Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 5, 2014 22:28:38 GMT 1
Der kom et kort grin fra hende, hun lod en hånd glide elegant op og ned i luften ud fra det hun så, Dena der sad på sengen. "En nymfe med dine evner til at lokke mænd til, ville være fantastiske når vi høster nye slaver eller tilbedere. Jeg kan kun forstille mig hvor mange tilbedere du allerede måtte have." Sagde hun stille, hun beherskede sig, havde kontrol, fik over mod Dena med viljefaste skridt og stoppede en halv meter fra hende. Her så hun ned mod hende med et magtbegærig blik. Det her kunne godt bruges yderligere, og så skulle hun jo have trænet hende, men alt dette, det søgte hun selv viden efter nu. "Slaverne, tilbederne, de andre kvinder, der er alt hvad din smukke krop kunne begære og mere til. Men sig mig, kan du dyrke afgrøder eller lægeplanter?" Det første var sagt i en sensuel tone, det sidste blev sagt i en mere nysgerrig tone, oprigtigheden lyste ud af hende, hun ville vide mere om denne nymfe, for hun interesserede hende virkelig. Og ikke kun fordi hun lokkede og var dødlækker, men fordi hun indeholdte ting som Io søgte til hendes søstres fællesskab. "Regler er med til at sikre sig et sund samfund. Vore regler lyder sådanne: 1. Du må ikke have et forhold med en mand. 2. Du må aldrig underlægge dig en mand, med mindre det er en del af en led leg. 3. Du må aldrig vende dine søstre ryggen. 4. Det er et krav du lærer at slås og jage, der kræves intens træning hver dag af dig. 5. Du må ikke have følelser af nogen art til slaver eller tilbedere på øen. 6. At gå imod mig, bliver straffet hårdt. De fleste brud bliver straffet med døden, bortvisning eller tortur. Desuden må kvinderne ikke få drengebørn, de vil blive dræbt, men med dig min smukke, bliver dette jo intet problem." Her trådte lederen rigtig i karakter, det klædte hende og hun udstrålede selvsikkerhed, magt og begær til hele dette plot.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 5, 2014 22:44:03 GMT 1
Dena så på Io som hun kom nærmer men stoppe den halve meter fra hende, hun så op på hende som Io snakke om hvad hun kunne bruges til, hun lo lidt "har sikker et par tilbeder ikke noget jeg går og holder øje med" hun så op på hende, at øen ville have alt det hendes krop kunne begær både af kvinder og slave mænd eller tilbeder lød jo ikke så ringe ind da "er du så en af dem på listen jeg kan søge tilfreds stilles hos eller kræver det særlig tilladelse " spurt hun frækt og drillenden åbne sin skjorte halvt op så man kunne se den nøgne hud og manglene bh men skjorten dække stadig de fyldige bryster. da hun også spurt om hvad hun kunne dyrke smile hun bare "for dig.. så kan jeg dyrke hvad en det skal være" sag hun kærligt og så op på Io, Denas stemme var fyldt med begær og tilbedelse for denne kvinde var virkelig en kvinde ud over alle grænser, den udstråling af selvsikkerhed, magt og begær uh det var jo piv frækt. hun lytte til reglerne og sad og så lidt overvejen ud "hmm nemt nok jeg bryder mig ikke om faste forlod i sær ikke med mænd, underlægger mig gør jeg ikke, vender aldrig en anden kvinde ryggen, men slogs og jage er ikke lig mig jeg er mere typen man søger ømhed og nydelse hos, men for dig kan jeg nok gør det, følelser til mænd har jeg aldrig haft med minder begær gælder så jo.. og gå mod dig he he kunne jeg ikke drømme om men jeg vil gerne ligge under dig i steden for" hun blinke til Io og så op på hende, mens hun blot forsatte med og gør sig til "en fordel som nymfe.. nul drenge børn.. selv om jeg nu fortrækker ikke og blive mor.. jeg er ikke så vild med børn" hun så op på Io og lod en fod strække sig ud og kæle sig op af Io's ben.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 7, 2014 8:10:31 GMT 1
