Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 7, 2014 8:40:24 GMT 1
Mens hun lyttede opmærksomt, stod hun roligt og så mod ilden, dæmoner var nu helt unikke på deres egen måde og ganske nyttige. Selena kunne sagtens sætte pris på andre væsner, men hun mente fuldblods var over alle. Sådan var mange fuldblods faktisk, nu hvor hun tænkte over det. Tanken om hendes forældre fik hende til at skære en grimasse, dem havde hun ikke set i mange mange år, tænk at gide sine forældre, de var noget så forfærdelige og ville jo have en til at være noget bestemt. Tanken om hvordan de til gengæld ville reagere hvis de vidste hvad hun faktisk havde opnået, andet end at være efterlyst, var ganske morsom. Dog tænkte hun ikke videre over at de vidste hun var eftersøgt, de var nok ligeglade eller også sørgede de i stilhed. I deres øjne var hun jo død. "Din duft, hjælper også, så med din duft og det bånd din moder havde. Så burde det være en udemærket sag. Hans gener ligger i dig, det vil sige duftene minder om hinanden. Vi har fundet mange slægtninge på den måde." Kom det roligt fra hende, hun nikkede beslutsomt og gik så igen hen mod hende, hun stod rank og holdte så en hånd frem. "Jeg hjælper med at finde din far, og du får et ugeligt beløb for at holde øje med tingene her i grænsen for mig. Det lyder rimeligt, ikke sandt?" Spurgte hun så, for hun fandt det som et ganske godt tilbud, hun havde næsten ubegrænsede mængder af resurser, så det var let for hende at lave aftaler omkring. Det var et perfekt samfund hun havde dannet under jorden og hun elskede at være herskerinden over det hele.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 8, 2014 13:24:02 GMT 1
Cathrine kunne ikke helt lade vær med at lyse lidt op, da Selena forklarede at de før havde fundet folk på den måde. Nu kunne Cathrine kun håbe på, at han faktisk var i live. Cathrine kunne godt lide den måde deres aftale begyndte at tage form. Hvor de begge faktisk fik noget ud af. Selvom Cathrine godt vidste at der ikke var nogen former for garanti at han ville blive fundet, og hun i torien kunne Selena nemt snyde hende ved blot at fortælle at hun intet kunne finde. Dog håbede Cathrine at dette ikke var tilfældet, og at på et eller andet tidspunkt ville han blive fundet. " Det lyder ganske remiligt " svarede Cathrine med et let smil. Får hun forsatte lidt mere alvorligt " Vil du så med tilbage til min kro for at hente båndet, eller skal vi vente en uges tid så jeg også kan lave min første rapport? " Cathrine vidste egenligt ikke så meget om kvinden, kun at hun skulle være i skyggen, så om Selena følte sig tryg nok til at tage væk her fra og videre til hendes kro. Havde hun ingen ide om.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 8, 2014 20:59:57 GMT 1
At tage til kroen ville være en meget skidt ide, hun ville kun tage dertil hvis det var for at bruge tid med Ethan. Nok havde hun ændret udseende, men ikke så meget igen. Selena tog en lille flaske frem, tykt rødt væske lå i den, hun tog korkproppen af og drak en smule af væsken, inden hun satte proppen på igen og gemte den væk. "Jeg sender en af mine folk til at møde dig om en uge, så kan den første report bliver lagt og han tager båndet med tilbage, så sætter jeg en intens eftersøgning igang til at starte med. Finder de et spor at følge, lader jeg dem om det. Men går det dødt, lader jeg dem blot være opmærksomme, men ellers passe deres andre forpligtelser." Lød det roligt fra hende, hun var klar over at hun faktisk gjorde en del indsats, men det betød også meget for hende at lade denne kvinde vide, at hendes hjælp, faktisk var af stor betydning og hendes lille sidejob var en vigtig ting. Det var meget muligt hun var nød til at blive her for dagen, og så rejse så snart mørket faldt på igen, men så måtte hun nok også hellere komme tilbage til hendes rige og herske det igen. Gad vide hvor mange unoder de havde gang i nu hvor hun ikke kom til at være der i over et døgn. Det var altid kaos når moder ikke var der til at holde sine børn i ørene.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 8, 2014 21:17:26 GMT 1
