|
Post by Carmilla Mortella Redd on Nov 3, 2014 14:10:52 GMT 1
Carmilla så på ham, hun skulle have selia væk! Hun ville ikke have den kvinde i huset hun tog dereck opmærksomhed fra hende! Og hun mente at dereck tilhørt hende lig som dereck hadet det med og mene ting tilhørt ham når han først had lagt hånd på personen eller tingen. Hun så på ham, vis deres plan om at få hende levende væk mislykkes så ville hun få hende fjerne permanet og så var hun ligeglad med om nogle blev ked af det eller om dereck blev vred hun skulle væk og hun ville gør gengæld mod dereck ved og være sammen med nathan, hun smile som han sag aftale for så var den i hus. Hun holdt kysset som hun blot mærke han gav hende lig det hun ville have og hun nød det du godeste hun nød det. Da de var færdig fik carmilla rette på sit tøj og hår selv om hun regne med og gå på sit værelse og skifte tøj. Hun så på nathan som han hade fået sit tøj på nu starte arbejde, hun skulle se om hun kunne komme til og snakke med draknie eller om nathan kunne og vis den ene kunne skulle den anden søger for at distrahere dereck mens de fik lagt en plan, det var nok nemmeste at hun distrahere dereck for hun hade jo lave fy og han flippe når han opdage det. Hun forlod kosteskabet og gik på sit værelse hvor hun skifte til sin blå bal kjole som dereck godt kendt den anden hade hun være henne hvor glas skåren var, der var jo raster af vin på gulve så hun hade lade kjolen rør vin så det line der spildt på den eller som hun ville bort forklar hun var fladen på vej fra bade værelset i rodet på gulvet, hun brugt sin særlig parfume som skjult duften af nathan. Men kun den del af duften der ville fortælle en vampyr hvem personen var, dereck ville stadig kunne dufte mand på hende bare ikke delen der sag det var nathan der var den mand, hun gik tilbage til festen hun hade det særlig skær over sig som hun fik når hun hade fået det hun ville, hun tog et glas vin og så dereck danse med draknie som var hende der skulle skabes kontakt med, hun var den eneste som carmilla hade skimet også hade set på selia så hun var deres bedste bud lig nu.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 3, 2014 18:43:53 GMT 1
Det virkede som om musikken havde skiftet et par gange, men nu hyggede hun sig bare med at danse med Shade at hun ikke rigtigt lagde mærke til hvornår den skiftede, hvis den overhovedet havde skiftet, men sådan kunne det jo gå når man dansede og egentlig nød at gøre det. Zill havde ihvertfald tydelig øvelse i at gøre det, også selvom hun var dronning så havde hun jo altid nydt det. "Måske er det bare meningen det ikke skal ske, men igen det skader jo ikke at drømme.. Og havde det ikke været for Regina så ville jeg have gjort det uanset om du havde en anden" sagde hun bare med et lettere hemmelighedsfuldt smil, for Shade var bestemt den type mand hun kunne have fundet på at gå i seng med, selvom hun nok regnede med han ville kede hende i længden, så ville det rigtigt nok være en helt vidunderlig nat, men der var jo ikke noget at gøre, fordi Regina betød for meget for hende til at hun ville stå i vejen for en mulig kærlighed, men havde det været en hver anden kvinde så havde hun ikke stået tilbage for det. "Men nu til noget andet for vi overlader resten til fantasien. Men du fortalte aldrig hvor dine døtre, havde nu håbet på jeg kunne få lov at låne en af dem til at bo noget tid på slottet." sagde hun roligt for at tale om noget helt andet end hvad der kunne være sket hvis de endelig havde fundet sammen for en nat og for at få Shades tanker væk fra Regina.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Nov 3, 2014 18:53:38 GMT 1
Dorian var trådt ind i salen, så de mange dansende folk og de som bare hyggede sig, så det her kunne love godt når det kom til stykket. Det charmende smil spillede på hans læber som han gik rundt og hilste på dem som stod lidt for sig selv mens han så folkene an og ind i mellem ud på dansegulvet hvor der var en skikkelse som han tydeligt kendte, men nu måtte de begge holde masken, noget han egentlig var temmelig god til at gøre for sådan opførte han sig jo overfor alle han havde været i seng med, selvom han nu gerne ville have Draknie igen så hende måtte han bare spille overfor at han ikke kendte, selvom han kendte hende temmelig godt. Han endte dog ikke med at gå ud på dansegulvet til hende men gik tilgengæld overimod en anden lyshåret kvinde (Carmilla), som virkede til at stirre ud på manden og Draknie ligesom Dorian kort havde gjort det. "Hvordan kan det være en så smuk kvinde som dem ikke er ude og danse?" spurgte han roligt og kort bukkede for hende, mest for at gøre lidt opmærksom på sig selv. Der var jo noget over den kvinde, et særlig skær han så tit havde set ved andre kvinder, tilfredshed enten fordi hun var blevet seksuelt tilfredsstillet eller fordi hun havde fået hendes vilje omkring et større emne.
