|
Post by arnvidpetrson on May 27, 2013 22:26:02 GMT 1
Arnvid er lavet og accepteret og har trådt sine første skridt på dette board. Men ser i, manden er født og opvokset i det lyse land, og skal forestille at have år på bagen som kriger, og jeg mangler derfor lidt folk, som han måske har kendskab til fra... Ja, sky's the limit! Faders morder: Som det fremgår i hans baggrundshistorie, så blev hans far myrdet ved grænsen for år tilbage. Så hvis muligt, kunne det være et muligt plot. Eller måske en efterkommer af denne morder kunne også være muligt?
Moder Petrson: [/u] Hun er hans mor, så hvad mere er der rigtig at sige. Jeg har prøvet at undgå at røre for meget ved hende i historien, så det mere eller mindre er frit slag hvis nogle føler for at lave hende som karakter. Nemesis:[/u] Enhver helt skal have en rival. God eller ond, svinsk eller æresfuld er sådan set ligemeget. De kan ikke lide hinanden, men ville have svært ved en tilværelse uden hinanden. War Brother/Sister:[/u] En krigsbroder eller søster søges også. En som fungere som den broder/søster han aldrig har haft, og sammen har smagt asken fra slagmarken. En forhold hvor de altid står ryg mod ryg, ligemeget hvor mange og hvad den anden har rodet sig ud i. Venner/fjender:[/u] Der er ikke så meget at uddybe her. Bare ganske normale venskabelige forhold... Eller den anden vej på?[/center]
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 28, 2013 16:43:44 GMT 1
|
|
|
Post by arnvidpetrson on May 28, 2013 16:56:46 GMT 1
Nu har jeg lige skimmet dem igennem, og jeg har fundet to, som ville kunne være i hver deres kategori. Er du uenig, så er det helt fint, det er trodsalt dine karaktere!
Aaliayh Queen: Hun kunne sagens være en Nemesis. Om hun så skal placeres som den grumme nemesis eller om det bare er fordi de godt kan lide at måle størrelse på hinandens sværd og kunnen, kan jeg ikke helt finde ud af hvad der ville være bedst? Men en ting ved jeg, de minder om hinanden, men der er vel holdninger de ikke er helt enige med hinanden i...?
Inja Hunter: Hun kunne klart være en veninde af Arnvid. Hun er jæger og virker som en Arnvid godt kunne svinge med når han var ved grænsen... Eller hvor de nu end måtte mødes.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 28, 2013 17:38:20 GMT 1
Liay aka AaliayhKunne man godt, men ville kræve han kom tæt på havet et eller andet sted.. For hun kommer aldrig langt ind i landene men er altid tæt ved vandet, eller så har hun på et tidspunkt forsøgt at kidnappe ham men han slap fri? Eller ja de kan også have meninger om noget hvor de er meget forskellige, det ville også pisse hende af...Så det skulle ikke overraske mig hvis hun har en del fjender xD InjaKunne godt være, hvis han holdt en passende afstand til hende så ville hun nu godt kunne snakke med ham (for hun er jo ikke så glad for mænd tæt på, for kommer de tæt på løber hun nærmest skrigende væk xD).. Så bedste venner tror jeg næppe men ja venner eller bekendte.. Og det ville nok være i Niralias skove eller i grænseskoven så længe det er skove eller små landsbyer
|
|
|
Post by arnvidpetrson on May 28, 2013 18:12:34 GMT 1
Jeg kan rigtig godt lide ideen med kidnapningen!... Og det med deres holdninger... Ja det hele! Rigtig fed ide. Så ligger der en hvis nag over en fejlet kidnapning, og Arnvid ville nok se tilbage på det som en historie der vil kunne dele og øllet. Det ville give en god gang ping-pong mellem dem. Det ville være en fed nemesis-historie, rigtig fed synes jeg! Men indvendinger er velkommene Og med hensyn til Inja: Arnvid har efterhånden lært hun ikke er så glade for mænd... Meen en kriger med attitude som Arnvid, kan godt glemme det nogle gange, da han ikke har noget imod at være høflig og kommer til at betræde Inja's grænser. Det kunne blive til nogle sjove tråde, og et frisk pust til ens tråde, så det ikke hele tiden er rå action og bekrigelse
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 28, 2013 18:41:08 GMT 1
LiayJamen så napper vi da bare det kan godt være med på det, så ingen indvendinger herfra.. Udover Liay vil være fyldt med skam over at en kidnapning har fejlet xD men hun kan jo heller ikke altid være lige hurtig InjaSå skal han i hvert fald forvente at hun enten skriger eller kommer til at slå xD sådan lidt efter situationen.. men jep det er jo det Så ved man aldrig hvad der kan ske, selvom det ikke er i ond hensigt bare ren og skær reaktion xD
|
|
|
Post by arnvidpetrson on May 28, 2013 18:43:10 GMT 1
Det synes jeg vi skal sige. Jeg tror det her går hen og bliver sjovt og super fedt!
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 28, 2013 18:55:22 GMT 1
Tror jeg også ^^ og så får jeg brugt Inja til noget... Foruden det plot jeg har med Mimi
|
|
Julie Dearheart
New Member
Er afgået ved døden!
Posts - 20
Likes - 0
Joined - January 2012
|
Post by Julie Dearheart on May 28, 2013 21:14:00 GMT 1
Ved ikke om du kan bruge mine til noget.. Men her er et link til oversigten over mine og dog, så mangler jeg at få skrevet Adanessa på den liste. Men hendes profil er lige her og til Adanessa skal siges, at hun er meget gode venner med Inja, hvilke Adanessa ser halvt om halvt som sin lillesøster ^^ - Mimi
|
|
|
Post by arnvidpetrson on May 28, 2013 21:38:10 GMT 1
Jamen Adessa kan uden tvivl komme med på listen over venner. Jeg sad også og tænkte på relationer til Dronningen... Men jeg kom lidt fra det igen. Hun ved måske hvem han er, men så tror jeg heller ikke det er mere end det? Ideer er meget velkommene!
|
|