|
Hidden
Apr 13, 2013 23:02:02 GMT 1
Post by Lucan De Lupora on Apr 13, 2013 23:02:02 GMT 1
Lucan stod af hesten og stak sværdet i skeden. "Jeg er loyal til den som betaler mig. Men jeg kan ikke se hvad det skulle have med dig at gøre. Hvis du tænker på hvem jeg slår ihjel, så er jeg ret ligeglad med hvad mærke de bære på brystet, når jeg stikker mit sværd igennem det." Lucan gik tættere på hende, forundret over dette kvinde. Så smuk, og farlig på en gang. Det var som en gåde, og Lucan mærkede en træng til at løse den gåde. "Min loaylitet kommer an på prisen, så hvis du betaler mig godt, vil jeg dræbe dronningens mænd." Han gik tættere på hende, "Men du snakkede noget om underholdning. For jeg kan fornemme at kvinde som dig, ikke kun tænker på forretninger, faktisk kun sjældent tænker på sådan noget."
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Hidden
Apr 13, 2013 23:08:21 GMT 1
Post by Deleted on Apr 13, 2013 23:08:21 GMT 1
Det lød jo sådan set meget godt at han var loyal for den som betalte godt. Det skulle næppe være et problem med det hun havde fået samlet sammen efterhånden. Her stod hun helt stille og roligt, hendes kropssprog var dog stadig meget sensuelt og lokkende, men det lå jo til vampyrens natur. Hun så vurderende på ham. [blue]"Der går et par patruljer omkring bjergene og sikkert også nogle andre steder. Den patrulje ved bjergene og så gerne en som ligger et godt stykke derfra, hvis ikke også tre, skal jeg bruge en til at rydde af vejen for mig. Er du mand nok til arbejdet?"[/blue] Spurgte hun så med en forførende undertone som hun gik lige det tættere på ham, hun stod næsten helt op af ham, der var ikke meget mellemrum. Hendes blik var tydeligt et tegn på hun var ude på ballade, men så igen, hvornår var Selena ikke det? Han var dog helt forkert på den, hun tænkte da tit på forretning, eller, det kunne man jo egentlig nok ikke helt kalde det. Ordene fik et smil til at glide hen over hendes læber. [blue]"Jeg tror ikke du har mod på at underholde en kvinde som mig."[/blue] Hviskede hun så forførende.
|
|
|
Hidden
Apr 13, 2013 23:22:05 GMT 1
Post by Lucan De Lupora on Apr 13, 2013 23:22:05 GMT 1
Lucan så på hende og trådte tilbage. Han lo hånligt. "Jeg skal bruge lidt flere detaljer. Hvor mange mand i hver patrulje? Hvornår patruljere de? Hvornår holder de pauser på ruten?" Han så på hende "Jeg er rigeligt mand, men jeg tror nu det er bedst jeg ikke bliver trukket ned i den kanal" sagde han smilende "Selvom jeg må indrømme det er fristende. Men jeg har lært at chefen ikke er den person jeg vil "underholde"" Han smilede venligt til hende. "Desuden så er jeg jo bare en simpel lejesoldat, hvad kunne du dog bruge mig til?" spurgte han drillende. Han nød hendes lej. Han var opstemt, ikke ophidset, der skulle lidt mere til end fræk snak, og en køn kvinde der vukkede med sine hofter.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Hidden
Apr 13, 2013 23:28:35 GMT 1
Post by Deleted on Apr 13, 2013 23:28:35 GMT 1
Selena kunne ikke komme tæt nok på til at finde ud af dette, så det skulle hun have sine folk til og så kunne der også komme problemer ud af det. Hun stod og så lidt eftertænksom ud, før hun igen spredte de fyldige læber for at svare. [blue]"Hvad siger du til at du finder ud af disse ting, gør dit job og så finder vi ud af en pris i fællesskab derefter?"[/blue] Spurgte hun så, hun lod sine fingre glide blidt ned af hans brystkasse og så ham så i øjnene med et svagt lokkende blik. Selv var hun ret ligeglad med hvem der underholdte hende og hvornår, desuden var der noget rart ved at være chefen. Ligesom hendes underjordiske rige mindede hende om hvem der egentlig havde magten. Lidt magtliderlig var man vel? Selena valgte at grine af hans ord, men hun var jo fristet til at svare på hans spørgsmål. [blue]"Det er der vel kun en måde at finde svar på."[/blue] Hviskede hun så med læberne næsten kærtegnende ved hans øre. Inden hun valgte at nappe ham blidt, hun så og smilte drillende som hun gik baglæns og begyndte at gå sin vej igen. Selena elskede at bevæge sig rundt lige nu, hun havde savnet verdenen oven over jorden! Den skulle vel nydes!