|
|
|
Post by Mimi "Mariposas" Demonheart on Nov 3, 2014 19:27:05 GMT 1
Det var ikke med Mimis gode vilje, at hun var tage til dette maskebal og faktisk så ville hun allerhelst havde være fri for det, hvis hun havde kunne. Men det kunne hun ikke på grund af det var blevet hende pålagt, at tage afsted sammen med hendes tvillingsøster Ashley og dog, så havde Ashley ikke kunne komme med på grund af hun lå syg derhjemme sammen med de små og Jennifer - Det var ikke engang lykkes Mimi, at få overtalt hendes ægtemand Ash til, at komme med fordi at der var meget travlt på grænse sygehuset fordi da de var underbemande. Det var ikke mere end et par måneder siden, at Mimi og Ashley havde være opsøg af en elver, som viste sig, at være en søster til en af deres forfædre, hvilke faktisk gav mening for Mimi på grund af hun havde lagt mærke til, at hun igennem de sidste mange år ikke havde blevet ældre at se på imodsætning til Ash. Det viste sig også, at Mimi og Ashley nedstammede af en af de ældste adelige slægte i Nirelia, hvilke var et stort chok for Mimi, at finde ud af på grund af hun havde aldrig drømt omkring hun skulle stamme fra sådan en slægt og alligevel så var der kun en levende slægtning tilbage udover Mimi, Ashley og deres børn så vidt Mimi vidste. Den ældre dame, som ikke havde så længe igen så havde tiggede og bedt Mimi sammen med Ashley omkring, at de ville tage til det maskebal på grund af der havde aldrig før være holdt et maskebal, hvor der ikke mindst en fra den slægt havde dukkede op.
Men hvad der var sket inden, at Mimi dukkede op til ballet havde hun ingen ide omkring og faktisk var det på grund af hun næsten havde fået 'kolde fødder', at hun var blevet forsinket. Dog, så da hun kom ind i den store sal, så var noget af det første, som hun bedt mærke i den underlige stemning, som der var - det var ikke til at sige omkring hvorvidt det var en af de gode eller dårlige. Hun begyndt så småt, at kigge rundt på de forskellige, som var i sallen for, at se om hun kunne få øje på nogle, som hun kunne genkende og det syntes hun ikke, at hun kunne, hvilke var klart nok, da alle sammen bar masker ligesom hun selv gjorde. Efter, at hun havde bevægede sig lidt rundt i omkring 10 minutter, så var hun endt henne ved en af vinduerne, hvor hun lod hendes blik glide ud af det mens hendes tanker var alle andre steder end lige til ballet.
