|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 26, 2010 18:02:57 GMT 1
Egentligt så lød det meget fornuftig i hendes øre at han havde valgt at følge i hans adoptiv fars fodspor selvom han havde en lidt andrelse vej, som healer og egentligt så var det vel meget normalt at drengene følgte i deres fædders fodspor ? Men lige det at det ikke var nemt for Ash at overholde hans løfte var ikke noget, som hun ville bruge tid på at få ham til på grund af det at hans trøstende strøg henover hendes hår var beroligende for hende og egentligt så var det også det, som fik hende til at rejse sig ordenligt op at sidde igen hvor hun mødte hans blik, som endnu en gang fange hende helt "Nej, det er der ikke rigtig noget at gøre og lige med det held, som jeg har mig så er det vist bedst at den snart er over" smilede hun stille til ham og dog, så hun vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre selvom hun dog, ikke vidste at hun på sin vis var, som et lille barn når hun havde det på den måde. Men før at hun vidste hvad hun gjorder så længe hun sig imod Ash for at søge hans læber i et kys og egentligt så tænke hun på ingen måder over hendes handlinger udover at hun havde det der var en ukendt følelse for hende selvom hun følte at hun bare måtte prøve at mærke hans bløde og varme læber imod hende på grund af hun havde indset overfor sig selv at hun godt kunne li det kys, som han havde givet hende tidligere.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 26, 2010 18:26:58 GMT 1
Ash så roligt på hende som hun lænede sig ind i mod ham og lignede en der gerne ville kysses så han lod hende læne sig det meste af vejen inden han selv lænede sig imod hende og plantede et blidt kys på hendes læber ligesom før, så måtte han jo bare vente og se om hun selv rykkede sig væk igen ligesom før hvor hun ikke have virket til at være særlig glad for det, hvilket nok var lidt anerledes denne gang for hun lagde selv helt op til så han gjorde egentlig bare hvad hun gerne ville have , hvilket også var grunden til han egentlig ikke have kommenteret det hun havde sagt for han havde haft mere travlt med at se på hendes fysisk træk og så det hun virkelig havde virket til gerne at ville kysses denne gang også selvom han havde lovet ikke gøre noget som helst i den stil så kunne han ikke helt lade være når hun nu selv virkede som om hun gerne ville have det. Men hånden på hendes ryg kunne ikke lade være med at stryge hende blidt så hun kunne slappe af for det kunne jo hurtigst stoppest hvis hun ikke ville have det men det var op til hende, selvom Ash kunne mærke at han efterhånden var tæt på at overtale hende til at komme med i seng men der skulle lidt mere overtalelse til i små potioner selvfølgelig.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 26, 2010 18:51:26 GMT 1
Det at han lod hende lænede sig det mest af vejen og det at han ikke sagde noget bagefter gjorder at Mimi blev helt usikker på sig selv omkring hvor vidt det havde været rigtig af hende at følge den lyst, som hun ikke kunne slippe udenom at hun havde haft for at møde hans læber i det blide kys, som kort opstod mellem dem. Men efterfølgende så slog hun hendes øjne nedad mens hun forsøgte at holde dem i ro hvilke ikke gik så godt for hende. "Det må du virkelig undskylde.. Det var forkert af mig.." begyndte hun stille at undskylde mens hun en til gang gjorder tegn til at flytte sig fra ham og dog, så var hun meget tøvende i det på grund af hun egentligt nød at sidde sådan sammen med Ash. Men alligevel så blev hun ved med at hører en stemme indeni hendes hoved der hele tiden sagde at det var forkert af hende at være så tæt på en mand, som hun ikke engang var i familie med og lige det samt Ahs's tavshed gjorder at hun havde fået det dårligt med at hun gerne ville havde det kys, som lige havde været. Men stille så lod hun hendes gode fod rører ved gulvet nede ved hans fødder mens hun lagde undskyldende og stille "Ved ikke lige hvad der gik af mig" hvilke også var rigtig nok på grund af hun forstod virkeligt alle de nye og underlige følelser, som hun havde boblende indeni sig på grund af de var lige modsat af hvad hun havde lært igennem hele hendes barndom.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 26, 2010 19:00:47 GMT 1
