|
Post by Carmilla Mortella Redd on Oct 27, 2014 11:47:04 GMT 1
Carmilla gik rundt, hav små snik snak med andre mens hun holdt øje med nathan. Den mand virke yderst spændene af en eller anden grund, hun gik og drak af sin vin mens hun fuldt efter. Da glasset var tom var hun gået hen til nathan og satte glasset, hun så på ham med et drillende glimt i øjet. Hun gik ellers rundt og forsvandt mellem alle de andre gæster, da nathan forlod rummet for at gå mod køkkenet fuldt carmilla diskeret efter, hun så på ham som han slog i væggen hun smile sikke dog en vrede han hade var det på grund af kvinden? Eller var general sur. Hun fuldt med til han vælte da en mand kom løbene, nu hvor hun var ude af rummet kunne hun lugt blodet på hans hænder og der ved vist hun hvad han var efter som røgelsen ikke på virke hendes næse mere ”jamen dog sikke et rod” lod det ganske roligt fra hende i en forføren og mild tonen, hun så på ham som hun roligt stod med armen lagt i let kors under bryste, ”sikke et udbrud de hade lig før… hvad kan dog få en mand til og reager så voldsomt” hun smile lumsk og så roligt på ham, som hun bare kigge på ham og gik roligt hen og kigge på de blodig hænder hans hade, og fik et svagt sulten blik for hun var sulten og stadig skide sur over dereck hade fået et fast legetøj.
Selia stod blot og holdt øje med hvor nathan var selv om hun stil sidste miste synet af ham, og i steden for kigge på kvinden der var komme hen til hende og snakke med hende, hun så på de lysenden røde øjne og knurre svagt for hun stole ikke helt på hende, da hun spurt om hun var den nye pige stoppe hun dog sin knorren og så på hende før hun så ned og nikke bare som svar på hendes spørgsmål, hun sukke svagt og ville ønske hun var oppe i bjergene med rasten af flokken i deres vinter skjul og hygge sig med alle de andre. Hun så ud af øjnene krogen draknies hånd komme næmere og hun knurre truende og så på hende, dog gjord hun intet og mærke hånden der strøg hende over kinden, hun så underne på kvinden hvordan vist hun at hun var der mod hendes vilje? Hun så underne på kvinden hun mærke hånden forsvandt igen og hun ville svar da dereck kom over mod dem og hun blot knurre truende igen for hun hadet den mand og hun så helst han holdt sig væk fra hende, hun så bare på dem som han bød draknie op til danse, der røg hendes chance for og snakke med et andet menneske, hun så væk igen og gav sig til og kigge rundt og knurre af folk der kom for tæt på hende eller bid vis de rørt hende.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 27, 2014 11:59:15 GMT 1
Draknie så på selia og smile blot venligt til hende, som hun lod hende rør hendes kind da hun hade ført hånden der hen. Hun så på hende til dereck kom hen til dem, hun rette de rød øjne mod ham som han tog hendes hånd og kysse den, hun smile blot sit charmerene smile som han bød hende op til danse, ”ja vis må de det” svar hun roligt og så på ham, hun hade hørt om dereck der var mange rygter og man hørt jo lidt når man som draknie ind i mellem tilbragt dage med og snuse rundt i byen om natten, og så hade hun også hørt sladder fra nogle finer damer men hvad der var sandt eller ej gik hun ikke så meget op i, hun så på ham som han gav tegen til orkester og musiken skifte til en yderste spænende melodi ikke en hun kendt, hun lod ham føre hende ud på danse gulvet og lod ham da blot føre hende rundt. Hun så roligt på ham med de rød øjne som de danse, hun hade et charmerne smile på læben under hele dansen, ”sig mig.. det er dem som ejer din yndig pige der står pænt bundet der over ikke sandt?” hun så roligt på ham som de danse, ”må man få og vide hvor de dog fandt hende henne? Og hvem der har lave det yndige halsbånd hun har på? ” hun så på ham med et forføren blik men stadig var hendes krops sprog roligt, og hun forsatte dansen for hun var bleven en ganske god danser efter alt den træning med dorian. hun kigge kort rundt, under dansen og fik øje på sin kære niece snakke med en mand, ikke en hun lig kendt men måske en hun kom til og kende hvem viste det var vel kun tiden der kunne vise hvem hun ellers mødet denne aften og hvilken drama der ville finde sted.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 27, 2014 18:45:55 GMT 1
