|
Post by Catniss on May 13, 2014 15:17:06 GMT 1
Det næste han svarede var Catniss heller ikke helt sikker på hun forstod. Ud fra mange ting hun havde set og hørt igennem tiden, var en mage, den man var sammen med resten af livet, og ingen anden. Hvilket Catniss stadig havde meget svært ved at følge med i. "Men.. mand og hustru, plejer ikke at må havde sex med andre end hinanden." påpegede hun forvirret. Hun var heller ikke ligefrem bange for at bruge ordet eller følte noget pinligt over det. For hende var det en ganske normal ting i hverdagen, og snævre det ned til en person, var for hende meget svært. Hendes dyriske side bød hende nærmest at være sammen med dem hun fandt tiltrækkende. Såfrem hun naturligvis ikke var bange eller der var andre forhold indvolveret. Hun var tæt på at sige, at hun jo lige havde fået hendes frihed! Men det nåede at gå op for hende, at det nok ikke lige var det som han mente med det han sagde til hende. Men stadig tanken om kun at være en mands var skræmmende for hende. Men så igen, hun var jo vant til at være ejet af en anden.. Det var bare blevet meget forvirrende for hende nu. "Kommer an på hvordan han ønsker at ville havde mig." påpegede hun, og mærkede hans pande mod hendes. Hun kiggede op i hans øjne, og mærkede et sug i maven. Hendes propiller klemte sig let sammen, til at blive mere aflange, og derved mere kattelignende. Der gik få skunder fra det var sket, til at hun stilte sig let på tæer for at kysse ham. Han havde fra start af tiltalt hende, da han havde egenskaber der tydeligt vækkede hendes kattegen, men nu han kom helt tæt på hende, slog kattegenet til og begyndte at overtage hendes handlinger.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 15:27:53 GMT 1
haze rømdet let betød det at hun var hans mage nu han trykket hinden let ind til hinden og prøvet at slappe af så godt som mulige det var svært for ham at forstå han hadet enlige fundet en som forstod ham stille og rolige gengælnte han kysset og trak sig let tilbage han kikket i hindens øjne " det var uvente" sagde han stille og lod hånden køre ned af hindens ryk med et glad smil på læben det var sket rolige støj han hånden ned af hindenss kind og smilte glad " jeg ville passe på dig og behalde dig godt " haze løfte ørne stille og lod sin hånd rør hindens måske var det hans dyre indstinger der tog over der ville ikke komme ander forhold eller det kunne han ikke sige men lige nu var hun den han konsteret sig mest om lige nu han smilte glad igen og så ind i hindens øjne " jeg ville vise dig hvad det ville sige at " være et par " rolige tog han hindens hånd op mod sin kind og og lod kinden rør hindens
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 15:43:56 GMT 1
Catniss kom let tilbage til virkeligheden, men hendes propiller holdte sig stadig i sin mere kattelige form. Når først de var vækket, var det nærmest en umulighed at pakke dem væk. "Det kaldes instinkt" svarede hun stille. Nogle gange gjorde hun ting, blot fordi hendes luner var for det, og lige nu var hendes kattegen i gang med at fortælle hende hvad tid på måneden den mente det var. Catniss så let forvirret på ham. Par. Hvad gik det ud på? hun vidste i princippet godt hvad et par var, og hvor det normalvis førte hen, men hun havde aldrig selv prøvet det, og var egentlig heller ikke sikker på at hun var kvalificeret. hendes lyst til blot at havde det sjovt og lege rundt, var stadig alt for stor. men hun lod ham alligevel gøre hvad han ønskede. Det var hvad hun var bedst til alligevel, og det lød spændende nok. Måske ikke noget hun kunne efterleve, men spændende lød det. "Skal vi gå indenfor?" spurgte hun efter et langt øjeblik, hvor hun blot havde kigget på ham. Den let kolde brise, havde nok alligevel været hovedårsagen til at hun havde spurgt.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 18:36:31 GMT 1
