Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 16:22:51 GMT 1
At nå frem til hans hjem gjorde hun smilte, hun fik hjulpet ham til huset og bad kusken om at stille tingene på jorden så skulle hun nok hente dem. Hun hjalp ham ind og ligge i sofaen og kiggede så lidt rundt. Io så på ham med et smil. "Altid. Du bor da dejligt søde, men her trænger til en omgang rengøring, har du ikke en til at hjælpe dig med det, en tjenestepige eller sådan noget?" Spurgte hun så, det var normalt for hende at de hjem hun kom i havde en tjenestepige til rengøringen. Det havde de i hvert fald hjemme ved hende, når hun altid engang imellem var hjemme. Roligt gik hun ud og hentede tingene ind, hun smed det på gulvet og smuttede hen til Tom igen. Han burde slappe af og få noget søvn. "Du burde få sovet noget mere og så spise lidt, drikke lidt og sove noget mere, eller i hvert fald bare hvile." Sagde hun så med en løftet pegefinger og et grinende smil i forsøg på at være moragtig.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 16:48:37 GMT 1
Tom tog sig på skulderen " jeg har ikke kunde finde nogle " svardet han stille og kikket lidt på Io med et lige så still med et lille færkt smil på læben over for hinden " vis du kan hjælpe mig så ville jeg med glæde finde en " kom det med et grin fra ham og trak hinden ned mod sig han var lidt lige glad nu ville han bare være sig selv han gad ikke tænke på kahty eller kat eller hvem pokker det nu var han smilte glad " jeg har det fint jeg skal bare lægge mig lidt her så er jeg i gang igen jeg har brugt så mange kræfter og var faktis glad for at bruge dem alle sammen det skræmte mig lidt " stille sukket han rolige mens han stog Io over kinden mens han kikket på hinden han smilte varmt og glad igen der skulle ikke meget til før han syntes det var godt igen stille smilte han og tænke lidt måske ville det ikke være dumt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 17:08:24 GMT 1
Nu måtte hun da ryste på hovedet af ham, han skulle pakke de smil væk og fokusere lidt på at få det bedre først. Hun gispede lidt da han trak hende ned mod sig, hun kom op og stå lidt ret igen og så lidt strengt på ham. "Tom jeg mener det, du skal slappe af. Og så kan du tænke på små unge tjenestepiger bag efter." Sagde hun så med himmelvendte øjne, hun blev overrasket over han ønskede hendes hjem, det plejede jo at være herren i huset som skulle vise sig tilfreds. Men hun kunne vel godt sættte nogle ansøgninger op. Bare så folk vidste han søgte en. Hun kunne tage rundt på de forskellige kroer og sætte sedler op. "Jeg sætter en søgning igang efter sådan en tøsebarn til dig, vil du så love mig at hvile dig ordenligt?" Kom det småstrengt fra hende, for han havde brug for mere end et par timer, der skulle gerne en dag eller to til. Men så kunne en prøvetid jo også være ganske passende.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 17:15:27 GMT 1
Tom nikket rolige og forstånde " oki jeg prøver jegg skal bare lige i bad først " svadte han stille og gik oven på " forrasten lad vær med at åbe døren sille og rolige han sukket lidt over det og bare føl dig velkommen som i dit ejet hjem " svart han stille og rolige mens han kikket rundt og på hinde igen men så sår ned igen hvad skulde han ellers gøre han lå bare og sov og øm i helle kroppen han kunde ikke klate mere måkse en tjenste pige kunde klare tingen for ham han sukket rolige og tænkte lidt på mange af de ting hun skulde i værfald være søder ind kathy og have en god holdinge men også være forståne over for ham og ikke være så snoppet på nolge punkter
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 17:35:28 GMT 1