Et roligt smil spillede over hendes læber som hun betragtede de dansende fra en vis afstand, nu hvor hun stod sammen med Shade, som i det mindste ikke havde gjort et stort nummer ud af at hun var dukket op som hun havde en anelse om at nogle ville kunne finde på men lige nu kunne hun da bare hygge sig sammen med de andre på deres niveau. Da han snakkede Regina trak hun dog kort på skuldrene før hun nippede af hendes vin og så kort ned i den som for at bedømme hvor meget længere hun kunne holde den gående med kun et glas, så hun skulle nok snart finde en mere. "Kender jeg Regina ret, ville bare elske at der dukkede børn op også selvom det piner hende inden i over at det ikke er hendes, så tror just ikke det ville skræmme hende væk.." sagde hun roligt ud med at sige for hun havde da set Reginas blik når der var børn til stede, det var jo tydeligt hun elskede dem men der var altid noget sorg at ene i hendes øjenkrog som hun ellers forsøgte at skjule for alle andre, men Zill havde fanget den flere gange fordi Regina havde set selv på Zill med de øjne, så hun kendte de øjne godt. "Det eneste som jeg ved kunne skramme hende væk var mistanke om utroskab, men det ved du vel godt hun har været udsat for så mange gange før at hun nærmest er ekspert i det" sagde hun nærmest lettere ligegyldigt før hun kort nippede af hendes vin som snart var tomt så hun måtte snart finde noget mere. "Men hun er en stor pige, så hun kommer nok igen medmindre hun selvfølgelig finder noget men så dukker hun nok op på slottet før eller siden eller giver lyd fra sig.. Men du har jo ikke været hende utro, så hun kommer nok tilbage igen" det hele virkede måske som det intet betød men nu vidste Zill godt hun hellere måtte sende folk ud efter hende, bare for en sikkerhedsskyld eller selv sætte efter hende. Zill ville jo også blot Regina det bedste, men selv Zill vidste at folk ikke var til at stole på og de meget sjældent kunne være tro imod den de ellers sagde de elskede. "I aften skal vi dog more os, ligge alle bekymringer i baghovedet.. I morgen, eller i overmorgen når jeg en gang lige vågner op så sender jeg folk ud og lede efter hende eller dem, alt efter hvem de skal finde. Men nu synes jeg enten vi skal have mere og drikke eller du skal byde op til dans" sagde hun bare med et mere roligt smil før hun kort hilste til en skål med glasset og tømte det sidste af vinen, for hun havde egentlig ikke travlt, Regina var en voksen kvinde som havde været kriger i mange år, selvom hun kunne være noget så dramatisk til tider.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Oct 27, 2014 18:52:52 GMT 1
Leonora dansede med en af de unge mænd som med et snuptag blev skiftet ud da melodien skiftede, for så var der en anden som ville til, og det grinede hun egentlig bare af, for det gjorde hende ikke noget at skifte en partner, specielt fordi hun jo kom for at more sig og det skulle hun da også, men blikket vandrede dog fra den ene til den anden når hun ikke lige så på hendes partner som virkede til at gemme sig bag den hvide maske han bar, men det gjorde ikke noget for hun skulle jo ikke vide alt ting og det her med at der var mystisk atmosfære over det hele selvom hun genkendte nogle af dem, så var det jo ikke dem hun var interesseret i.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 11:26:59 GMT 1