Hun lagde kort mærke til den lille flaske Selena trak frem, men bed sig ikke mere mærke i det. Det var høj sandsynligt noget blod. Cathrine nikkede til hendes ord. Hun følte dog lidt at hun burde gøre noget ekstra, måske var der nogle bestemte hun skulle se efter, for nu kendte Cathrine ikke ligefrem til nogle af Selenas fjender. " Er der nolge bestemte jeg skal specielt holde øje med? Sagde hun roligt. Forhold til starten af deres møde til nu, var flammen på bålet blevet større og varme, grundet til håbet der var steget inde i Cathrine, dog forsøgte at holde det lidt nede da intet var sikkert. Han kunne lige så godt være død. Cathrine så hen på Selena med rolige øjne og ventede på at hun skulle svare.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2014 9:09:12 GMT 1
Der kom et tænksomt og ondskabsfuldt smil på hendes læber, men hun stod med ryggen til dæmonen da hun gjorde det, så da hun vendte rundt, var det forsvundet igen. Dog var der en mørk og forførende aura over hende, den opstod tit når hun havde hendes legebrødre i tankerne. "Ikke for nu, jeg skal nok sende instrukser hvis jeg søger en speciel person som skal holdes øje med. For nu, så hold blot øjne og øre åbne for alt." Lød det stille fra hende, hun lagde en arm hen over brystet og støttede den anden på den og holdte fingere fra samme arm mod læberne. Sådan stod hun lidt og så tænkende ud, inden hun flyttede fingeren og lod armene glide ned igen. "Er det muligt for mig at få lov til at blive for solens stråler?" Spurgte hun så roligt, selvom det var et frit land, måtte man jo lade som om man respekterede folks grænser og lyst til privatliv. Selena havde dog travlt hvis hun skulle finde sig et andet sted at søge ly for solens kvælende stråler. Desuden, ville det ikke være en slem ide at lære sin nye spion lidt af kende, eller leverandør og nyttig viden, hvis det ikke skulle lyde så lusket. Mon hun selv var klar over hvilket stort spil hun lige var blevet en del af? Og at hvis dronningen så meget som fik et nys om at hun samarbejdede med Selena, ville hun straks få hugget hovedet af eller blive tortureret evigt for at udpege hvorpå Selena måtte være? Næppe..... Tanken om hendes bedrag fik hende til at smile lunefuldt, det var vidunderligt.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 14, 2014 20:29:08 GMT 1
Cathrine nikkede roligt. Det ville ikke være vanskelig for Cathrine at holde øje med folk i baren, det ville nok være svære at finde ud af hvem de var og hvad de eventuelt lavede. Men da ikke havde fået nogle former for klare indstrukter, kunne hun hellere ikke gå helt i dybden med enhver. Dog var sladder altid godt, og når folk var fulde kunne man let få ting ud af dem. " Med glæde, dog når solen nærmer sig igen, bliver jeg nød til at ride videre " Cathrine var nød til at tage tilbage sit arbejde, samtidig havde Balckie også behov for sine motion de kunne jo ikke tage afsted midt om natten, ellers kunne de jo lige så godt ride afsted nu. Dog håbede Cathrone at det var okay at hun tog afsted om morgen, selvom Selena ville være tvunget til blive til natten faldt på igen, kunne det jo være at Selena sovede som vampyre normalt gjorde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 15, 2014 9:46:18 GMT 1
"Det er jeg klar over. Hvis søvn er en nødvendighed vil jeg bestemt ikke stå i vejen for det." Sagde hun blidt, da hun hentydet til at det jo var sent og hun egentlig var overrasket over hun ikke lå og sov. Det var en tid for nattens væsner og hun vidste ilddæmoner elskede dagen, med den varme sol og føj, alt det lys. Hun vidste bedre end så mange andre væsner, at solen var brændende. Selena satte sig endelig ned igen, dog op af den kølige klippevæg, hun så over mod Cathrine og smilte svagt, det var jo en ganske nyttig nat, hun havde faktisk lidt håbet på at få færden af Ethan, men dette her kunne bestemt godt bruges. Der var ikke mere at sige for nu, først ville hun lade behovet som Cathrine nu havde komme i første række, skulle hun ikke sove, måtte hun tage den derfra og måske lære hende lidt af kende. Høre om der eventuelt allerede nu gik noget sladder som var værd at høre om.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 15, 2014 10:20:41 GMT 1
