|
Post by haze on Sept 28, 2013 14:56:36 GMT 1
haze kikket rolige på hinden og kunde ikke lade være med at grinte mens han kikket over mod koven skal vi gå ind og sætte os og få noget mad stille åbnet han døren der var ikke så meget gang i den i dag da der hadet været kro fest dagen før han smilte rolige mens han kikket på Amandea han vidste ikke helt hvordan han skulde takle det men han vidste en ting han skulde nok få hinden til at huske denne aften rolige kikket han på kro fatter da han kom ind " vi skal bare have to dagens rat min ven og så en lille mjød og så en stor mjød til mig " haze smilte han vidste hun ville kunde lide den mad de skulde have han sukket stille og kikekt rundt og vidste ikke helt hva han skulde fortage sig ind til da der var ikke noget musik i dag det var lidt surt syntes han rolige gik han hen og fadt sig et sted at side med Amanda " numalt ville du kunde høre folk der spiller munter sange men der er ikke så meget gang i den i dag " kro fatter kom hen til dem og gav dem to mjød og så sagde han " det går en halv time før der er mad kan du ikke spille lidt på din fjøjte haze for at få en stemige i gang " haze smilte og rømdet lige så meget som før " hum jo jo kan jeg godt vis det oki for dig Amanda " han tog stille sin fløjte frem en meget lang træ pind med huld i og nolge fjer og så et symbol stille satte han for munden og begynte at fløjte stille og rolige det var af slappet musik haze kikket ind i flammen som kom fra starin lyset han vidste ikke hvor sangen kom fra den var der bare
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 15:13:07 GMT 1
Tanken om mad varmede allerede nu, hun gik roligt med ind og kiggede sig omkring, der var ufatteligt hyggeligt. Hun satte sig roligt ned og lod Haze som lod til at være kendt her, bestille deres ting. Det var nu rart at blive vartet lidt op, det havde hun da savnet lidt hjemmefra, selvom hun også fandt charme i at tage vare på sig selv. Amadea satte tasken ved siden af sig, hun tog jakken af og afslørede sin kjole igen, hun tog også sit halstørklæde af og hang det over stolen. Så satte hun sig ned igen, med hænderne foldet foran sig i skødet, det var tydeligt hun var pænt opdraget og det meste var sådan set af ren vane, at det overhovedet kom frem i hendes holdning og kropssprog. Der kom et roligt nik fra hende som hun sagde ja til at det var okay at han spillede. Da han først gik igang, lukkede hun øjnene, Amadea elskede musik og levede sig tit ind i det. Hendes trin mindede en del om ballet, dog med mere vildskab i, når hun altså først begyndte at danse, lige nu sad hun bare stille og nød lyden af fløjtens fine spil. Han var rimelig dygtig. Selv var hun et naturtalent indefor violin, ja faktisk alle instrumenter, sådan var hun født. Men, hun havde sceneskræk og at spille foran bare Gizon havde da været en prøvelse i sig selv, selvom hun havde nydt det og det havde hjulpet ham. Tanken om Gizon fik hende til at smile sødt og kærligt, hun sad stadig med lukkede øjne og åbnede dem først da han var færdig. "Hold da op, det er De god til." Lød det blidt fra hende, som hun klappede sammen med de få andre væsner som var der.
