|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 29, 2014 18:10:46 GMT 1
( Ild og magie bliver til en ) Det var lidt skyde men stade folt vær og folk var hved at pakke sammen i den dejlige lille by Nire folk var glade over den fred der var kommet over de to lande og enldige kunde man slappe lidt af ud af en gade hjørne kom Tom med sin stav gåne hen mod sit hjem han var træt og vidste ikke hvad han skulde finde på rasten af dagen han ville have et bad og håbet på ingen kom og forstyrde ham tom hadet op levet meget den senste stykke tid og var også hved at midste forstaden på et tidpunkt men en fjerie fik ham næsten til at glemme alt og en humomlse besværlges han kikket op i skyren mens han smilte nogle børn kom hen mod ham " er det regtit du kender en ild Dæmon... hvordan er hun er hun ond ??" tom måtte stoppe op og tænke sig lidt om " ond " svaret Tom lidt sneren og kikket ind i drenge hovdet " alle har en svaghed min ven og folk er ikke delt op på onde og dårlige mennsker det kun hvad man forstiller sig de er og så kan de blive onde " svaret tom svagt og med et skævt smil " hun er en skøn kvinden som jeg nok ville dø for at beskyte selv om det lige er om vendt da hindens fammile mere er den krigiske tybe.....jeg ved ikke meget om det såå kan ikke sige så meget andent hun er varm og sød i mod mig og kærlige når det gælder det og så kan hun lide at slås " svaret tom med et stille smil på læbne og grin også " men men har hun ikke prøvet at slå dig ihjel eller prøvet at tvinge dig at Danse som en abe " sage en lille pige som næden lød skramt han kunde ikke lade være med at grine og lage hånden på hidnens hvode " kære små i må ikke have for meget frygt i er hun er sød og en djelige person og ville i have mig unskyld jeg ville hjem og slappe lidt af inden jeg skal vider på arbajde i morgen "
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 29, 2014 18:46:35 GMT 1
Det var en uge siden at Io havde haft et kæmpe skænderi med sin far, endnu en ny bejler havde han fundet frem til hende og han var næsten dummere end alle de andre, hendes tålmodighed var brugt op og fars lille pige skred. Lige nu følte hun kun hun havde en ven som rent faktisk forstod hende, for de andre krigere var simpelthen lige så snot dumme som alle andre og de tænkte ikke over hun rent faktisk var en kvinde ud over når de knaldede i ny og næ. Turen havde været pokkers kedelig, hun havde været gal og havde kæmpet i fuldskab og ja hun havde faktisk opført sig som normalt. Hun havde en normal kjole på, mørkebrun, gik hende til midt på lårene og blev holdt godt ind til hendes krop af et corsage, der viste hendes velformede krop perfekt. På fødderne havde hun sine støvler med hæl i sort læder, blanket og matchende til hendes corsage. Det mørkerøde hår var sat op i en høj hestehale, hun havde intet over armene da hun holdte vejret godt og hendes handsker til kamp var lagt med resten af hendes våben på værelset hun havde lejet på kroen inde i byen. TIl gengæld havde hun designet nogen som var lidt mere fornemme, men kunne nødagtig det samme, de gik bare op til hendes albuer. Io stod ved Tom's hjem, hun så ham på afstand og gik hen mod ham, hun så han blev stoppet op af børn og hun smilte som han stod der og snakkede med dem, hun overhørte alt det de sagde og kunne ikke helt dy sig for at dukke op bag Tom med hænderne dækket af ild efter hun havde knipset det frem med sine handsker. Io stak dem ud bag ham, så ungerne ville kunne se det.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 29, 2014 19:02:07 GMT 1
børne bliv stive at Stræk og vidste ikke helt hvad de skulde stille op med sig selv Tom Grintne lidt af Io mens han stod der og lente sig stille op af væggen så Io kunde komme til " er du en regitit Dræmon " svaret en Dreng med lidt rød næse og var forkølete på grund af alt den blomster Poolen der var i luften det var ikke til at sige hvorfor Io var kommet og hun var i kjole det linte hinden ellers ikke hun plejet altid at have sine ting med sig han hævte et øjne bryn dog hun så smuk ud som altid nogle af de ander bakked bag ud og vidstei ikke hvad de skulde fortage sig Tom selv stod og ryste let på hovdet af det " når børn lille lad Io få lidt plas så vi kan få lidt fred af lenne " Tom smilte mens de ander børn begynte at gå Tom vente med at de ander var gået og så gik han rolige hen og lage armen om hinden " jeg gald for du er her " svaret han rolige og kikket rundt han vidste ikke hvad han ellers skulde gøre lige nu virkede han let Klam menst forde han var så beskidt som han nu var
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 29, 2014 19:19:48 GMT 1
"Det kan du lige tro lille ven." Sagde hun og satte sig på hug, hun lod ilden dø ud og viste hendes hænder var uskadte. Da Tom fiik dem til at gå, kiggede hun efter dem, hun måtte lave et lille show for dem næste gang, hun kunne jo en del og måske danse lidt ilddans. Mon ikke de ville finde det underholdende og som noget nyt? Io smilte drillende til Tom, hun gav ham et kæmpe kram og knugede ham godt ind til sig, man kunne mærke hun holdte sin styrke ved lige, hvis ikke også hun var blevet lidt stærkere. Da hun slap ham igen, var det drillende smil der stadig. "Det tror jeg gerne, sådan som du ikke vil dele mig." Hviskede hun så med et fjoget grin på de fyldige læber, hun klappede ham i røven og grinte. Sådan var Io og hun ville nok aldrig blive anderledes, skønt kjolen fik hende til at se sådan ud. Men det var nu mere for ikke at vække opsigt, en kriger fra Darklia var nok ikke så velset. Hun så på ham og lagde hovedet på skrå, hvad pokker havde han egentlig lavet siden han var så beskidt, hun troede han underviste?