Det var tydeligt at mimi ikke havde det helt godt med hans tavshed selvom han ikke kunne lade være med at smile skævt over det så da hun gjorde tegn til at ville rejse igen lagde han lidt hurtigt en arm om hende som om hun ikke måtte men den hvilede så kun om hende efter han havde grebet om hende, så hvis hun havde lyst til at rejse sig så kunne hun sagtens gøre det udover hans hånd bare ville falde ned. "Du skal ikke undskylde" sagde han roligt med et lidt charmende smil inden han kyssede hende på kinden for at gøre hende en smule glad igen eller bare så hun kunne se hun ikke skulle være usikker for han havde ikke noget imod det, han havde jo selv gengældt det og ville gerne have det. "Desuden er der ikke noget at undskylde for eftersom jeg håbede du ville tillade at jeg kyssede dig igen". Han virkede lidt som en genert skoledreng men det plejede jo at fungere ret overfor sådan en slags folk fra Nirelia mens med Darklia skulle man tilnærme sig på en lidt anderledes måde ved først at studere dem og så bruge den rigtige måde til den rigtige personlighed eftersom nogen Darklia kvinder var nemme mens andre slog igen hvis man gjorde tingene alt for hurtigt.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 26, 2010 19:38:38 GMT 1
Lige at hans skæve smil var på grund af det havde været tydeligt at se på hende at hun ikke havde haft det godt med hans tavshed vidste hun intet om og egentligt så da hun mærkede hans arm omkring hende da hun forsøgte at rejse. Så gjorder det at hun blev siddende og hun kunne ikke lagde vær med at smile lidt da hun mærkede kysset på kinden inden at hun så hen på ham igen "Nej, det er rigtig nok at jeg ikke skal det.." kommentere hun med et lille skævt smil inden at hun førte en lok af hendes hår om bagved hendes ene øre og dog, så faldt lokken næsten med det sammen foran hendes ansigt igen. "Jamen jeg brude sige nej til det og alligevel så har du min tillagdelse til det" smile hun til ham mens hun lagde forsigt hendes hånd, som hun havde brugt til at fører lokken lige før ned ovenpå hans arm. Men hun kunne ikke lagde vær med at finde ham mere charmende nu hvor han på sin vis virkede lidt, som en genert skoledreng og dog, så vidste Mimi intet omkring at det blot var et skuespil fra hans side. Men det var vist også meget godt at hun ikke vidste det på grund af så ville hun ikke havde slappede sådan af, som hun gjorder og hun ville nok havde forsøgt at flygte. "Men der er vist mange ting, som jeg ikke brude og alligevel er sket" indrømte hun i et skævt, skyldigt smil og egentligt så var hun udemærkede godt klar over at hun bruder slet ikke sidde sådan med Ash, som hun gjorder i så lidt tøj, som hun havde på samt hun brude heller ikke havde kysset ham eller give ham hendes tillagdelse til at kysse hende og under ingen omstændigheder så brude hun kunne li det hvilke hun alligevel gjorder.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 26, 2010 19:59:38 GMT 1
