|
Post by Zeus Cornwall on Mar 21, 2013 20:03:46 GMT 1
Zeus var i skoven, hans sværd hang ved hans side, inde under hans sorte bjørneskinds kappe, hans sorte hår havde fnug af den sidste sne i sig, og han nød det sidste af vinteren, vejret var om aftenen, og han var på vej til grænsebyen, med en ordre på et sæt skalpelle, til hospitalet, han havde dem i en skulder taske, som var en smule slidt, hans tøj var ikke det pæneste, men alligevel udstrålede han sikkerhed. Hans skridt var sikre, og han havde ørene på stilke, hans hørelse var ikke meget bedre end andres, men han mente alligevel han hørte bedre end andre, mest fordi han normalt lyttede efter usædvanlige lyde, som kunne betyde fare. Hans øjne søgte skoven, men fandt ikke noget her så sendt, og han var lidt i tvivl om han skulle vente til næste dag, eller fortsætte til midt på natten, hvor han burde nå byen.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 21, 2013 20:41:57 GMT 1
klokken var mange og det vist kilia godt, men ja hun hade altså bevæge sig uden for slotte, klædt i et par jens og en hvid skjort nok noget koldt men hun hade ikke rigtig vist hvad katten hun skulle tage på når hun skulle prøve at rid første gang sådan uden at vær bagbund på en hest eller lænket til en hest, og ja det var gået fint lig ind til noget skræmt hesten og afsted satte den med kilia på ryggen klamerne til dens hals, hvor mange timer den skide hest hade løbe ane hun ikke. men til sidste nåd de en skov og der dratte heste om i udmattelse, stakkels kilia vælte af og land på sin arm der lave en grum lyd, hun tog sig til armen og gøs for der var skide koldt! og sne på jorden. "ah for helve da! lort hest! " hun sukke og frøs selv om hun hade en rød rejs kappe på, hun så rundt og kunne ikke rigtig se hvor helve hun var ud over en skov, hun sukke og kunne godt regne ud hun ikke just var nær draklia hun begyndt bare og gå, mens hun små bande ind i. armen gjord helves ondt men hun brugt den af lige vel, det var nød til vis hun skulle komme gennem lige de par buske hun skulle forbi for at komme vider, hun forsatte lidt til hun hørt fodtrin. hun trak hætten af sig og det lang blondt bølge hår blev hurtig tage af vinden og danse rundt bag hende "Hvem der!" spurt hun og prøve om hun kunne se hvem det var der var et sted i nærheden af hende, som kom nærmer og nærmer, for det var ikke så betrykken ikke at kunne se godt nok til at vide hvem der enlig kom i mod hende, for var det en ven eller en fjende ? ja det ville vise sig om lidt.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 21, 2013 20:47:33 GMT 1
Zeus hørte godt råbet om hvem han var, og han kiggede på figuren, han fortsatte igennem sneen indtil han stod cirka 10 meter fra kvinden, han kunne se hun støttede den ene hånd, og hun var ikke ligefrem en trussel, "navnet er Zeus, jeg er smed i infierno, og hvem har jeg så æren af at møde?" han kiggede nysgerigt på hende, og kiggede på hendes håbløse tøj, "fryser du ikke i den mundering??" han kiggede spørgende på hende, og selv ham der kunne varme sig op med sin ild lunge, frøs i dette vejr, og han havde sin store kappe på, så han kunne knap forestille sig hvor koldt det måtte være at næsten intet tøj have på.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 21, 2013 21:23:11 GMT 1
Kilia kigge på manden dernu stod en 10 meter væk fra hende, de baby blåøjne blev rød for af alle folk der fandtes var det en mand der var komme mod hende, "Kilia fra slotte i inferno.." svare hun, hun ville ikke præcenter sig om faster til zills børn for tænk vis manden ville hendes familie ondt! eller ville tage hende som gissel! man vist aldrig med fremme og slet ikke med mænd! at han kommentere hendes tøj svare hun bar "iiih nej jeg har det alt for varmt.. hvad tror du selv!" hun var tydelig vis sur, men det var mere på grund af smerte i armen og der var pisse koldt! "kender du vejen til slotte! jeg vil godt tilbage inden jeg bliver meldt savnet?" hun så på ham og holdt ellers øje med ham,for hun stole ikke på mænd og han var ikke en undtagelse. hun kigge på hans tøj og hun kunne se han ikke var ja af fin folk hvilke enlig var rart for hun følt sig stadig ikke helt til pas med fin folk hun var stadig i sit sind en slav og hun hade mere med lidenhed med fattig og middel folk.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 21, 2013 21:30:28 GMT 1
Zeus rystede kort på hovedet, "hmm jeg skal egentlig den anden vej, men hvis du kan holde trit kan jeg godt vise dig vejen tilbage, jeg skal bare levere nogle redskaber til et hospital først!" han kiggede på hende og gik roligt hen imod hende, "hvis du vil må du gerne bruge min kappe, den er en del varmere!" han stod nu fem meter fra hende, og hans ene hånd var ved hans lås på kappen, så han kunne åbne den, hvis nu hun gerne ville låne den, "jeg kan måske også hjælpe dig med armen, selvom jeg kun kan simpel førstehjælp," han kiggede roligt på hende, og et vindstød fik ham til at lukke øjnene et sekundt, ikke at det betød noget, han tvivlede på hun kunne overmande ham med en arm.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 21, 2013 22:21:04 GMT 1
