|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 7, 2013 21:58:49 GMT 1
Han var vågnet kort før solen var gået ned den nat, han havde ligget og ventede på at solen skulle gå ned, velvidende at hans irriterende tvilinge søster ville have rykkede hans kiste igen, men denne gang havde han også selv bedt om det, han havde startede kiste flytningen der nær havde kostede hende hendes evighed, selv om det nu ikke havde været pointen, han havde haft glemt alt om hullet i hendes kiste. Da han endelig var kommet ud havde hans sult værrede stor men ikke stor nok til at han ville jage i hans eget område, han løb derfor i stedet til grænselandet, et sted han tit kom og ikke tog ham længe at komme til i hans fart og med alle de smutveje han kendte. Han dukkede op da klokken var omkring 1 og det tog ham ikke langt tid at finde et ungt offer, klokken var for mange til at finde et barn, hans store svaghed i blod, så han måtte nøjes med en ung kvinde der var hele jagten værd. Han fik øje på kroen da han gik ud fra den lille side gade, en krop han ikke havde været i hvad der føltes som en evighed. Han gik roligt ind af døren og så rundt i det sted der virkede så tomt sammenlignede med hans hus. Han tog sin lange sorte kappe af og hang den på stumtjeneren inden han tørrede noget blod væk fra hans mundvig og gik lige imod baren med rolige skridt. Han var iført noget det til en hvis grad kunne ligne en skoleuniform men han kunne lide den ungdom det kastede over ham. Han bestilte en drink og vendte sig rundt inden han lod sine rolige øjne søge ud i rummet, ikke efter et offer men en at bruge tid med, en kommende allierede eller fjende, en han kunne få info fra eller lyve for, det ville tiden vise. Han fik øje på en ung kvinde men lod øjne glide vidre for at finde ud af om der var andre mere interessante der men da han hurtigt besluttede sig gik han imod den fremmede kvinde ”ville fruen have noget imod noget selskab ?” spurgte han med en fornem tone og smilede svag men så man stadig kunne se hans skarpe tænder, han lagde ikke skjul på hvad han var, han var stolt af det og det måtte andre gerne se, dog var han ikke den pralende type.
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 7, 2013 22:09:46 GMT 1
Corn som i en lang periode havde været væk hjemmefra sad nu inde i kroen hun for længe siden havde boet på, hendes lange hår var sat på for første gang i lang tid og hendes tøj skjulte meget af hendes krop. Som hun sad der henover et af bordene kunne det godt ligne hun ikke havde råd til noget som helst. et lille suk kom fra hende da hun langsomt lænede sig tilbage i sin stol og kiggede op i loftet. hendes ansigt var koldt uden nogen udtryk for noget som helst. hun sad bare der og kiggede op da en man kom ind af døren, ikke at hun lagde specialt mærke til ham, men duften af blodet vakte hendes opmærksomhed lidt, hun havde intet blod fået i et stykke tid og Cameron havde ikke været nær hende. hun satte sig en smule mere ordenligt og kiggede ud af vinduet og op mod natte himlen. hendes højre arm hvilede på bordet mens hun lænede sig mod sin hånd. Der gik et øjeblik før hun faktisk opdagede der nu stod en ung mand? det så det hvert fald ud som om, en der faktisk talte til hende. hendes blå øjne gled langsomt over på ham mens hun studerede ham for et kort øjeblik. skole uniform? var han ikke andet end en elev på en skole? nuvel, man skulle jo ikke undervudere nogen. endnu et suk kom fra hende da hun langsomt rystede tankerne ud af hovedet og fik så et smil på læberne, ikke et rigtigt smil dog "Jo tak som byder.. men burder de ikke være hjemme og klar til skole imorgen?" et lille grin kom fra hende kort tid efter ordene havde undsluppet hendes mund og hun vendte straks blikket mod vinduet igen.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 7, 2013 22:32:07 GMT 1
