Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 13:19:00 GMT 1
Kvinden nikkede med et kærligt smil og rejste sig op, de gik straks igang. Selena begyndte stille at gå, hun tog Marias hånd og begyndte så roligt at vise hende rundt. Det var bygget ind som et højt ovalt rum. Op af væggende omkring var huse bygget ind i bjergene, smeden og skrædderen fungere som havde det været en helt normal by. Selena sørgede dog for at der kun var forhandlinger og ingen penge her nede andet end de rigdomme hendes tyve stjal til hende. Stedet var godt sikret og der var ingen fare for det faldt sammen. En magiker boede her også som sørgede for sikkerheden, både for jordskælv og også for folk som prøvede at komme igennem labyrinten. For det var klart nogen var nysgerrige og fulgte efter. Alle vampyrer havde et sted at bo her nede, de var ikke mere end 20 rundt omkring og så et par få slaver, selvom Selena godt kunne trænge til nogle flere, som blandt andet var hendes personlige køleskabe. Det ville også gøre det lettere for Maria at spise til at starte med, men hun skulle også lære at jage og være snu, bruge sit kønne lille ydre. Og Selena var ikke tvivl om at hun blev den perfekte lille prinsesse til jobbet. [blue]"Det bliver svært for dig at vende dig til dit nye liv i starten, men jeg hjælper dig igennem det hele. Forstår du Maria, jeg er din nye mor. Kvinden du så, det var din gamle mor, hun elsker dig ikke for at være blevet smukkere og stærkere, hun ville slå dig ihjel. Men jeg beskytter dig og lære dig om livet som vampyr."[/blue] Hun havde sat sig på hug efter selve rundvisningen og forklarede hende nu om tingene, for hun ville ikke lade som om hun havde født hende og at hun altid havde været der. Men at hun havde reddet hende og taget hende til sig som hendes egen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 13:32:01 GMT 1
Maria så på selena og lod hende tage hendes hånd og trippe efter hende, hun kigge nysgerrig rundt for det her var spændene og hun skulle nok se sit snit til at snuse lidt rundt og opdage stede på egen hånd, hun så på selena da hun til sidste stoppe og forklar hende at hun ikke var hendes rigtig mor.. men hende hun hade set græd var hendes rigtig mor, der ikke elske hende mere? maria så ned, hun var bleven kasert af hendes egen mor.. hende mor! hun mærke læben blæver for det gjorde hende virkelig ked af at høre.. hun gned sig i øje og hade mest lyst til at tude, men at selena sag hun var hendes ny mor og at hun ville passe på hende fik hende til at spøger med en stemme der var ved at knække "lover du det?" spurt hun og gned sig i øjet og ville have hun lov at passe på hende, hun vist ikke længer om hun ville kalde hende mor.. hun hade troede ind til få sekunder siden at kvinde der som hade red hende var hendes rigtig mor og så var hun bare en fremme kvinden, den lille ræv titte frem igen og så på maria og slikke hende på kinden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 13:41:29 GMT 1
Roligt smilte hun og nussede blidt hendes kind. [blue]"Du kan se her bor omkring 20 væsner her nede, de fleste vampyrer. Jeg har taget dem alle til mig, vi holder sammen her nede, fordi vi ikke har andre."[/blue] Forklarede hun stille, det var egentlig løgn, men de fleste som blev forvandlede ville folk jo intet have med af gøre og andet var bare ren manipulation fra Selenas side af. Roligt kyssede hun igen hendes pande. [blue]"Jeg lover dig at jeg altid vil være din moder, som beskytter dig og jeg har jo taget dig til mig som var du min egen. Ser du, jeg kan ikke få børn selv og så smuk en lille pige som dig, er mit største ønske. Jeg ser det som skæbnen, at din mor ikke ville have noget med dig af gøre og at jeg var der til at redde dig."[/blue] Kom det så kærligt fra hende, hun kærtegnede hendes kind blidt og gik roligt mod deres hjem, borgen. Hun vendte rundt og ventede på at hun fulgte med og smilte blot til hende som om alting var okay eller i hvert fald nok skulle blive det igen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 13:54:39 GMT 1
