskede han så lavt at kun hun ville kunne høre det. kort efter kunne vingeslagene høres og han rakte ud og greb flasken der lignede den engang havde rummet vin, da flagermusen smed den og fløj videre uden en lyd. han holde hende tættere med armen om hende "det kommer til at koste dig Kathy" sagde han drillende men udtalte hendes navn på samme måde som før inden han nappede blidt efter hende så holde flasken ud så hun ikke ville kunne nå den uden at puffe til ham først, dog var det ikke kun for at drille hende men også for at spille overfor Lukas og gøre ham så sur som muligt så han selv ville springe efter ham eller hun fik ham frem.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 7, 2013 18:47:43 GMT 1
Selv var Kathy alt for oppe og køre over hendes lille plan, så at opdage Lukas havde hun ikke just og så var hendes sanser slet ikke så stærke som Vlad's. Her stod hun bare allerede og virkede dybt forgabt i ham, hendes ene fod vendte lidt fra side til side på de forreste trædepuder. Et kort nik bekræftede det han havde sagt, hun smilte lusket, det morede hende at hun ikke behøvede at vente utålmodigt. Desuden savnede hun også lidt intim kontakt, man havde vel behov? Og så kunne hun nyde godt af lidt leg og skuespil på bedste manere. "Koste mig? Jeg troede da så sød uskyldig en kvinde som jeg fik ting gratis." Lo hun sødt og bed sig i læben, hun greb hurtigt ud efter flasken, men var forberedt på hun nok meget muligt ikke fik fat i den. Dog ville det da være sjovt med lidt tag fat og måske en let overfaldelse. Ja, hun ville overfalde ham, puffe ham ned i græsset og stirre ham forelsket i øjnene. Lukas ville sikkert gå helt amok, specielt hvis de endte op i et langt kys. Der var igen mange muligheder, hun ville se om han lod hende overfalde ham og gjorde sig derfor sit forsøg på at puffe ham ned mod jorden og få sig selv over ham. Blikket var fyldt med leg og glæde, glæden kunne godt mistolkes til at være fordi hun var sammen med VLad, men sandheden var at hævnen snart var sød og det var det hun ventede på! Hans hjerte skulle brænde så meget som hendes hjerte havde brændt da han fortalte hvad han havde gjort med den anden kvinde og så igen gik imod hende og valgte at drikke fra en kvinde. Bare tanken gjorde hende mere opsat og helt automatisk blev hendes blik fyldt med mere passion og længsel.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 7, 2013 20:32:57 GMT 1
Lukas stod stadig for sig selv klar til at springe frem når som helst, han spændte så meget i sine hænder og muskler at han frygtede for at han ville knække sine knogler, ikke at det i sig selv var et problem men han var sikekr på at Kathy endnu ikke vidste at han var der men lyden af hans knogler ville bestemt skabe opmærksomhed, så selv om han ikke var meget for det valgte han at slappe bare en smugle af og sætte sig på hug i stedet dog stadig i skjul af hæken. hans øjne var begyndt at blive mørke, mere end de normalt var det når han var sur, et tydeligt tegn på at han hvert øjeblik det skulle være kunne finde på at storme frem imod Vlad selv om han var tidligere erfaringer vidste at han ingen chance havde for at få fat på ham hvis han opdagede han kom imod ham, for selv om Lukas var stærkere end de fleste fuldblods så var han samlignet med Vlad utrolig langsom hvilket nok også var grunden til at Vlad havde omtalt ham som en klods tidligere.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 7, 2013 20:33:41 GMT 1
Vlad smilede skævt og lod som om han ville lade hende tage flasken fra sig selv om han ikke gjorde det, han rykkede den de sidste få cm så hun ikke kunne nå den inden han kyssede hendes pande, dog dybt og med tydelig føglese bag inden han slap hende og bakkede lidt væk fra hende "din skønhed er helt klart en fordel kære, men så fin en flaske kan da ikke være helt gratis" sagde han og smilede lokkende til hende "men hvis du kan fange mig er den din" sagde han drillende og blinkede med det ene øjne. selv om han vidste med sig selv at han ville kunne købe fra hende når som helst ville han give hende en chance, lade legen være fair og give hende mulighed for at vælte ham efter kort tid, om ikke andet så for at få en ekstra chance for at være tæt på hende og få det til at se ud som om han virkelig havde noget for hende, på trods af at han ind til vidre ikek ville stå ved det hvis han havde det for alvor.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 8, 2013 8:48:30 GMT 1