Han satte sig med det samme roligt ned og lo kort til hendes kommentar ”jeg stoppede med at gå i skole for lang tid siden frue” sagde han roligt og vinkede en tjener hen ”gi hende hvad du vil have på min regning” sagde han roligt før han kiggede på hende igen ”jeg syntes bare uniformen klæder mig, og så er det rart at kunne smøre i min families hoved at jeg havde nok kontrold til at blive undervist af et menneske” sagde han med en svag latter i stemmen tydeligt for at afsløre at det langt fra var normalt i hans familie. Han tog en lille slurk af sin drink og rynkede på næsen inden han stillede glasset fra sig, tydeligt utilfreds med det han havde valgt at drikke der. ”men hvad laver så ung og” han tav kort og kiggede op og ned af hende ”bedårende kvinde, som dem her” sagde han og smilede roligt. Han havde ikke værrede sikker på hvilket ord han skulle bruge da han endnu ikke havde besluttede sig for hvad han syntes om hende men det virkede som det sødeste han kunne sige, ikke at det at være sød var det han var bedst til men han kunne sagtens hvis han så bare den mindste grund til det. Han tog ikke øjne fra hende, og blinkede ikke, det var tydeligt at han var i gang med at vurdere hende, som et stykke kød i en butik eller et kommende offer, men de lyse øjne fik ham dog ikke til at virke så ond og creepy som han ville have gjort det hvis han stadig var sulten. Han nød at der ikke var så mange mennesker der, han var van til en enten eller, at han var omgivede af så mange mennesker at han ikke kunne tænke i fred eller at der kun var en person ud over ham til stede.
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 7, 2013 22:40:53 GMT 1
stadig med blikket mod vinduet viftede hun med hånden mod tjenern "Det normale.." sukkede let før hun vendte blikket mod ham igen, løftede øjenbrynet en lille smule da han kaldte hende bedårende,langsomt lagde hun begge hænder på bordet med blikket rettet stift mod ham "så du er ikke et menneske.. men en anden race.. så ved jeg da det.. og de stoppede med at gå i skole for lang tid siden men stadig ligner en ung en.." da tjenern kom med et glas fyld med noget orange ligene, hun tog det hurtigt, nikkede til tjenern før hun vendte blikket mod denne mand igen, tog langsomt en tår af glasset med blikket rattet mod ham. et lille smil ville blive set på hendes læber da hun satte det ned igen, og en clikende lyd kom fra hende da hun lod tungen smælde mod overmunden. "Til hvad jeg laver her.. Jeg venter på at kunne komme videre mod mit såkaldte hjem.. tager nok afsted imorgen tidligt.. og bedårende? virklig? det lyder ikke som om du normalt siger sådan nogen ting" igen grinte hun lidt før hun lændte sig tilbage i stolen, tog en dyb vejrtrækning og lukkede så øjnene.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 7, 2013 23:09:37 GMT 1
Han nikkede stille med en svag latter i stemmen da han hørte hendes ord ”havde jeg værede et menneske var jeg død for meget lang tid siden” sagde han så så kort rundt i rummet ”jeg er 400år gammel så jeg vil da sige jeg holder mig godt” sagde han og smilede selvsikkert inden han så på det hun drak og uden at vise tegn på det duftede han til det uden at rykke sig, han havde aldrig mødt den duft før og kunne derfor ikke genkende den hvilket ikke kunne ses på ham før hans næste ord ”hvad er det de drikker ?” hans ord var rolige men spørgende inden han så ud af vinduet som hun også sad og kiggede ud af men kiggede hurtigt på hende igen ”ooh en lysgænger” sagde han med et roligt smil ”bor de langt her fra ? Siden de er nød til at rejse om dagen” spurgte han med en stemme der sagde at han ikke ville have noget imod det hvis hun ikke ville svare på det. Han lo svagt til hendes ord ”hmm ja jeg har altid lært at en kvinde fortjener at vide hvad ens første indtryk af hende er, men bedårende var det eneste ord der dukkede op i mit hoved” sagde han ærligt og roligt ”men jeg burde nok have forsøgt at finde et bedre ord” sagde han med et svagt smil inden han tog en sluk mere af den væske der bestemt ikke passede ham. Han så mod døren da den gik op og et menneske kom ind, noget der med det samme kunne ses i hans øjne der blev store og sorte som havde han ikke spist i lang tid dog kom han hurtigt fra det igen og kiggede på hende som var de sidste sekunder ikke sket.