Rygter kom og gik, han hørte altid en masse spændende ting om sig selv når han stod og bartendede og folk ikke anede hvem han rent faktisk var, de var vel ude af hans felt. Festen kørte som planlagt, og lige nu gik hans personlige planer ligeledes godt. Et buk gled fornemt, inden han trak hende med ud på gulvet og svang hende roligt rundt i takt til musikken, lavede små charmerende stunts, hvor hun gled roligt ned og han trak hende op til sig igen. Havde røgelsen ikke været der ville han have indhylet sig i hendes duft, men det ville jo ødelægge ideen med maskeballet nu hvor vampyrer var nok nogle af de fleste gæster var af. Hendes spørgsmål fik ham til at se på hende med et lumsk blik og matchende smil. "Det er mit seneste projekt ja, hvor ligger Deres interesse i det?" Spurgte han forundret, han var nemmelig godt klar over mænd elskede at snakke om nipsting, men en kvinde som handlede deraf? Nu havde hun vel ikke ondt af hende? Men da halsbåndet kom på banen, tænkte han blot typisk kvinder, det var vel det hun havde travlt med og ikke selve kvinden som bar det. Det var ganske pænt faktisk, kinky bestemt. Dereck smilede dog hemmelighedsfuldt, inden han igen svang hende ned, ved hende ankomst op til ham igen, trak han hende helt tæt på, for at hviske hende i øret. "Hun er fundet langt herfra. Halsbåndet er min egen lille hemmelighed, men hvis De er interesseret, kan jeg snildt skaffe Dem et?" Stemmen var sensuel og snoede sig blidt fra hans læber, mod hendes øre. Dereck havde det jo over sig i vampyrens væsen. Han så hende derefter ind i øjnene, de var smukke, røde..... Hvilket væsen var hun mon? Nysgerriheden meldte sig, skønt med en mystisk kvinde, altid at fortrække.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 11:49:36 GMT 1
Lige som han skulle gå efter en kost, hørt han en kvindes stemme smyge sig igennem luften som kun en blodsuger kunne det, han rullede med øjnene, inden han vendte sig rundt mod hende. Han så på hende med et skeptisk blik, han anede intet om hvem hun var og ville egentlig heller ikke vide det. Skønt, nu hang han på en blodsuger! "Et rod, jeg skal gøre rent. Så hvis De vil have mig undskyldt." Prøvede han pænt at snige sig udenom, inden han ville gå hen til at kosteskab, dem var der mange af rundt omkring, heldigvis. Ellers ville det være noget af et renderi hver eneste gang uheldet var ude. Bygningen i sig selv var ganske praktisk. Sørgeligt den var skænket til en blodsugerfamilie. Hendes spørgsmål irriterede ham, hun havde holdt øje med ham! Så han stoppede foran skabet med et suk og vendte kort rundt for at se hende med hendes dumme lumske smil som skreg langt væk af problemer. "Kvinder. Hvad ellers?" Kom det flabet fra ham, inden han med smertefulde grimasser åbnede skabsdøren for at få fat i kost og bakke. Hænderne gjorde så sindssygt ondt, men det skulle være i den rækkefølge, af flere grunde. Pligter først, sig selv efter.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Oct 31, 2014 12:04:23 GMT 1
Carmilla så på ham som han rette sig op og så på hende, hun stod bare roligt på ham som han snakke og måtte slippe en latter og lod øjnene følge ham som han gik hen til koste skabet, Carmilla kendt huset næsten ud og ind hun var jo komme der gemme en del år nu, men tros det var der sikkert rum hun aldrig hade være i før eller ikke kendt til og det ville ikke under hende det var jo hendes fætters hus og den mand hade mange tricks oppe i ærmet, hun så på ham som han smile lumsk til hende, hvor hun blot selv smile lumsk ”nå da da kvinder siger du…” hun smile og så på ham som hun ren provokerne gik hen og stilte sig bag ham, og lag armen om hans hals bag fra og holdt hans hoved mens hun lod næsen køre op af hans hals mens hun snuse til ham, han dufte lækkert det gav hende lyst til og bid ham, og lave lidt ballade for dereck flippe helt sikkert vis hun gjord noget med hans tjener. Hun så på nathan over skulderne og lid den spidse tunge slikke ham op af halsen, ”der er måske en bestemt kvinde i salen der påvirker dem?” spurte hun i en hviske i hans øre som hun med en hånd holdt hans kæbe og den anden kæle for den anden side af halsen mens hun blot bare så på ham med de rød øjne.
