|
Post by Zack Gray on Oct 7, 2013 19:29:13 GMT 1
Zack som sædvanligt var stået tidligt op, men egentlig ikke så tidligt igen, som han plejede. Der var nogen ting, som skulle gøres før han ville prøve at slappe af, men som sjældent kunne lade sig gøre, han var for det meste meget rastløs. Han fandt noget tøj før han lod sig selv gå udenfor, han gik ud i stalden for at fodre hestene. Ikke så tit han gjorde det, men engang i mellem skulle det vel til?
Efter han havde fodret hestene, bevægede han sig ud i haven før han lod blikket glide lidt rundt på den flotte morgen natur, det var sjældent han stod og kiggede på sådanne slags, men nogen gange kunne han vel godt tillade sig det. Han gik til et lille skur, og fandt sin bue og pile, før han stillede sig hen, bare for at øve. Det var jo ikke så tit, han gjorde det af sig selv. For det meste var han rastløs indenfor, eller lavede ballade som sædvanligt. De fleste tjeneste folk, ville nok sætte pris på, han nogen gange var udenfor.
Efter han havde øvet sig et stykke tid, lod han sig selv gå udenfor. Et bad kunne han godt trænge til, han gik ind på sit såkaldte badeværelse, tændte for det varme vand, før han lod sig selv glide under vandet, og lod de varme dråber ramme hans krop. Før han efter få minutter var færdig, og gik ud for at tørre sig.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 7, 2013 19:46:53 GMT 1
hesten skred roligt frem, med Kilia siden på dens ryg. Hun var på vej til dorians hjem, han hade enlig sendt et brev i forvejen men da der ikke var komme noget respons valgt hun selv og hente ham! hun hade lokke ham med på overlevelse tur og nu skulle det vær, for vinterne var rundt om hjørnet og så ville de gør turen meget hårde ind ellers. hesten var en sort hingst ganske smuk syntes hun selv, hun var iklædt en mørke grøn kappe, den var på grænsen til sort ville mange nok sig, men pyt med det. Kilia hade sat håret op i en hest hale, så håret ikke var i vejen mens hun red i rask trav. under kappen hade hun en hvid skjorte på, syet til en kvinde og der til et par mørke læder bukser, som var slidstærke og kunne klar lidt hvilke de skulle ellers ville de bukser vær ødelagt når turen var omme.
hun hade et sort bælt på der hang lidt skråt i den højre side som hang ned over låret hang hendes dolk i sin læder skede, og i venstre side var der et reb rulle sammen, så hade de jo lidt og arbejde med. hun hade set frem til den her tur, hun nød jo og være sammen med dorian for han var en spænde mand og faktisk den eneste mand hun faktisk kunne lig og vær i nærheden af, aller andre mænd så hun helst blev hængt eller brændet op, men ja sådan var det jo når man hade vær slave i over 200 år og alle ens ejer stort set mænd, men det var ikke så vigtig lige nu.
da hun enlig kunne se huset længer fremme satte hun hesten i let trav, så det gik lidt hurtigere, hun stoppe hesten da de var næsten ved hoved døren, her steg hun af hesten og så rundt om der var nogle der ville tage sig af den i mens hun var inde i huset, roligt slap hun tøjlerne og gik op til døren hvor hun ganske roligt men fast banke på så det kunne høres hvor efter hun vente pænt på der blev lukket op, de baby blå øjne så rundt med beundring for det var da et nydelig hjem han hade syntes hun.
|
|
|
Post by Zack Gray on Oct 7, 2013 20:01:08 GMT 1
Zack havde egentlig aldrig rigtig faderen Dorian hjemme, ofte var han ved en af hans andre huse, ellers skulle man tro det var Zack som egentlig havde huset og ejede det hele. Egentlig ikke fordi at han gjorde det, men det kunne vel være det kom en eller anden dag. Det var egentlig ikke fordi, det gjorde ham noget, at Dorian aldrig var hjemme - det var han sådan set vant til.
Zack gik ind på hans værelse, hvor han fandt nogen boxers, nogen lyse bukser og en grå stramt siddende tshirt til hans ellers veltrænede overkrop, men det var ikke fordi det var overdrevet. Han tog stille og roligt tøjet på, før han lod de brune øjne glide ud af vinduet, og så en hest på vej op til huset, men alligevel kunne han godt skimte en skikkelse på hesten. Han gik stille og roligt væk fra vinduet, men han undrede sig alligevel over, hvorfor der kom en på den her tid? Når hans fader alligevel ikke var hjemme? Han gik stille og roligt ned af trapperne før han lod blikket glide på en af tjeneste folket, "Er det en af jer, som tager jer af hesten, når denne person kommer?" en af dem nikkede, da det bankede på døren, åbnede Zack døren, og et af tjenestefolket gik ud for at tage imod hesten.
