|
Post by anno on Jun 10, 2010 18:45:45 GMT 1
Hun grinte og hoppede nærmest ind i ham så ham mens hun holdt omkring ham. Hende hår sitrede af statisk elektiristet mens hun smilte "hvorfor skulle du miste mig?" hun lagde hovedet på skrå mens hun smilte stort
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 18:50:55 GMT 1
det er bar du ser heldt andels ud ind du plajer og så den op følse lige før " haze kysset henden på kinden men så den også var tæt på hendens mund vige han holdet u tolige meget af anno han lage hånden på hendens kind " han to henden som hun så ud nu og vis hun ville ha ham sår måtte hun få ham for han var glad hos henden ind han var hos sår mange ander han var bar glad for hun hadet det godt
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 18:54:35 GMT 1
"haze du skal passe på du ikke rammer ved siden af kinden" grinte hun og prikkede ham på næsen "jeg er jo gift og jeg tror ikke folk ser mildt på at nogen kysser mig på..." hun gik lidt og stå og så bare ned. Hun tog sig til hovedet da en irriterende smerte bankede bag hendes pande
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:00:34 GMT 1
haze så ned og forstod hvad hun mente ja min dorigen " svagt han stille og så ned mens et suk kom han viste hun ville ragere sårn han kikket dov lidt op til henden han sage ikke sår meget mere han stod bar og så på henden han kikket lidt rundt og så på sin hals kede og tænkte sig om han hadet gidet den til den pige han holdet af før hen men nu var anno den kvinde som han holdet af han gik stille hen til henden " jeg gav den her til den kvinde jeg holdet af det på tide af give den vider " svagt han stille og så på anno lige sår stille og lage den i hendens hånd han så lidt ned og så på gulvet
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 19:04:33 GMT 1
Hun så lidt på den inden hun forstod. "vent haze nej nej nej nej nej nej jeg kan umuligt tage den, hør nu her. Hvis du holder af mig på den måde så opgiv det hellere for jeg kan ikke gengælde det" sagde hun og rakte den tilbage til ham. "og.. jeg ved der vil være en pige der vil lyse op over at få den her af dig en dag" sagde hun og lyftede hans blik med en finger. "du skal abre være tålmodig okay" sagde hun og smilte til ham
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:10:46 GMT 1
haze så lidt væk fra henden da hun sage han skulle op give det helle igen han sukket lidt og gik hen for af finde sine tanker igen han forvaldte sig til sin ræve form og forbliv han tækte sig længe om og viste ikke hvad han skulle gøre der var jo ikke nolge han kunne lige sår godt forbilve et dyre for det var jo sårn alle sår ham han var lidt ked af det
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 19:13:26 GMT 1
Anno fulgte efter ham og strøg ham over ryggen. "du skal ikke miste modet haze, jeg holder stadig af dig, bare ikke SÅ meget. du er som en bror for mig og det vil jeg ikke have ændret på" sagde hun og lagde armene om halsen på ham
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:17:20 GMT 1
haze lage øren lidt til bage han skulle ha spurt henden for lang tide siden haze viste ikke ragtit hvad han skulle gøre han så bar unden for og andet det virklige ikke han var lidt ked af det for det her ville han måske var det bar best af han forsvadt ude i det blå
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 19:35:12 GMT 1
Hun knugede sig ind til ham. "du må ikk forsvinde ud i det blå.." sagde hun roligt hun havde ingen ide om hvorfor hun sagde det men hun havde det på en måde som om det var hans plan. hun holde ham ind til sig "jeg vil ikk misten den ene person jeg har tilbage" mumlede hun stille
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:39:59 GMT 1
haze forvaldte sig stille om da hun sage enste person men så stade ud " jeg er lit på en måde som igen person ville kunne forstå jeg er blivet behanlet som et dyr og kaldt for kørter blivet jagtet af mensker for den jeg var for de jeg er Halbier " han lage øren til bage og men lage stille sin hender over hendens hånd sår de nærmste lå kruset sammen med hendens " jeg har set mørket for længe til af jeg kan se lyste anno " svagt han stille og så bar ud i det blå
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 19:44:34 GMT 1
Anno smilte en anelse. ".. lad mig være dit lys intil du finder hende som lyser mere end nogen anden haze" sagde hun. "jeg lyser godt nok ikke meget men jeg holder så meget af dig at jeg godt vil vise dig det lys jeg nu har tilbage" sagde hun og knugede hans hænder i sine
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:49:51 GMT 1
haze lavet et forrakte suk da han mærkte hendens finger mlmen sine han vente sig om mod henden og så med forelsket øjen på henden men han viste af de føsler måtte han holle sig til bage hvad mente hun med det lys haze så lidt ned på ders figere og sukket lidt hun måtte være en som vilekte han også godt kunne forstå en tunget ækte skab var ikke sår stort i hans øjen han var self lidt ked af han ikke ha kunne værte med de dag
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 19:53:37 GMT 1
Anno ville godt opmuntre ham lidt så hun rakte om på sin ryk efter sin stav, men.... "MIN STAV!?" udbrød hun og rejste sig op med et sæt. "HVOR ER DEN!?" råbte hun og løb hele rummet rundt for at finde den uden noget håb
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2010 19:57:32 GMT 1
haze kikket lidt rundt og skulle være med til af lede efter den men han kom jo i tanke om det og vente sig om så på anno " du er smælte sammen med den " svagt han svagt og kikket lidt på henden " dine øjen er som kos noget jeg ikke har set før " han lage hovet på skå han sukket lid han ville godt vide hvad hun mente med det lys noget om det var det ene eller andet viste han ikke han måtte finde ud af det
|
|
|
Post by anno on Jun 10, 2010 20:05:29 GMT 1
Hun stoppede op midt i rummet og så hen på ham med forfærdede øjne. "sig det er løgn..." sagde hun og gik hen til vinduet for at se på sit spejlbillede og det var helt sandt det han sagde om hendes øjne. Hun tog en hånd op foran sig og satte pegefinger og tommefinger sammen hvorefter der kom en lille gnist som fik hende til at springe en halv meter op i luften
|
|