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 7, 2013 23:19:55 GMT 1
hun tog en tår igen, kiggede lidt rundt i kroen før hun så tilbage på ham, hendes blå øjne der studerede ham lige så stille, hans ord ramte hende hård, men hun viste ingen tegn på det. Studerede ham som han sad der foran hende, og han kunne ikke lugte hvad hun var, måske fordi hun var omkring så mange. "Det er blot en drink lavet af frugter.." endnu et smil kunne blive set fra hende, måske lidt mere falsk en før. hendes blik gled også væk fra ham da der kom en ind af døren, men forskællen fra ham til hende var meget anderledes, hun stirrede på denne nyankommende i et godt stykke tid før hun pluslig rejste sig "U-..Undskyld mig" gik hurtigt mod trappen op mod værelserne hvor hun gik op og stillede sig op af væggen,hvis han ville havde taget fat i hende ville det havde været lidt umligt da hun ville havde ungået det som var hun trænet i sådanne tilfælde. hendes øjne forholdte sig lukket som hun nu stod der op af væggen.
Hendes tanker kørte rundt i hovedet på hende of sulten kom frem mere og mere, pokkers også, hvor var Cameron når hun skulle bruge ham. hun trak vejret en smule hurtigt ved tanken om at drikke fra ham men prøvede at gemme det bag en facade, hun havde ingen andelse hvis der var nogen der kiggede på hende, det kunne bare ligne hun havde fået noget forkert i hendes drik. Dog håbede hun ikke han var fulgt efter hende, hvordan ville han ikke reagere hvis han vidste hvad hun var, han var vampyr det var tydligt på den måde han snakkede, pracis som hendes far. hun havde mistet sin family til vampyrene og hendes far havde prøvet at dræbe hende, nu havde hun siddet så tæt på en uden han havde lagt mærke til hvad hun var, så underligt for hende.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 7, 2013 23:34:02 GMT 1
Da hun sagde det var da frygter rynkede han på næsen som en kat eller hund der havde lugtede noget forfærdeligt, frugt var ikke ligefrem der han holdte sig mest til, faktisk kunne han ikke huske hvornår han havde spist frugt og ikke spyttede det ud igen så snart folk kiggede væk igen. Han så efter hende da hun gi og overvejede kun kort om han skulle følge hende før han gjorde det. Han stod kort efter over for hende på gangen uden at røre hende eller stå i vejen for at hun kunne komme væk, han havde ikke kunne lugte hvad hun var da de var neden under, der havde været for mange racer og for meget forskelligt alcohold der dækkede over hende men nu når de stod der var han ikke et sekund i tvilv ”du er en Dræber” sagde han med en stemme der tydeligt viste at det først lige var gåede op for ham ”gik du begrund af min races manglende respekt for mennesker eller begrund af sult ?” spurgte han i en rolig tone der dog forlangte svar. Han trak en lille beholder frem fra sin lomme og tog propen ud, duften af blodet fra en ung nymfe bredte sig i gangen ”givet villigt fra hende, til mig, til dig” sagde han og rakte hende den. Han vidste at mange dræbere hadet hans race lige så meget som Vampyre hadet dem, men han var anderleds, han svaghed for mennesker gav ham en svaghed for dræbere som nok en dag ville ende med at blive hans død, af samme grund bar han altid blod på sig som han kunne give hvis han mødte nogen han vurderede kunne få brug for det. Hans øjne blev selv mørke begrund af blodet, men han var så rolig, et tydeligt tegn på at han ikke var sulten, at han havde fået hvad han skulle have denne nat ”hør, jeg skal nok lade dem være hvis det er min race du frygter, men du bør vide vi ikke alle ser mennesker som mad og dræbere som en skam” sagde han roligt og smilede svagt i håb om at hun ville kunne se at han talte sandt.