Ash smilede charmende til hende som han ind i mellem så væk stadig som en genert skoledreng der ikke helt kunne holde blikket på hende længere tid af gangen, men hele tiden tog sig små øjeblikke hvor han gjorde det. Så smilet var mest fordi han var glad over at have fået lov for det ville alligevel være mærkeligt for ham ikke måtte at udtrykke sig på hans måder som han nu gerne ville det, da han jo måtte finde ord i stedet så og det var han ikke ligefrem den bedste til at gøre når det endelig kom til stykket. "Tak for din tillaldelse" sagde han roligt for han havde jo lovet ikke at gøre noget uden tilladelse og nu havde han så fået den så kunne hun ikke være bekendt at tage det tilbage igen. Da totten virkede til at genere hende en smule så hævede han hånden med hendes hånd på og førte den om bag hendes øre igen for at være sød ved hende inden han kyssede hende lidt hurtigt men blidt på munden for normalt kunne han jo ikke rigtigt lade være når han havde en kvinde så skulle han bare røre på den ene eller anden måde. "Er det en god eller dårlig ting?" spurgte han roligt med det hun burde sige nej til mange ting men alligevel skete det, for det kunne jo være hun fandt det dårligt at han nu havde tilladelse til at kysse hende, for hun havde jo virket til at kunne lide det så han blev lidt usikker på om han så skulle gøre det eller ikke hvilket fik han til at se kort ud af vinduet inden han så lidt mere forsigtigt på hende mens han ventede på hendes svar for ellers vidste han jo ikke om han kunne forsætte med at kysse hende ind i mellem så hun kunne blive vant til at han gjorde det imod hende eller om han bare helt skulle lade være hvis hun var for utryg omkring det. Han strøg hende lidt på ryggen men det var nærmest usikker stryging for han var jo ikke helt sikker på om han skulle forsætte med det eller ikke.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 27, 2010 15:33:24 GMT 1
Da Ash smilede det charmende smil til hende så kunne hun slet ikke lagde vær med at smile selv og dog, så det at han imellem kiggede væk et kort øjeblik med til at han virker endnu mere charmende på sin vis. Men lige at han fandt det underligt at han ikke kunne udtrykke sig på den måde, som han var vant til var kun noget, som Mimi kunne gætte sig til og dog, så vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige til det at han takkede for hendes tillagdelse hvilke var en tillagdelse, som hun ikke havde i sinde at tag tilbage igen på grund af hun kunne godt li når han kyssede hende. Men smilet, som spillede henover hendes læber blev siddende da han førte den lok af hendes hår om bagved hendes øre og forsigt så begyndte hun at strøge hendes finger lige så stille henover armen selvom det var mere ubeviste strøg hvilke bundet i at det virkede helt naturligt i hendes hovedet at gøre det. "Det ved jeg ikke helt" svare hun med letter undskyldende smil til det med om det var en god eller en dårlig ting "Men jeg tro at det er en god ting.. Elller det håber jeg at det er selvom det modsiger alt hvad jeg har fået afvide igennem min barndom" lagde hun til lidt efter og dog, så var de strøg, som han gav hendes ryg samt den rolighed, som han virkede til at havde det, som gjorder at hun var meget mere rolig.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 27, 2010 15:53:11 GMT 1
Det at hun ikke kunne lade være med at smile gjorde jo at han kunne se det så ud til at virke det han forsøgte på så det gjorde han ikke kunne lade være med at smile charmende for det ville ikke rigtigt tøres væk så han kunne jo lige så godt lade det blive, det hun begyndte at stryge ham sluttede sig jo også til hans teori om at hun var ved at falde for ham eller bare ikke rigtigt vidste han kunne være ret farligt. "Nogen ting kan man få at vide af andre mens andre må man selv lære" sagde han roligt men det var jo rigtigt nok og hun kunne selv gætte sig til at sådan noget her var noget man selv blev nødt til at opleve i stedet for at lytte til andre omkring det for det kunne ske de havde haft nogle andre erfaringer som var dårlige ind de indtryk hun fik nu, eller han regnede lidt med de var gode eftersom han ikke havde gjort noget ondt lige nu udover at kysse hende og stryge hende lige så stille og blidt op og ned af ryggen som han stadig gjorde bare så hun kunne slappe af sammen med ham, for jo mere hun slappede af jo mere kunne han jo tilladelse til han fik sin vilje med at hun villigt ville gå i seng med ham, for hende her skulle han nok blive ret glad for hvis han jo ikke selv kluderede i det eller at hun ikke kluderede i det for så ville hun nok få at se hans mørke siden da han ikke rigtigt kunne holde noget igen. "Desuden er det vel ikke forkert at jeg kan lide dig?" spurgte han roligt med et charmende lidt genert smil for hun var da en ret smuk kvinde så det havde da været en udemærket fangst for ham og meget heldigt at hun skulle komme til skade så hun ikke nemt ville kunne stikke af.