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 29, 2014 19:27:03 GMT 1
Tom kikket lidt ned og sig selv og hivet lidt da hun slå ham i røven " how how " svaret han stille mens han vente sig måd børne og så lidt på sig selv " jeg skulde lave noget kemie for ungeren i dag og en af dem lavet en forkert drik så den Ekspolderte og tjaa du kan jo se Rasutalte " svaret tom med et stille grin mens han ryste lidt på kappen for at borste lidt strøv lidt tom var ikke en der pralde af sine evener og styrke men han kunde godt vise dem frem når det virklige galdte stille og rolige lage han også hovdet på skrå han ville hen til den nærmste sø for at bade lidt i fred men det fik han vist ikke Lejlighed til nu "jeg skulde Enlige ud til søen for at bade lidt ville du med ??" tom smilte rolige mens han begynte at gå det var rat meget støv på ham Tom elsked børn og ville nok også have nogle stykker en dag vis han altså ikke bliv for gammel til det pjat tom vendte sig mod Io " med minder der var en anden grund til du kom her " sagde han lidt kæmpt højt han vidste hun godt kunde lide at gå i byen som ham selv og han hadet også foget det meget beder selv efter alt den Skandale der
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 29, 2014 19:41:30 GMT 1
Hvor ville hun gerne have set det, en skam hun ikke havde overværet det, men bare tanken fik hende til at grine og tage sig lidt til maven som næsten gik i krampe. Det så sjovt ud i hendes hoved. Io smilte lidt lusket da hun endelig fik taget sig sammen til at stoppe med at grine og hørte hans spørgsmål, roligt gik hun helt tæt på ham og tog blidt fat i hans tøj og kørte så hånden ned langs hans brystkasse da han stoppede op og spillede smart. "Pas på ned at være kæphøj skatter, jeg kunne jo blive fristet til at give dig en velfortjent røvfuld." Hviskede hun med det ene øjenbryn hævet, hun bed sig i læben og kiggede på ham med et drillende blik, inden hun slap ham og puffede til ham inden hun satte i løb. Efter at have været her et par gange, kendte hun stedet godt og vidste godt hvor søen lå. Hun satte farten højt op og styrtede afsted, hun smed tøjet hurtigere end hun selv lige havde regnet med og sprang på hovedet ned i vandet efter at være løbet langt nok ud. Da hun dukkede op, hang den høje hestehale vådt ned af hendes ryg, hun var ikke genert og det burde han jo efterhånden have lært. Lige nu ville hun more sig, de kunne tage det kedelige bagefter, hun ville bare gerne løsne lidt op efter den anspændte tur, hendes krop var helt færdig af alle de spændinger. Hun måtte lokke ham til at massere hende senere.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 29, 2014 19:50:24 GMT 1
tom hævet øjen Bryn " skatter det har du ikke kaldt mig før det noget nyt " svaret Tom stille mens han stille og rolige smed tøjet og lage sig ned i det kølige vand det var rat for en gang skyld han kikket let efter Io og han smilte stille og rolige igen han fandt en sten hvor han kunde side på han dukked hovdet en gang mens han prøvet at find ud af Ios mærklige humør hun hadet ikke kaldt ham for skat før der lå noget hen men hvad stille kikket han rundt mens han stille tænkte og dukked så op igen for at få luft " åååå det var skønt det var lige vad jeg Trænkte til " svaret han stille mens han lente sig tilbage og nød det hal kølige vand på sig hvordan kunde man ikke nyde det det var jo skønt det her alt støvet fra tom forsvand ud i vandet og sang til bunds han smilte rolige og bliked rolige til Io " hvordan har du det det efter hånden et stykke tiden siden jeg har sedt dig på disse kander " kom det enlige fra tom
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 29, 2014 20:05:18 GMT 1