Muligheden greb hun, så de faldt ned i græsset og hendes hår endte med at flå sig løst fra den lille samling der ellers var blevet lavet. Det blonde hår hang ned over hendes side som var vendt væk fra Lukas, så han havde fuldt udsyn til det forelskede blik der lå i hendes blik. Hendes fingre gled stille op af hans arm for at få fat i flasken. Det var jo et forsøg værd, hun var virkelig sulten! Kathy lænte sig ned og kyssede hans kindben blidt hele vejen til hans mundvig hvor hun kort stoppede og smilte indbydende. Nu måtte han meget gerne tage styrringen, for det var nok det som ville tænde Lukas lunte. Natten var indbydende og skøn hun morede sig ufatteligt og fortrød ikke gamle Kathys valg med at gå ind i labyrinten. Det var morsomt endelig at møde en som drev Lukas til vanvid. Ud over hende selv selfølgelig. "Du er ikke så let fræk min kære, jeg burde være 5 af de flasker værd bare at have så tæt på! Du er en heldig mand glem ikke det!" Drillede hun med en sukkersød hvisken som sagtens ville kunne høres af Lukas, hvilket helt var meningen. Den nye Kathy var utrolig selvsikker og selvbevidst om hendes charme og udseende, hun var jo en køn ung kvinde at kigge på. Selvom hun ikke var helt ung i andet end udseendet. Vlad var utrolig ung at se på, hvilket bragte til teenageballade i hendes sjæl og lige nu nød hun faktisk at lege lidt tagfat med ham. Det hele virkede så uvirkeligt for Kathy som var fanget indeni, gamle Kathy som var sindssyg bange for Lukas efter den nye side hun havde set af ham og nu legede nye Kathy med ilden! Det var bare ikke ok!! Nye Kathy kunne dog ikke være mere ligeglad, hun morede sig og tog sin hævn og det havde han rigtig godt af!
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 11, 2013 18:52:19 GMT 1
han lod dem falde, og selv om han remte jorden hårdt trak han ikke med en mine, ja faktisk rørte det ham slet ikke da han var van til langt være slag end det græsset gav. han så hende i øjne med sine øjne lyse næsten forelskede øjne og smilede ved lyden af hendes ord, han lod hende tage om flasken men vendte sig så de skiftede position, for han vidste hvad lukas ville gøre efter hans næste træk. han nærmede sig hende langsomt men selvsikkert og selv om han intet sagde var det tydeligt presis hvad han havde i tankerne da han slap flasken og kyssede hendes læber så kærligt som det var ham muligt, som var hun virkelig hans største kærlighed. Han hørte Lukas komme imod ham i samme sekund men tillod sig dog at holde kysset og nyde det så længe han kunne før han ville rykke sig, ellere rettere det var planen at han skulle rykke sig, for mens han lod sig selv nyde det glemte han for et kort sekund at lukas var på vej imod ham, hvilket dog gik op for ham et øjeblik for sent før han blev slynget gennem luften før ham ramte jorden lidt der fra med et stort bump. han lod Lukas samle ham op, lod ham gøre hvad han ville og sagde ikek noget, hans lod faktisk næsten som om der ikke skete noget mens han holdte øjne på Kathy afventende for om hun ville sige noget. for selv om han ikke var lige så stærk som Lukas så vidste han at han ville kunne slippe fra ham hvis det gik helt galt.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 11, 2013 18:53:13 GMT 1
Lukas kunne ikke tro sine egne øjne, havde det været alle andre end de to havde han været ligeglad men at den eneste kvinde han havde i tankerne sammen med den vampyr der kunne pisse ham mere af end nogen andre. kysset var dog gransen for ham, han for afsted fra sit skjul imod Vlad håbedende at han kunne nå at få fat i ham før han rykkede sig. han greb vlad og slyngede ham gennem luften os stillede sig i mellem dem mens han snærede dybt og truende inden han gik imod vlad "hvor vover du at røre hende !" råbte han truende inden han hev ham op fra jorden med eet fast greb i hans hals inden han bankede ham op imod et ene træ der stod ved bænken som skygge. "jeg burde flå dig i stykker lige nu og her" snærrede han truende uden at tiltale Kathy, for selv om hun havde lige så meget del i det som VLad så var han blind for den del af det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2013 19:07:24 GMT 1