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 27, 2010 16:37:37 GMT 1
Mimi kendte intet til hans teori omkring hende eller at de strøg, som hun var begyndt at give hans ene arm var med til at støtte hans teori og dog, så vidste hun blot at der var et eller andet ved ham, som simpelthen trak hende imod ham. Men lige hvad farligt Ash kunne være vidste Mimi intet om og det indtryk, som hun havde fået af ham var at han var en af dem, som ikke gjorder nogle fortræd vedmindre at han ikke havde noget andet valg end det. Men hans ord nikkede hun en enkle gang til "Ja, det har du helt ret i at man er nød til med nogle ting" svaret hun stille og egentligt så vidste hun ikke at hvor tydeligt hendes spørgsmål understreget hvor uerfaren hun var eller hvor tydeligt det var at hun ikke før havde været så tæt på en anden mand, som hun var nu med Ash. Men de indtryk, som hun havde fået omkring at være så tæt på Ash var nogle af de rigtig gode på grund af hun nød de kys, som havde haft opstået mellem dem og lige om det var tydeligt at mærke på hende at hun meget bedre slappede af end hun havde gjort lige da de var kommet ind i hans hus. Men lige at alt hvad Ash gjorder var en del af hans plan omkring at fange hende i hans net var noget, som hun var lykkelig uviden omkring og det var nok også med til at gøre hun på sin vis var ved at falde for ham selvom hun ikke helt var klar over at hun var det. Men lige det næsten han sagde gjorder at hun blev lidt overraskede hvilke var derfor hun kort et øjeblik de stille strøg henover hans arm mens der så småt kom en lille rødmende farve i hendes kind "Lide mig !?" gentog hun spørgende selvom det var mest til hendes selv at hun gjorder det og hun rystede stille på hovedet inden at hun igen så ind i hans varme, mørke øjne "Nej, det er der ikke noget galt i" svaret hun stille mens hun inden i hendes hoved forsøgte at finde en oversag til hvorfor han kunne lide hende selvom det ikke rigtig lykkes for hende på grund af hun så sig selv, som være en normal person og langt fra en smuk person. Men da hun havde svaret ham så længe hun sig ind imod hans for at give ham et kys og egentligt så tænke hun ikke lige over at det kys, som til at være i nogle mere sekunder end de andre havde. Men da hun brød det igen så var smilet med det sammen tilbage henover hendes læber "Men selvom jeg ikke lige kan finde udad hvorfor du skulle kunne li mig.. Så er der ikke noget forkert ved at du kan det"
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 27, 2010 17:03:22 GMT 1
Allerede da hun kyssede ham vidste han med det samme at det kun blev nemmere og nemmere for ham at lokke hende ind i sit net på sådan en måde hun ikke ville blive bange for det og måske endda komme igen for at være mere sammen med ham, hvilket jo var en ret god ting for så ville han få noget mere ud af det ihvertfald af den fysiske form, noget af det han jo godt kunne lide. Kysset havde han gengældt med et lidt charmende smil som blev ved med at hænge på hans læber efter hun havde brudt kysset igen. "Der burde heller ikke være noget forkert ved det, for jeg synes du er sød og sjov med din egen charme både når du er klodset og når du ikke er det" svarede han roligt med det sædvanelige charmende smil mens han strøg hende på ryggen lige så stille men de ting han sagde var egentlig rigtigte for hun havde sin egen