Det var utroligt så vild denne kvinde var for at skulle erobre Io, det gjorde hende faktisk ganske tilfreds, og smigret et sted. En nymfe kunne jo få stort set hvem de end ville og så var Io en af dem, men så igen, hun havde lagt i med en del betydningsfulde personer, så det kunne nu heller ikke helt komme bag på hende. En kælen nymfe var jo ikke lige noget man sådan fik serveret hver dag, men hun holdte nu fast i det alvorlige i hendes sag. Dog gik hun helt tæt på Dena og endte med at knappe langsomt og pinefuldt, resten af hendes skjorte op. "Det kræver jeg søger den samme form for tilfredsstillelse, eller har brug for at tilfredsstille en anden for min egen skyld. Og tiden skal jo også være til det, jeg er en travl kvinde. En leder med mange missioner." Kom det hviskende fra hende, hun gik langsomt ned i hug som hun knappede skjorten helt op og lod sine fingre forsigtigt glide op mod hendes skuldre for at trække skjorte ned over dem og hendes arme. Hvis det var den slags som kunne få hende til at tænke klart, hvilke hun egentlig godt vidste, nymfer var jo drevet af nydelse, de holdte sjældent en dag uden. Da skjorten var kommet af og Denas bryster var til frit syn, smilede Io begærligt for sig selv, en smuk kvinde var hun sq! Med et fast tryk mod midten af hendes bryst, ville hun have Dena til at falde bagover. "Så snart du er en del af os, så vil du konstant være under mig." Hviskede hun, som hun lod sine læber strejfe op af hendes mave, hen over hendes navle og længere op til hun stoppede pirrende foran hendes bryst og kiggede op på hende med et dødalvorligt blik, dog med et frækt smil på læben.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 7, 2014 10:10:21 GMT 1
Dena så på Io som hun kom tæt på hende, og at hun så begyndt og knappe hendes skjorte mere op hun mærke det krible i kroppen for at få fingeren i Io for den kvinde var virkelig fristene og hun tog sandelig sin tid. hun lytte til Io og smile bare og så på hende, "men selv Leder skal ind i mellem slappe af og forkæles så de ikke går helt i stykker. og der kan jeg hjælpe med, eller være din senge varmer " hun så på Io som hun gik knappe hendes skjorte helt op og sende hende et frækt smile for hun ville nok 'varme' hendes seng for hende. hun så på io der satte sig på hug, hun smile og lod fingerne kæle for io's kind som hun lod hænderne glide over hendes ud for at skubbe skjorten ned over hendes skulder hun så på Io som hun med et fast tryk skubbe Dena ned i sengen, hun lo bare som hade et meget alvorligt blik på hende, "jamen så kan du vist godt skriv mig på listen over dem der under dig.. håber jeg ligger øverst" hun smile frækt til Io og hade nydt hendes læber mod huden, hun følt Io's hud brændt mere ind et normalt menneskes hud så hun kendt kun en race der kunne være så varme og det var ild dæmon, det ænder dog ikke synet på Io for Dena hun syntes stadig Io var hot og hun hade sandelig tænkt sig at prøve Io af i sengen, og gerne mere ind bare denne ene gang for Io var svær at lokke til sengs syntes Dena og hun nød udfordringen i at prøve på det og hun hade da sandelig tænkt sig at forsætte med og prøve nu hvor hun skulle til og være under Io på denne kvinde dominere ø som hun var spændet på virkelig kunne opfylde de behov som Dena nu hade for hun skulle have nydelse så ofte hun kunne ellers var Dena ikke sjov at være tæt på plus hun skulle bruge natur for at overleve. Dena så på Io som hun lod hånden kæle for Io's kind mens hun lå og var spændet på om Io nu ville hygge med hende nu hvor hun hade sagt ja til og ville komme til hendes ø og være under Io.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 8, 2014 20:52:15 GMT 1