outfit
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 5, 2014 10:15:35 GMT 1
Hun tirrede ham, legede med ham og han kunne godt lide det, hun tilbød ting som ikke mange turde, han beundrede hende skam for det og så var han jo en total sucker for at føle sig ønsket på den måde. At vide hun egentlig bare spillede et spil fra galleriet, det var jo intet han kunne, men fandt han ud af det ville han nok ikke blive helt vildt glad. Som de dansede videre, måtte han jo tænke over tingene, han nød at have hende tæt på, høre hendes hvisken og få en helt anden slags kvinde at være i nærheden af. Det var sjældent de kvinder han havde været med, tog kontrol som sådan og her måtte han jo ærligt indrømme at det var faktisk rimelig frækt og han kunne godt lide det. "Så en kvinde som Dem, ønsker at give en mand som jeg, et halsbånd på? Interessant. Jamen hold endelig fast i den tanke kære." Endte han så med et charmerende smil, for det her var jo dumt at sige nej til, meget dumt at sige nej til! Specielt fordi han jo havde ledt efter noget kvindeligt selskab. Sangen sluttede af, han bukkede pænt og lod sin arm glide om hendes liv som han førte hende væk fra dansegulvet. Han havde stadig øjne på sin kusine og havde lagt mærke til hun havde forladt festen, men nu var tilbage, det undrede ham lidt og så havde hun skiftet tøj, hvad gik det ud på? Det havde han ikke tid til at tænke på, Draknie sagde ham alt lige nu og fokusset lå på hende. Dereck lod en hånd glide om hendes nakke, han så hende ind i de smukke røde øjne og smilte bare frækt til hende. "Men min maske skulle meget gerne blive på og lige så Deres, det er jo det sjove ved et maskebal. Mit svar må jo blive et ja, det er nok en chance jeg ikke får igen for at opleve." Lo han, inden han stille gav hende et kys på mundvigen og trak hånden til sig igen. Blikket blev vendt mod døren, han holdte øje med ankomne gæster, det kunne jo være noget forretning trådte ind af døren og var rimelig vigtigt inden han legede med denne fine dame. Dog så det ikke ud til at være nogen han kendte. Det sitrede næsten stadig i ham efter at have mærket hendes læber, han ville jo gerne have mere og tanken om at være under en kvinde kunne da være ganske sjov at prøve. Men nok intet han ville fast, da han jo havde det bedst med at være en magtfulde, dog afslog han ikke muligheden for at opleve det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 5, 2014 11:05:52 GMT 1
Endelig fik han fejet glaskårene bort, vasket gulvet og ryddede pænt op, til sidst kunne man ikke se de havde været der, hverken på gangen eller i skabet. Nathan fik renset sine hænder, bundet dem ind og trak hvide handsker over så det ikke kunne ses han var kommet til skade. Et nyt sæt uden blod var på og selvom han nok lugtede af Carmilla ude for salen, gjorde han det heldigvis ikke inde i salen og efter lang nok tid, ville det nok være forsvundet takket være de mange folk som stødte ind i ham uden nåde fordi han jo bare var en tjenestemand. Da han trådte ind i salen, havde han en ny ren bakke med, den blev fyldt med glas, med vin og andre spændende alkoholiseret drikke. Og så gik turen ellers rundt, serverende og med sit neutrale ligegyldige døde ansigt. Som han mer en før havde brug for lige nu, han lod alt hvad der hed følelser forsvinde, men holdte øje med kvinden som Carmilla havde talt om. Ja, Dereck stod med hende, der var ikke meget af gøre. En kvinde ankom, som mer end noget andet lignede en engel, så lyd i tøjet, hun skilte sig ud fra mørket og Nathan blev faktisk lidt nysgerrig. Lige nu stod Dereck jo stadig med Draknie og han kunne ikke komme til før Carmilla havde fjernet Dereck derfra. Så! Han gik mod vinduet hvor hun stod og så ud af, han måtte stille sig lige ved hende og bukke blidt, for at byde hende på noget af drikke. "De skille Dem en del ud frøken, så lys, De er ikke fra Darklia, er De?" Kom det blot roligt fra ham, det var kun på grund af hendes påklædning han tude snakke til hende, og han skjulte det også ved at stå med ryggen til dem som han vidste ville have noget imod det. Mon hun ville feje ham af og vifte ham væk, eller besvare, det var lidt spændende og uanset hvad, så havde han måtte gøre det af sin nysgerrighed. For i sandhed skilte hun sig ud.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 5, 2014 11:10:57 GMT 1