Maria så på hende og snøft og lytte til hende snakke, det var rat meget det hun sag og hun prøve at forstå det hele, men hun forstod da at de holdt samme her i denne lille hemmelig bjerg by, så hun va jo ikke helt alene. hun så på hende som hun kysse hende på panden, at hun fortalt at hun ikke selv kunne for børn var noget der fik maria til at føle sig lidt flov over hun stod og græd, for kvinden der stod jo og direkt sag hun ønske sig en lille pige som hende, og siden hende egen mor hade dumpe hende fordi hun ikke længer var ja det hun var før, nytte det ikke noget og tænke over hende mere. hun så på hende som hun gik, og der efter vente sig og så på hende, maria trippe hurtig op til hende og lag armen om selenas ben og gemt ansigt i hendes kjole "jeg skal nok være en god datter mor.. det lover jeg" sag hun ind i selenas kjole og kigge op på hende med de stor stårlen øjne og smile et lille smile inden hun slap selena en lille smule og tog i stedet hendes hånd.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 14:02:09 GMT 1
[blue]"Det er jeg slet ikke i tvivl om min prinsesse, lad mig vise dig rundt i dit nye hjem."[/blue] Kom det roligt fra hende som hun gik mod borgen. Da de nåede ind i borgen var de fleste ting lavet af træ eller sten, med bløde puder i silke og velour. Det var ganske simpelt indrettet, men også smukt. Faklerne gav et hyggeligt skær og gjorde egentlig lidt at hele deres hjem lignede en kælder mere end noget andet. Dog havde hun sørget for at magikeren lavede nogle månelignende lys til dem som længdes meget efter noget normalt lys i stedet for ilden. De kom direkte ind i tronsalen, her var der døre i sidderne, til hendes soveværelse, til Marias kommende værelse, til slaverne når de ikke lige blev brugt og obvaring, der var en del rum, da tronsalen var meget stor. Selena havde en drøm om at lave en sluse der kunne åbnes så månelyset kom ned i tronsalen, men det var et langt større protjek. Hun pejede op mod tronen der var kranier på og klædt i rødt velour, men lavet af sten. [blue]"Hvis jeg mister mit evige liv, kommer du til at tage over."[/blue] Sagde hun så med et smil, da det ligesom også gav et lidt stort pres og gjorde hun nok ville gøre alt for at blive som Selena, hvilket ville være perfekt. Selvom ingen selvfølgelig blev så god som hende, ville det da være rart med en som kunne finde ud af det, en hun kunne opdrage efter eget ønske-.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 14:34:09 GMT 1
maria fuldt med hende ind på borgen og ind i tronsalen, hun kigge med stor øjne rundt i det stor lokale, maria så på tronen der så en smule skræmmen ud, at selena sag vis hun miste sit evig live at hun skulle overtage, fik hende til at blive lidt bange for det ville hun da aldrig blive god til, hun var da ikke født til at side der oppe. "jamen.. det gør du ikke mor.. ingen kan slog dig" sag hun og kigge op på selena og smile opmunderne og hade enlig ikke lyst til at overtage vis det skulle ske, hun ville heller tegen.. eller noget andet måske? hun viste det ikke men at side på en trone var ikke det hun var født til, sådan en ting hun var heller ikke støbning til det, hun så rundt og kigge på selena "bor der andre børn her mor?" hun så på hende og knuge lidt om hendes hånd og blev pænt ståenden ved siden af hende, hun lod øjne kigge på tronen igen, og følt der blev lagt en del forvetninger på hendes skulder syntes hun, nok lige en tandt for meget efter nogle mening men maria forstod det ikke.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 14:40:18 GMT 1
Det var da en sød tanke og en tanke hun selv lå inde med, men hun vidste at en person var der ude som faktisk gjorde hende blød og svag, så at det kunne ske, var ikke utænkeligt. Den lille pige var da sød og kær, men det var sådan noget som gav Selena kvalme, intet man lagde mærke til, for hun spillede jo altid sine roller godt. [blue]"Det var sødt sagt min kære."[/blue] Sagde hun så som en ros, hun endte med at sætte sig op på tronen og så ud i salen som lige nu var ret tom, der var jo ikke nogen som turde forstyrre lige nu. Selena sad stolt og rank, hun smilte til barnet og klappede på sine lår. Der kom nu nogle folk gående og forsvandt ind i det lokale som skulle være hendes kommende værelse, helt klar blev det nok ikke endnu, så hun ville være nød til at hvile inde hos Selena. [blue]"Nej du er det eneste barn her, fordi du er noget specielt og du nok skal blive utroligt stærk. Men det kræver hårdt arbejde, ligesom jeg har været igennem en del."[/blue] Sagde hun blidt og nikkede lidt til sine egne ord, som sad hun og var en vis gammel kvinde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 15:06:20 GMT 1
