|
Post by Dena Medlock on Jul 16, 2014 13:58:45 GMT 1
Dena forsatte med og masser mens hun lytte til Io der snakke, hun tænke lidt hvor vidt huset kunne byttes til noget mere brugbart ja det vist hun ikke. og at miste huset gjord ikke meget ud over at folk hun hade være i seng med så som shade ikke ville kunne finde hende mere, men mund ikke så han fandt hende andre steder når hun ind i mellem skulle hente ny folk til øen. hun så¨på hende og smile bare varmt "jeg skal se om jeg kan få det solgt" sag hun roligt og masser hende ned over skulderne og ned langs siden for så at masser op igen til skulderne og kunne godt fornemme at Io nød det, hun så på hende og smile bare og nød og masser ham. hun lo lidt som io mente at hun ville blive en kriger gudinde når hun var færdig med hende, hun smile bare og lag bryste mod io's nakke "jamen så glæder jeg mig til du bliver færdig med mig.. selv om jeg nødig så dig blive færdig.. nogle sinde" hviske hun i hendes øre med en fræk undertone og så på hende igen og smile blidt. at ride og kæmpe samtidig det skulle da nok blive interessant for hun kunne ride men hun kunne slet ikke slogs det var aldrig noget hun hade haft brug for, hun så på hende og smile bare chamerene og forsatte sin massagen og nød virkelig bare masser Io og prøve og charme sig lidt mere ind på hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 17, 2014 10:01:05 GMT 1
Der kom nydende suk efter suk over hendes læber, det var fantastisk at blive behandlet sådan her og hun så for sig en helt flok kvinder bare se op til hende og gøre hvad hun end befalede og tanken gjorde hende helt magtbegærlig. Hun havde stadig lukket øjne, nød varmen var vandet, varmede det lidt op med sin egen krop ind imellem, men sørgede for Dena ikke ville brænde sine fingre. Io nikkede roligt, det ville være godt at få det solgt, så havde de en del mønter at have med af gøre. Hun så for sig, et samfund hvor ingen havde mere end andre, end ikke hende selv, de delte alt og alle blev mætte. De passede på hinanden, de var en familie. "Bare rolig min kære, jeg bliver aldrig helt færdig med dig, alle kan blive forbedret i kamp, selv jeg." Selvom Io havde høje tanker om sig selv, vidste hun at der altid var plads til forbedringer, hvilket hun nød godt af. Desuden var mænd ikke helt ubrugelige og nogle ting de havde lært, kunne de lære hende og hun elskede bestemt at have det sjovt med mænd i kamp, mange blev nemlig overrasket og ikke ligefrem positivt i og med de fik tæsk af en kvinde.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 17, 2014 20:08:50 GMT 1
Dena så på io og nød at høre hendes suk og forsatte roligt sin massage af hendes krop og side, og nød bare duften af vandet men hade dog valgt stadig ikke at krybe i vandet hun ville se om hun kunne behage io lidt mere, for hun ville godt have lidt mere sjov eller kæle i det mindste mere forlangt hun jo ikke hun hade jo et behov der skulle dækkes og hun mangle stadig noget før hun ville kunne sig det var nok for et par dage i bedste tilfælde. hun så på hende og smile bare frækt "mh glæder mig helt til træning" hviske hun i hendes øre og lod hænderne masser hende lig under bryste og op langs siden, hun smile og nød og rør hende "mh du har virkelig et par grimme spæringen kære.. noget jeg kan hjælpe med" spurt hun hvisken i hendes øre med en blid og lokkenden stemme mens hun lod hænderne glide op i Io's nakke og masser hende i nakken med fingerne spiserne og lod fingerne også masser op i hår bunden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2014 19:14:41 GMT 1
Der gled et intenst blik hen over hendes læber, hun lød som en der var godt fornøjet. "Du kommer til at både elske og hade mig." Grinte hun så, selvom der måtte komme små nydende suk fra hende undervejs. Det her kunne godt være en dagligdagsting, bare sidde i et kar og få massage af en smuk kvinde som gjorde alt for at kæle om hende. Tanken var fristende, men de gik en travl tid i møde, så fornøjelser måtte de vente med. Hun bed sig i læben og lagde hovedet mere tilbage som hun stønnede i små smertetræk. "Det kræver vidst du komme her op med mig." Svarede hun i et lidt anspændt tonelege, Dena havde ramt rent og af en som ikke tænkte på så meget andet end at træne, var det klart ens krop blev anspændt og specielt med de ting hun havde gennemgået for tiden, hvad hendes krop havde gennemgået. Hun rykkede sig frem i karet og svang benene ud over så hendes knæhaser lå på karets kanter. Der burde være rigelig med plads til nymfen nu og hendes ferme fingre.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 22, 2014 19:59:00 GMT 1