Haze kikket rolige rundt og så forviret på hinden hun var Godt nok en skov en han sturdert hinden let men ville prøve at se om det stade var d en kvinden som var fra før eller hvad det var han tog sig på skulderen mens han gik ind hun var varm for ham " tja det så mit hjem det ser ikke ud af meget " der var træ gulv og en pejs i styen hvor på man kunne lægge og hygge sig vis det var det at det kun var indstinger vidste han kun alt for godt " instinger " gentog han stille og rolige han hadet nok ikke mærked det så meget hos sig selv men måske kunne Catniss fortælle ham mere om det rolige gik han hen og tog noget at tænde med til Pajsen han satte sig rolige ned hved nogle pyder og så rolige rundt han elskede sit hjem bøger og ander smår ting som man nok ikke hadet set før på nogle pungter han sukket rolige han var lidt træt han kunne mærke det han smilte rolige og vente hovdet mod Catniss men vente sig så helt " hvordan er det enlige at være kat ??" svaret han ærliget og smilte let stolt over at have hinden det var nu let sjovt rolige lage han hovdet på skrå og smilte let mere
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 19:56:21 GMT 1
Catniss kiggede rundt i huset, med et smil. Hun forstod ikke hvorfor Haze sagde at det ikke så ud af meget. For Catniss var det et godt og stort hjem. Selvfølgelig var det langt mindre end Dorians hus, men det generede hende ikke det fjerneste. Det var hyggeligt og der var rart at være. Det var vigtigst. Hun kiggede op på ham, med hovedet let på skrå. "Ja. Følger ud ikke dine instinkter?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde kun kendt halbier gennem sin familie, bestående af hendes mor og bror. De var begge halbiekatte også, så for hende lå det naturligt. Hvorimod Haze var en anden slags Halbie. Men han måtte vel følge sine instinkter ligesom hun gjorde. Ikke? Catniss løftede sine øre lidt mere op, som hun kiggede på ham. Det var ikke lige et spørgsmål hun var forberedt på, eller vidste hvordan hun skulle besvare. Hun trak lidt på skulderne. "For mig, er det jo normalt at være det. Men jeg har nogle af kattens egenskaber. Dens smidighed og hurtighed eksempelvis." det var lige det hun kendte til. Mange af de andre ting, mente hun var ret normalt.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 20:15:58 GMT 1
haze grinede let og tænkte sig om "joo når jeg kæmper mod ander og når jeg skal finde nogle personer eller Charme mig ind hos folk " sagde han med en singen mine til Catniss han rømdet dog lidt han kunne godt lugte hvad tid på måneden det var hun dufted nærmets af det han prøvet at enurer det let mens han kikket mod hinden mens han lå der nede på pyderen hun var en folt pige han ville godt vide alt ting om hinden hans ene øre faldt ned p over hovdet på Hinden men han vidste godt det bare var for det rolige lage ehan hovdet ned mod hænderne og sukket træt ,mem tog sig ømt på skuldern " av " kom det lidt fra ham han var øm men det var nok alt den Træningen han gemgik fortiden med sit svær og magics gendskaden hvad skulde han stille op med det tja han kune jo blive en go kriger stille studeret han Catniss Charme " MY LITTE CAT GIL " svaret han rolige og smilte varmt til hinden han kikket dog ind i den dejlige ild han håbet hun kunne lide det og en tjener var god bare hun kun gjord det så ville tingen nok gå
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 20:17:03 GMT 1
Catniss kiggede på ham, med hovedet let på skrå. "Ikke på andre tidspunkter?" spurgte hun. Hendes instinkt overtog jo nærmest hende, hvorimod han lød til at havde langt mere styr over det. Så heldig var kattetøsen her nu ikke altid. Catniss kiggede bekymret på ham. Hans av lød ikke rart i hendes øre og at han tog sig til skulderen, tydede hurtigt på at det var der han havde ondt, eller var øm. "Har du ondt?" spurgte hun, og fik sig sat mere op. Hun lagde forsigtigt en hånd på hans skulder. Han var meget hård og anspændt på sine skuldre, og kunne godt tyde på at han havde trænet for meget, eller forkert. Catniss satte sig om bag ved ham, og lod sine hænder hvile på hans skuldre, inden hun først roligt tog fat og begyndte at arbejde på at få løstnet hans muskler. Hun var nok ikke den stærkeste man kunne finde, men hun vidste hvad hun lavede trods alt. "Overtager dine instinkter ikke dig? Jeg har hørt at selv mennesker, har dyriske instinkter der overtager dem engang imellem." spurgte hun indtil, mens hun arbejdede sig frem ved hans skuldre.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 20:27:39 GMT 1
