Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 13, 2014 18:58:10 GMT 1
Efter at have været uendeligt træt af valget af slaver som hendes mænd tilsyneladende ikke kunne finde ud af at få hjem i ordentlig stand, måtte hun selv afsted. Det var en nat som var kølig og urolig, der lurede optøjer, men af hvilke grunde var hun ikke helt klar over. Rygter gik i gaderne og Selena samlede alt op der var at få med sig. Hun sagde ikke meget, nikkede eller rystede på hovedet, eller lavede håndtegn. De gik omkring 14 vampyrere imellem boderne, der var mange ting, men de gik målrettet mod slavepodierne, for nu ville hun have noget ordenligt legetøj med hjem. Der blev fundet lidt forskelligt, hun rystede på hovedet eller nikkede, det var alt og så klarede de andre resten. Dog manglede hun noget som kunne blive hendes specielt, man kunne jo aldrig få for meget legetøj når man var et legebarn. Desuden krævede det noget at forblive hendes legetøj, da hun hurtigt kedet sig og skilte sig af med det eller forvandlede folk mod deres vilje og gjorde deres liv til et helvede. En ung mand fangede hendes blik, de rolige øjne spejdede ud fra kuttens hætte, smilet på de blodrøde læber gled elegant hen over deres fylde og udtrykte begejstring. Endelig! Den mørke kutte dækkede alt, man kunne intet se af hvad hun bar inde under, kun et par bølgede lokker beklædte hendes ansigts sider i det gemte under kuttens skjul. Hendes hud var blevet smurt med specielle miksture som forhindrede vampyrer i at genkende hendes lugt, så lige nu var hun ikke så udsat, men det var et spørgsmål om tid før hendes lugt trådte frem, så de kunne ikke shoppe for længe. Dog så hun også ud til at have alt hun skulle bruge, for nu. Og så selvfølgelig skulle hun lige have ham der med, hun lod sin finger pege op mod knægten og kastede et nik dermod, det var klart hun ville have ham med sig.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 13, 2014 19:07:55 GMT 1
Det var sent nat, Matt stod nede bag ved på podiet, det var snart hans tur, han havde lænker på fødderne og hænderne bundet sammen på ryggen så han ikke kunne flygte. han kunne gå men ikke særlige lange skridt. Da det endelig blev hans tur, til at stå oppe for at blive solgt, så han ned i gulvet . han ville gerne væk her fra, han hadede at være her måske han kom til et sted hvor de var meget søde ved ham, og ikke mindst venlige og ikke afstraffede ham, måske han kunne blive fri.
Manden opdagede en kvinde pege op på Matt, Matt så op da manden sagde " solgt til denne kvinde " sagde han og smilede og puffede Matt over til nogen mænd ,der sørgede for at følge matt ned til sin nye frue. " at betale " sagde den ene mand og puffede matt hen til hende. " red mig " sagde Matt stille og så bedende på hende. han var tynd men veltrænet og hans tøj stang og var mere eller mindre ødelagt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 13, 2014 19:50:58 GMT 1
Med et par vift med hånden, gjorde hun tegn til at en af hendes mænd skulle betale manden. Dette blev gjort og så gik hun helt hen til Matt og så på ham, hun tog hårdt fat i hans kæbe og studerede ham lidt med et smil. Hun smilte køligt og log hovedet komme helt hen til hans som hun stirrede koldt ind i hans øjne. "De ord kommer til at blive faste på dine læber og jeg kan næsten ikke vente."Hviskede hun koldt, med sin forførende undertone, hun bed sig i læben og kiggede ned af ham, perfekt. Roligt vendte hun sig rundt for at gå mod sit hjem. Natten var kølig, hun mærkede intet til blikke som vendte imod den store mængde som de egentlig rejsede sammen. Selena var tilfreds, hun skulle hjem og lege og hun glædet sig.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 15, 2014 17:02:56 GMT 1
Matt så på hende og så ned i jorden da manden slog han hårdt i nakken, ” man kigger kun på sin Hersker når man få lov ” sagde han strengt, og Matt nikkede stille, han havde lyst til at stikke af og aldrig komme tilbage. Men kunne ikke på grund af lænkerne på fødderne og hænderne bundet på ryggen, Da selena tog et hårdt tag i hans kæbe, pev han stille det gjorde ondt, ” Please slip mig fri ” sagde han stille og så hende i øjnene, han var tydeligt bange, bange for hvad hun kunne finde på at gøre ved ham.