|
|
|
Hidden
Apr 19, 2013 12:07:35 GMT 1
Post by Lucan De Lupora on Apr 19, 2013 12:07:35 GMT 1
Lucan så på hende "Tror du jeg er dum. Jeg er en mand, jeg kan ikke bare lige finde ud af alt det om patruljerne, uden at blive opdaget. Desuden er det ikke en del af min jobbeskrivelse, jeg tager mig af problemer, jeg finder ikke ud af detaljer om dem." sagde lettere irriteret. Han var irriteret. Hvad var det med folk og deres forventninger til hvad en lejesvend kunne. Han kendte en del, dummere, mænd der var blevet fanget fordi at de var stormet til angreb uden at få nok oplysninger. Og falske oplysninger havde nær fået ham slået ihjel. Han vendte sig om og gik væk fra hende og hen til hesten. Fra en saddeltaske tog han skrive udstyr og nedfældede sin adresse. Han så på hende, og rækte hende papiret. "Du kan opsøge mig her, når du har de rette detaljer, hvis du ikke finder en der er dummere end mig" sagde han kort fra hovedet. Han havde en følelse af at hun tog ham for at være idiot, at hun mente at hun kunne vugge med hofterne og så blev han medgørlig, og det værste var at det næsten var lykkedes for hende. Han kunne mærke en hvis uvilje over for kvinden nu. "Men det kræver jo selvfølgelig at du tør bevæge dig ud af skoven"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Hidden
Apr 19, 2013 14:20:26 GMT 1
Post by Deleted on Apr 19, 2013 14:20:26 GMT 1
En latter flød fra hendes bryst igen, hun vendte rundt og tog papiret og kiggede på det, hun havde folk til det. Så det var bestemt ikke hende som ville opsøge ham. Hendes smil var lidt lusket, for nu ville hun da egentlig ikke have noget imod at skulle fortælle ham hvem hun var. Han virkede faktisk ganske ok og nu havde hun hans adresse, så prøvede han på noget, kunne hun sende folk ud efter ham. [blue]"Jeg kan godt lide en mand med temperament."[/blue] Hviskede hun så med et drillende glimt i øjet, roligt foldede hun papiret sammen og satte ned ved sit bryst. Måske ville det være en god ide at få noget backup med sig næste gang hun var ude, lidt livvagter. Selena var hurtigt henne ved ham igen, helt oppe af ham, hendes blik var rettet stift mod hans, med sin sensuelle udstrålling i dem. [blue]"Med den dusør der er på mit hoved, vælger jeg at få folk til sådanne ting."[/blue] Hviskede hun så, hun lod sin pegefingers spids glide blidt hen over hans underlæbe, hun bed sig i sin egen og så lidt uskyldig ud, altså så meget hun nu formåede.
|
|
|
Hidden
Apr 19, 2013 14:31:41 GMT 1
Post by Lucan De Lupora on Apr 19, 2013 14:31:41 GMT 1
Lucan så på hende, og trak sin daggert, og førte den op til hendes bryst. "Du kan lide mange ting" sagde han. han lod spidsen af sin daggert pege ind mod hendes hjerte. "Men jeg er nok ikke en af dem du kan lide." Han trak sig igen væk fra hende. "Det er sjovt hvordan jeg bliver rodet ud i politik hele tiden, og så af vampyrer, en kræver at jeg er loyal overfor Dronningen, og så en der vil have at jeg ikke er det." Mumlede han for sig selv. Han så på hende. Endnu en gang var hans blik koldt "Det hjælper ikke at prøve at lokke mig Selena." sagde han. Hendes bemærkning om dusøren, havde bekræftet den svage mistanke han havde. "Jeg er menneske, ikke idiot". Han så sig rundt, der lød glammen fra hunde, selvom det var fjernt, var det ikke fjernt nok til at være derfra hvor han kom fra. "Hvor langt er vi fra skovkanten" spurgte han, alvorligt. Hunde var sjældent et godt tegn. Hvis han red den forkerte vej ville han rende ind i de vagter der jagtede ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Hidden
Apr 19, 2013 14:46:31 GMT 1
Post by Deleted on Apr 19, 2013 14:46:31 GMT 1
Daggert fik hende blot til at smile frækt, hun pressede sig selv kort mod den, smerte var jo noget hun godt kunne lide! [blue]"Faktisk er jeg ret kræsen."[/blue] Kom det så højtideligt fra hende, hun valgte at træde tilbage og grine af hans næste ord. Det morede hende lidt at han mente hun krævede noget af ham. Det fik hende til at ryste på hovedet, for det gjorde hun da bestemt ikke. [blue]"Jeg kræver skam intet af dig, det er mere for din egen skyld."[/blue] Lød det så lettere koldt, men stadig lokkende fra hende. Da han sagde han var menneske og ikke idiot, så trak hun på skuldrende og smilte provokerende, for at fortælle ham at hun mente hip som hap. Selena's stedsans var ikke den bedste efter så længe nede under overfladen, så lige præcis hvilken vej han skulle vidste hun ikke. [blue]"Bliv dog og kæmp i stedet, jeg siger aldrig nej til en blodig omgang."[/blue] Grinte hun, for hun ville da gerne hjælpe ham, det kunne være noget så morsomt. Selena lod pelsen glide af sine skuldre, hun kastede den op i træet og smilte stort, så gled hendes hænder om bag ved hendes ryg hvor hun trak to piske frem, den ene nihalet med pikke på og den anden en ganske almenelig en.
|
|