|
Post by crystal on Jul 12, 2010 22:53:45 GMT 1
Crys satte sig brat op og fik ham nærmest ned på gulvet. og røg dog med. mens han dog stadig vare oppe i hende. så tungekyssede hun ham så hårdt og lidenskabelig hun kunne. og satte sig så op. og vrikkede let drillende med hofterne. mens han dog stadig vare oppe i hende... han sku jo ike lave alt arbejdet. og hun elskede inderligt at se drenge sukke efter hende. det gjorde de fleste hun legede med jo... men hun legede jo enligt ike så meget som man skulle tro. for hun holde da styr på sig selv... nonglegang... så lod hun sine hænder hvile på hans lår. mens hun autumatisk. lyftede sig op og ned. så hans lem bankede ind og ud af hende... self gjorde hun det så hurtigt og hårdt hun kunne... for hun elskede nå det var ekstra vildt... mange høje nydende støn kom stadig fra hende mens hun bare red ham. i sit hurtige tempo.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 12, 2010 23:14:56 GMT 1
Kelvin lænede nydende hovedet tilbage og stønnede af ren og skær nydelse. Han havde placerede hænderne på hendes hofter, så han kunne hamre dybere op i hende, hver gang hun sænkede sig ned over ham. Han var opsat på at få hende til at komme, for nu hun havde tilbudt ham sit blod, så kunne han i det mindste give hende den optimale nydelse. Kelvin mindede dog sig selv på prøve at undgå udløsning i hende. Han var ikke ude efter et afkom. Kelvin greb ud efter hendes nakke og gengældte hendes lidenskabeligt kys, alt imens han begærligt kærtegnede hendes venstre bryst. Den anden hånd brugte han stadigvæk til at presse hende ned mod sig selv.
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 23:22:01 GMT 1
Et let nydende skrig kom fra hende. da han kom længere op. hun sukkede nydende og vente det hvide ud af øjnende i ren nydelse. og red ham bare så hårdet hun kunne mens hun tungekyssede ham længe. hun var enligt ligeglad med om han kom op i hende... hun kunne jo bare få det fjernet hvis han endte med at gøre hende gravid som hun self ike troede på han kunne... hun sukkede blot nydende og bed ham hårdt i underlæben nu. mens hun lod sin hånd glide op og ned langs hans side bare for at pirre ham en smule mere end hun allerede gjorde... hun var dog opsat på hun ike ville komme før han gjorde.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 12, 2010 23:33:11 GMT 1
Et let smil formede sig på hans læber ved synet at hendes vildskab, men han havde ikke tænkt sig at give op. Lige da hun lænede sig lidt forover, bed han hende pirrende på brystet, hvor han med begge hænder holdt godt fast om hendes hofter for at trænge så dybt og hurtigt ind i hende som muligt. Han stønnede højlydt. Lysten til at få hende til at komme blev ved med at brænde i ham. Desuden havde Kelvin gennem mange århundreds erfaringer ikke helt så let ved at komme. Kelvin koncentrerede sig om at hamre ind i hende. Hvis én af dem ikke snart reagerede som forventet, ville det sandsynligvis blive trættende og de ville ende med at miste lysten, og før det skete ville Kelvin sørge for, at hun kom.
|
|
|
Post by crystal on Jul 12, 2010 23:41:07 GMT 1
Et højt nydende skrig kom fra hende i det hun overgav sig.. og kom mens hun sukkede gispende og nydende efter vejret. men hun stoppede dog ike med at ride ham. selvom hun lige var kommet. ville hun også ha han skulle. for ellers var det jo ike sjovt for hende... eller ham til den sags skyld. og så måtte hun jo drille ham med sit blod igen.. det var enligt en sjov tanke at drille ham med sit blod igen... en skøn ide.. hun tog sin dolk og skar en lille fin rift i sit højre bryst så blodet piblede let frem.. hun vidste godt det nok var en dum ide.. men hvis det kunne få ham til at komme hurtigere var det jo det.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:06:00 GMT 1
Kelvin sukkede, idet hun kom, men fortsatte med det, de var i færd med. Han havde ikke rigtigt regnet med at komme foreløbigt, men tanken forduftede, ligeså snart han så hende trække dolken frem. "Nej, nej.. n-," havde han hvisket med en let hovedrysten mellem sine støn, dog med det svage smil på læberne. Men han vidste at det ville have været nyttesløs. Ligeså snart var blodet begyndt at løbe ned ad hendes bryst satte han sig op og væltede hende tilbage på ryggen, så de atter lå i den stilling, som de startede med. Med voldsom kraft hamrede Kelvin ind i hende, mens han begærligt slikkede alt blodet op fra hendes højre bryst. Og som første gang han havde fået sat tænderne i hende, kom han igen i den samme form for ekstase. Med et stærkt undertrykt gisp fik han endelig sin udløsning. Han havde nået at trække sig halvt ud af hende, før det skete, og nu rullede han om ved siden af hende med et tilfreds suk, og stirrede et øjeblik op i loftet. Spor af blod sad hist og pist omkring hans hage.
