|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 19:39:31 GMT 1
Mørket havde lagt sig over Darklia, og den eneste belysning var halvmånen med de tindrende stjerner på himlen. Og hvis man havde besluttet sig for at nyde udsigten fra dette tårnværelses vindue, ville man højst sandsynlig få et chok. For det var netop på dette tidspunkt at en bleg, om end slank hånd pludselig greb ind over karmen og næsten lydløst svingede hele dets ejer indenfor. Kelvin kastede atter et blik over skulderen, ud mod vinduet, som for at sikre sig, at de ikke ville følge hans handlinger og selv kravle op ad tårnet, hvilket der ikke var de store chancer for. Derefter drejede han hovedet for at orientere sig om hvor han nu befandt sig. Den blege hud skinnede mat i det blege månelys, og Kelvin tørrede det sidste blod væk fra mundvigen med skjorteærmet. En andens blod. For blot få minutter siden havde han ikke rigtigt planlagt andet end at få sin betaling af den kvindelig vagt. Men han havde været utrolig sulten, og hendes blod havde duftet så umådeligt lækkert at han mistede fatningen og glemt at sikre sig at de var alene, hvilket de ikke havde været. Derefter var flugten begyndt. Der var de 6 vagter der jagede, og Kelvin, der blev jagtet.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 19:45:26 GMT 1
en lille bule kunne ses under den alt for store og varme dyne. lidt sort hår tittede fram på puden. man kunne tydeligt se dynen hæve sig i trækt med ejermanden trak vejeret. et svagt gab lød fra den sovende pige.. man kunne ike se at det var crys der lå og sov eftersom de meste af hende var gemt væk underdynen.... så strekte hun armende så man kunne se hende. men hun vognede ike men lagde sig bare om på siden. der stod en tom tærlerken på boret.... eftersom crys ike orkede at gå ned med den.... og hun ville ike gener tjenerene mere end det behøves.... et svagt gab kom fra dynen i det crys satte sig op og gned dovent sine øjne... hun havde sovet det meste af dagen så hun var vogen om natten.... eftersom der skete flest sjove ting om natten.... der var det jo også farligst så det var kun sjovere. crys strekte sig og krøb så dovent ud af sengen. og kiggede rundt men lagde ike mærke til den person som lige havde smuttet ind gennem hendes vindue... hun var ilført en let gennemsigtig silke natkjole som kun gik hende til midt på lårende.... eftersom hun ike orkede at tage den store lange natkjole på..... et svagt gab kom fra hende igen i det hun gned sine øjne....
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 20:26:06 GMT 1
Kelvin flyttede sig til siden, så man ikke ville kunne se ham stå ved vinduet, hvis man stod udenfor tårnet. Imens var hans intense blik rettet mod den sovende kvinde, der lige netop var vågnet...Pis. Han ventede til hun havde fået gnedet de sidste rester af søvn fra øjnene, og smilede derefter bredt med et imødekommende blik og et høfligt nik. "De har forhåbentligt ikke noget imod, at jeg tilbringe lidt af min tid hos Dem?" spurgte han roligt. Et lettere anerkendende bryn løftede sig let, idet hun skubbede dynen fra sig og afslørede sin langt fra beskedne beklædning, der uden tvivl passede til hendes slanke krop. Havde han været den uforskammet type, havde han nok piftet. Men Kelvin tænkte og handlede fornuftigt... det meste af tiden. "Jeg er lidt i... knibe, og De er ligesom min eneste redning," tilføjede han med et endnu bredere grin. "Åh. Forresten. Mit navn er Kelvin, godaften."
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 20:32:55 GMT 1
crys rettede sit blik mod ham og lagde hovet svat på skrå.... og smuttede så bare hen til ham og rekte ham sin hånd.. "du er meget velkommen her.... bare bliv her til du finder det mest passende at smutte igen... der er ingen der kommer her på.... ike efter jeg smed en af tjeneste folkende ned af trapperne...."sagde hun bare med et let døsigt smil på læberne... hun var enligt ligeglad med om han var der elller ej.. eller om han så på hende som de fleste drenge nok ville havde set på hende i det tøj.... hun gabte dog bare svagt og ventede til han gav hånd.... så hun kunne krype ned under sengen..... og ligge sig til at sove lidt mere...