Dena smile bare og lo lidt ved hun sag hun kom til og elske hende og hade hende. "jamen så bliver dette forhold da også bare meget mere interessant" sag hun drillene ud for hendes øre og forsatte med og massere hendes ryg og skulder. hun så roligt på hende og smile bare som hun gjord plads til hende, hun smile og tråde roligt op i karet og så på hende og begyndt på ny hendes massage og lod hænderne glide hele vejen ned af ryggen ned til hendes ende hvor hun massere i cirkel bevægelser omkring hendes lænd og op af hendes ryg og op til skulderne og nakken hvor hun tog godt fat, men hun søger for at hun også kom til og mærke hendes bryst mod ryggen og op i nakken mens hun lod hænderne kæle og masser hendes dejlig varme krop, hun så på hende og smile forføren "sig til vis der er særlig steder jeg skal give en kærlig behandling" hun så på hende og kysse hende på halsen mens hun masser hende ned over lænden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2014 11:12:58 GMT 1
Der kom kun mumlende lyde som tegn på hun nød behandlingen, for ikke at nævne følelsen af Dena som kom op i karet til hende, det gjorde ondt til tider, hun skar en grimasse, men nød det helt igennem alligevel. Io kunne ikke helt dy sig, nu hvor hun spurgte så pænt, roligt lænede hun hovedet bagover og til siden så Dena havde mere plads på hendes hals. "Hele min krop kan vidst godt trænge, det er hårdt at være kriger." Hviskede hun med en forførende tone og et lusket smil på sine læber. Dog lå hun der ikke så længe igen, inden hun gled ned under vandet og trykkede ansigtet på hovedet ind mod Denas skød som hun begyndte at slikke. Hun holdte vejret ved at presse sig så meget som overhovedet muligt ind mod hendes skød med hovedet. Da hun måtte have vejret, kom hun langsomt og elegant op igen, inden hun vendte sig rundt og greb om Denas hofter for at sætte hende over sig så benene lå langs hendes sider. "Hvad er der med jer nymfer?" Spurgte hun så intenst, inden hun stak to fingre ivrigt om i Dena, hun nød følelsen og det var en oplevelse i vandet, selvom der ikke var meget plads, men mere behøvede de jo heller ikke. Roligt lænede hun sig ind mod hende så deres bryst mødtes og lod den anden hånd finde om hendes nakke som hun trak hendes ind i et intenst og vildt snav. Der kom nydende støn fra hende, men de blev kvalt i deres hede kys. Følelsen af hendes bryster mod sine egne var helt igennem fantastisk, hun nød virkelig at lege med den her nymfe.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 27, 2014 11:40:43 GMT 1
Dena så på hende og forsatte med og kysse Io's hals som hun blot blotte for hende,"så må jeg heller give hele den smukke krop en tur" hun smile frækt og forsatte sin massage og kys til Io trak sin hals til sig igen, og dykke under vandet. dena så ned på hende og gav et støn da hun mærke io presse ansigtet mod hendes skød, hun stønne nydene og presse selv lidt hendes skød mod i mens hun holdt fast i bade karet for ikke at synke længer ned under vandet. hun gispe som io stoppe og kom elegant op igen til over fladen. hun mærke hun greb om hendes hofter og placere hende med bene på vær sin side af io, hvor hun lytte til hendes ord, hun smile frækt og så på hende "hvad er der med os?"spurt hun kælet til hende, og gav et støn som hun mærke de to finger i siger som begyndt og bevæge sig. hun stønne og nød det, hun mærke Io tog fat i hendes nakke og presse hende mod hendes læber, og tydelig mærke den intens snav. hun stønne mod Io's læber som hun gengældt det hede kys og nød og mærke Io's bryst mod sit, hun lod en hånden med lidt besvær finde ned til Io's skød hvor den begyndt og køre rundt på hendes lille bjerge mens den anden hånd tog om Io's bryst som hun masser og nuller mens hun nød denne behandling fra Io den kvinde vist da virkelig lig hvordan man skulle lege med en kvindes krop på den gode måde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2014 11:58:28 GMT 1