haze løfte ørne og da hun tog fadt i hans nakke faldt han helt sammen som en kylde dukke og lod hinden gøre hvad hun hadet lyst til "jo nogle gang ind hvad man har lyst til " svaret han stille og lod hinden maser sig " jeg tror jeg træner for meget med mine skulder " svaret han rolige og lod en af hans hænder gilde over hindens lår lige så stille hun var sød mod ham og det her kunne han godt venne sig til hun skulde ikke tro hun var slave på nogle tid punkt men en han holdte af rolige smilte han rolige og sukket lidt ømt til det hun gjord " det skønt Elskede " svaret han med et svagt smil det var nu rat nolge gad ham og i sær en anden halbier det var svært at finden syntes han men hindens lege hed måtte han se om han ikke kunne gøre noget hved " jeg tror ikke jeg lægger så meget til dem når jeg på arbajde blandt mennsker helletidene
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 20:38:19 GMT 1
Catniss fortsatte med at massere hans skuldre og smilede skævt. "Du er i hvert fald meget anspændt. Ikke kun i dine skuldre." påpegede hun, som hun gled sine fingre hen over skulder og nakke, for at fortsætte med at massere. Catniss smilede og bed sig let i læben som hun mærkede hans hånd glide over hendes lår. Hun lukkede øjnene kort, og da hun åbnede dem igen, var de tilbage til det mere kattelignende med aflange propiller. Hun gled sine hænder ned af hans ryg, for at få musklerne med der. Hun fortsatte sådan et stykke tid, inden hun lagde armene over ham og pressede sig ind mod hans ryg. "Det er ellers sjovt at give efter for dem. Og bare følge nuet.. du ved, gøre hvad man har lyst til i den givne situation." svarede hun. Hun forstod ikke hvorfor han ikke på samme måde som hende gav efter for diverse fristelser. Men måske var forskellen at hun var kat og han var ulv. Langt fra ens dyr, kunne man roligt sige.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 20:46:45 GMT 1
han vente sig Rolige og lod hans hånd glide over hindens kind mens hun lå der " vis jeg lader mine indstinger tage over mig helle tiden tror jeg tilsidst ikke hvem jeg er længer " svaret han rolige og så hinden i øjne de var mere ulve agtit vide og store Popiler han lod halden gilde over hinden og smilte rolige " jeg glad for du valget mig " svaret han stille og rolige mens haze lod hans finger stille stryge ned gemmen hidnens ryk han gav Cantinss et mere stille og rolige kys som så endte med et snavn i stede for der lå han mede en kvinden som skulle vise sig at blive mere betydninges fuld for ham han lod sin hånd glide op af hindens inder lår lidt de var skabt for hianaden det kunne han mærke hun var den første der hadet set hans dyre indsting virklige meget men han ville også have hun følte sig elsked af ham og ikke bare en ting han førte Rolige hånd lidt længer op og stopped så lige under hindens kjole han stopped også kysset og så sår lidt i hindens øjne om hun virklige ville det her
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 21:02:13 GMT 1
"Det er kun naturligt at lade dem overtage engang imellem." svarede hun tilbage. Da hans læber ramte hendes igen, bevægede hendes øre sig let, som hun hjalp med at indlede det over til noget mere heftigt og lod deres tunger lege den nærmest uundgåelige leg. Hendes ben gik automatisk lidt til siden, som hans hånd fortsatte op af hendes inderlår og lod den fortsætte op uden nogen form for indvendinger. Faktisk trak hun ham med ned i den liggende stilling hun havde bevæget sig over i. Trak ham med ned, så han var lidt mere over hende, og hendes instinkter fik nærmest lov til at overtage hele hendes krop. Et let forvirret blik ramte hendes øjne, som han stoppede kysset for at kigge ned på hende. Det var ikke normalt for hende, at det skred så roligt og intimt frem. Hun løftede sig let op for at kunne nå hans læber igen, som hun gav et drillende og hurtigt kys, inden hun lagde sig ned igen. "Du må godt." svarede hun roligt, som hun lagde sin hånd oven på hans, som stadig lå ved hendes kjolekant, og førte den bare lige et par centimeter op under den. Så måtte han selv afgøre om han ville fortsætte, eller om han fortrød.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 21:11:49 GMT 1