Da de begyndte at gå, skubbede en af selena’s mænd blidt til Matt for at vise at han skulle gå, han var vant til at gå med lænkerne men kunne ikke tage særlig lange skridt. Han sagde ikke noget ,han så bare ned i jorden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 16, 2014 7:50:56 GMT 1
Det var en hel nats rejse næsten, så at tage slaver med modsatte vej ville ikke kunne nåes på en enkel nat. Der gik timer før de endelig slog sig ned, der blev fundet en grotte for dagens solstråler og gjort klar til at hvile. Nok kørte hun slaver hårdt, men de skulle jo gerne nå hjem. Hun lod hætten falde tilbage så snart de var inde og fandt lidt skulderlange hår fremdee bølgede smukt over hendes skuldre. Med et bestemt greb, trak hun i Matt og tog ham med sig hen til hvor skin og pelse var lagt frem til hendes velbehag. "Fortæl mig knægt, hvad er din historie?" Selena var aldrig rigtig til at finde ud af, hendes blik var nu blidt og stemmen sukkersød.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2014 22:01:01 GMT 1
Matt fulgte med hele vejen uden at sige et ord, han så ned i jorden og sagde intet. Han var bange og viste ikke hvad han skulle gøre, han kunne ikke flygte pga lænkerne. eller havde han gjort dette. Da de endelig kom til grotte, var han træt og udkørt. " kan jeg ikke snart få lov at sove og spise lidt, jeg er sulten og træt" sagde han og så på hende. Da hun hev ham hen til sig, satte han sig ned på skinnet og pelsen og så på hende. " jeg har levet i fattigdom hele mit liv, min mor dødede da jeg blev født, og min far dræbt efter et indbrud på en stor herregård. jeg blev selv snuppet af slavehandleren, og har været der et godt stykke tid, og nu er jeg her , kort fortalt. Jeg beder dem, vil de ikke nok slippe mig fri " sagde han og så på hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2014 22:09:15 GMT 1
Roligt lyttede hun, egentlig var hun bedøvende ligeglad, men hvad gjorde man ikke for at lade dem føle sig lidt trygge, bare for at hun kunne ødelægge det brutalt. Selena havde fået mange til at holde af hende, bare for at vende rundt måske flere år efter og forråde dem, blive deres værste mareridt og meget vel død. Hun rullede med øjnene da han igen plagede, hun sukkede opgivende og rystede på hovedet. Med et blidt blik, kærtegnede hun hans kind. "Burde du ikke have lært noget af din tid hos slavehandlerne?" Spurgte hun opgivende, inden hun lod sine negle flænse ned over hans kind i stedet. Hendes ansigt var roligt, blikket stadig blidt og smilet svagt, men skræmmende. Roligt fjernede hun huden fra sine negle og suttede blodet sensuelt af, mens hun kiggede ham dybt i øjnene, så lænede hun sig frem, tog fat i lænkerne og slikkede han herefter på kinden, inden hun valgte at lide sin tunge glide om hans øreflip. "Jeg hader slaver der plager, så opfør sig ordenligt og jeg vil behandle dig ordenligt, aftale?" Hendes hviskende stemme var forførende og rolig, hendes vrede blev ikke vist i andet end da hun rev ham, ellers var hun blid, forførende og helt afslappet at se på.
|
|