Selia stod blot og kigge rundt, hun kigge på dereck og kvinden der danse. Hun forstod ikke det der med og danse hvorfor gjord man det? Det så underligt ud sådan og snore rundt og kaste næsten med hinanden mens der blev spille musik eller hun syntes det var larm hun hade ikke rigtig lære det med musik skulle nydes. Hun så rundt hun var træt, hun var stadig ikke vand til og være oppe om natten og sove om dagen. Hun hadet og skulle stå der hun var træt og ville enlig bare i seng! Hun så rundt nathan var ikke komme igen, og et sted følt hun en ubehag og uro i maven som hun blev urolig og svagt rørt på sig og ville virkelig gerne væk fra de mennesker og andre væsner der var der, hun bed ud efter en mand der ville se på hende eller hvad en den hånd nu ville og hun endt med og bid manden i 3 af hans finger fra siden af og hun bed til, ikke bange for straf eller noget hun bed bare til ind til manden slog hende og hun slap og ryste på hovedet manden hade slogt hende i den øverste del af hovedet hvilke gjord nu hade hun også hoved pine det var de bare skønt.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 31, 2014 12:16:45 GMT 1
Draknie så på ham som de danse og lod ham bare svinge, snore og ligene med hende hun fuldt bare med til rytmen mens hun holdt øjnene kontakt med ham, hun lytte roligt til det han sag og smile blot ”min interesse er blot at jeg er helt misundelig.. ville ønske jeg hade sådan en søde lille sag randen rundt hos mig” hun så på ham og smile blot charmeren hun fuldt blot med igen som han svang hende ned før han trak hende op igen og hun kom helt tæt på ham, hun så på ham med de rør øjnene. At hun hade sympati for selia behøve han ikke og vide som så mange andre tinge han ikke behøve og vide, hun smile blot til ham som han snakke på ny. ”åh oh hvad skal de så have for at afslør den lille hemmelighed” hviske hun i hans øre med en forføren blød stemme som hun roligt trykke sig ind til ham og så ham roligt øjne med de blod røde øjne. Hun forsatte roligt med og danse med ham mens hun tænke over hvor mund pigen kunne være komme fra, ”åh langt væk siger de… hvor er det helt præcis” spurt hun blot ganske roligt og charmeren mens hun så på ham og stoppe dansen som musikken stoppe og så på ham, hun tænkt lidt og så på ham og smile bare forførene for og holde hans interesse inden hun neje pænt som tak for dansen og gik så hen og bare lod hendes læber strejfe hans øre ganske let mens hun hade en hånd på hans bryst, alt dette var blot for at holde hans interesse i hende og så hun måske kunne snakke mere med ham se hvad hun kunne finde ud af og måske få mere og vide om kvinden selia.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 12:41:56 GMT 1
Lorte nymfe, det var også hendes skyld, hende og hendes lokkende former, han kunne ikke dy sig, han måtte have hende, og det fik han, i flere dage endda. Havde nogen haft opdaget det alligevel? Givet Regina et nys om det? Han kørte en hånd igennem håret, det var bare løgn! Der måtte være noget at kunne gøre, hvorfor havde han gjort dette? Konsekvensen var jo fair nok, han fortjente hende vel i bund og grund ikke, men han ville have hende og han ville have hende resten af sit liv! Shade tog en dyb indånding, han skulle holde sig samlet, for han var tæt på at skulle græde, han var blevet blød. Dog vidste man godt hvor han ville ende hvis han mistede Regina for altid. "Lad mig høre fra Dem hvis hun dukker op." Lød det så bare fra ham, han ville ikke snakke mere om det, han kunne ikke snakke mere om det. Nej, han havde brug for at glemme lidt, men det virkede nok ikke med Drazilla i nærheden. Han lyttede til hendes ord, kloge ord, som han nikkede enig til. Roligt tømte han sit glas, for så at stille det fra sig, bukke pænt for hende og rakte en hånd ud for at tage imod hendes. En dans var på sin plads og det ville være ham en ære at danse med sin dronning. I morgen ville han nok sidde i hjørnet af sit arbejdsværelset, krammende en brændevinsflaske tømt for længst. Ynkelig og nedtrygt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 13:15:48 GMT 1
Dereck: Ville hun have et yndigt væsen rendede rundt? Han kunne godt lide denne kvinde, hun lod til at kunne gå begge veje, hvilket åbnede muligheder. Han var dog påpasselig og lod sit blik hvile ind i hendes "Er det sandt? Hvad skulle De med en præmietøs?" Spurgte han så, oprigtig interesseret. Han nød deres dans og at have hende så nær, umiddelbart var hun en ganske smuk kvinde. Og ganske udemærket på et dansegulv. Det begyndte at bekymre ham lidt at hun var så interesseret i hans hemmelighed, det måtte blive igennem ham, det var han fast besluttet på. Dereck valgte at ryste leende på hovedet. "Frøken, jeg står fast, jeg afslører skam ikke mine hemmeligheder. Nej, De må sige til og jeg skaffer Dem et, men hvor det stammer fra, et og bliver min hemmelighed." Lød det roligt og fattet fra ham, han snurrede hende blidt rundt og trak hende tæt ind til sig. Sangen stoppede og han opdagede påstyr ved sin ellers blot til pynt genstand. Roligt bukkede han, kyssede kvindens håndryg igen og takkede for dansen. Forførende og tiltrækkende var hun bestemt, men den tøs bundet var ude af kontrol og han måtte til sin ærgelse forlade kvinden her. "Langt væk ja, De må have mig undskyldt." Kom det fraværende fra ham, han gik i et fast vred tempo hen til kvinden og bandt hende op, for at trække hende med sig diskret. Det ville nok være besværligt, men han fik undskyldt overfor manden og skyndte sig mod værelset hun hørte til. Nu skulle hun få! Dereck fandt sit knujern frem og i det han åbnede døren og kastede hende vredt derind, slog han hendes hårdt på kæben. "Hvor vover du at bide mine gæster din lille møgkælling?! Jeg skal nok lære dig at begå dig til mine fester, og det der var sidste gang du bed nogen som helst!" Råbte han vredt, inden han fik fat i hendes hals og nu pressede hende op mod væggen med tydelige vrede i sine øjne, han var virkelig pist!