haze smilte og lod sin finger berøger hindens krop han hadet ikke haft den lyst længe rolige trak han sine læber ned over hindens hals mens hans hjerte hamrdet stille og rolige halen var lidt oppe han trak Kjolden af catniss og lod den smide på gulvet ham selv forlod tøj mens han lage hovdet ned mod hindens læber igen nu var der ingen ud vej tilbage de var par hurtit gik han ind i hinden og bevæget sig stille og rolige og elegant så hun kunne mærke ham det var nu en ra følse han stille kikket han ned mod hinden han vidste ikke hvor dette førte til men lige nu nød han bare han smilte varmt mens de lå der og rodet rundt han lod en hånd stille og rolige gilde i gemme n hindens vide hår og med den adnen flited han sin hånd med hinden han vidste ikke han skulde sige han elskede hinden i nu han ville høre hinden sige det haze lage ørne langt ned da han kom længer ind i hinden han kunne ikke træke sig tilbage de var mager/et par " han lage stille kroppen mod hindens og skuppet sig længer op i hinden han håbet hun nød det for det gjord han for en gang skyld
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 21:20:05 GMT 1
Catniss smilede og nød berøringerne, som Haze lod sine fingre glide over hendes krop. Hun mærkede lysten hos ham, som steg i hendes selv. Det var egentlig underligt, at to der knap kendte hinanden, kunne indvige i sådan en leg som denne. Catniss lod sin kjole blive trukket over hovedet, hvilket efterlod hende nøgen tilbage. Haze var hurtigt ude af sit tøj og nede over hende igen. Hun mærkede varmen fra ham, og hver bevægelse. Hans læber der ramte hende igen, og han trængte ind i hende. Han var rolig og udviste tålmodighed, som han bevægede sig indeni hende. En helt uvant men rar følelse, som hun kastede hovedet tilbage og lod nydende støn forlade hendes læber. Hendes hænder vandrede imens over hans ryg , mens hendes ben løftede sig op og rundt om ham, så han kunne trænge bedre ind i hende. Den ene hånd fik hun flettet ind med hans, mens den anden stadig havde fat i hans skulder, og som hun klingede sig lidt fast, mens han bevægede sig indeni hende. Som han lagde sig helt ned over hende og skubbede sig indnu længere op i hende, forlod flere lyde hendes læber, som hun lukkede øjnene og bed sig i læben. Hendes hale bevægede sig livligt og legesygt rundt imens alt dette foregik.
|
|
|
Post by haze on May 13, 2014 21:39:29 GMT 1
haze ud støddte og små støndt det ville være underliget at vången op at huset ikke var tomt mere og han at hadet en tæt hos sig han skulle i værfald vise hinden rundt i morgen inden han skulle på natte vagt han hadet fri så det gjord ikke så meget han vendte sig rolige om med hinden så det var hindens tur " er..det skønt " kom det stønne fra ham mens han kikket let på hindens smukke krop det var mærklige men rat stille lod han sin hænder prasset sig ind mod hindens røv han kunne snart ikke mere nok var han af faren men han hodte ikke til så meget menst forde han ikke holdte det hved lige syntes han selv var rat irterne han tænkte ikke over hun faktis kunne blive gravid over det her men han nød det bare men det ville nu også være rat men han ville nu godt nyde hinden let mere ind bare det her han kysset hinden rolige på kinden og sage stille " jeg elsker dig " visket han rolige i hindens øre
|
|
|
Post by Catniss on May 13, 2014 21:53:53 GMT 1
Catniss tænkte ikke voldsomt meget over fremtiden. hun var typen der levede i nuet og fulgte hende inderste lyster og luner. Lige nu nød hun øjeblikket, at føle ham bevæge sig over hende og i hende, mens støn af nydelse undslap hende oftere og oftere. Hun fulgte med ham rundt, som han vendte sig og satte sig op i en mere siddende stilling over ham, selvom hun stadig var tæt nede ved hans overkrop, da hun ikke havde været helt forberedt på at de vendte sig. Hun nikkede som hun bed sig i læben og lukkede øjnene. Hun åbnede øjnene og kiggede på ham. Elskede hende. Hun havde hørt det før, og hun ville nok høre det igen. Men det var mærkelige ord. Hvordan kunne nogen sige eller påstå at de elskede hende efter så kort tid. Nok havde de sex i øjeblikket, men det var svært for hende at koble sammen med følelser. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller svare, så derfor fortsatte hun med det hun kendte til og vidste hvordan fungerede. Hun kom op i den siddende stilling over ham og bevægede sig med glidende bevægelser op og ned af ham. Hun lukkede sine øjne og fortsatte i lidt hurtigere tempo. Hendes vejrtrækning blev tungere og mere påvirket af hvad der foregik.
|
|