|
|
|
Post by Cameron Moore on Jun 7, 2013 23:53:26 GMT 1
En dør gik stille op og en mand stop og kiggede på dem begge med rolige øjne, hand ansigt gemt bag en maske under en mørk hætte, hans krop dækket til af en kåbe og ingen tegn på nogen våben, dog kunne man ikke se under kåben. Hans blik faldt roligt over de to blodsugere og med én bevægelse gik han stille skridt tættere på uden tegn på frygt, hans grålige øjne bag masken kørte op og ned af de to før han med én bevægelse løftede han hånd mod dem og viftede drengen væk, hans blik var nu sat mod flasken og et lille grynt kom fra ham, tydeligt at han vidste hvad der var nede i den, dog ikke ét ord kom fra ham, hans hånd gled stille ned igen mens han stoppede i sin gang, masken der kunne ses tydligere nu da lyset nede fra kroen under ramte den, det gav list af et uhyggeligt skær op af masken, den lignede mest af alt et skelet hoved, dog mere metalist og ligende den var gået i stykker, dog var dette en del af masken og den skulle se sådan ud. Hans kåbe var sort dog kunne man ane der var rustning under den og måske enda våben, mens hans bevægelser havde været langsomme og en smule mystiske havde hans øjne ikke været det, de havde allerede scannet hele gangen, trappen og værelserne med nøje, han stod nu blot 2 til 3 meter fra dem og var helt dækket og blot en maske og en kåbe var til at se. (Masken: i42.tinypic.com/2gt5gsi.jpg)
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 8, 2013 0:06:35 GMT 1
Hun kiggede mod flasken med rolige øjne selvom sulten for blod var stor, kiggede hurtigt op mod hans ansigt før hun ville svare, ikke kun på at han offrede hende flasken men også det andet, men stoppede sig selv og stirrede nu bare på ham med kolde øjne dog vendte hun hurtigt blikket væk og mod Cam da han kom gående lige mod dem, hendes blik hvilede på ham som hun studerede, muskulaturen, tøjet, masken og derefter mod hans øjne trods afstanden,et lille suk from fra hende før hun viftede med hånden mod Vladimir som nej tak til flasken. Igen lænede hun sig tilbage mod væggen mens hendes blik gled fra Cam til Vladimir og tilbage igen. hun lod langsomt hendes hånd glide op til hendes opsatte hår før hun løsnede lidt for det. ingen ord kom fra hende nu som hun stod der, måske en pinlig tavshed eller en hun studerede dem begge. Hvad Vladimir ikke vidste var jo at hun allerede havde gennemskuet hvem Cam var og at hun var tryk ved ham.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 8, 2013 0:20:02 GMT 1
Han så først væk fra hende da den fremmede mand kom tættere på, han så roligt på ham og kunne lugte ulv, dog var han ikke sikker på om den fremmede havde været i nærheden af ulve eller var en selv. Hans øjne forblev mørke selv da han trak flasken til sig og lukkede den ”jeg havde forventede den unge kvinde kunne tale for sig selv” sagde han og det var tydeligt at han ikke brød sig om den fremmede ”da slet ikke at en der bære vampyr blod skulle have hjælp fra en der stinker af ulv” sagde han kort fra hoved og lod beholderen glide fra hans hånd og ned på gulvet hvor den stod perfekt, et tydeligt tegn på at han ikke stolede nok på den fremmede til at bukke sig ned og sætte den. Han trådte en enkelt skridt tilbage, dog et langt et og så roligt på dem inden han fnøs svagt for sig selv tyde som et tegn på at lugten irreterrede ham, men igen han var jo også født til at skulle hade den. Han så ikke væk fra den fremmede men så blot roligt på ham med de sorte øjne ”hvilken skam” sagde han efter et stykke tid i stilhed og så imod hende ”du er dygtig det må jeg give dig” sagde han og det var tydeligt at han havde været i situationer der minede om dette men nær havde kostede ham hans evighed. Han så imod manden igen ”jeres ophold her vil være på min regning, så længe det ikke lader sig høre at jeg har været tæt på en der lugter som om han har ligget i med ulvene” sagde han roligt og tog et skridt mere bagud, han lod sine hænder glide om på sin ryg, et typisk tegn fra vampyre af de gamle slægter, han var klar til at kæmpe, klar til at dræbe hvis han følte det nødvendigt, men han afventede deres træk. Han ville forsøge at finde ud af mere om dem, kendte de hinanden, var de ude efter ham, eller var den fremmede bare en der skulle blande sig uden grund. Han lod lod sin ene fod glide bagover og tåen af skoen banke en enkelt gang ned i det gamle gulv uden at tage øjne fra ham, det var ikke en trussel, en advarsel mere selv om han ikke forventede at den fremmede ville forstå det. Han kunne have taget det hele bedre, været mere menneskelig men om det var lugten af ulv eller den fremmede mand i sig selv der gjorde det vidste han ikke, men han stollede ikke på ham, ikke mere end han stollede på sin egen familie hvilket var dårlige ods imod en der kunne løbe fra darklia til grænselandet hurtigere end de fleste andre fuldblods.