Zack lod blikket hvile på denne kvinde, som stod foran døren. "Hvad kan jeg hjælpe dem med?" spurgte han høfligt, et venligt smil kom på hans læber.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 7, 2013 20:11:28 GMT 1
Kilia stod roligt men hun var bare en smule utålmodig for hun ville gerne hvider, da døren enlig gik op og hun først så tjenste folk som kom ud for at tage sig af hingsten så hun på den unge mand, han virke bekendt men hun var ikke sikker. noget om ham minde om dorian men dog ikke helt, måske en af dorians børn? ja hvad vist hun? hun kendt ikke til alt om hans privat liv og det var også okay, hun lod roligt øjne hvilke på drengen? eller manden? ja hun ane jo ikke hvor gammel han enlig var, men tja igen hvad rave det hende? "jeg kommer enlig for at hente Dorian som ment vi har en aftale og da han ikke har svar på mit brev så kom jeg for at kidnappe ham selv" sag hun og smile venligt for selv om han var en mand, kunne hun godt spille venlig, og vis det nu var Dorians søn så burte hun nok heller tale pænt til ham, "er det muligt for mig at komme ind? ikke at jeg godt kan stå og pynte her ude på trappen til han kommer?" hun så roligt på ham, hun hade sagt det sidste med lidt sakasme i stemmen ikke på en ond måde mere en munter og drilsk måde bare for ikke at virke som en rigtig dum kælling, men plus der var altså ikke så varmt uden for som man skulle tro tros solen titte en smule frem bag den skyet himmel, så var vinden nu altså kølig og det gjorde også hendes kinder var lidt rosa i det for det hade nappe lidt i kinderne af den kulde man fik i hoved når man nu var ude og ride, hun stod ganske roligt og kigge på denne unge mand og studer ham ellers uden enlig at flytte øjne fra hans ansigt.
|
|
|
Post by Zack Gray on Oct 7, 2013 20:32:11 GMT 1
Zack havde ikke rigtig hørt om nogen aftale? Men nu fik Zack ikke særlig meget af vide af hans fader. Hans venlige smil var stadig på hans læber. "Åh, men jeg aner ikke hvornår Dorian er hjemme. Men kom da indenfor." han åbnede døren helt og flyttede sig, så hun kunne komme indenfor.
Zack lukkede døren bag kvinden da hun kom indenfor. "I tilfælde af, han ikke kommer hjem i dag, har vi et gæsteværelse." han smilede høfligt, og et varmt glimt var i hans øjne. Han lod blikket glide på tjeneren, og nikkede som et tegn på hesten var kommet i stalden.
Zack betragtede hende, før han lod sig præsentere sig selv. "Mit navn er Zack. Dorians søn." han smilede venligt, og det varme glimt var stadig i hans øjne, og lod sig selv række hånden frem, for at gøre et venligt indtryk.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 8, 2013 7:29:32 GMT 1
kilia så roligt på ham som han sag han ikke vist hvornår dorian kom hjem igen, nå så var han altså smutte under næsen på hende, ja ja så måtte hun vel bare vente. hun så på ham som han sag han hun måtte komme ind gik hun ganske roligt ind og tog kappen af så man kunne se det tøj hun nu hade valgt til denne tur, så rundt og studer hvordan stedet så ud inden i. Da han sag de hade et gæst værelse vis det var han ikke kom hjem samme dag, tja hun kunne vel nok sove her, det var jo hos dorians hus så det var ikke så ubehaglig en tanke. hun vendte sig roligt mod Zack som manden præsenter sig for, og hendes mistanke var rigtig det var dorians søn. hun smile bare venligt og så på ham, "Jeg hedder Kilia jeg er Dorians elev oppe på slotte hvor han lære mig takt og tone" hun rynke på næsen for det var just ikke altid sjovt, for hun vist dorian tog hendes undervisning alvorligt i vært fald når hun var til stede. hun så rundt som hun gik med kappen over armen mens hun enlig bare så rundt og studer hans hjem for hun kunne vel lære lidt om dorian ved at se hans hjem.
|
|