Vandet var skønt, hun svømmede lidt rundt og nød vandet mod sin nøgne hud, med yndefulde bevægelser svømmede hun tilbage til Tom, hun dykkede kort ned og op igen. "Jeg kunne nu mere trænge til en flaske whiskey og en gang massage." Klukkede hun, inden hun rynkede på næsen i ren utilfredshed fordi han aboslut skulle spørger. Så meget for at have det sjovt inden nogen som helst kom på banen. Hun sukkede og dykkede ned, blev nede i et godt stykke tid, inden hun ikke kunne holde vejret mere og måtte komme op og gispe efter vejret. "Jeg har haft travlt med stævnemøder med hjernelamme tosser uden nosser." Mumlede hun så irriteret, hun rullede med øjnene bare ved tanken om de idioter og ikke mindst den største af dem, hendes far. Det var rart at få sig en dukkert med en gammel ven, men hun magtede ikke rigtig at snakke om dette, men hellere få det overstået og måske trængte hun endda til at komme ud med det. Så kunne det være hun slappede mere af.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 29, 2014 20:13:08 GMT 1
Tom smilte og prøvet at lade være med at grine " når så den Din gammel far er hved at være ultolomdige " han sagde å på en lidt mere afvolige måde han kikket ned i vandet og dykked selv ned og kørte stille hederen op af hinden mens for at komme tæt på Io " og det med den om gang massase kan jeg da godt give dig sener vis det er " smilte rolige mens han kikket rundt og så på tæren men wiskyen måske skulde de Droppe det i dag han skulde jo på arbajde jo så han kunde ikke regtit tilalde sig at drikke " men wiskyen må vente til morgen jeg skal jo på arbajde " kom det stille fra ham han kunde ikke regtit finden ud af hvad hun pønsede på men en ting var sikkert han måtte støtte hinden så godt som han nu kunden rolige støj han hånden ned af hidnens ryk så tæt på hadet de ikke været før han kikket rolige i ned i vandet det var faktis rat det svære vidste han heller ikke hvadd han ellers skulde sige til det og han ville ikke bringe det udliger på banen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 30, 2014 18:51:39 GMT 1
"Idioten pressede mig for hårdt denne gang, jeg skred......" Sagde hun så lige ud, hun så på ham med et opgivende blik, det kunne nu tydelig ses hvor træt hun egentlig var efter alt dette her. At han snakkede om massage gjorde hende dog i lidt bedre humør, lige indtil alkoholen ikke måtte komme på bordet, hvorfor skulle hun straffes for at han skulle arbejde? Hun rynkede utilfreds på næsen og sprøjtede ham så til. "Giv mig min sprut eller jeg binder dig fast til din seng så du ikke kan møde på arbejde." Grinte hun, men var faktisk ganske alvorlig, hun kunne godt finde på det. Straffede han hende, straffede hun ham. At han sådan kom tættere på havde hun nu intet imod, Io havde jo aldrig haft noget imod Tom som sådan, og hun havde været tæt på at hoppe på ham op til flere gange. Hendes problem var hendes samvittighed som egentlig kun var der når det kom til Tom, en underlig ting. Normalt var hun jo ligeglad og alt handlede om hende, men med Tom, ja der ville hun ham det bedste og hun mente på ingen måde at hun var god for ham.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 30, 2014 20:15:06 GMT 1
Tom kikket lidt på Io han smilte lidt over det hun sagde og tænke lidt " det ville jeg godt se og det lyder da lidt færkt også " han grinte lidt og klimte Io lidt på røven mens han dukked ned igen og hen mod en sten det var hved at blive kold syntes han da solen ikke helt var varmedet op i nu stille og Rolige kikket han på Io hvad skulde han gøre ikke noget som helst Io er og bliver Io han stræket skulderen lidt og lendte sig tilbage hvad skulde de lave han smilte at hans far var så derperte han kunde ikke lade vær med at tænke på hvordan det skulde gå med hinden han blive safølige lidt ked at høre det for det ud lukked jo nogle ting som disse her rolige vente tom hovdet mod Io " er der stade gang i zills land ?" svaret tom stille for at få en samtale i gang han lente sig tilbage med armen under nakken og kikket op mod sollyset han holdte meget af Io stille kikket han på hinden igen men vidste hvordan hun skulde tags
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 30, 2014 20:26:31 GMT 1