Det var ikke at hun havde sagt ja, der gjorde hun tog for sig af gotterne, det var mere det faktum at det ville være ufatteligt dumt at lade være. Io kørte langsomt ned af hende igen, kyssede hende blidt med de varme læber og kom ned til hende bukserkant, hvor hun stille og roligt åbnede dem, for at trække dem af, sammen med hendes trusser. Skoene røg med det samme da hun skulle have bukserne og trusserne ud over hendes fødder. Det var en fryd for øjet at se så smuk en nøgen kvinde, ligge der og hungre så meget efter hende. Hun nød det, lidt for meget endda. Med langsomme og sensuelle bevægelser, tog hun sit eget tøj af, lagde det pænt på plads, det samme gjorde hun med Dena's tøj. Alt dette, med en ro som nærmest var ulidelig for en liderlig ventende nymfe hvis krop tilsyneladende skreg efter at få den forløsning den nu søgte efter. "Jeg advare dig, jeg kan være vanedannende at være sammen med, men langt fra altid tilgængelig." Sagde hun så, med et frækt smil og et glimt i øjet som var pokkers udfordrende. Hun gik langsomt mod sengen, hun stoppede op foran hende, trådte op i sengen over hende og tog fat om hendes liv for at løfte hende længere op i sengen. Her lod hun sig så dumpe ned over hende, kun så hendes krop var lige over hende og hendes brystvorter forsigtigt strejfede hendes nøgne hud. Så lod hun sig langsomt synke ned over hende, for at nyde hver eneste kontakt huden fik fra top til tå, hun gravede sit hoved ned ved hendes hals som hun kyssede og slikkede blidt, inden hun valgte at sætte sig brat op og stirre triumferende ned på Dena.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 8, 2014 21:14:05 GMT 1
Dena så på Io med hungerne øjne og sukke nydende om Io begyndt og trække hendes bukser, underbukser og sko af på en og samme tid, hun sukke som Io begyndt og tage sit ejet tøj af i så roligt et tempo at det var en ren tortur for Dena der hunger efter noget forløsning og senge roderi, hun nød dog synet og hendes øjne åd Io bid for bid som den smukke kvinde fik alt sit tøj af, hun så på hende og smile frækt som hun gave hende det udfordreren blik og lo blidt "mh så må jeg søger for at nyde de gang du er tilgængelig kære." sag hun i en fræk tone som hun mærke Io tog om hendes liv og hev hende længer op på sengen. hun så på hende, og mærke hvordan det krible i kroppen for bare og tage fat i de smukke bryster og den lækker røv io hade, hun mærke hendes brystvorter lige rørt hendes hud og fik svagt gåsehud, som Io satte sig op og så stolt ud over sin nedlæggelse lo Dena hvor efter hun lod hænderne kæle for io's lår inden hun tog om hendes lov og lave et hurtig ryg så hun lå over Io "nok skal jeg vær under dig.. men det betyder ikke jeg vil lægge mig så let" hviske dena ud for Io's øre efter hun hade læne sig ned til hendes øre, hun trykke blidt sit fyldig bryst mod Io's og lod hænderne glide ud på Io's arme for at holde hende nede selv om Dena godt vist Io ville være noget stærkere ind hende for Dena træne jo aldrig ud over lan gymnastik men det var også det. Dena lod blidt tungen glide op af Io's hals og omkranse af hendes øre mens hun kæle for Io's ene ben med sit eget, og nød Io's varme krop mod sine egne selv om hun tydelig kunne mærke en temperatur forskel i forhold til hende selv.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2014 20:19:51 GMT 1
