|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jul 16, 2013 9:04:40 GMT 1
Hey Jeg søger nogle bestemte ting til en lille hemmelighed som bliver afsløret når det igen er vinter på siden.. Men går lidt og mangler nogle ting til det så hvis nogen er interesseret så skriv endelig i tråden her eller over PM til Drazilla Disse her ting er nogle jeg skal bruge til brylluppet (og efterfølgende) mellem Sabrina og Lestat så kom frisk Jeg søger: Slaver: Alle mulige forskellige slaver så bare kom frisk, det er lige meget om det er hunkøn eller hankøn eller hvad race det er og alderen er stort set også lige meget. Slavevogtere: Nogle der holder øje med disse slaver og sørger for de ikke stikker af og bare gør deres ting Vagter: Nogle til at generelt holde øje med det hele Folke personer til underholdning: Dansere, jogler, magikere, hofnar eller hvad de nu kaldes og andet i den stil Bekendte af både gommen og bruden: Både gommen og bruden er begge forretningsfolk og har undertiden nok skabt sig gode bekendtskaber (specielt til andre vampyrer), så de skal da også med til fest Det kan også være tidligere flammer fra begge sider, dog var Sabrina jomfru indtil hun mødte Lestat men det kan være en af hendes små sidespring ligesom det kan være Lestats små sidespring Hvis folk har andre ideer så vil jeg gerne høre dem
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 7, 2013 19:31:35 GMT 1
Denne er ikke længere brugelig.. da hovedpersonerne Lestat og Sabrina er døde
|
|