Maria så på selena som hun satte sig op på trone, maria så beunderne på hende og tøve ikke de hun gjord hentydning til hun skulle komme op til hende, hun skyndt sig at trippe op til hende selv om hun var ved at snuble en lille smile ind i mellem, den lille ræv hoppe ud af hendes kjole og begyndt og snuse rundt, men holdt sig dog i nærheden. maria så på selena og satte sig pænt på hendes skød og vippe lidt med føderne "sider du så her hele dagen? hvad laver du så?" hun så spørgen på hende og så på hende, at hun skulle træne hårdt gjord hende lidt nervøs "hvad vis jeg ikke klar det? vil du så hade mig mor?" hun så på hende og så der efter ned og pille ved sin kjole mens hendes ansigt trak over en en dyb trist minde og i øjne der line de kunne stå ud med tåre vært øjeblik det en skulle være, hun ville ikke skuffe nogle men hun vist slet ikke om hun kunne lære alt det selena ville lære hende, eller om hun ville du til det for som hun var lig nu var hun en søde og blød pige der ikke kendt til meget omkring hvad ondt var, hvad had var, men sorg kendet hun, men ellers var der mange ting hun ikke kendet til.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 15:12:44 GMT 1
Det var jo sådan set nogle gode spørgsmål hun kom med, men Selena rystede på hovedet til om hun sad der hele dagen. [blue]"Ork nej min ven, jeg træner mine folk, sørger for alle har det godt og får noget af spise. Men vejen frem er hård og lang, men husk du får en god belønning for det og bliver stærk som få."[/blue] Kom det roligt fra hende, hun strøg hende langs håret og smilte blidt, det blev svært og hårdt og helt nyt for pigen, men hun skulle skam nok komme igennem det. Blive gode venner med sit indre vilddyr, jage og være mørk af sind. Man kunne jo godt være nuttet og dejlig selvom man var ond på indersiden. Og det var præcis det som hun nok skulle blive med tiden. [blue]"Hvis man viser man er svag, så bliver man slået ihjel og jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg mistede dig."[/blue] Forklarede hun så, hun rystede på hovedet til om hun ville hade hende. [blue]"Jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal klare dig fremragende, din vilje er stærk, det kan jeg mærke. Du er helt perfekt."[/blue] Sagde hun så og virkede sådan set vældig troværdig og sikker i sin sag, hvilket hun var.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 15:46:04 GMT 1
maria så på hende som hun fortalte hvad hun enlig lave nikke hun bare forståen, det lød som en helt del og lave for en kvinde men hun kommenter det ikke, hun så på hende som hun sag hun ikke ville hade hende vis hun ikke var god nok, og tanken om at blive dræbt skræmt hende meget, hun så ned og putte sig en smule ind til hende "jeg skal nok gør så godt jeg kan mor.. det lover jeg" hun lukke øjne og skjult et gab bag sin hænder, hun var træt det hade vært noget af den dag og alt det ny der var sket hade kørt hende helt træt "jeg træt mor.." sag hun stille og gned sig iøjet og lag hovede ind mod selena og nød at side der hos hende, hun så ind mod hendes hals og slappe bare af hos selena.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 15:52:48 GMT 1
Det var klart hun var træt, det var sket mange ting denne nat, men det passede også med at solen snart ville stå op over bjergenes top igen og så kunne de passende få noget hvile. Hun besluttede sig for at putte hende inde i sin seng, før hun ville få styr på nogle ting. Selena smilte ned til hende som hun lagde armen ind under hendes knæ og den anden under armene, hun løftede hende så op samtidig med hun rejse sig. Med elegant stille skridt gik hun mod sit kammer, her åbnede hun døren og en stor rund seng stod midt i rummet. Der var mange puder i og den så dejlig indbydende ud. Selena havde lavet mange sjove ting i det soveværelse, men intet en lille pige ville have sundt af at høre om. Forsigtigt lagde hun hende ned på sengen og lod et dejligt blødt tæppe glide rundt om hende som hun puttede hende godt. [blue]"Sov godt min skat."[/blue] Hviskede hun og forlod så lokalet, hun styrtede direkte ud mod byen og fik kigget på de ting de havde nået og lave indtil videre. Samtidig skulle de vide at de ikke skulle hvile i dag, de skulle arbejde på højtryk, for Maria var meget vigtig for hende. Efter sin sædvanlige gang og kontrol af at alt var som det skulle være, trak hun sig tilbage for dagen og lagde sig ind til Maria.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 16:13:07 GMT 1