Noget som Io var god til, var at læse folk og deres næste træk kom sjældent som en overraskelse, dog lo hun lidt over det søde forsøg på at overmande hende. Og hun lod sig da ligge, blot for at tage modet lidt af sit bytte igen, hun regnede ikke med at ligge her længe i hvert fald. Man kunne tydeligt høre på hende at hun nød Dena's behandling af hende, hun bed sig i læben og var fristet til at skulle lade hende vise hvad hun kunne, men i sandhed, kunne hun ikke dy sig for at lege lidt med denne ivrige nymfe som bestemt ikke lagde skjul på sin liderlighed. "Dena, Dena, Dena, du kommer til at lære meget omkring mig, en af dem er, at jeg aldrig lader mig nedlægge, med mindre det er en del af min jagt." Hviskede hun forførende og lod sine fingre spadsere op af hendes sider, hun løftede hende hurtigt og skubbede fra sengegæret og gled hurtigt væk fra under hende og landede på gulvet elegant i hug, inden hun rejste sig op og vendte rundt med et snedigt smil på læberne. Så begyndte hun at kredse lidt rundt om sengen, som var hun i sandhed en løvinde der lige havde fået øje på sin lækre ret i en gazelle.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 10, 2014 21:27:19 GMT 1
Dena sukke nydene som Io's finger spaser op langs hendes side, hun nød og ligge over Io og more sig bare over at hun hade kunne få lov og ligge hende ned. hun så dog på io som hun suse væk under hende, og ned på gulvet. dena så kort ned mellem bene før hun så op på Io som nu kræse rundt om sengen som en anden sulten løve. Dena lo og så på hende og satte sig op på knæ og blot lod sin hænder kæle for sig selv i en lokkene og sensuel dans nærmest mens hun fuldt Io med øjne hele tiden, "jeg gætter på jeg er en del af din jagt så siden jeg fik dig ned og ligge" hun smile drillene og sad forsat på knæ mens hun læne kroppen til tilbage så hendes mave blev spændt og man kunne se hendes skød temmelig tydelig og det var nemt og se at Dena var yderst lysten for hun hade ikke fået noget i over en dag så hun trængt virkelig til en ordenlig omgang så hun var spænde på om Io kunne mætte hende. "hmm tror du selv du kan tæmme det her?" spurt hun udfordrende som hun lod hånden kort nusse sit eget skød mens hun holdt øje med Io for at se om hvad hun nu kunne finde på at gøre.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2014 9:02:09 GMT 1
Der kom intet svar fra hende, blot et lumsk smil, Io spændte op i alle sine muskler som tydeligt viste hvor veltrænet hun faktisk var, og havde det ikke været for den smalle talje, brysterne og de kvindeligehofter, havde musklerne næsten angivet en mand. Hun rullede hovedet bagover og lod selv hænderne glide kort ned mellem hende bryster, hen over maven og ud ved hendes hofter hvor de hvilede blidt, der stod en selvsikker kvinde som vidste hvad hun bestod af og nu slappede musklerne stille af igen. Synet af Dena der kælede for sig selv var en fryd, hun nød det umådeligt meget og trangen til at nedlægge sit bytte hårdtpustende og gispende efter luft var blevet større end den havde været længe. Hendes øjne lukkede stille i, hun smilede igen lumsk, og da hun åbnede dem så man virkelig krigeren, jægeren, bødlen i hende, det hele på en gang. Begæret strømmede også i dem, som farlig ild hun bestod af. Med behersket skridt gik hun helt hen til sengen, knælede mellem hendes knæ og nød endnu engang udsigten. "Jeg ved jeg kan." Lo hun dæmpet, inden hun forsvandt ned i hendes skød med en mund så grådig man skulle tro hun ville æde hende op. Tungen legede ivrigt med hendes klit, stak ind imellem ind i hende og nød hendes væsker som ikke ligefrem manglede. Med vilje gjorde Io sig selv varmere, hvilket resulterede i hendes læber og tunge var usædvanlig varme mod Dena's varme skød som næsten blegnede imod den varme der kom fra Io lige nu. Hun lod hænderne glide op af hendes lår og videre op af hendes mave, for at tage fat i hendes bryst og presse sit hoved helt ind mod hendes skød og begrave sig mens hun gjorde alt for at lade Dena nyde hendes behandling. Grebet om hendes bryster var halvgrove og hun elskede følelsen af det fyldige bryst i hendes hænder som var overraskende bløde når man tænkte på hun var en kriger og praktisk talt levede som en mand.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 11, 2014 13:54:01 GMT 1