Det kunne egentlig ikke blive meget bedre lige nu, hun gispede lidt efter vejret kort, inden hun genoptog snavet og lod at lege med nymfens tunge. Hun lod en tredje finger glide op i hende, som hun holdte et roligt tempo, hun havde det vidunderligt lige nu og morede sig med sin nye rekrut. Det var måske forkert et sted, men pyt, man måtte da godt lade sig forføre af den kvindelige charme som nymfer havde i større mængder end andre. Io fjernede sin hånd fra hendes nakke og lod sin anden hånd glide ned mod Denas røv for at tage på den, hun nød det her virkelig meget og selv da hun brød kysset og forsatte ned af hendes hals, måtte hun tage sig selv i at nyde huden under sine læber næsten lige så meget som hendes læber selv. Det var virkelig intenst og en hver mand ville forgude dette syn, men den fryd ville de ikke få før de kom til deres ø og kom de til deres ø, ville de være fanget for evigt. Io satte tempoet lidt op og nappede Dena's hals, så hendes skulder og så ned af hendes kraveben, mod hendes bryst som jo var i en udemærket højde nu hvor hun sad og skrævs på hende. Hun stoppede med at give hende finger, for at tage fat i begge hendes bryster med hver sin hånd og derefter sutte ivrigt og kælent på hendes brystvorter på skift. Og hendes ansigt begravede sig også mellem de dejlige bløde puder, som hendes tunge let kærtegnede kavalergangen og sådan legede hun blot med den skønne barm i noget tid.
|
|
|
Post by Dena Medlock on Jul 27, 2014 14:12:38 GMT 1
Dena stønne nydene i kysset og elske virkelig den måde Io behandle hende på, hun gispe og nød det bare og mærke hun nu tog om hendes røv i steden for nakken og smile bare og nød hendes greb om de faste balder. hun så på io sikke en intens lege de hade og sikke en vildskab hun nød det været eneste lille minut for hvem vist hvornår hun fik lov og lege med io igen. hun gispe som Io slap kysset og begyndt og kysse hende ned af den silke blød hud hun hade. hun smile tilfreds og sukke nydene mens hun forsat lod den ene hånd kæle for Io's skød og den anden for hendes bryst. hun mærke io til sidste trak sin finger efter hun hade kysse hende ned til bryste, og nu gav den blød barm en ordenlig tur. hun sukke nydene og nød hun tog på den stor barm mens hun bare lod to finger presse sig i mellem ios ben og op i hendes skød hvor de begyndet og køre roligt op da der var meget stramt plus hun trykke på Io's G punkt for at stimulere hende mere, mens den anden hånd nappe og kæle for det dejlig barm Io hade, Dena nød virkelig denne kvinde hun vist hvad hun kunne og det var kvinder som Io der gjord det sjovt og lege med kvinder ellers gade hun ikke og så var det tilbage til mænd og deres værktøj.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 25, 2014 9:34:29 GMT 1
Det var en fryd at lege med en nymfe, men det vidste Io jo og her var en som faktisk kunne sit håndværk til perfektion. Sådan her blev de siddende længe, Io nåede bestemt til klimaks, og håbede også at Dena havde fået det. Der var ingen tvivl i hendes prusten og stønnen at hun havde nydt det overdrevet meget og da hun gik op af vandet, fik hun tørt sin krop og gik ind mod sengen for at hvile sig. Selv havde hun en lang dag for sig, hun ville give Dena nogle dage til at få styr på sine ting og sit hjem, så kunne de rejse sammen. Hun bed sig i læben og lagde sig godt til rette, ganske nøgen som hun var, dog var handskerne på hendes fingre. "I morgen går jeg på opdagelse efter flere rekrutter, du får 3 dage til at gøre dig klar, så mødes vi her igen og rejser sammen til dit nye hjem, med dine nye søstre. Aftale?" Kom det så roligt fra hende, hun løftede det ene øjenbryn og så i den retning Dena nu måtte være med et selvsikkert og tilfreds smil efter deres aften og nat. Det skulle blive godt med noget hvile, helt perfekt. Snart ville der være et nyt samfund skabt og alle ville vide hvem de var! Det skulle Io nok sørger for.
|
|