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 22:14:53 GMT 1
Kelvin tog hendes hånd, bukkede dybt og strejfede læberne mod hendes håndryg. "Jeg er Dem evigt taknemmelig," sagde han med et let smil, slap hurtigt hendes hånd og trådte et skridt tilbage for endnu engang at kigge ud over vinduet. Han vidste udmærket godt, at han var lidt paranoid lige nu, for han ville uden besvær kunne høre vagternes tunge skridt nedenfor. Derefter rettede han atter sin opmærksomhed mod hende. Normalt ville Kelvin under ingen omstændigheder hilsen på en kvinde ved at kysse hendes hånd, men det faktum, at Crystal tilsynladende boede på slottet, havde folk til at gøre tingene for hende og levede i så smukt et værelse pegede jo på, at hun nok ikke var nogen almindelig person. At hun var prinsesse havde Kelvin ingen ide om, men han overvejede allerede tanken. Kelvin var klædt i et par grå bukser, samt en sort skjorte, lidt plettet af blod. "Men jeg vil selvfølgelig ikke forstyrre Dem. Læg Dem endelig tilbage i seng igen," sagde han roligt.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 22:18:54 GMT 1
"jeg har hvilet nok for i dag. natten er jo lige stået op..... du skal ike være bange.. vagterne kommer ike ind her. det tør de ike"sagde crys med et let smil... og havde allerede gættet at han var vampyr... og gik så bare hen til en skuffe... og fandt en pose med blod... som hun self havde gemt... hvis nu hun sku få besøg af nongle af de mange vampyr zill havde fået pusset på hende. så kastede hun den til ham "jeg kan gætte vagterne fangede dig i at spise aftensmad.... eller mere morgenmad""sagde hun med et lille nuttet smil på læberne... før hun daskede hen til sit skab... og tog sin sorte kjole ud... og trak så dovent sin natkjole over hovet.... hun var enligt ligeglad med om han var til stæde for hun tiltrak jo sjældent fyre... eller det troede hun da selv...
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 22:31:14 GMT 1
Okay, en gentleman ville nok kigge væk, når en kvinde var i færd med at skifte, men Kelvin var fornuftig. Og hvorfor gå glip af sådan en mulighed, når nu kvinden ikke så ud til at have noget imod det? Kelvin lagde hovedet let på skrå og lod med et skævt smil de grå øjne glide ned ad hendes lettere tiltrækkende krop. Han ventede fornøjet til hun havde skiftet, og trådte langsomt helt hen til hende med blodposen i hånden. "Det er sødt af Dem, men jeg er mæt. Lige foreløbigt har jeg intet besvær med at modstå fristelser," svarede han dæmpet. Et drilsk blik i de grå øjne, idet han lagde posen på hendes skrivebord. Derefter drejede han en omgang rundt for at notere alle detaljerne i værelset. "Tager De ud om natten?" spurgte han henkastet.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 22:36:04 GMT 1
"natten er min ven.... det er dagen nu også... men der er vampyr om natten... de er mest spændende"sagde crys og trak let smilende ¨på skuldernde. og bøvlede lidt med at få den stramme kjole på... den sad meget tæt ind til hendes spinkle men dog meget lokkende krop. den dækkede lige med et hel alt det den skulle.. den maste let hendes bryster så de så større ud. men hun var enligt ligeglad med hvordan den sad eller ej... for hun elskede kjolen.. så rettede hun sig mod ham og smilte let "det er kun godt.... vagterne er meget.... dumme efter min smag... du skulle ike havde jaget i nærheden af sårn nongle"sagde hun blot med et smil på læberne før hun satte sig på sin fine stol foran sit elskede smykkebord. værelset var meget stort. i forhold til de andre værelser. ´der hang små krystaller rundt over alt på vægende, og kastede et svagt hyggeligt skær fra sig hver gang månen ramte dem...