Der kom et grin fra hende, hun rystede på hovedet og lagde en hånd på maven. "Jeg har intet hjem TOm, jeg kan ikke klare at være det samme sted for længe af gangen." Sagde hun så, igen grinte hun og rystede på hovedet som hun gik så han kunne få noget ro. Io boede jo aldrig det samme sted mere end få dage af gangen, ikke engang hjemme hos far kunne hun holde ud af være. Derfor ejede hun ikke rigtig særlig meget, og det hun ejede var hos far. Hendes blik gled lidt rundt i hytten, der trængte til en kærlig kvindehånd og hun skulle sq ikke nyde noget af den slags. Så hun begyndte at lede efter noget papir, blæk, en fjerpind og så få lavet ansøgninger som kunne hænges op. Da hun var færdig og med hjælp af varme fik dem tørret hurtigere, tog hun afsted ud og fik sat op rundt omkring. Det tog hende det meste af dagen og hun var først hjemme sent om aftenen igen, hvor hun kom ind, kastede sig ned i en stol og slappede af. Hvad man ikke gjorde for venner, og så kom der et lille suk fra hende, åh søvn kunne være godt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 19:23:10 GMT 1
Tom vånget stille op da han hadet mærked at han var udvilet han kikket sig om kring han var hjemme igen et stille smil kom over ham han sukket lidt da han så io lå der nede på sofan stille tog han et tæppe og lage det over hinden han kysset rolige hindens kind som tak og lage sig stille ved siden af hinden hun var nu meget sød sådan at se på men tom vidste godt der var mere ind sådan han ville ikke begår sammen fjel " du kunde også se ud om du skulde sove skal ville du ikke med op i en regtit seng " svaret tom stille mens han stog hindens kind blidt det var det midste han kunde gøre for at få at hun hjalp ham med alt det her han smilte rolige og kunde mærke han stade var meget meget træt stille åbnet han sine øjne og kikket lidt på tingen om kring sig der rodet godt nok lidt men det var ikke meget kun nogle få bøger og sådan
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 19:49:33 GMT 1
Her lå hun virkelig godt, hun slappede helt af og var næsten faldet i søvn, da hun hørte Tom komme mod sig, hun åbnede øjnene og smilte lidt. Det lød jo ganske lokkende at sove i en seng, hun nikkede lidt og kvalte et gab i sin hånd. "Når du sådan lokker, så lyder det jo umådeligt godt med en seng." Grinte hun og gabte midt i det hele igen. Det var pokkers, hun var et rigtig vinterdyr, sådan gå i hi agtig lige nu. Der kom et lille grin fra hende, hun havde flere gange haft en nysgerrig tendens til at undre sig over hvordan det mon måtte være at have sex med Tom. Dog ville det nok ødelægge deres venskab ret så meget og det ønskede hun ikke, men tanken strejfede hende tit. Specielt når han blev småhidsig.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 20:16:39 GMT 1
Tom vidste hvad der forgik i gemmens hindens hovde han vidste ikke helt hvad han skulde svare til det han tog stille hånden og smilte glad "tja måske det kan da godt lyde lokkene " svaret han stille mens tom gik stille op af trappen han var stade træt han håbet tikke nogle ville komme og forsytr dem lige midt i det hele der var en god steminge han følte sig mere glad ind nolge sinde før hvorfor mund var det forde han var over med kahty måske eller forde han vidste han var sammen med Io lige nu han sukket lidt og tog sig stille til hovdet det hadet ikke været en sjov om gang for ham han kunde ikke klare mere så vidt han vidste stille og rolige vented han på Io nu skulde de to bare hygge sig han tog varmt the op som de kunde drikke og få varmen af hvordan skulde han ellers holde varmen i denne her kolde tid der var bøger mange steder også malerier nolge han hadet foget af par elver også nogle han hadet købt på et potrat kunde ma se hans elver der var hele 8 Styk både store og små
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 20:32:04 GMT 1
Roligt gik hun med ham op af trappen, hun kendte jo ikke huset endnu så hvor der var en seng hun kunne sove i vidste hun ikke. At drikke the var ikke lige hende, det som hun indtog var gerne alkohol. "Sikke en omgang..... Jeg trænger godt nok til noget søvn." Kom det så fra hende, hun strakte sig og gabte endnu engang. Det blev godt med noget ro og søvn, sikkert i en bedre seng end en kroseng.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 20:35:39 GMT 1
