|
Advice
Mar 14, 2010 0:34:14 GMT 1
Post by Valentin on Mar 14, 2010 0:34:14 GMT 1
"Du tror tydeligvis at bare fordi du er dronning af Darklia, og åbenbart ingen andre end mig tør sige dig imod, at du kan tillade dig alt, men bare fordi alle andre er bange for dig, og du er ligeglad med alt og alle andre end dig selv, så kan du ikke bare tage hvem som helst, bare fordi du vil være selvstændig og trodse alle andre hele tiden, så er jeg loyal mod din familie og deres land, og hvis du tror jeg har tænkt mig at lade dig efterlade det med en forræder eller en svækling, så har du stadig meget at lære.." sagde han roligt, dog med en del kølighed i stemmen og han havde tydeligvis ikke tænkt sig at lade hende gøre det så længe han selv levede, han ville altid være loyal overfor hende og hendes familie, og havde ikke tænkt sig at lade hende gøre det, så hellere dø i forsøget, end at stå til og tillade alt at blive en del af det svage land med at deres lys og godhed, det i sig selv var et tegn på svaghed fra hendes side af, at hun ville tillade en sådan ting, og derfor gav udtryk for hun tillod den slags livsstil de kørte der, hvilket han ikke engang ville kalde at leve, noget der efter hans mening var uværdigt på alle måder "Ikke så underligt at det er så svært at finde styrke og loyalitet i mændende, når du selv udviser så lidt loyalitet overfor din familie og landet, og overfor dig selv.. Det får dig til at virke svag"
|
|
|
Advice
Mar 14, 2010 0:56:46 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Mar 14, 2010 0:56:46 GMT 1
"Du ved udemærket godt at der ikke kan være nogen konge uden mig, for han mister titlen lige så snart jeg dør og dermed vil min arving overtage hvis der er en og hvis ikke tager Darklia med mig i døden hvis jeg ikke kan finde en anden der er mere værdig og du ved også godt at jeg vælger den mand jeg skal have med omhu så derfor må jeg teste ham for at være sikker på han er mig loyal og landet loyal og indtil videre har jeg ikke fundet nogen værdig til en plads ved min side" sagde hun køligt og halv vredt for hun valgte da med omhu når det galte landets fremtid selvom det land efterhånden kunne skide hende et stykke for mange lå kun i med hende fordi hun havde en høj status og det ville de nyde godt af så sådan nogen personer skulle jo sorteres fra. Nok havde hun et dødsønske men hun holdt alligevel af sit land når det kom til stykket for her herskede hun jo og det nød hun ret godt af. "Det var jer der tog min evne til at stole på folk samt min kærlighed til folk og landet, så er i fandme også selv ude om det hvis jeg tager landet med i døden" sagde hun hårdt for hun gav jo hendes far skylden sammen med valentin fordi han lod det ske.
|
|
|
Advice
Mar 14, 2010 14:17:05 GMT 1
Post by Valentin on Mar 14, 2010 14:17:05 GMT 1
"Det din far gjorde var nødvendigt.. Kærlighed er svaghed, følelser gør mennesker svage, og det er det der adskiller os fra Nirelia, og tillid kan være ødelæggende og føre til din undergang hvis ikke den lægges på de rigtige.. Din far gjorde det eneste rigtige, og havde jeg selv haft nogle børn og havde jeg haft den mulighed havde jeg gjort det samme" sagde han hårdt med sin sædvanlige kølighed, han elskede slev ikke nogen og havde aldrig gjort det, og i hans øjne var følelser og kærlighed bare noget der skulle udryddes og fjernes fra denne verden hvis det havde været muligt, måske var det fordi han aldrig selv havde oplevet nogen følelser eller forstået dem, men hvorfor han havde det sådan var også ligemeget, det ændrede ikke på hans synspunkt. Han var lige nu ret irriteret på hende, hvilket godt kunne mærkes på ham, for nogle gange opførte hun sig som et lille uvidende barn i hans øjne, hvilket kunne irritere ham en del "Og selv hvis det havde været forkert, så ville jeg alligevel ikke kunne have gjort noget ved det selv hvis jeg ville, din far var kongen og derfor er alt det hans egen beslutning, ligesom det nu er din egen beslutning hvad du vil gøre med landet og hvad der skal ske efter din død, selvom det nogle gange virker som om han har efterladt landet med et lille uvidende barn, du opfører dig ihvertfald sådan.. Hvis du udviser svaghed mister folk respekten for dig, og en dronning som folk ikke frygter eller respekterer, er intet værd, ligesom det land hun hersker over" han var ikke bange for hende eller for at sige sin mening, og havde aldrig været det, og han havde hørt om hendes livsstil og den måde hun levede på og opførte sig, hvilket langt fra var passende for en dronning, at være så nem at få for alle og enhver, selvom de bare var underholdning i hendes øjne, for det ændrede ikke på den måde folk kom til at opfatte hende, hvilket i sidste ende nemt kunne resultere i at folk mistede respekten for hende, og så ville hun ikke være meget værd som en dronning, om hun så ville indse det eller acceptere det var hendes egen sag, men hvis ikke var hun også selv ude om det, det ændrede ikke på de mulige udfald hendes upassende livsstil kunne få, ikke kun for hende, men også for hele landet i enden
|
|
|
Advice
Mar 14, 2010 18:44:34 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Mar 14, 2010 18:44:34 GMT 1
"Min far elskede min mor. Det vidste en hver men selv han blev knust over mors død og han ville ikke have det samme skete for mig fordi han påstod han elskede mig så højt. Så du står lige og kalder min far svag fordi han elskede sin familie" sagde hun koldt for hun var træt af Valentins fornærmelser mod hendes far, den bedste konge der havde været i Darklia i de sidste tusind år og han havde endda elsket familien højere end landet og satte dem højest."Og hvis jeg er et udvidende barn så er det jeres skyld fordi i tog de vigtige følelser fra mig. Men jeg har en nyhed hjertet er begyndt at påvirke mig, jeg er ved at få følelser igen og måske burde du lære nogle følelser også for ellers bliver du ved med at være ensom" sagde hun vred i det hun rejste med bogen i hånden, hun var klar til at smække ham en bare fordi han virkelig irriterede hende med hans tilstedeværelse. Han var jo ikke sådan en mand hun ville have men i følge ham så var ingen jo gode nok fordi alle var svage og hun nægtede ihvertfald at tage Valentin som sin mand for så dum var hun ikke, hun ville have en mand der elskede hende uanset hvad, en der var hende trofast og god i sengen sammen med at give hende stærke børn..Det var da ikke for meget at forlange af en mand eller var det? siden så mange svigtede hende så måtte det jo være for meget..
|
|