Cathrine var egneligt træt, dog kunne hun ikke helt bestemme sig for, om hun var tryg nok til at lade sig selv falde hen. Cathrine så mod himlen i et forsøg om at beslutte sig. I følgen stjerne var det faktisk rigtig sent, Cathrine besluttede dog for at blive oppe, det var alligevel så sent så det kunne ikke svare sig at sove. " Nej, det bliver snart lyst, så nok blot klogest at blive oppe og nyde selvskabet " svaret hun venligt, utroligt venligt for Cathrine. Hun så tilbage i ilden og nød dens varme. Hun lukkede kort øjne hun kunne godt mærke ar hun var træt, men ville ikke give igen. Til alt held fik Blackie sin søvn og bare han fik sovet skulle han nok bære hende hjem igen. Kort så hunpå Selena lettere nysgerrig " Vil du fortælle hvad det er for mission? " Cathrine var lettere nysgerrig og et sted burde hun nok have spurgt mere ind til det, før hun indgik en aftalen med kvinden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 16, 2014 7:34:54 GMT 1
Det gjorde hende intet at tale om missionen, da den i bund og grund var ganske enkel, hun smilte blot roligt og mystisk, inden hun rettede sig lidt op af væggen og lagde en arm hen over sin mave afslappet. "Mission går ud på at holde mig i live. Som hovedmission. Og så er der andre småmissioner, omkring folk jeg skal finde. Blandt to brødre, ved navn Ethan og Rai. Støder du på dem, så kan du godt regne med en stor bonus." Kom det roligt fra hende, hun tænkte lidt videre over det, dusøren på hendes hoved var sikkert rigtig meget værd, eller nok til dusørjægere også var efter hende. Så hun måtte vel egentlig holde lidt lav profil, hun lagde hovedet tilbage og sukkede. "Men du må forstå, jeg kender dig ikke nok til at skulle afsløre mit tilholdssted, ikke endnu. Den slags gør man sig som regel fortjent til." Hun frygtede det næste spørgsmål ville dreje sig om hvor hun egentlig befandt sig og det kunne hun jo ikke ligefrem afsløre, man vidste aldrig hvem der stak hvem i ryggen og da Cathrine ikke kendte til Selena og hendes ondskab, frygtede hun hende heller ikke, hvilket for hende heller ej var nødvendigt nu.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 16, 2014 9:13:09 GMT 1
Cathrine følte der stak en del under, at der lå mere i tingene end Selena gav udtryk for. En kort tavshed fra Cathrine kom hvor hun undre sig, var dette kunne meget vel være meget mere farligt end hun lige gik rundt og troede. Dog blev hun revet væk fra strømmen da Selena nævnte to navne, de lød lettere bekendte, men hun kunne huske hvor hun havde hørt. Det kunne være fra folk samtaler eller noget andet. Hun kunne ikke sætte fingeren på det. " Jeg syntes at have hørt navne før, kan dog ikke ærinder hvor fra " Cathrine var som sådan ligeglad med bonus, da hun som sådan ikke manglede penge. Hun ønskede blot at finde sin far, dog var begyndt at blive lidt nervøs for den aftale de havde indgået, men hun kunne ikke trakke i land nu, en aftale var en aftale og hvis det betød at hun kunne møde sin far første gang, måtte dette være hagen. Cathrine svarede ikke til det sidste, det var vel forståeligt et sted, selv om igen begyndte hun at få bagtanker. Selena kendte mange og kunne gøre med garenti gøre mange grusomme ting. Endnu en grund til at hun ikke kunne bakke ud. Cathrine så roligt ind i sin ild og forsøgte at berolige sig selv, hun kunne mærke på sig selv at hun brug for tænke over tingene alene og generelt være alene.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 16, 2014 12:05:04 GMT 1
Selena havde jo sådan set givet sit dæknavn, og ingen kendte til hendes efternavn, der var det bare Selena og så en beskrivelse af hendes udseende, men det havde hun jo ændret lidt på, så ingen så hende an for at være Selena, nej de kendte hende som Katrina. Med mindre de var under hende, men udenfor tiltalte alle hendes som herskerinde eller moder. Hun lyste lidt op da hun mente at have hørt noget, men ikke rigtig kunne huske hvorfra. Det gjorde hende intet, det betød blot at hun sådan set bed mærke i nogle af sine gæster og det var kun en god ting. Dette samarbejde blev en rigtig nyttig ting og begyndte hun at stole nok på Cathrine, så havde hun måske tænkt sig at vise hvad det egentlig var hun beskyttede. Selv var Selena stolt, det var pragtfuldt og storslået, et mesterværk hvis hun selv skulle sige det. "Det bliver spændende at se om vi kan forene dig med din far. Jeg selv har forældre der ikke just er glade for mig. Jeg er ikke fin nok til deres liv, så jeg blev mere eller mindre udstødt. Det glæder mig at kunne bringe folk noget jeg ikke selv har, da jeg ser jeres behov for det er større end mit." Lød det blidt fra hende, hun sendte Cathrine et roligt blik, hun kunne mærke uroen i hendes krop, så at skifte til et emne hun var tryk ved ville være en god ide.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 18, 2014 16:57:23 GMT 1
