Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 14, 2014 16:09:55 GMT 1
Jeg er så bange at skulle gå død i endnu en karakter, så nu vil jeg have et ordenligt plot op og køre! Kom med alle ideer, det eneste jeg kan fortælle om min kommende vampyr er: Han er stærk, stædig, badboy og kæphøj, kvindeglad, blodtørstig og til tider ude af kontrol.
Familie ideer - kom glad Venner - kom glad Flammer, gamle som nye - kom glad Fjender, gamle som nye - kom glad
Jeg vil rigtig gerne have noget op og stå, bare et eller andet så jeg ikke mister ham x3 For jeg VIL have det til at fungere altså!
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 19, 2014 11:51:57 GMT 1
Så fik jeg alligevel lavet ham og jeg er ret sikker på det bliver fedt, desuden fik han en kusine i Carmilla Så lidt plot er der i det og så tror jeg bare han lige er mig Familie kan jo som sagt altid bruges, det samme med venner, flammer, fjender osv Måske en som var i familie med den snigmorder som han har nakket i forbindelse med hans forældres drab Og så er personale til herregården også noget der kunne tænkes Tjenere, folk i smedjen osv KOM GLAD FOLKENS!!!!!!!
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on May 23, 2014 20:00:37 GMT 1
Tja kunne godt forstille mig at Leonora kunne have kendskab til ham.. Dog tror jeg mest det ville være en flirt, måske en af de kvinder han ikke har kunne få med i seng.. ?? Leonora er fuldblods vampyr og temmelig stolt af at være det.. Dog er hun også en som godt kan lide at hygge sig i godt selskab, selvom hun altid tøver rundt med en mindre gruppe folk.. Desuden har hun en tvillingebror som hedder Vlad.. thedarkworld2010.proboards.com/thread/1665/leonora-darkrose-sanguinis-potor
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 25, 2014 13:14:56 GMT 1
Lyder som noget der kunne være sjovt Alt med et kønt ansigt lokker jo Dereck til, han er ret ligeglad med personligheden på vedkommende og ignorere tit hvis der er noget han ikke bryder sig om. At han aldrig har kunne ha fået hende med i seng ville drive ham til vanvid (MERE SJOV) så den er jeg da hel med på Er tvillingerne nogen som kan lide en god fest med massere af blodposer(mennesker m.m) rendende rundt? xD
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on May 25, 2014 17:33:37 GMT 1
Altså Leonora ville være med på en fest med en masse blodposer, dog ville hendes bror ikke være det eftersom han er menneske elsker og ikke rigtigt dræber for sjov.. Tvillingerne er nemlig 2 modsætninger af hinanden.. Hun er den snobbet fars pige som ser mennesker som legetøj og føde mens han er den menneske elsker og nærmest familiens sorte får fordi han omgås dem uden at ville dræbe eller skade dem.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 2, 2014 7:08:51 GMT 1
Lyder som sjov familiedrama, er slet ikke misundelig Men jeg starter i hvert fald en åben tråd hvor han er på arbejde i baren og invitere en masse vampyrer til fest hos sig.
|
|
|
Post by Jamie 'Ara' Wanita on Jun 26, 2014 20:05:17 GMT 1
Åh, haha. Jeg har lidt forskellige personer herinde. Jeg har Marion - vampyr som elsker mænd. Hun har oftest sjovest med at forføre mænd, vise interesse - men hvis de endelig har hende med i seng kan hun finde på at tænde manden, men alligevel forsvinde i sidste sekund. Så har jeg Zack - Draconian. Tjo, han elsker kvinder.. xD Så har jeg Jamie, som er en dræber. Tjo, hende har jeg ikke haft så meget gang i, igen.. :3
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 3, 2014 16:40:51 GMT 1
Kan se du allerede har sneget dig ind Perfekt!
|
|