Dena så på Io som hun spændet musklerne op og sådan rørt sig selv fik dena til og sukke i nydelse og slikke sig en smule sulten om læberne for det var virkelig en lækker selvsikker kvinde der stod der. det blik Io hade i øjnene var skræmmene men også piv frækt og det fik dena svagt til og ryste i ren spændingen og mens hendes øjne kært rundt på den flotte veltræne kvinde krop, vis ikke dena var så selvsikker på hendes eget udsende hade hun være pisse misundelig på Io men det var hun ikke hun var i steden for utrolig lysten efter og lege med den flotte krop. at Io så ment hun godt kunne tæmme Denas krop smile hun bare frækt for det ville hun se før hun troede det. hun så på dena komme hen og knæle mellem hendes ben, og der efter dykke ned og grådig begyndt og slikke hende der nede. dena gav et nydene støn som hun mærke Io nærmest åd hende og hun mærke pluslig Io blev utrolig varme i forhold til den allerede varme Dena. hun stønne nydene og knuge hænderne om senge tøjet under hende, og mærke Io greb om hendes bryst en smule grovet men det var skønt! det minde ikke om det hun hade prøve med Shade som hun hade haft fornøjelsen af at have med til sengs men Io var nærmest lidt som Shade bare i en kvinde udgave som virkelig vist hvordan man angreb en kvindes skød. hun fik sin hænder ned og kørt gennem Io's hård mens hun nød Io presse sit hoved mod hendes skød. Dena lukke øjne og nød fornemmelsen af Io's tunge mod sit skød og inden for ind når den gjord og nød den brændene følelse af Io og følte hun skulle smelte under hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 12, 2014 18:26:42 GMT 1
Der gik lidt tid, før Io slap for at få luft, hun gispede kort og slikkede sig grådigt om munden, der havde været kommet godt med stønnelyde fra hende og hun var bestemt ikke bleg for at indrømme denne nymfe smagte fortræffeligt. Hun lod blikket glide over kroppen som lå foran hende og modtog nydelse, hun gik så igen ned, denne gang pressede hun to fingre op i Dena, og kælede for hendes klit med hendes tunge. Io blev ved sådan her længe, hun lod sine læber bevæge stort set alle steder på hendes krop og hun lod også Dena smage sig selv, ved at snave hende mens hun stadig ivrigt kørte sine fingre hurtigt og hårdt ind og ud af hendes skød. Det var dejligt at se Dena nyde det og det i sig selv gav jo Io nydelse, magt var en fantastisk ting, både ude og inde for sengen.
Da de endelig var blevet færdige med at fjolle rundt, gjorde Io et kar fyldt med vand klar til dem begge, hun havde stadig ting at skulle have på plads og det var helt perfekt at snakke om i et varmt bad. Hun havde ingen planer om at forlade Dena lige nu, nej faktisk, kunne hun godt finde på at tage hende med sig med det samme, men hun skulle først ordne nogle ting her i fastlandet. Blandt andet et smut forbi en gammel flamme og gøre det helt forbi, der var lidt uopklaret sager som behøvede en slutning inden hun skulle rejse igen.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 12, 2014 23:58:03 GMT 1
Dena var virkelig bare i den syvenden himmel lig nu, Io viste tydelig hvordan man gjord en kvinde krop godt og hun nød det noget så inderligt. hun smile tændt som io kort stoppe for at få luft og slukke sig om munden. da hun så mærke hendes finger i sig gav hun først et suk inden hun gav et støn da hun også brugte munden. hun stønne nydene og knuge hænderne om senge tøjet og krumme tæer. hun modtog glædelig kysset som Io gave hende og kunne da tydelig smag sig selv og ja hun smagte da ganske ubemærket! faktisk mere ind bare ubemærket hun smagt lækkert syntes hun selv. hun nød virkelig meget hendes fingers hastighed i sig og hendes mund der pine og pire hendes krop og sukke og stønne nydene som de forsatte.