Tom smilte rolige til hidnen og viste sig hinden ind på sit værlse " ja jeg må sige at den varmpyr kan tage mange kræfter " svaret han rolige mens han satte sig på sengen han stoderet stille Io med et still smil og så vendte han blikked ned mod stede han vidste ikke helt hvor han skulde gøre af sig selv lige nu men det var sikkert beder ind ander steder
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 20:41:35 GMT 1
Da hun kom ind i hans soveværelse kiggede hun roligt rundt og smilte, hvis hun skulle forstille sig Toms hjem, ja så havde hun gættet på drt så sådan her ud. Io begyndte stille at klæde sig af, hun var ikke ligefrem genert anlagt jo og snart stod hun helt nøgen der i hans soveværelse. Hun gik hen til hans seng og lagde sig ned, hun strakte og vred sin krop lidt. "Nu skal du bare glemme hende og komme videre Tom, få fundet dig selv igen." Kom drt roligt fra hende, hun lod sine fingre glide ked af hans ryg stille.Her lå hun faktisk rigtig godt og kunne med lethed falde i søvn.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 20:47:16 GMT 1
TTom sukket rolige mens han lente sig ned mod hinden han støj stille sin hånd ned og op af hindens krop han kunde mærke varmen i hinden stille lage han sig ned mod hinens mave og vidste ikke hvad han skulde fortage still og rolige lod han sin hånd gilde op og ned af hindens lår også lidt mod hindens skede han vidste hvad hun ville men han ville gå stille til værks hun fortjnte det også stille rejste han sig op og lage rolige panden mod hindens og så hinden i øjne " tak forde du har været så god en ven " svaret han stille de rørte næsten Hindens læber men han ville ikke kysse hinden vis hun ikke ville have det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 20:58:07 GMT 1
Hendes blik blev lidt overrasket som han rørte ved hende, hun kom med et nydende suk og lukkede øjnene blidt. "Du ved da jeg vil være der for dig. Tom er du sikker på det der er en god ide? Jeg er ikke nøgen for at lokke, sådan sover jeg bare." Lød det stille fra hende, hun smilte skævt og uskyldigt. Io havde ikke i sinde at forvirre ham eller lokke ham, hun ville ikke såre ham og hun vidste han havde haft rromantiske følelser for hende før. Dog havde det været dejligt at mærke en kærtegne sin krop igen, men hun var bange for at ødelægge deres venskab.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Nov 9, 2013 21:12:42 GMT 1
Tom tænkte lidt han stoppet rolige og kikket rundt hvad skulde han dog stille op hansukket rolige mens han sukket nej det var vist ikke noget han smilte svagt " nej det tor jeg ikek det er vad skal jeg ellers gøre " svaret han stille med et stille suk han vidste ikke hvad han skulde stille op med sig selv lige nu han vidste det ikke var nogle god ide det her men han måtte finde sig i det han turde ikke og fik på måden en Kvamle stille rejste han sig op " unskyld jeg kan ikke...det " svaret han stille mesn han smilte " sov nu bare du har lige så meget brug for søven som jeg hat " svaret han stille igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 9, 2013 21:20:56 GMT 1
At han blev sådan helt underlig, fik hende til at se bekymret på ham. "Skal jeg tage noget tøj på Tom?" Spurgte hun så og satte sig op, hun ville ikke gøre ham utilpas og hvis hende nøgen gjorde det, så skulle hun nok tage tøj på. Io sov altid nøgen, tøj for hende var en hindring for at sove godt. Kun hendes handsker beholdte hun på for altid at være kampklar. "Jeg vil bare ikke miste dig som ven Tom, du må ikke tro at det ikke er fordi jeg ikke vil ha dig." Kom det stille fra hende, Io havde taget hans dyne op for at dække sig lidt til.
|
|