Atter blev hun revet væk hendes tanke strøm nok også meget fornuftigt. For til tider når man tænkte for meget kunne det ende galt til sidst. Cathrine smilede ved hendes ord, og var det egenligt stort at Selena at sætte andres behov over sit eget. " jeg håber det kan lykkes, og jeg håber din mission en dag lykkes, hvad så end den præcist går ud på " svarede hun lettere drillende og uden at tænke videre over det hun sagde. Cathrine så hen i ilden og kunne mærke trætheden snige sig lige så stille, som en slem hovedpine der startede fra ryggen og sneg sig over hovedet. Cathrine så mod himlen, man kunne svagt fornemme rosa farve mod øst, det ville dog tage nogle timer endnu før solen ville være fremme nok til hun kunne ride afsted. Cathrine vidste ikke helt hvad skulle spørge Selena om, hun var meget mystisk, dog gjorde det også hende meget interresant.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2014 18:52:08 GMT 1
Jo tættere daggryet nærmere sig, jo mere flyttede Selena sig ind i mørket, men hun kunne ses og hun kunne se Cathrine. Hendes blik vandrede lidt rundt i hulen, hun sukkede blidt og begyndte at overveje om der var andet hun ønskede at få hendes lille spion til at kigge efter. "Måske indvier jeg dig i min mission en dag, indtil videre er jeg ret sikker på det sker en dag. En kvinde af det rette stof vil jeg sige du virker til at være, så mon ikke?" Der gled et mystisk smil hen over hendes læber som hun talte med en forførende sød stemme, hendes øjne borede sig direkte vej igennem pladsen mellem dem og ind mod hendes ansigt. Måske skulle hun ligge en besked til Ethan, så kunne Cathrine få nogen til at spørger efter ham hver eneste dag indtil han modtog det? Hun lagde hovedet på skrå og tænkte videre, måske skulle hun bare selv opsøge ham snart, selvom det ville være svært at lege Katrina på det plan hun var med Ethan. Kvalmen kunne stige, men smilet med tanke på slutningen i det.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 22, 2014 19:24:27 GMT 1
Solens stråler var sand glæde for Cathrine, det var jo varme og enhver ild dæmon elskede varme. Hun kunne ikke lade vær med at smile, da Selena nævnte det, en dag kunne Cathrine faktisk blive en betudningsfuld person. Hun kunne godt lide det. Dog var der også dyster tanker i hovedet, men hendes ord fik hende til føle sig lidt mere tryg, Selena havde et eller andet over sig, som gjorde det. " Jeg vil forsøge at gøre mit arbejde rigtigt, måske nok til at vinde din tillid " svarede Cathrine roligt. Hun var glad for at hun var faldet mere til ro, måske var fordi solen snart var fremme eller måske var det Selenas beroligende stemme. Hun smilede for sig selv, imens strålende roligt kom frem, blev hun mere glad. Blackie begyndte at røre på sig da han kunne mærke varmen han rejste sig op. Dog blev Cathrine også lettere bedrøvet da det betød at det nu var tid til at tage afsted. Cathrine rejste sig fra bålet og så hen på Selena der gemte sig i mørket, til alt held var det en hule hun kunne søge ly i. " Ville ønske jeg kunne give dig noget, til at holde dagen ud " sagde hun med varm stemme.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2014 10:51:44 GMT 1
Mange blev fortryllet af Selenas manipulerende evner, hun smilede bare tilfreds og nikkede. "Det er jeg slet ikke i tvivl om, der er noget over den glød du bære som siger mig du nok skal nå frem til min tillid." Kom det sandfærdigt fra hende, hun lukkede roligt øjnene og hvilede dem kort, inden hun åbnede dem igen og lod dem glide lidt op og ned af Cathrines væsen. Det var en god beslutning og det her ville blive fantastisk i et samarbejde. At mødet var slut og at dæmonen ikke virkede helt tilfreds over det, kom ikke bag på Selena, men det var nok meget klogt, hendes små tendenser havde allerede bragt mange sjove fantasier i hendes hoved og Cathrine var med i hver eneste af dem. Hun lagde hovedet på skrå, som hun lyttede til hendes ord. "Jeg klare mig skam fint her i mørket min kære. Vi ses igen før du ved af det." Lød det roligt fra hende, hun smilede hemmelighedsfuldt og trådte endnu længere ind i mørket til hun ikke kunne komme længere og stod blot der og kiggede mod udgangen som var blevet fjern nok til solen ikke ville ramme hende. Her måtte hun blive indtil natten igen kom frem med sit smukke blege skær i månens lys.
|
|