|
|
|
Post by haze on Sept 29, 2013 15:34:57 GMT 1
Haze kikket på amanda og smilte rolige til hinden han var ikke så god til musik " arr jeg ikke så god som du tror det menste af det kommer bare til mig " han sukket rolie mens han kikket rundt og så på hinde igen maden kom kort efter et stille kom frem for ham og han begynte rolige at spise og drikke lidt af mjøden der var kommet på boret vad skulde han ellers lave lige nu stille og rolige kikket han mod ild pejsen igen han kunde mærke det var ved at blive sent på den side " arrre kan godt mærke at at jeg ved at blive træt njeg har været oppe siden kl 4 i morges så der ikke mange kræfter til års at lave det helt store " hvad skulde mund gøre stille og rolige kikket han mod manden igen og kikket over på Amanda igen " spiller du selv musik eller ?" haze drak lidt af sin mjød igen da det smagte sødt lige noget for ham han smides øren og kikket rundt hvad skulde han dog finde på de to kunde lave efter det her hvad skulde han dog få tiden til at gå med de kunde måske se haven stille sukket han og han kikket rundt igen mens han tripped lidt med føderen muskien hadet gjordt ham monter til møde lige nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 18:15:14 GMT 1
Amadea sad og drak lidt, hun var ikke van til andet end vin, mjøld var i hendes forældres øjne bogerdrik, ikke noget for fine folk. Men nu hvor hun havde smagt det, kunne hun godt lide det, det smagte faktisk rigtigt godt. Hun så lidt rundt og da maden kom kunne hun først rigtig mærke hvor sulten hun var blevet. Da hun begyndte at spise kunne man godt se hun var fra en rig familie og manere blev sat højt. Roligt sank hun maden inden hun ville svare ham. "Jeg spiller faktisk alle instrumenter, men jeg er mest til violin, det er mit yndlingsinstrument." Forklarede hun blidt, inden hun drak lidt mere og derefter forsatte med at spise stille og roligt. Kroen var vildt hyggelig, udenfor var det begyndt at blive småmørkt, det blev jo tidligere og tidligere mørkt udenfor nu hvor efteråret var sat ind. Hun sad lidt og tænkte, der skulle ikke nødvendigvis ske det store, måske kunne hun sige tak for i dag hvis han trængte til søvn? "Hvis De er meget træt, burde De nu få noget søvn." Kom det stille fra hende, hun tog en bid mere i munden og smilte med øjnene til ham. Der begyndte allerede nu at komme flere folk ind, flere væsner og hun kiggede nysgerrigt på mange af dem.
|
|
|
Post by haze on Sept 30, 2013 13:41:36 GMT 1
haze smilte til Amdana og skulde til at sige hun godt kunde gmme sine fine maner for ham for han var jo opvosket unde nolge former for opdrages han smilte igen da hun spurte om han var træt hvor han så pænt sagde " nej ikke så træt igen jeg har op levet være vor jeg ikke har kunde sove i 3 dage " svaret haze rolige mens han kikket mod hindens mad han vidste en lille tand rolige " du kan godt gemme dine manger væk vis du ville prøve noget nyt her er der inge flov hed " der var kylinge og and og så lidt vild svin " han kikket og tog den stille op til og spiste lidt af køllen han skar lidt af den ud og gav Amanda noget af den han smilte igen og lage øren helt ned han hadet ikke haft en ven før stille og rolige smilte han rolige" når har du så nogle fyre i udkanten " sagde han rolige for han ville da godt vide lidt mere om hinden for ind til vider " alle muskike instrumenter ?? du da noget af en sine så det enste er den her fløjte og så syg og lave ting selv i hånden " han smilte og viste et smykke ud han hadet lavet selv en form for træ kant hvor der var symboler inde i den
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 30, 2013 14:24:37 GMT 1
Hendes manere var vane, hun gjorde det fordi hun altid havde gjort det og lige nu ville hun ikke sådan bryde ud i at eksperimentere med at spise anerledes. Da hun var færdig, lagde hun bestikket fra sig og holdte en hånd på maven, hun var godt mæt. Roligt drak hun ud, sukkede lettet og satte sig til rette. "Det er svært at skjule sin natur, eller pakke dem væk." Sagde hun så med et smil, hun så mod tasken, skulle hun spille lidt? Nej det måtte vente til hun var alene, selvom det kriblede i hendes fingre. Amadea slog sit røde hår løst, det var tungt at have siddende oppe i længden og nu hvor aftenen trængte sig på, kunne hun godt tillade sig det. Hun havde ingen penge med sig, men hun var jo også blevet inviteret på middag, så det var gratis mad til hende. Men et sted at sove ville blive svære. Da han spurgte om fyrer, rødmede hun og kiggede lidt væk for at skjule det. "I følge min far skal han finde en til mig, såååå, jeg har vel ikke ret til at kigge efter fyrer." Forklarede hun lidt mumlende, hun kiggede på ham og det var tydeligt på hende at der faktisk var en hun havde et godt øje til. Amadea skulle til at tage mere af drikke, men opdagede at der ikke var mere. Det ville være rart med noget vand, måske skulle hun gå op efter noget. Det kunne da ikke koste noget. Roligt rejste hun sig, nejede undskyldende og gik op til manden bag baren. Hun spurgte efter noget vand og fik en helt kande med sig, samt et glas. Hun smilte taknemligt og kom ned til Haze igen. "Min mor siger jeg er født som et musikalsk vidunder." Kom det så fra hende, for at snakke videre fra hvor de havde sluppet. Hun satte sig ned og fik skænket noget vand op til sig selv, hun tog en tår og så glad og tilfreds ud.
