Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2014 9:18:48 GMT 1
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 10, 2014 9:20:23 GMT 1
Første fravær: åh åh, ej, fra i morgen og 3 uger frem er der dømt sommerferie her hjemme, så det er begrænset hvordan og hvor ledes jeg lige får tiden til at komme på eller lysten, vejret er jo kamplækkert! Håber i alle nyder sommeren og får en dejlig ferie når i nu selv engang holder ferie, eller i det mindste bare nyder sommeren så godt i nu kan
LOVE fra lille mig ^^
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 11, 2014 16:12:51 GMT 1
Meget uregelmæssig logning af og på, samt manglende krea...... Jeg er bare presset lige for tiden, der er 2 måneder til jeg skal giftes og puha hvor er det hårdt alle de ting der skal være styr på... Oven i det skal jeg starte til it-kurser, starte op i behandling igen efter ferie og ååååååh.......
Ja, fravær fra min side af, er her og er her ikke.... Det bliver meget skiftende og det vare nok indtil der er ro på efter brylluppet eller jeg har fundet en måde at falde ned på xD
Love ya all <3
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 12:47:34 GMT 1
Jeg er startet i praktik og er derfor meget fraværende, samtidig med jeg skal stå for julen for første gang i år, så jeg har mange andre ting jeg lige skal have ordnet...... Og så er min krea bare flad, beklager så meget! Savner jer!!!!!
Ciao
|
|