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 22:45:11 GMT 1
Kelvin havde tilladt sig selv at sætte sig på hendes sengekant, og sad nu lænet lidt tilbage med albuerne som støtte. Da hun så ud til at fumle lidt med sin kjole, havde han nær tilbudt hende sin hjælp, men droppede idéen, da hun så ud til at have styr på det. "Så De finder altså vampyrer særligt interessante? Selvom De risikere Deres liv ved at befinde Dem så tæt på disse blodhungrende væsner?" spurgte han og drejede hovedet lidt for at kunne se hende. Kelvin kiggede kort ned på sine arme for at tjekke, om skjorten havde efterladt blodpletter på sengetøjet, men da både dynen om madrassen endnu var ren, kiggede han atter op på hende igen. Det havde strejfet ham, at hun måske ikke brød sig om at han opførte sig som om han var hjemme, men på den anden side lod hun også til at kunne tolererer ret mange ting.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 22:49:21 GMT 1
"jeg elsker vampyre... og de mig... dog tør de ike røre mig... af mange grunde... kun en har rørt mig på nogen måde... og han har også fortudt det igen... "Sagde crys bare med et let smil på læberne og redte sit hår før hun rejste sig op igen.. og kiggede hen på ham det var enligt oka at han følte sig hjemme. det var hun enligt ligeglad med når det kom til stykket.. "jeg prøver faktis tit at drille dem. ved at snitte lidt i mig selv og få dem til at hungre efter mig når det kommer til stykket.... det er bare morskab... og så kunne det også være sjovt... måske blive som dem en dag...."sagde hun bare let leende og gik hen og tog sine sko på før hun daskede hen til nat boret. og tog sin dolk som hun puttede ned mellem brysterne så hun bare kunne fiske dem frem igen. hvis hun sku bruge den.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 22:57:59 GMT 1
Kelvin lyttede tavst. Og stadigvæk med et smil på de blege læber, rystede han langsomt på hovedet af hende. "En smuk kvinde burde ikke skade sig selv uanset hvad," kommenterede han med morskab i øjnene. "Desuden er der ingen fryd ved at skulle undgå solen, tvunget til at drikke blod for at overleve og holde igen når man endelig har fået fat på sit offer. Men, hvem ved, måske De finder glæde ved det," svarede han med et bredt smil, der afslørede de hvide tænder. Kelvin havde aldrig været hvad man kunne kalde stolt med det, han var. Men han hadede det ikke længere, som han dengang gjorde. Han havde lært at leve med det, hvilket man ikke ville kunne undgå, når man nu ikke længere kan dø. "Men det skulle ikke undrer mig at de elsker en kvinde som Dem," tilføjede han med et næsten uskyldigt blik.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 23:03:16 GMT 1
Crys grinte let. og kiggede på ham. hendes øjne havde stadig en svag kold gnist. selvom den var ved at forsvinde. "self elsker de mig,..... og jeg heler da bare mig selv hvis det er det... jeg har prøvet det meste... og bare tanken om at sku gemme sig for solen. ophidser mig. tanken om at sku drikke blod for at overleve for mig til at le... jeg kan ike se noget... problem i at være vampyr.... men nu jeg jo ike selv en"sagde hun let leende. og satte sig så på sengekanten. og tog sin dolk fram. og lod den drillende smutte hen over sin pegefinger så der kom et lille huld.. det morede hende altid at drille vampyre på den måde... nogle gange gik det dog lidt for vildt.. det morede hende bare lidt mere.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 23:14:54 GMT 1
Kelvin satte sig op efter et stykke tids tavshed, da hun prikkede hul i sin pegefinger. Derefter rakte han roligt ud efter hendes hånd for at føre hendes fingre op til sine farveløse læber. Lukkede kort øjnene og indhalerede den søde duft af den lille, røde bloddråbe, der balancerede på hendes fingerspids. Godt nok var Kelvin ikke længere sulten, hvilket gjorde at han havde meget lettere ved at kontrollere sig selv, men blod for ham var ligesom dessert. Man ville altid have plads til mere, selvom man vidste, at man havde fået for meget. "Må jeg have den frækhed at fjerne denne væske fra Deres finger? Den skulle nødig sætte sig fast på Deres kjole," spurgte han i et lavt, ganske intimt tonefald og stirrede ind i hendes lyse øjne. Et let smil på læberne.
|
|
|
Post by crystal on Jul 11, 2010 23:18:40 GMT 1
"sig mig en ting... har du gjordt dig fortjent til mit blod??"Sagde crys bare let drillende. mens hun sendte ham et drillende smil. men også frækt "jamen værsgo min herre.... men pas på... mit blod er lidt stærkere end det du plejer at få"sagde hun bare leende. hun elskede at drille på den måde... det var sandt nok hendes blod bar jo bedre end andres eftersom hun var vegetar. og hun havde godt lyttet efter da folk snakkede om hvilket blod vampyr bedst kunne lide... så det var jo kun godt. når man tænkte på det.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 11, 2010 23:28:52 GMT 1
"Selvfølgelig har jeg ikke gjort mig fortjent til Deres blod. Det er derfor jeg bruger beskidte kneb for at få fat på det," svarede han og gengældte hendes drillende smil. Derefter løftede han uden tøven hende fingre helt op til sin mund, skilte læberne ad i et listigt smil og slikkede hurtigt blodet op med tungespidsen. Før han slap, trykkede han kort læberne mod det lille sår på pegefingeren, før han atter gav slip på hendes hånd. Han smagte lidt på den røde væske og brød ud i et smil. "Udsøgt. Intet mindre," komplimenterede han. "Men det er nok bedst at vi stopper her. Jeg skulle nødig ende med at opføre mig uforskammet." Kelvin rejste sig langsomt fra sengen. Det var første gang, at han var stødt på en kvinde, der var så opsat på at pirre en vampyrs udholdenhed.
|
|