|
|
|
Post by crystal on Jul 13, 2010 0:10:45 GMT 1
Et højt nydende støn kom fra hende i det han hamrede sig så hårdt op i hende. hun himlede kort nydende med øjnende da han trak sig ud. hun lukkede dog øjnende i med det samme. og slappede af for at samle krafter før hun satte sig op.. og fjernede det sidste blod der løb ned af hendes bryst. nog kiggede så på ham med et let frækt smil på læberne "jeg tror guderne må elske dig siden.. de sendte dig ind på mit værelse"sagde hun blot drillende og kom på bene og satte sig så på senge kanten eftersom de havde ligget på gulvet... hun var enligt gladfor at hun fik ham til at komme ellers havde hun bare været blevet skuffet over sig selv.. den gik ike hvis han ike kom.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:24:33 GMT 1
"Jeg tror at Deres vagter må have elsket mig, siden de havde ladet mig flygte ind på Deres værelse," svarede han med et drillende grin og rejste sig og gik hen til hende. "De har vel ikke noget imod at jeg bruger Deres badeværelse?" spurgte han høfligt og slikkede hende drillende over læberne forderefter at kysse hende lidenskabeligt. Han skulle helst få vasket blodet og... andet af, før det begyndte at tørre og irritere ham. Han lod blidt fingrene kærtegne hendes kind, før han forsvandt ind på badeværelset uden egentligt at have ventet på hendes svar, hvilket var ment som lidt drilleri fra hans side. Kelvin skyldede sig overfladisk og tørrede blodet af munden, før han atter dukkede op på hendes soveværelse igen. Et let blik gled ned af hendes smykke krop, før han med et skævt smil iførte sig sine bukser.
|
|
|
Post by crystal on Jul 13, 2010 0:28:11 GMT 1
"du spurgte men fik intet svar.... og mine vagter troede sikkert jeg ville flå dem i små stykker... eller zill ville. ike alle må komme ind på hendes datters værelse"sagde crys blot med et let frækt smil på læberne. og rejste sig bare op og gik hen til sit skab. og fandt et par shorts hun tog på¨.. de var virkelig korte. men de dækkede da det de skulle. så tog hun en gammel slidt t shirts på. og vente sig så mod ham med et let smil på læberne. hun elskede at gemme sin krop væk bag sit tøj.. selvom mange sikkert gene ville havde set hende uden tøj.. det var der jo så få der fik lov til.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:37:33 GMT 1
Kelvin grinede af det hun sagde, og fik taget sin skjorte på men undlod dog at knappe. Kelvin kastede et kort blik ud ad vinduet og gik hen til Crystal for at holde hende tæt op ad sin krop. "Så De er den såkaldte datter af dronning Drazilla," sagde han med et let smil og kærtegnede hendes ryg. Han havde ikke rigtigt regnet med at kende hendes identitet. "Men det har været en fornøjelse at være sammen med Dem, og De ved ikke hvor taknemmelig jeg er over at måtte se Dem uden alt det tøj," sagde han i et dæmpet, let flirtende tonefalde og lod en hånd glide ned ad hendes ryg, hvor den til sidst standsede ved hendes bagdel for at give den et blidt klem.
|
|
|
Post by crystal on Jul 13, 2010 0:42:19 GMT 1
crys smilte bare og lod en hånd glide hen over hans kind. med et let flirtende og frækt smil.. "de skal sikkert vidre nu... men ja jeg er den kendte datter af zill... "sagde hun blot med et let stolt smil. før hun så drillende lod sin hånd glide igennem hans hår. og smilte til ham. "så kan jeg jo få hvilet mig lidt... du tog lidt for meget blod på en nat"sagde hun bare med et drillende smil. og havde på fornemmeren hun ike ville glemme ham med det samme... en en dag ville hun 100 glemme ham.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:55:51 GMT 1
"Og det skal efter sigende være min skyld at De mistede så meget blod?" svarede han igen med et lettere drillende smil, før han atter slap hende igen og vendte hende ryggen for at sætte sig på vindueskarmen. "Jeg føler mig så utrolig uretfærdigt behandlet," beklagede han sig og kigget på hende med hovedet let på skrå og spillede såret. "Men på den anden side... uanset hvor uretfærdigt det var, så nød jeg det. Vi ses, prinsesse, mon ikke det ville være sjovt, hvis vi en dag stødte på hinanden igen?" spurgte han med et let smil og lænede sig tilbage så hele hans krop faldt udover vinduet. Han havde dog et stabilt greb om vindueskarmen, hvilket gjorde ham i stand til at svinge sig ud over karmen uden at falde til jorden, men istedet kunne gribe sig fast til murstene der udgjorde selve tårnet. Kelvin forsvandt lydløst. Fantastisk opleve. Men mere af det forventede han ikke rigtigt.
//out.
|
|