|
Regina
Apr 28, 2013 16:09:30 GMT 1
Post by Regina Herdeiro on Apr 28, 2013 16:09:30 GMT 1
Hey Folkens Navn i boksen: Regina Vil lige fortælle om mine bruger på siden.. Jeg har en på hver side af grænsen dog har jeg endnu ingen på selve grænsen. Navn: Regina Herdeiro Race: Udødelig magiker - Metamorfagus Job: Dronning Drazillas livvagt og til tider stand-in - ellers personlig musiker for hende Status: dybt forelsket og i forhold til Shade Soul Personlighed: Regina er en meget bly kvinde der i mange år har været en der hadede mænd fordi hun gang på gang har fået knust hendes hjerte, så hun virker meget kold overfor dem i starten.. Lærer man hende at kende finder man en sød og loyal kvinde, som er beskyttende overfor dronningen som hun nærmest ser som datter.. Regina er også en kærlig kvinde der dog er forsigtig med at gøre visse ting, men tro ikke at hun ikke kan blive gal selvom det er svært at gøre hende gal så skal man frygte denne over 300 år gamle magiker for hun tager ikke alting lige pænt.. Link til Profilen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Navn: Anastasia Race: Guardians W - Engel Job: Er sendt til jorden for at beskytte dronningen af Nirelia Status: Single Personlighed:Anastasia er en loyal og retfærdig kvinde, men hun er dog ikke en som har meget forstand på morskab eller menneskelige følelser. Hun kan dog godt snakke venligt og sådan noget med folk men dødelige undre hende samtidig de er interessante selvom hun forsøger at ligge skjul på det. Link til profilen
|
|