|
|
|
Post by haze on Oct 3, 2013 15:05:17 GMT 1
haze kikket lidt ned og vidste ikke helt hvad han skulde sige om han hadet nolge i øjne ikke hvad han vidste af ikke lige nu han smilte og sagde så med et glad Stemme " jeg holder mig singel lidt i nu så kan man få lov til mere og følte sig lidt mere fri " han tog noget salt og helte over suppen mens han smilte til amadea og kikket rolige rundt hvad skulde han ellers gøre han skulde til at nyse og måtte holde skulderen op fo næsen for ikke at nyse hinde ind i hovdet " nøj den kom næsten helt bag på mig den der " han rystede lidt mens han lage sin ryk tilbage og smilte han vidste ikke helt hvad han skulde gøre lige nu han var met han drak lidt af mjøden igen og tænkte han nok måtte stoppe det var trols aldt ikke Wekendet i nu han studeret hinden igen og vented med hans var til sidst " jeg kan nu godt lide musik vis man altså kan finde ud af at spille det regtit " svaret han så med et blik til hinden og lage hånden på maven en engkel gang det var rat
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 3, 2013 18:36:25 GMT 1
Amadea havde været single altid, hun havde jo aldrig prøvet et fast forhold som sådan, men hun håbede da lidt på at få et med Gizon. Hun faldt lidt i staver og begyndte at dagdrømme lidt, hun kunne lige se det for sig, et stille og roligt liv, ingen fine middager og intet med at blive vist frem som et trofæ. Et suk kom fra hende, hun tog glasset op til læberne, men glemte helt at åbne munden for at drikke noget og fik hæld vand ned over sig selv. Der kom et hvin fra hende og så begyndte hun ellers at grine af sig selv. "Åh nej dog! Jeg burde vist ikke drikke og dagdrømme på samme tid." Grinte hun sødt, som hun fik taget et parservietter som kunne suge vandet lidt til sig. Amadea tog en tår af vandet, men virkede meget varsom så hun ikke fik spildt ned af sig selv igen. Da hun igen så på Haze, tænkte hun lidt over hvordan det mon var at have pels på den måde, det måtte være vildt underligt. HUn forstillede sig selv med hale og øre, et underligt billed og hun fik et lidt grinende smil på læben.
|
|
|
Post by haze on Oct 9, 2013 18:43:45 GMT 1
Haze Grinde lidt og lovret med halen rolige hun var nu meget sød han vidste iikke helt hvorfor og hvordan og vor ledes men hun var en tybe efter hans smag pokkers også at hun var lovet til en han smilte rolige og lage hovdet lidt på Skrå og tænkte på hvad det ville bringe dem sener hen haze rejste sig Stille op og tog maden da han var færde med at spise og gik op til kro fatter " jeg siger tak for maden den var skøn....." haze tog nogle mønter op til ham men så sagde han med rystne stemme " Nej nej det på huset du spilled jo godt " svated manden glad mens han kikket over mod boret " er hun så som du håbede på " haze kikket op " hvad mener du med det " haze tog sine mønter ned igen og vidste ikke lige hvad kro fatteren sankked om " er hun lige som den gammel Doringe Anno ??" haze kikket lidt og vidste ikk helt hvad han skulde sige han sukket og nikked så rolige til haze " noget af det minder om hinden men måske kan det også bare være et til fælde dog hadet Anno en side som jeg kun kender til " svaret haze mens han tog noget rom og helte over i et bære mens han studeret hinden lidt og smilte varmt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 9, 2013 19:11:21 GMT 1
Roligt kigged ehun efter ham som han rejste sig op for at betale for maden, han virkede til at kende alle på stedet her, men han skulle jo også være ret kendt blandt mængden. Sådan var det vel at være skerpet fra livet her ude, hun hadet det. Alle tankerne som kom, gjorde hende pludselig trist til mode og hun hadet at være trist, så hun endte med at rejse sig for at tage sin violin. Hun lagde den op til hagen og skulderen, tog en dyb vejrtrækning og forsvandt ind i sin egen lille verden. HEndes krop bevægede sig i takt til musikken, hun fik pludselig et smil på læben igen og vupti, helt væk fra alt der hed triste tanker. Amadea nynnede med, det lød smukt og hun havde det med at fortrylle folk. Musikken gik op i munterhed, men også alvor, som fortalte hun en hel historie i sin musik. Mange blev helt fasineret og stirrede på hende, hun gik lidt rundt og dansede med til sin musik. Kjolen dansede om hendes ben og da hun var færdig, stod hun stille, lidt forpustet over sin egen indleven og holdte violinen ind til sig, det var hendes kæreste eje.
|
|