charme selvom hun var klodset og ikke udover det egentlig ikke tiltrak ham så meget som hendes udseende for han fortrak normalt lidt vildere kvinder man kunne gøre ting sammen med som de ikke fandt afskyelige men bare sjove og så det at vildere kvinder også var mere villige og smukke normalt så det ville jo give ham en udfordring at tæmme dem så de kun blev ved ham, hvilket han egentlig ikke havde de store problemer med ved hende her medmindre hun selvfølgelig blev alt for glad for fysisk kontakt så ville han have et mindre problem som skulle rettes på men alt det kunne han jo ikke gøre noget ved lige nu, så tiden måtte bare vise hvad der skete i fremtiden. For at vise hvad han mente med de ting han sagde så forseglede han det med et kys først på den ene lidt røde kind før han kyssede hende på munden i nogle lange sekunder før han igen brød det med et smil og så hende i øjnene for at hun skulle være klar over at han mente det, specielt når det var sandt så måtte hun jo bare tro ham udover det havde hun jo gjort indtil videre selvom han havde kommet med så mange løgne og hans facade var lidt af et bedrag udover han godt kunne være sød, venlig, ridderlig, charmende og romantisk når han ville det selvom det til tider var på hans egen sære facon, så kunne han også godt bruge det uden at mene det særlig meget.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 27, 2010 18:06:51 GMT 1
Lige hvad Ashs planer var vidste hun intet om og dog, så fik hans ord hende til at rømde endnu mere. Men lige hvordan hun skulle svare tilbage på det vidste hun ikke og det var ligesom at hun heller ikke vidste hvad for nogle kvinder Ash normalt fortrak selvom der egentligt var meget omkring Ash, som hun ikke vidste. Men måden, som han holdet kysset på efer at havde kysset hendes kind gjorder det klart overfor hende at han mente orderne. Men dog, så havde det ikke været hendes mening at være så klodset, som hun havde været og alligevel så vidste hun ikke at det åbenbart havde virkede charmende. "jamen... øhm.. tak.. tro jeg nok" startede hun ud med at svare og dog, så vidste hun ikke lige helt hvad hun skulle være hvilke var derfor hun var så tøvende i hendes ord. Men hun nåede dog ikke at sige mere på grund af det bankede på døren og banken var en af dem, som tydeligt fortalte at der bare skulle åbens op. Men Mimi så hen på den enkel gang inden at hun igen så hen på Ash "Nu skal jeg flytte mig" sagde hun stille inden at hun rejste sig op for at sætte sig over i den anden ende af sofaen og dog, så var hun bevist omkring ikke at komme til at bruge den dårlige fod. Men uden på den anden side stod der en midle-aldrene mand, som så stressede ud og da Ash åbende for døren så sagde manden at det var vigtigt at Ash kom over på hospitalet med det sammen på grund af de havde brug for Ash og kun ham. Men manden trak den kappe, som han havde på tætter ind omkring sig mens han lagde til at han ville vente udenfor på Ash.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 27, 2010 18:28:23 GMT 1
Ash var slet ikke glad for denne afbrydelse for nu gik det lige så godt med at lokke hende tættere ind på sig, så han så langt fra tilfreds ud efter hun havde flyttet sig og han var blevet nødt til at rejse sig for at åbne døren en smule op så kun lige hans hoved kom til syne for at manden ikke skulle se mimi og så at ilden ikke skulle gå ud for så ville hun jo komme til at fryse medmindre hun selv kunne tænde på igen. "Jeg har fri i dag" sagde han roligt selvom det var tydeligt at han var irriteret over forstyrelsen for han kunne jo lige så godt have været i gang med at lave eliksire for så kunne de jo ikke bare blive afbrudt på nogen måde for så ville de blive ødelagt, hvilket gav en meget vred Ash og det vidste folk udemærket godt. Men han sukkede opgivende og lukkede døren igen inden han gik hen til hende og kyssede hende på kinden "Jeg bliver nødt til at gå lidt, noget jeg skal gøre inden jeg går?" spurgte han roligt som han så lidt på hende for hun skulle jo vide at hun ikke blev overset men sådan var det vel at være venner eller kæreste med en heler for de kunne nærmest blive kaldt på arbejde hele tiden også selvom de havde fri. Han sukkede igen og rettede sig op for at tage sin kappe på selvom der ikke var langt derover så var det stadig ret koldt og det regnede, så han ville ikke være helt gennemblødt når han nåede derhen, da han havde fået kappen på tog han sin taske med eliksire og urter for den fik han vel nok brug for inden han skulle afsted. Han stod lidt og ventede på om der var noget hun havde brug for inden han gik, dog med et lidt undskyldende blik over at han blev nødt til at forlade hende når de lige havde det så godt.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 27, 2010 18:52:20 GMT 1
Det var ikke kun Ash, som fandt forstyrrelsen irriterne på grund af de havde det lige så godt efter Mimis mening og dog, så havde hun fuld forståelse for at han var nød til at gå hvilke var derfor hendes smil var en af de forstående da han kom hen til hende igen efter at havde lukkede døren "Det er helt iorden og nej, det er der ikke" smilede hun til ham og egentligt så forsøgte hun at sende ham et opmunterne smil da han stod over ved døren.
...
Men lige hvor lang tid der var gået siden at Ash var blevet kaldt tilbage på arbejdet havde hun ikke helt styr på og dog, så havde det endte med at hun var kommet til at små sove lidt på sofaen. Men det, som havde vækkede hende var kulden, som pludselig havde kommet i den lille hytte da ilden var gået ud og hun rejste sig for at tænde op i den igen. Men da hun havde fået tændt den igen så var det først der at hun lagde mærke til at der åbenbart var kommet et lille hold i uvejret udenfor og det fik hende til at tænke at hun nok heller måtte komme hjemad mens vejret tillod til det. Men hun humpede hen til hendes tøj, som Ash havde hængt til tørre og hun kunne mærke på det at det ikke helt endnu var tørt. Men alligevel så slog hendes fornuft og samvidighed ind hvilke åbenbart havde forsvundet fra hende tidligere da hun havde sidde ovenpå Ashs skød. Men det endte med at hun siftede over til hendes eget tøj inden at hun lagde hans skjorte pænt sammen, som hun havde haft på og hun lagde den over på sofaen inden at hun gik hen til døren hvor hun kort tænke over hvordan Ash ville tag det når han kom tilbage og opdaget at hun ikke længere var der. Men alligevel så håbede hun at han ville kunne forstå at hun var nød til at tage hjem og da hun udenfor så træk hende hætten på hendes kappe op over hendes hoved inden at hun begyndte at humpe afsted trods smerterne, som hun fik hver gang at hun støttede lidt på den dårlige fod. Men det gik ikke så hurtigt fremad for hende, som det normalt gjorder og alligevel så efter noget tid så kunne hun så småt begynde at se lyset fra grænsen kroen hvilke gav hende et lille håb omkring at hun måske kunne overtale en af dem, som var derinden til at give hende et lift tilbage til Niralia.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 27, 2010 19:18:34 GMT 1
Det havde tager længere tid på hospitalet end Ash havde regnet med da der åbenbart var opstået flere små efter den store der havde tvunget ham ud i det kolde vejr og væk fra mimi så til sidst havde han fået nok og bare efterladt folk fordi det var hans fridag hvilket han også havde råbt til dem inden han havde smækket døren i, for han hadede virkelig når de trak ham ind på hospitalet på hans fridag og værre var han lige var tæt på at få en villig kvinde, så da han blev mødt af en tom stue da ham kom ind gjorde det ham bare endnu mere rasende da han gennemgik alle rummene men kunne ikke finde hende nogen steder, kun den skjorte hun havde efterladt. Han stod lidt og så på den inden han smed den