At danse og snakke var jo en vidunderlig ting og derfor lod man tit ikke helt mærke til musikken ændrede sig, det lå i underbevidtheden at føre hende rundt til takterne, mens samtalen var den som der blev åbenlyst fokuseret på. Fantasien var nu okay at lade tingene gå over til, han skulle nok få sine tanker på det når tiden var dertil og havde hun intet sagt, havde han vel egentlig nok aldrig tænkt over det. Onde skabning, men nuvel, det ry havde hun jo. Tanken fik ham til at grine lidt, hun var nu en skøn kvinde, og fantastisk herskerinde. "Jeg har ikke set meget til mine døtre, alderen er jo til at finde sig selv, og det må man sige de er i fuld krig med. Odette er faktisk den jeg har set allermest til, lige indtil Regina forlod os, jeg tænker hun er fulgt efter, det kunne lige ligne hende. Og jeg har haft en masse at se til med..... mine sønner og Turo. Jeg burde sende ud efter dem, sende folk til at få dem hjem." En bekymret rynke gled hen over hans pande, hvor havde de egentlig været, det var virkelig længe siden de som familie havde siddet samlet, de kom og gik jo som det passede dem. Så voksne, de fløj vel snart fra redden og fandt deres egne familier. Tanken var pinefuld, hans små prinsesser var blevet store og han havde vel prøvet at flygte fra det. Roligt svang han hende ud fra sig og tilbage ind i hans arme, inden han lagde sine læber kort ved hendes pande og sukkede lidt opgivende. "Hvad ville en af mine døtre kunne gøre for Dem på slottet?" Spurgte han så, for han synes han manglede dem nok i forvejen og Drazilla var ikke lige den moderrolle han ønskede for dem, Regina derimod havde været så sund og det var nok også derfor Odette var sat efter hende. Bekymringerne blev mange, han kunne næsten ikke klare det i sit hoved og han måtte bryde deres dans op, han bukkede blidt. "Tak for dansen kære, skal vi ikke gå om bord i alkoholen, jeg trænger i den grad til et glas eller ti." Lød det så fra ham, tydeligt påvirket af en faders kvaler i at være overbeskyttende.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Nov 5, 2014 16:40:28 GMT 1
Draknie hade nydt dansen mens hun hade ladt dereck tænke, hun nød og se hvor meget han lage op til hende blot fordi hun selv hade prikke til ham og ikke være så søde igen. Hun så på ham som han sag hun skulle holde fast i tanken om det halsbånd, hun smile charmerne ”åh jeg skal nok holde fast” hade hun hviske til ham, som de ellers danse vider ind til sangen slutte, hun neje ganske pænt for ham og lod ham føre hende væk fra danse gulve som næste dans spille op. At dereck hade holdt øje med hans kusine hade hun ikke lagt mærke til hun hade haft fokus på ham hun skulle jo tænke sig om hvordan hun formuler sig og opført sig over for ham hun mærke hans hånd i nakken, og så ham roligt ind i øjnene som han takke ja til at hun måtte sætte et halsbånd på ham, et charmerne men lidt hemmelig smile var på hendes læber. ”det glæder mig og høre.. hopper de kan leve op til den title der følger med” hviske hun drillenden til ham, hun hade en følelse af han ikke helt forstod det hun mente men nuvel var vel hans problem. Kysset ved hendes mundvig fik hende blot til og smile forføren ”så så opfør dem nu ordenligt.. ” hun prikke ham på næsen, og så rundt. Hun kunne se nogle af de finer bekendtskaber hun hade og så på ham igen ”jeg må vel heller lige smutte kort.. vise ting klar ikke sig selv.. ” hun så på dereck og drillenden gav ham et kys på kæben tæt på halsen inden hun roligt gik hen til en flok mænd og kvinder som hun roligt stod og snakke lidt med, at nathan ville snakke med hende kendt hun intet til men efter lidt tids snakken liste hun nærmest ud af lokalet og valgt og gå ud og stille sig lige uden for hoved døren, hun hade et glas vin i hånden hun trængt til lidt frisk luft og ro i hovedet af alt den snakken og larmen inde fra salen og en lille pause inden hun skulle ind og drille dereck lidt mere.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Nov 5, 2014 16:51:55 GMT 1
Carmilla kigge på Dorian som han kom hen til hende og snakke til hende, de rød øjne hvile roligt på ham som hun blot sent et charmerne smile ”så ment fordi der ingen rigtig gentleman som har budt mig op” svar hun i en blidt og charmerene tone fald, hun skulle have distrahere dereck og nu hvor hun kunne se draknie forlod hans side måtte hun finde på et eller andet, men hvad? Hun stod roligt og kigge rundt for ikke og stirre inden hun så på dorian igen og smile ”de vil måske gerne danse med mig? Bare rolig jeg bider ikke.. måske lidt” hun smile charmerne og hade en letter drillenden undertone hun vist dereck nok ikke ville bryd sig om hun danse med en mand men normalt lod han som ingen