Kilia holdt de rød øjne oppe, de var en tydelig advarsel til ham om ikke at prøve på noget! at han sag han godt vil vis hende vej vis hun kunne følge med mumle hun bare før hun så nikke, "det mere om du kan følge med"sag hun roligt og holdt skapt øje med ham som han kom nærmer hende, da han tilbød sin kappe var hun ikke helt tryg ved det men igen, hun frøs og han tilbød hende en kappe der kunne holde hende mere varm ind den hun hade på nu, "ja tak" sag hun stille og lod ham giv hende kappen som hun roligt tog på, og hun følt hurtig varmen komme tilbage i det meste af kroppen, men den var også tung syntes hun men det var nok fordi hun ikke var vand til at være tung tøj. hun så på armen da han nævnt det "nej armen har det fint det skal gåes væk.. jeg har prøve meget være ind et lille slag på armen" hun så på ham og lod ham ellers føre and og hade tydelig vis ingen problemer med at følge med ham mens hun ellers holdt skrapt øje med ham hele tiden.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 21, 2013 22:27:18 GMT 1
Zeus gav hende kappen og smilede til hende, "jeg forstår ikke hvorfor du er så fjentlig, og jeg er også ligeglad, men hvis armen bliver værre så sig til," han begyndte at gå videre, og selvom det var køligere end før, holdt hans ild lunge ham stadig rimelig varm, han kiggede på hende og var positivt overrasket over at hun holdt trit, men på den anden side, det var heller ikke fordi de var igang med et martch for at komme frem, men mere en gåtur, der var ingen grund til at rykke hurtigere frem! Han kiggede igen rundt omkring i skoven, og han var sikker på der ikke var nogle andre slappede han en smule mere af, han var usikker på hvad Kilia var, men han havde et par ideer, de lysende øjne hjalp også en smule på det, ikke at det betød noget, ikke andet end at hun burde kunne klare sig selv. Hans øjne søgte igen kilia og han smilede til hende og begyndte at synge en marcher sang, som han plejede at synge med mændene i hæren, det var en fredelig sang om hvor lang en rejse kunne være, men at når man så tilbage på den, var den det altid værd.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 22, 2013 7:43:10 GMT 1
kilia så på ham forsat mens de gik, hun lytte til det han sag og det fik hende til og rynke på næsen, han hade rat det rage ikke ham hvorfor hun var så fjendlig men hun sag dog af lige vel "Jeg har min grunde.." mere sag hun ikke før hun bare traske til og forsatte gennem skoven ved siden af ham, dog med en 2 arms længe væk hun stole ikke på ham for hun kendt ham over hovede ikke, til hvem han var eller hvad han var? for hende line han et helt normalt menneske, og ja så var det vel ikke meget mere simpel. hun forsatte med gå i stilhed mens hun holdt øje både ham og omgivelserne for et sted virke det her lidt bekendt, "hvor er vi?" spurt hun så mens hun så på ham stadig med de rød øjne fremme mens hun holdt afstand til ham, for hun stole stadig ikke nok på ham til at gå tætter på ham.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 13:44:27 GMT 1
Zeus fortsatte med at gå, hans flammer i brystet varmede godt, han var glad for han brugte sine lunger så effektivt som han gjorde, det hjalp altid med vejret, "har alle folk ikke det?" han kiggede på hende og rystede svagt på hoved, hun var ved at gå ham på nerverne, men han var ikke interesseret i at slottet blev opmærksom på ham, det var hans stilling for svag til lige for tiden, "vi er på vej mod grænsen mellem landene, til det hospital der er, de mangler nogle operations redskaber, som jeg skal levere, og bagefter det er vi på vej til Drakoné, da vi jo skal have dig hjem til slottet!" han kiggede smilende på hende, selvom hans smil ikke var helt så oprigtigt ment, så var det dog et smil alligevel. Han kiggede op i himlen, og kunne se at det ville blive mørkt inden de nåede frem, men dog ville de nå frem kort efter mørkets frembrud.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 25, 2013 18:52:51 GMT 1