|
|
|
Post by Cameron Moore on Jun 8, 2013 0:38:18 GMT 1
Han stirrede på drengen med et roligt blik og et svagt smil formede sig bag masken mens han stod der, dog flyttede hans blik sig fra ham og lige så stille over på hende, hans læber rykkede fra hinanden før han snakkede "Blodsugere.. Undre mig ikke den manglende respekt.. dog undre det mig lidt at den ene tilbyder den anden i et offenligt sted.." hans ord stoppede roligt før han vågede sig tættere på dem begge, men stoppede cirka ém meter fra dem og så fra den éne til den anden før et lavt "Heh" kom fra ham, hans blik stoppede nu igen ved den unge mand med de rolige grålige øjne, hans læber skilte sig igen "Ulv siger du?.." hans ord stoppede igen, hans stemme havde været lav hele tiden, som i en slags lav tone eller mere som en hvisken. Han stod så høj han var og så ned på dem, han lod sin tommel finger roligt knække de andre fingre, små lave knæk kunne høres fra under kåben. Han stod og så rolig ud dog, han virkede ikke på nogen måde som on han skulle til at angribe eller på nogen måde være voldig, dog var den maske det eneste der kunne fortælle noget om hvem han var, han virkede ikke selv som om han kendte Cornelia eller på nogen måde viste nogen føleser.
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 8, 2013 0:49:03 GMT 1
Hendes blik gled fra Cam to Vladimar hele tiden nu, før hun rejste et øjenbryn, langsomt bevægede hun sig væk fra dem begge og hen mod et rum hun havde betalt for. som hun nu stod i døren og iagtagede dem begge. En lille rynken på næsen før hun vendte blikket mod Vladimir igen, lændte hendes hoved en anelse mod dør kammen, ventede på noget skulle ske. Hun virkede ikke som om hun kendte Cam over hovedet, faktisk ignorrede hun ham en smule, som om han havde kommet og irriteret hende da hun stod og snakkede med denne mand. hendes hoved var igen fyldt med tanker. Studerede dem begge med rolige øjne men indeni var hun ved at springe bare ved Cam's tilstædeværelse. Igen gik hendes tanker mod hendes blodtørst som hun havde lyst til at drikke fra ham, lyst til at være så tæt på ham, men der var jo noget der forhindrede hende nu, hun kunne ikke bare vise sig selv som den hun virkelig var og gå hen og bide ham, ikke uden at Vladimir ville kigge underligt på dem begge, det var jo også unormalt at drikke en fra en lycan, var det ikke?
Hendes ansigt var koldt som hele tiden, nu uden et smil, ikke engang et falsk et. Hun stod bare der lænede mod dørkammen mens hendes blik var vendt mod dem begge, stadig sulten og stadig uden tegn på at kendskab til Cameron. hendes tunge gled let hen over læberne for at fugte dem, også et tegn for blodtørsten, hendes blå øjne låste sig fast på dem begge to for et kort øjeblik før hun kiggede mod trappen, lyttede til snakken nede under, de fulde mennesker der hyggede sig, og så tog hun blikket tilbage på Cam og Vladimir.