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 13:17:02 GMT 1
Nathan: Det var hans personlige grænser hun legede med! Hvad bildte hun sig ind! Han stivnede i det hun var så tæt på og mærkede hendes krop blidt mod sin bagfra, samt hendes arm der måtte snog sig om hans hals og hånden der trak hans hoved til siden for at give hendes plads. Plads til at tirre ham, hans krop reagerede straks på det og han måtte undertrykke et nydende suk, for hvilket mand elskede ikke at mærke en smuk kvinde? Blodsugere og deres beskidte tricks! Og han kunne intet gøre, men til gengæld genkendte han stemmen, Derecks kusine?! Pis, så skulle han virkelig opfører sig bare nogenlunde pænt. Men ord kunne han jo godt lade flyde. "Jeg kan ikke se hvad det vedkommer Dem!" Vrissede han, som han egentlig prøvede at holde sig tilbage for ikke at komme ud af hendes greb, han prustede, tydeligt vred, der skulle ikke meget til for tiden. Nathan gjorde sit bedste for ikke at give hende en albue lige i maven, han måtte opfører sig pænt, for ellers var Dereck nok ikke ligefrem venlig næsten gang de sås.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Oct 31, 2014 13:42:55 GMT 1
Carmilla så roligt på ham og more sig utrolig meget, det her handle udelukkende om at pisse dereck af. Hun fik nok også en gang skæld ud men hun frygt ikke sig egen ’fætter’ hun så på ham som han visle af hende og lo blot ”åh hvor kært ” lo hun bare som hun trykke de fyldig bryst mod hans ryg, og enlig presse dem ind mod koste skabet, hun så på ham lytte til hans blod suse i hans åre og høre hjerte pumpe. ”oh det sandt jeg er også blot nysgerrig..” sag hun stille i hans øre mens hun blot så på ham, og forsat holdt hans hoved med en hånd og kæle hans hals med den anden, hun kysse hans hals og ned til skulderne til hans tøj stoppe hende. Hun så på ham som hun bed ham i halsen, hun tog dog kun et lille sip og slikke så såret rent ”mh de smager sandelig lækkert” hviske hun i hans øre, mens hun slap hans hoved og lod hånden der hade holdt hans hoved glide ned langs hans side i en kælen bevægelse inde den gled ind over hans mave og knappe skjorten op og lod hånden kæle hans varme hud som hun måtte give et suk mod hans øre, hun var jo kold i forhold til ham og hun nød den varme der kom fra ham. Hun snuse kort til luften hun kunne lugt blod, og hun kunne lugt dereck ”åh ser ude til min fætter har det sjovt med den grimme kælling han har fundet” kom det køligt fra hende inden hun gav sig til og slikke og nappe ham i halsen igen.