ting men dorian var jo en flot mand så måske det kunne hjælpe lidt mere på at distrahere ham, planen var at dereck gerne skulle snakke med hende hvor hun så ville springe bomben at hun hade være i seng med en af hans tjener hun ville dog skyde skylden på en tilfældig tjener, så måtte nathan om resten og udnytte den ballade hun sikkert ville lave. Hun så roligt på dorian som hun hade armen let under bryste enlig ikke for at vise dem frem eller jo for vis dereck så det ville han muligvis ikke blive så glad for hende men hey lige nu skulle hans pisses af og distraheres så kunne hun gøre ham god igen på et andet tidspunkt vis hun virkelig ville, men hun ville nok få en helt del ballade og lige den del så hun ikke frem til.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 5, 2014 17:26:27 GMT 1
Hans bekymrede sind kunne hun nu ikke forstå, men igen hun havde ingen moderlig følelser for hendes egne børn til trods for hun ville beskytte dem og hjælpe dem så længe hun kunne, men de var jo næsten voksne nu og det kunne hun jo tydeligt se, så hun regnede ikke med de behøvede så meget beskyttelse mere, de skulle jo i stedet lærer hvordan voksenlivet ville være fordi det var just ikke en dans på roser, men skulle de endelig falde så ville hun da være der for dem og hjælpe dem op igen. "Nu skal du ikke tænke så meget, jeg skal nok sende folk ud hvis de alligevel skal lede efter Regina så kan de jo søge efter dine døtre også" sagde hun roligt med et roligt smil spillende over hendes læber for hun skulle da nok klare den del, så kunne han koncentere sig om noget som han vidst mente var vigtigere, nemlig hans sønner, men folk var jo forskellig og mænd ville vidst helst have sønner, så hun gad ikke blande sig i deres holdninger og sådan noget, dog skulle de jo lige lede efter Regina så kunne de lige så godt holde øje efter døtrene. Hun smilede bare som de dansede fordi det morede hende at danse på denne måde, og hun gjorde da ikke noget for at trække sig væk da Shade lagde læberne imod hendes pande. "jeg mangler en med forstand på landbrug, en som nemt kan finde løsninger eller komme med forslag til forbedringer og kan finde ud af at tage fat. Jeg ville have spurgt dig men du skal passe dit landbrug for det er ikke til at vide hvor lang tid det tager, så jeg ville ikke skille dig fra Regina og jeg tror en af dine døtre kunne godt have det, se noget forskelligt fordi personen ville skulle rejse rundt med mig. " forklarede hun for der skulle da ikke ske andet end hun skulle bruge en der kunne lærer hende til at forstå sig mere på landbrug, det var jo ved at være tiden hvor hun burde lærer det og hvad bedre var det end nogle der havde gjort det i flere hundrede år? De ville jo let kunne lærer hende noget. Hun nejede kort for ham da han virkede til at ville ende deres dans, dog kom en mild latter fra hende. "Sådan noget behøver du just ikke at spørge om, jeg er altid med på et glas eller ti" sagde hun med et smil for hun var nu altid med på druk, selvom hun også godt var klar over hun måtte beherske sig en smule til de her fester sådan at hun ikke kom op og slås med nogen.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Nov 5, 2014 18:11:48 GMT 1
Dorian smilede stadig charmende og roligt efter han igen rettede sig op efter at han havde bukket for hende, af ren og skær høflighed selvfølgelig, det var vidst passende at gøre det til sådan en fest. "Det gør mig da ondt at høre, en smuk kvinde som dem bør bruge det meste af hendes tid på dansegulvet" sagde han roligt selvom det ikke gjorde ham noget, for folk havde jo forskellig smag og det kunne jo være hun havde afvist andre mænd det kunne han jo ikke vide eftersom han næsten lige var kommet. "Det vil være mig en glæde, jeg skulle lige til at spørge men de kom mig desværre i forkøbet." forsatte han med den rolige tone og charmende smil for hun var lidt hurtigere end ham til at spørge om en dans, men han vidste jo heller ikke noget om hendes mindre skumle planer. "Hvis de bider gør det heller ikke så meget, jeg kan godt lide en kvinde som er lidt vild i det" sagde han roligt som han rakte hånden frem fordi han ville føre hende ud på dansegulvet til den næste dans, for han ville da meget gerne danse, ellers ville han jo ikke være dukket op eller jo den anden del var jo at han ville finde nogle interessante emner, foruden Draknie som han havde fået øje på men blev nødt til at holde afstand fra.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 14, 2014 13:48:14 GMT 1