|
|
|
Post by "Vlad" Sanguinis Potor on Jun 8, 2013 1:03:29 GMT 1
Han fjernede ikke sine øjne fra ham ”du skulle nødig tale om manglende respekt, ungling” sagde han roligt men bestemt og tonen i hans stemme begyndte at afsløre hans rigtige alder. Han fnøs kort ”bare fordi hendes blod ikke er som mit betyder det ikke at jeg vil frarøve hende evigheden hvis jeg kan hjælpe hende” sagde han roligt, det var sandt, næsten ingen blodsugere kunne undgå hans venlighed på det område hvor han altid ville tilbyde blod hvis han havde det og de virkede til at have brug for det. Selv lyden af ordet ulv fra den fremmede vægede en tydelig vrede i ham, han blottede sine tænder for et kort øjeblik en tydelig trussel rettede lige imod den fremmede mand. Lyden af hans fingre der knækkede lod dog ikke til at trænge ind til ham selv om det gjorde dog ikke nok til at det gjorde ham noget. Han så ikke efter kvinden men det var tydeligt at han lagde mærke til hvor hun gik hen, han så ikke på hende før han lagde mærke til tungen over hendes læber hvilket han tog som et klart tegn på sult ”tag de bare for dem frue, mit blod er for rent til at komme for tæt på en der stinker sådan alivel” sagde han i den samme tone som han havde brugt nede under, hans øjne lyse igen som om at manden slet ikke var til stede før han så på ham igen og hans øjne igen var sorte som kuld ”så ung en...ting... burde ikke være oppe så sent så hvad med at smutte tilbage til jordhulen og lade fruen selv bestemme hvornår hun har fået nok af en hvis blod er renere end de fleste andre” sagde han små truende og rettede sin ryg helt inden han lagde hænderne i lommen nu som et lettere falsk tegn på at han så sig selv som værende i stand til at fjerne ham uden at røre ham, selv om han ikke forventede noget, alene fordi han før havde taget fejl af folk med lugt af ulve.
|
|
|
Post by Cameron Moore on Jun 8, 2013 1:14:59 GMT 1
Et lettere grin kom fra ham da han hørte ordene, han løftede sit ene øjenbryn da Vlad begyndte at snakke om sengetid før et større smil bredte sig over hans læber, de skilte sig fra hinanden "Du er måske ældre end mig.. dog virker det ikke til at dit sind har ændret sig meget.." hans ord stoppede brat op før han med rolige skridt gik tættere på, lugten af ulv der blev tydligere og tydligere, kraftigere og kraftigere. Han stod nu meget tæt på Vlad, hans blik under masken var nu så tydeligt at man næsten kunne gætte sig til det sindsyge smil han havde, måske han mindede om en galning eller sinsyg person. Han løftede roligt armene op fra bag kåben, dette åbnede op for sine våben han havde under, sit sværd og knive der sad og så så fine ud, han ville prøve roligt at ligge sine hænder på Vlad skuldre dog meget roligt og ikke faretruende, hans blik blev ved Vlads og bare så ham ind i øjnene. Duften af ulv blev kun tydligere da hans kåbe blev åbnet op og hans læder rustning med metal hidst og her så ret så rubust ud, måske det skulle kunne holde til noget? eller måske var det bare nyt?, men én ting var sikkert, han så ihvertfald ud til at kende til kamp med det udstyr, så måske at angribe en fremmed var ikke det bedste? eller måske var det lige netop det der kunne overraske en mand som Cameron?
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 8, 2013 1:23:42 GMT 1
Et grin kunne blive hørt fra Corn da hun tydligvis nød 'forestillingen' en lille smule, som hun stod der lænede mod dørkammen og kiggede på dem begge, hun havde skam hørt ordene fra Vladimir, om hun ville gøre noget var ikke til at finde ud af. Hendes blik gled over på Cam der nu var gået tætter på ham,en lille smule spændt på at høre og se hvad der ville ske, så hun holdte sig på en vis afstand, hendes ene hånd gled ned til hendes bælte hvor hun havde nogen nåle siddene, langsomt tog hun en af dem op og begyndte at rense hendes negle, stadid mens hun holdte øje med dem begge, der gik dog ikke lang tid før hun puttede nålen på plads.
Hendes øjne der gled mod trappen igen før hun igen så mod dem begge, hendes blik var ventende som hun virkelig ventede på noget at ske, og alligevel, der gik ikke langtid før hun vendte sig om og gik ind på værelset, uden at lukke døren helt, hun vendte sig mod døren, lukkde den halvt til før hun kiggede ud på dem begge igen så det var næsten umuligt at se hende. Hun bed sig let i læben mens hun nu stod der og smug kiggede ud på dem begge.
|
|