|
Post by Gabriel Dragoens on Jun 2, 2014 18:40:37 GMT 1
Nu vil jeg da lige lave en liste over mine bruger her inde, der er ikke så mange heldigvis! Jeg er altid frisk på plots og spænende tråde, i da meget velkommen til at skrive, hvem af mine to snuskebasser i vil møde i en hyggelig tråd, Gabriel Dragoens: Prins af Darkelig Nyaxie: Engel og nysgerrigheden selv Katalina Mongulis
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jun 2, 2014 20:36:11 GMT 1
Jamen jeg er helt klart frisk på, at finde ud af noget ^^ Faktisk så kender Gabriel nogen af mine xD Mimi, som har være hans lærer og tænker lidt mens Gabriel har være yngre så kunne han havde mødt Lily Hope (Mimis datter) når Mimi har haft hende med til slottet for at undervise Gabriel Lily er et år yngre end Gabriel (: Men er også frisk på at finde ud af noget til Nyaxie, hvis det er ^^ Her er linket til en oversigt over dem jeg stiller til rådighed Link link
|
|
|
Post by Gabriel Dragoens on Jun 2, 2014 20:56:28 GMT 1
Det kunne da være en genial ide, at Kære lille Gab ser Mimi og hendes datter igen, kan de kun komme sjov ud af, Lige pt har jeg faktisk mest kra til Nyx og gab så det passer mig ganske fint,
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Jun 2, 2014 21:07:35 GMT 1
Lige mine tanker ^^
Så skal vi finde ud af noget mere i denne omgang, da jeg har en del at byde på ^^
|
|
|
Post by Gabriel Dragoens on Jun 2, 2014 21:09:10 GMT 1
Det kan vi sagtens, Vi må lige få snakket sammen og finde ud af nogle ideer til noget skæg og ballade,
|
|