ind i ilden af ren og skær vrede så han stod og så den brænde helt væk inden han trak kappen om sig og gik uden for efter nærmest havde smækket døren i efter sig, for så langt kunne hun ikke have nået med den dårlige fod hun havde, så han gik med ret hurtige skridt i retningen af Nirelia da hun jo nok ikke ville gå imod Darklia så hun ville nok tage til grænsen, men der var jo ikke særlig mange broer og den mest kendte var den vred kroen så det var nok der hun var taget hen. Efter han havde gået i et godt stykke tid så han en humpende skikkelse der næsten var henne ved kroen så han satte farten op til han gik lidt bag hende "Hader du mig virkelig så meget?" spurgte han højt men en del såret for han havde gået meget af vreden af men nu skulle hun lide måske ikke helt fysisk endnu medmindre hun vagte hans verde igen men hun skulle have dårlig samvittighed over det, så dårlig at hun nærmest ville krybe tilbage til ham for han havde da ikke gjort noget forkert så kunne hun ikke bare sådan stikke af på den måde.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jul 27, 2010 19:46:58 GMT 1
Lige at det havde været en meget vred Ash der havde kommet hjem til en tom hytte vidste Mimi intet om og dog, så vidste hun heller ikke at han var taget ud for at finde hende. Men hun var nåede næsten helt over i lyset fra kroen da hun pludseligt hørte en meget såret stemme bagved sig og det at den var så pludselig gjorder at hun fik et chok sådan at hun næsten hoppede - sådan at hun endte med at stå med hendes ryg opad et træ "Hvad" var det første, som hun sagde mens hans ord nåede hele vejen ind og vende "Nej, jeg hader dig slet ikke.. Men jeg er virkeligt nød til at komme hjem inden at der kommer til at sket noget slemt" svaret hun mens hun forsøgte at ryste overraskelse af sig igen. Men det havde ikke hendes mening at på nogle måder at sårer Ash og egentligt så frygtede hun lidt at komme hjem selvom hendes far var død. Men efter at hendes fars død så havde Jonathan overtaget den dommerine rolle der skulle ha vide hvad eneste lille ting, som hans søster fortog sig hele tiden og hvis ikke at tingene skete, som Jonathan ville ha dem så stod han ikke tilbage for at give en af hans søster slag. Men dog, så var der ikke nogle, som vidste noget omkring det på grund af hverken Mimi eller Destiny snakkede omkring det med nogle andre og dog, så var pigerne bare glad for at Jonathan ikke var helt så slem, som deres far havde været på grund af han havde brugt hans livrem på børnenes ryg da de var yngere. Men deres far havde føste forandre sig efter at deres mor var død så vidt Mimi kunne huske og egentligt så kunne hun også huske at familie havde det bedst når deres far var ude på det, som han altid havde kaldt for en jagt tur. Men alligevel så havde Mimi altid under sig lidt over hvad det egnetligt var deres far havde arbejde med på grund af han kunne havde været væk i flere dage af gangen. Men alligevel så havde Mimi aldrig truede at spørge hendes far omkring det på grund af han en even med at kunne overbevise folk at han var helt vejen igennem en god mand selvom han var alt andet end det når han var indenfor hjemmets 4 vægge. "Vær sød at forstå at jeg virkelig er nød til at komme tilbage til Nirelia inden at det bliver alt for sent" lagde hun bedende til og dog, så var der en svag undertone i hendes stemme, som var fyldt med frygt selvom frygten var ikke rettede imod Ash på grund af han udelukkede kun være en af de meste sødest og venligste person hun havde mødt igennem længere tid hvilke også var derfor hun havde dårlig samvidighed omkring at hun havde på sin vis stikke af på den måde, som hun havde og alligevel så fyldte frygten for Jonathan mere angående hvad han kunne finde på at gøre ved hende når hun kom eller værre at det kom til at gå udover hendes søster hvilke Mimi på ingen måder ønskede at der skulle sket.
|
|