maria mærke selena løfte hende op og bar hende af sted, hun putte sig bare ind til hende og nød det meget. hun kigge træt ind i rumme hun blev båret ind i, og så på den stor rund seng. den så sjov ud da den var rund men også dejlig behalig, det blev kun bekraft efter hun blev lagt i sengen og et blødt tæppe blev lagt over hende selv om hun slet ikke frøs. "elsker dig mor" hviske hun stille og smile og lukke øjne og putte sig godt under tæppe og sov hurtig og tungt, uden for døren lag hendes ræv sig pænt så den også kunne få en smile søvn. maria sov tungt og det var tydelig hun følt sig tryg for hun lå stille hun vågne den næste nat og satte sig op i sengen og gned sig i øjne og så lidt søvnig rundt og prøve at huske hvor det nu var hun var henne, det rød hår var ulet og gleden ud af hendes fletning.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 17:22:27 GMT 1
Efter en lang dags hvilen, vågnede Selena, hun rejste sig og trak i en ny kjole, denne gang noget der passede mere til hende. Den var mørkerød, udfordrende med udskæring og kort så hun kunne bevæge sig frit, den dækkede kun lige hendes røv og foran. Der gik en slids op i begge sider til hendes hofter så hun kunne bevæge sig frit. Hun fandt et mørkebrunt corsage som formede hende noget så kønt, men samtidig gjorde hun også udstrålede sensuelle træk over det hele! Hun fandt et par mørkebrune støvler som hun også fik på. Selena sad ved sit sminkebord, her lagde hun sin røde læbestift, indrammede sine øjne med den sorte farve og redte sit bølgede mørke hår. Da den lille pige vågnede, satte hun sig skråt og så mod hende. [blue]"Godaften kære."[/blue] Lød det så blidt fra hende, hun rejste sig og havde stadig børsten i hånden. Hun satte sig i sengen bag Maria og tog blidt fat i hendes hår som hun begyndte rede ud.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 18:58:34 GMT 1
Maria så hen mod Selena og smile kært, "hej mor" sag hun stadig lidt søvnig ikke helt vågen i nu, hun gabt og var næsten ved at tilte over igen men fik rette sig op, og mærke hun tog hendes hår og en børste begyndt at glide gennem hendes hår hendes hår blev hurtig redt ud da det var silke blødt og meget tyndt og der for nemt og friser ud, hun nød tiden hun blev børste og kigge rundt i rumme "Nøje du har et flot rum mor!" hun så rundt og kigge der efter på sengen og så en lille fin pude, hun smile og tog puden og fnise og nusse den da den var virkelig lækker og blød, hun mærke håret hænge løst over ryggen "må jeg godt have hæng hår var mor?" hun så over skulderne og så på hende mens hun kramme puden og bare hygge sig lige nu. den lille kjole hun hade på sad lidt skævt og var krølle men ellers var der ikke meget og se på den, den skulle bare rette en smule, "sov du godt mor?" spurt hun og så stadig på hende over skulderen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 13, 2013 19:05:09 GMT 1
Da hun var færdig med at rede hendes hår, nikkede hun roligt. [blue]"Du må have dit hår præcis som du ønsker det."[/blue] Sagde hun så, hun rejste sig og gik hen med børsten som hun lagde blidt. Så tog hun et bånd og satte sit hår i en knold, små totter var for korte til at følge med, men de hang heller ikke i vejen. Så gik hun hen mod døren og åbnede den, hun knipsede med fingrene og en mand af ungt udseende stod foran hende, hun smilte blidt og hviskede noget til ham. Han nikkede og forsvandt. Selena gik ud af rummet og lidt rundt i tronsalen. En masse kom løbende med stof af forskellige arter, flotte i de farver pigen ønskede. Hun pejede mod Maria, det var jo hende som vidste om det var godt nok eller ej. Selena var ærlig talt ret ligeglad. [blue]"Er maden ved at være klar?"[/blue] Spurgte hun så utålmodigt, manden kom løbende og nikkede, kort efter stod han med en anden ung mand, af ukendt race hvis man ikke kendte de forskellige lugte. Men hun vidste at han var en lycan. I blandt mange vampyrer turde han ikke gøre modstand og var skræmt fra vid og sans. Selena smilte lidt ondt og så ham an, han var meget ung og sikkert ikke specielt stærk, det var lige en prøve for Maria.
|
|