"Frist mig nu ikke kære." Hviskede hun frækt. Det var nu altid dejligt at blive taget lidt på, hun morede sig altid med Tom og de var jo nære venner, både fysisk og mentalt. Det morede hende lidt, alt ville være lettere hvis man kunne gifte sig med sin ven og stadig leve sit vilde liv, kneppe hvem man ville og more sig. Men selfølgelig få børn med sin ægtemand. Der kom et lidt lusket smil over hendes læber, hvem sagde egentlig man ikke kunne gøre sådan? Der kørte pludselig en masse ting igennem hendes hoved, gode ideer og mere til, men så brød hendes samvittighed det hele og hans spørgsmål afbrød hende. "Det må man sige, og ikke mindst hende." Kom det fra hende, hun smilte frækt og fugtede sine læber langsomt med tungen, sensuelt blot for at tirre. Io havde haft en skøn nat med Drazilla og hun blev set anderledes på af de andre krigere, mere respekt faktisk. Hun svømmede hen til ham og nærmest lagde sig op af ham i vandet og lod sin evige varme krop møde helt tæt med hans.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 30, 2014 20:46:22 GMT 1
Tom kunde ikke lade være med at smile af hinden og ryste på hovdet " man kan ikke blive klov på dig " svaret han stille og rolige mens han kikket op på skyrne igen det varmet hans kinder lidt han vidste ikke helt hvad der gik i hovdet på Io lige nu men han tænkte lidt hvad han skulde gøre hved det han smilte selv Io måtte kunde mærke en foradinge på tom han følte sig lyklige lige nu han lukket øjne stille og vidste ikke helt hvad han skulde stille op med sig selv rolige vendte han hovdet til den ene siden og han kikket rolige med varme øjne mod Io han vidste ikke hvad han skulde stille op med sig selv lige pt han vidste bare hvad han skulde og ikke skulde " jeg tænker tit på at finden den skæbne som fol snakker om de finder heller tiden " svaret han så for at skfite emne en vær hadet en skæbne som naturen hadet Givet dem han syntes faktis det at være lære var radt kedliget men han fandt sig i det for det måtte han jo
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 30, 2014 20:53:18 GMT 1
Okay Tom var ikke i legehumør, hun skød sig tilbage i vandet igen og endte med at svømme helt op til breden igen. Hun tørrede sig selv og dampede godt af inden hun trak i tøjet igen, så løsnede hun sin høje hestehale og lod sit hår glide ned om hendes skuldre hvor det bølgede lidt. Io hadet alt den snak om skæbnen, hun rullede øjne af det og rystede på hovedet. "Helt ærligt Tom, vi skaber vores egen skæbne. Ja endda nogen gange andres. Jeg tror ikke just alle de væsner jeg har slået ihjel var den skæbne der var tænkt for dem, men jeg gjorde den til deres skæbne. Ligesom min far snakker løs om min skæbne er at gifte mig med en af de mænd han finder og at jeg skal finde en. Jeg har sagt til ham jeg først komme hjem når jeg selv har fundet min mand og valgt min skæbne." Kom det så lettere hårdt fra hende, det var noget pladder og det gjorde hende tosset fordi det mindede hende om hendes far. Roligt knipsede hun ild frem med sine handsker og stod og legede lidt med den for at slappe af, hun begyndte at sveje lidt i kroppen, lave yndefulde og smukke bevægelser som en mindre ildforstilling, som egentlig kun var til ære for hende selv.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 30, 2014 21:05:13 GMT 1
Tom Runkede næsen lidt da hun sagde at tag et liv det ville han nok ikke kunde på nogle kun Skade person nok til ikke at kunde gå eller noget han sukket rolige mens han kikket rolige han tænke på det lofte han hadet gidet Khaty med at slå hinden Ihjel vis hun bliv til et dyr hans smil famldet lidt han ville nok ikke gøre det i sidste ende han sukket rolige mens han lage hovdet ned mod hindens skulder han følte sig underlige tryk når han var sammen med hinden og hun var også den enste som faktise forstod tom rolige tog han om hindens mens han lage still munden i hindens øre " jeg holder så Utrolige meget af dig Io " svaret han stille og smilte mens han lage en kram og trykked hinden ind til sig han vidste ikke hvad han skulde gøre ellers rolige slapped han mere hvad mere kunde han gøre de var to vær forsklige væsner og dog forstod dette væsen hvad han hadet været i gemmen
|
|