Selia så mod dereck som han kom hen til hende, så nu var der ballade og det vist hun som hun kunne se på hans øjne at han var pisse og at han trak hende væk gjord hun selvfølge modstand hun ville ikke give op uden kamp, da hun stadig døje med og gå på sin ben var hun tit ved og vælte og da han kaste hende ind i rummet vælte hun i første omgang ikke, dog da han slog hende i kæben med knojernet røg hun lig i gulvet. Hun tog sig til kæben og ryste i kroppen af chok og smerte for det gjord skide ondt! Hun endt da snart med og brække kæben, hun nåde knap nok og gøre noget før hun mærke han hade fat i hendes hals og presse hende mod en væg, hun gispe kort i panik inden hun begyndt og knurre og spark ud efter ham mens hun så vredt på ham tydelig vis ikke bang for ham over hovedet, hun mærke hun blødet ved kæben og det dryppe ned på hans bryst og tøj og hun vist det her betød nathan var nød til og komme og rense det sener.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Oct 31, 2014 13:51:36 GMT 1
Draknie så på ham som han hade spurt om hvad hun ville med sådan en det han kaldt en præmietøs ”det min lille hemmelighed” sag hun i en drillen fræk undertone mens hun blot hade danse hvider og lod ham trykke hende ind til ham selv. Hun så roligt på ham som han sag han ikke ville afslør hans hemmelighed, hun lo blot den hade hun et sted set komme for det ville vær for let og få ham til og sige det ved blot og smile charmeren og lægge lidt op til ham, hun så blot på ham med de forføren rød øjne ”kan jeg få sådan et hals bånd og sætte på dem?” spurt hun frækt og så på ham med de rød øjne og så på ham som han bukke efter dansen og kysse hendes håndryg hun så på ham som han så mod kvinden hvor hun også kigge hen og så balladen hun så der efter på ham som han undskylde sig og gik hen og tog pigen ud af rummet hun vist hvad den pige nok skulle i gennem nu og hun mærke vreden boble i hende, hun hade lyst til og følge efter men så ville han opdage hvem hun var så hun lod være og fik blot fat i et nyt glas vin mens hun begyndt og snakke med andre og vente på de kom igen eller at dereck kom igen, i mens hun tænkt lidt over hvordan hun så skulle spille sin kort i denne sag. hun viste godt hun ikke kunne red alle slaver der var tage i mod deres vilje men denne kvinde mind om hende selv, hissig og aggressiv og tydelig vis gerne ville ud af kløren på dereck men hun var stadig ny i og manipuler og forfør det kunne være hun skulle søge hjælpe men hvor?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 31, 2014 16:08:27 GMT 1
At Shade trængte til at tænke på kunne hun nærmest godt gætte, men hun gad nu ikke blande sig for meget i ham og Reginas forhold, for de var for pokker voksne mennesker! dog ville hun ikke nævne hvad hun plejede at gøre imod folk som knuste Reginas hjerte, for hun troede alligevel på at Shade og Reginas forhold kunne holde til det meste, de passede jo fint sammen. "Jeg skal nok sende bud efter dig, men nu giver vi hende tid, ellers er du velkommen til at være på slottet imens vi venter på hende og hvis du mangler nogle at drikke med så sig endelig til" sagde hun roligt med et roligt smil for Regina skulle bare tid og så pludselig så skulle hun nok dukke op igen og så måtte de jo bare tage den derfra. Hun stillede sit glas fra sig som han rakte hånden imod hende og hun tog imod den efter hun kort havde nejet som om hun accepterede dansen. Hun gik med up på dansegulvet for de skulle da more sig lidt og tænkte på lidt andet her i aften. "Hvordan kan det egentlig være det aldrig blev os to min kære Shade?" spurgte hun roligt som de gik i gang med at danse, for hun havde nu altid ment de lignede meget hinanden i personligheden, ihvertfald det med at det var svært at lade fristelser bare gå forbi uden at gøre noget ved det, selvom hun godt vidste han altid havde været familiefar så lignede de da ellers hinanden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 1, 2014 21:31:27 GMT 1
Med tanke på alt det med Regina var så meget i orden som det nu kunne blive, jamen så skadet en dans jo ikke, og det var ham en glæde at føre hende rundt, som var hun næsten svævende. Shade nød altid en dans med en smuk kvinde, specielt Drazilla, da det jo var en ære i sig selv. Spørgmålet fik ham faktisk til at smile oprigtigt, han så tænkende på hende inden han svarede. "Min dronning, vore hjerter banker for forskellige ting. Jeg er jo forfærdelig romantisk anlagt, og hvad jeg ved af, er det bestemt ikke Deres kop the." Svarede han med et smil der var drillende og charmerende, han kunne ikke helt lade vær. Når nu hun sådan spurgte. Desuden var det sandt, lige på det følelsesmæssige punkt, var hun jo nok næsten mere mand end han selv var lige på det punkt. En tanke han fandt morsom, da han på ingen måde følte sig mindre mandig af den grund. Hendes væsen var jo ganske betagende i sig selv, men selvom tanken havde gledet forbi, var han blevet enig med sig selv at det ville være for farligt og en kvinde at forelske sig i blev hun jo nok aldrig. Af rent praktiske årsager ville de jo nok blive et meget kønt par, desuden var titlen konge da ikke så slem igen, nu hvor han tænkte over det. Men hans hjerte bankede i sandhed for Regina. "Med med tanke på det, havde det naturligvis være en ære at være Deres mand og konge." Lød det så lidt mere alvorligt fra ham, for det mente han da, men han kunne ikke rigtig se sig forelsket i hende og det havde han faktisk brug for, romantisk som han var.
|
|