Efter deres hede tur, lå Dena i sengen hun svede og det kunne ses hendes krop skinne en smule og hun hade røde kinder af alt den stønnen. hun så mod Io som hun gjord et kar klart til dem, det kunne godt være Io var færdig med at 'fjolle' men Dena så det ikke som at fjolle hun tog nydelse meget alvorligt og hun agte enten at få mere eller give lidt mere selv, hun så lidt i sengen og så på den nu smukke Io mens hun bare nød synet inden hun enlig fik kravle sig ud af sengen og rejste sig op og lod hænderne glide gennem håret så det ikke var så ule igen efter den omgang, hun så mod Io og lag roligt armen om sig selv under bryste så brystet lå på hendes arme, mens hun ellers i rolig lokkenden bevægelser gik hen mod Io og karet.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 13, 2014 18:27:15 GMT 1
Karet stod og dampede da Io havde snydt lidt, hun brugte sin ild til at farme det op, karet var nær smeltet ved varmen, men vandet holdte det afkølet nok til dette ikke skete. Roligt rejste hun sig og fik øje på en nymfe der så ud til ikke at være mættet. Dog var det heller intet Io forlangte af hende, hun kunne jo sagtens blive ved hele natten lang, men hun havde andre ting at skulle forholde sig til og ordne, så det måtte vendte. Hun lod blikket glide ned af kroppen som gik imod hende, for hun kunne jo ikke lade være og blinkede blot muntert til hende, inden hun trådte ned i vandet og nød varmen deri som hun stønnede blidt. "Hvornår ville du kunne stille dig til tjeneste kære? Og ville jeg få problemer i at skulle træne dig?" Kom det roligt fra hende, vandet havde fået jasmin i og duftede skønt, det var så beroligende og Io kunne falde i søvn på stedet, men hun havde nogle ting der skulle på plads og måske, kun måske var Dena heldig og kunne få lov til at sove med hende. Der var dog ingen andre som havde fået den ære, ikke mens hun var ædru i hvert fald. "Hvordan har du det på hesteryg?" Tilføjede hun så, og løftede det ene øjenbryn, et krav var at kunne ride, da hun behøvede de kunne ride sammen i krig hvis dette blev nødvendigt.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 15, 2014 10:23:58 GMT 1
Dena gik roligt hen til bade karet og kunne tydelig dufte jasmine i vandet, hun gik dog ikke ned i vandet til Io hun gik om bag hende og lod hænderne lægge sig på Io's skulder som hun roligt begyndt og masser, mens hun ellers lytte til det Io spurt om "jeg kan være til tjeneste med det samme kære jeg skal nok bare have fat i nogle få ting i mit hus men det kan jeg få andre til og gøre." hun så roligt på Io og lod hænderne masser i en kælene bevægelse. hun så på hende og tænke lidt og smile bare frækt til Io "det eneste problemer med mig skulle vær jeg kigge lidt for meget på dig kære ellers er jeg villig til og lære" hun smile og lod hænderne glide ned af hendes arme mens hun blot nød at rør io og masser hende på hendes måde som hun hade gjort ved shade den gang, pierne men også afslappeneden hun så roligt bare ned af io og nød synet, og håbe da det ikke blev sidste gang hun fik den flotte nøgne krop og se selv hun hade opdage io ikke bare en hvem som helst og at man ikke bare kunne komme i seng med hende, det skulle nok blive udfordrende at få fingerne i hende igen. hun så på io som hun spurt om heste ryg, "mh jeg kan skam ride " svar hun roligt og så op Io og masser vider ned af hendes ryg, dena hade jo redent en del for at komme til grænsen der var jo langt fra hendes hjem og der til så heste ryg var jo det nemmeste når nu hun jo ikke kunne flyve eller ligene, hun så roligt på Io mens hun nød synet og bare nød og rør i selv om hun hade lyst til og dykke ned mellem io's ben og give hende en omgang på hendes måde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 16, 2014 12:51:51 GMT 1
Det var nok lige en af de få ting hun så helt ekstremt godt kunne bruge, massage, hun slappede helt af i det varme vand og nød at blive forkælet. Hun lyttede til det Dena havde at sige og nikkede roligt, det var hun ganske tilfreds med, men hun tænkte lidt. "Hvis du ejer huset, kan det vel sælges eller byttes for noget? Vi skal bruge alle de matrialer vi kan for at danne en by, som resultere i et nyt hjem til dig også." Sagde hun med en dæmpet stemme som helt klart afsløret hvor dejligt det var at blive masseret. Det var ikke uvant fra Io's side at tænkte praktisk, hvilket også gjorde hende til den fødte leder. At Dena ville få svært ved at kigge væk fra Io, skulle hun nok få styr på, hun glædet sig til at træne nymfen op, og det bedste motivation var jo at bruge sex som et redskab, hvilket kun kunne more Io. Tortur i første klasse for at opnå de resultater man ville. Det var ganske perfekt. "Du bliver en smuk krigergudinde Dena, bare vent til jeg er færdig med dig." MUmlede hun så døsigt som hun sad der i paradis og blev holdt godt tilfreds. Det glædet hende bestemt at høre hun kunne ride på en hest, nogle kvinder anså sig jo for fine, mange var for fattige, så det passede Io godt. "Så skal du bare kunne kæmpe og ride samtidig, men det kommer vi til når først din krop er trænet og dine kampevner." Sukkede hun og lukkede øjnene for at give sig hen til massagen.
|
|