At han sådan tog styringen var lige det hun havde håbet på og hun nød det, da deres læber mødtes i deres vidunderlige kys som virkede som om de begge var dybt forelsket. Kathy havde lidt svært ved at skulle holde sig tilbage, for hun havde lyst til at overdrive en del, da hun jo ikke havde fået sit behov fyldt i ret lang tid. Og selvom gamle Kathy var ligeglad, så var nye Kathy det altså ikke! Derfor nød hun dette øjeblik lidt for meget. Og da Lukas kom og fik sin vrede udløst på Vlad, var det svært at holde et grin inde, men det lykkedes hende. Det klædte ham at være jaloux og det fik hende til at smile lidt, dog måtte hun jo lege uskyldige gamle Kathy for at få mest ud af det. Hendes nye jeg ville jo forklare en del. Derfor kom der et gisp og et hvin fra hende, hun kom hurtigt på benene og stod og stirrede skræmt. Selvom hun næppe var det. Da Lukas holdte Vlad op af træet, kom hun hurtigt derhen og tog fat i hans arm. Det hun nu ville sige, ville nok få ham til at flippe lidt ud. "Lukas stop! Jeg elsker ham! Bare fordi du ikke kan behandle mig ordenligt betyder det ikke at andre ikke må få chancen!" Hendes stemme var lav og kold, men bedende og såret. Som havde det været gamle Kathy, som skreg indeni og gerne ville frem. Den her indre kamp var så trættende og det påvirkede jo hele kroppen et sted. For hvis der var noget hun ikke gjorde, var det at give op. Havde nye Kathy tænkt sig at lade dem kæmpe til døden eller en flygtede? Nej! Sådan var hun ikke! Det skulle stoppe! Men det virkede som en evig kamp at få nye Kathy ind og gamle Kathy ud.
Hendes blik var brændende, hun så mod Vlad kort og sendte ham et ondt og frydende smil, inden hun puttede sit tudefjæs på igen og så bedende mod Lukas.
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jul 11, 2013 19:33:00 GMT 1
han så imod hende da hun rørte ham og for et kort øjeblik var det næsten som om at han havde planer om at lytte til hende med det samme , men da han hørte hendes ord strammede han grebet om Vlad's hals og de spændte muskler gjorde det tydeligt at han på ingen måde havde planer om at slippe lige der. "du kan elske ham når solen har taget ham" hvæsede han kort fra hoved inden han vendte øjne mod Vlad igen men selv om han ikke sagde noget var bliket i hans øjne nok til at alle ville kunne se at han truede ham. han så igen mod Kathy lidt efter "så du vil virkelig hellere have en svag oldning som ham der på ingen måde er i stand til at elske end mig der kan beskytte dig ? som redet dig fra at dø ?" han var tydeligt vred men ikke på hende, med hende var han blot forvirrede og anede ikke hvad han skulle gøre. han så mod vlad og slap ham kun for at svinge sin knyttede næve så hårdt imod hans ansigt at man kunne høre knoglerne fra dem begge blie knust inden vlad fløj til jorden.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jul 11, 2013 19:33:53 GMT 1
Vlad sagde intet før han ramte jorden efter slaget, men det var ikke ord mere en halvkvalt lyd der dog var let at forstå som smerte, han ømmede sig lidt efter at have spyttede noget blod ud før han rejste sig igen. på trods af det hårde slag der uden tvilv ville have fået et menneske til at forblive i jorden var der intet at se i hans ansigt da det lige so lukas's hånd helede hurtigt. han gik roligt hen og stod ved siden af kathy med en hånd om livet på hende mens han så på lukas "du ved udemærket godt jeg kan beskytte hende mindst lige så godt som du kan" sagde han roligt men selvsikkert "desuden behøver hun ikke at dræbe når hun er med mig modsat med dig" sagde han en smugle mere kort fra hoved velvidende at han kunen resikere at få endnu et slag alene for de ord.
|
|