Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 11, 2013 10:03:06 GMT 1
Som i nok ved, er Selena eftersøgt, meget eftersøgt. Og hun savner sin frihed, så under det sidste år, ja hvis ikke flere, har hun fået manipuleret folk og skabt nye vampyrer, til at bygge sit underjordiske rige. Her bor hun som mørkets moder og de nyforvandlede kalder hende rent faktisk moder, da hun jo har skabt dem. Hendes manipulationsevne har overgået sig selv og hendes børn er trofaste, da de ved hvad der sker hvis man ikke er det. Her viser Selena sig fra en kærlig side, men til tider også hård. Hun træner sine børn, fodre dem og nyder sin nye tilværelse, skønt hun savner livet oppe i månelyset. Jeg søger til Selena: - En højre hånd, som gerne må være magikyndig eller fuldblods. - Et kæledyr, varulv eller lycan eller en animagus. - Børn, massere af nyforvandlede eller nogen som jeg får lov til at forvandle i vores første tråd x3 - Vagter, krigere og livvagter. - En våbensmed. - En skrædder. - Tyve. I må selvfølgelig også gerne selv komme med forslag til hvad der kunne være nyttigt i sådan et samfund Ud over det, så hvis man har en interesse for at være den eneste person i hele verdenen som kan sno Selena om sin lillefinger, så kan man lave Kall Hendes ekskæreste. Eneste krav er at han er fuldblods og så at man sætter sig ind i hvad Selena elsker og tænder på, så man ved han er lidt samme type psykopat Glæder mig til at høre fra jer MUHAHAHAHAHA
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 12, 2013 19:14:16 GMT 1
Slet ingen som er interesseret? o.o
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 12, 2013 20:03:27 GMT 1
Jeg har desværre ingen som passer ind og har ikke til hensigt at lave nye karaktere lige foreløbigt o.o og hvis jeg laver nogen så har jeg desværre andre planer
|
|