|
Post by Zema Alenjando on Jul 6, 2014 17:00:32 GMT 1
Det var en kold dag. Vinden blæste voldsomt og det sneede lidt denne dag. Zema gik mod den magiske butik. Hun havde ved et uheld faldet og knækket sin elskede tryllestav, så hun manglede den nu hvor hun brugte den til sit job. Zema gik stille ind og rystede sneen af sig. Hun så på de forskellige stave og ting imens hun ventede på betjening. En ældre mand kom ud fra bagrummet og smilte venligt. "Hvad kan jeg hjælpe med" Zema smilte igen og nikkede. Hun lagde sin knækkede tryllestav på bordet. Manden så på den og gav hende en brugt gammel stav og bad hende bevise hendes magiske evner. Zema tænkte over en besvægelse hun kunne bruge. Hun svang staven og sagde sin besvægelse og et glas med vand på bordet begyndte at rotere hurtigt rundt. "Jo tak det var nok. Hvad skal du bruge staven til? hverdags magi eller noget mere specifikt?" "Jeg er i læge praktisk, alsår healer." Han pegede på en hylde med stave og Zema gik over til hylden og begyndte at lede efter en god stav som var behagelig at holde om og var let at svinge.
|
|
|
Post by Cathrine Summer on Jul 8, 2014 13:42:15 GMT 1