kilia var lige glad om han ikke kunne lige hende, eller noget hun gik roligt vider og frøs af pommerne til, selv om hans kappe lune godt, hun hade stadig ikke lært at brug sin ild lunge eller andet af hendes drage evner! så langt hade zill ikke nået at træne hende, så hun var enlig bare let påvirkelig af kulde. at han sag de var i græne landet og var på vej til et syge hus for at aflevere nogle ting han hade lave så hun på ham, "så du er smed?" spurt hun da det var det eneste hun kunne regne sig frem til kunne lave redskaber til et hospital, så hun kunne lige så godt spørger, mens de nu vandre i denne forband kulde! hun gøs lidt og var ellers stille ind til de enlig kom til hospitalet da de kom ind satte hun sig på en ledig stol og pust for der var nu dejlig varmt der inde og hun trængt til bare 5 minutters pause inde han ville drive hende ud i kulden igen så hun kunne komme tilbage til byen, og tilbage til slotte. hun håbe ikke zill var bekymrt eller vred over hendes pluslig forsvinden og at hun hade mist en af hendes heste.. hun ane ikke en gang om hesten var død eller bare falden om i træthed men hun regne med den ikke var i live og det var synd men sådan var live bare.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 19:11:25 GMT 1
Zeus nikkede til hendes spørgsmål og lavede en bekræftende lyd, han holdt døren for hende, hvorefter han gik hen til en person, snakkede kort med dem, og derefter gav han dem tasken, han ventede i små 10 minutter, hvorefter han fik sin taske igen, han takkede, og gik hen imod Kilia, han stoppede et par meter fra hende, og kiggede venligt på hende, hans taske raslede let med mønter. "er du klar til at komme videre?" han studerede hende en smule, han var usikker på om hun kunne klare turen til Drakone, men det var ganske simpelt, hun blev bare nød til det.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 25, 2013 21:40:04 GMT 1
Kilia så på ham som han spurt om hun var klar til at komme vider, hun rejste sig ganske roligt op og nikke "jep " sag hun blot før hun ellers gik ud af døren igen og begyndt at følge med ham mod drakone hun så ikke ud til at blive træt i løbe af turen hun trave blot stødt af sted, mens hun kigge rundt og holdt øje i tilfæde af der skulle ske noget farligt eller komme nogle mod dem, hun så på Zeus efter en længer tid uden at snakke "har du altid vær smed?" spurt hun mens hun gik vider, og nød lidt denne gå tur selv om der var pisse koldt! og langt hjem men hun var meget udholdene og det var kun på grund af hendes mange flugt forsøg en gang hun hade vær slave, for der kræve det virkelig du kunne løbe stærkt ellers fange de bare en lige med det samme, og det var jo ikke lige det der var mening med et flugt forsøg.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 21:45:47 GMT 1
Zeus kiggede på hende en smule overrasket over spørgsmålet, "nej, jeg var engang kriger i hæren, men det er fortid nu, jeg prøver at glemme den tid for nu, mens jeg prøver at klare mig gennem et mere simpelt liv," han kiggede fremad igen og fortsatte roligt med at gå, hans skuldre dampede af varmen, det samme gjorde hans ryg, da hans ildlunge var for fuld udblæsning, han var ganske varm, og han frøs ikke mere, "hvorfor bruger du ikke din ildlunge til at holde dig varm? du er da en Draconian ikke??" han kiggede spørgende på hende, og fortsatte med at gå mod borgen, han skulle kun med til byen, men hun burde kunne se borgen derfra, den lå jo lige ved siden af. Hans tanker var langt væk, hos hans familie som han savnede, han havde selv set sine forældre døde, men han nærede stadig et håb om at hans søster levede.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 18:24:28 GMT 1
kilia så på ham som han sag han hade være kriger, men det var fortid og nu var han bare smed. hun kunne fornemme han ikke var så meget for at snakke om det, hun forsatte med at gå til han spurt hvorfor hun ikke brugt sin ildlunge, "jeg er først lige blev fri for slaveri efter over 100 år! jeg kender intet til hvordan jeg udnytter den magi og evner min race har.. så der for jeg ved ikke hvordan" hun så på ham og forsatte bare med at gå, hun behøve ikke en ild lunge for at klar kulden hun kunne klar sig selv uden den, det hade hun gjordt i flere år nu så hvorfor begynd nu på at bruge den. hun gik bare vider mens hun frøs men kappen hjalp heldig vis med at holde hende varm selv, i denne kulde. "hvad er kappen lave af?" spurt hun nysgerrig og så på ham igen og forsatte ellers med at gå i et rask tempo mens hun vente på svar.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 19:07:16 GMT 1
Zeus kiggede på hende og rystede på hovedet, "jeg kunne godt give dig et råd, hvis du vil lære det!" han kiggede ned på sine fødder, de var ved at være gennemblødt, han kiggede derefter på hende, da hun spurgte hvad den var lavet af, han smilede til hende, og fortsatte roligt med at gå, "den er lavet af bjørneskind," hans øjne kiggede en smulende undersøgende på hende, han havde ikke gættet hun var tidligere slave, "hvorfor er du pludselig blevet fri, efter 100 år, og så bor du allerede på slottet, der er noget der ikke stemmer over ens her!" han kiggede spørgende på hende, og ventede roligt på svaret, han var rimelig sikker på hun ikke blev voldsom.
|
|