Kvinden legede jo for grumt med ham og det vidste han, men han var jo faldet for det alligevel, det var vel sjovt at lege lidt med og se hvor det ville lede hen. Men som hun så bedte ham om at opfører sig ordenligt og så valgte at skulle gå fra ham igen, stod han bare og kiggede efter hende med et lumsk smil. Han skulle nok lade deres veje krydse igen, han glædet sig allerede! Men for nu, måtte han jo hellere få snakket med de andre gæster og sørger for alle fik hvad de ønskede sig, sådan nogenlunde ikke mindst. Dereck nåede dog ikke langt, før hans kusine faldt i hans blik, og hun stod med en mand, hvilket fik ham til at løfte det ene øjenbryn, det rørte da lidt ved hans ego og desuden, så var det jo hans kusine og hans backup som bestemt ikke skulle rende væk med en anden. På vej derover blev han stoppet af et par som talte forretning, der kom et suk fra ham og han holdte øje med dem i baggrunden, men forholdte sig til sin samtale i ro og mag. De så ud til at skulle danse, det var vel fint nok, kvinden måtte jo gerne hygge sig, selvom han lagde mærke til hun havde noget over sig som bestemt bekymrede ham, for sådan så hun ud når de havde krøllet lagner. Vent lige...... To og to blev hurtigt lagt sammen og vreden boblede lidt i ham, men han blev pænt og snakkede til han fik chancen for at få dem gledet videre i teksten og han mod Carmilla.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 14, 2014 19:42:25 GMT 1
Viftet bort af kvinden han ellers havde talt til, så han sig lidt omkring, det passede ham nu egentlig ganske fint, da han så at kvinden som havde virket interesseret i Selia gik udenfor. Det passede ham helt fint. Han havde det ikke godt med hvad han egentlig havde haft lavet med vampyrinden i skabet, men nogen gange måtte man vel ofre sig og han havde ladet følelser og andet glide bort. Faktisk havde han egentlig tænkt på Selia, at han gjorde det for hendes sikkerhed og det havde i sig selv været drivkræft nok. Nathan afskyede egentlig sig selv, men det var nu intet nyt og hvorfor så prøve at ændre det? Det følelseløse udtryk lå stadig over ham, som han gik væk fra salen og endte udenfor, i retningen af hende. Med rolige skridt, hænderne begravet i lommerne, de var bundet ind indenunder handskerne. Beklædningen skreg langt væk af tjener, så man var ikke i tvivl. "De snakkede med slaven i snor, Selia..... Hvad snakkede i om?" Spurgte han direkte, han så mod kvinden med et intenst blik som samtidig også skreg af desperation. For desperat var han, Selia skulle væk her fra og det kunne ikke gå hurtigt nok! Hun hørte ikke til her, hun skulle være fri, det fortjente hun..... Han virkede samtidig viljestærk og fastbeslutsom, en mand med mål som han stod der foran hende, nu med hænderne oppe af lommerne og dem knyttet. Ansigtet afslørede dog intet i mimik, han virkede følelsesforladt, kun stemme og kropssprog afslørede hans vilje, mål og desperation. Mens ansigtet var dødt og ikke hørte til.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 14, 2014 19:56:29 GMT 1
"Det lyder som en sund og god ide, min tilladelse er givet, deres beslutning er naturligvis op til dem." Lød det roligt fra ham, han ville ikke tænke nærmere over det, for det gav god mening. Det var dannelse for dem, eventyr og tid med deres dronning hvilket jo var en ære. En stor ære. Han var i den grad glad for at have en drukpartner, for han ville nu gerne langt væk i en rus og tænke på alt andet end børn og tabt kærlighed, dummebøder som ventede og meget mere. Fest var der, så han skulle hygge sig og det gjorde han når hæmninger og tanker blev skyllet væk med en masse alkohol. Han stoppede en tjener, for at hviske nogle krav i dennes øre, tjeneren nikkede og forsvandt ud af salen i hast. Shade gjorde tegn til at Drazilla skulle følge med, han gik mod et hjørne hvor en sofa stor nok til 3-4 personer stod tom, samt et fint kaffebord foran, plads til massere af drikke. Og flere tjenere kom med en masse ting at vælge imellem som de stilte på bordet, samt flere glas, et par rumdelere blev stilt så de var lidt afskærmet og ingen kom og tog, en slags VIP, hvilket de vel fortjente. Han blev stående afventende på at hun ville sætte sig, for han var jo en gentleman og hun var trods alt dronningen. Desuden var han godt opdraget, det var jo en vanesag og sådan gjorde man bare! Alkoholen så så fantastisk ud, han kunne allerede smage de stærke sager i halsen og længdes efter rus og et tankeløst hoved.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Dec 14, 2014 20:22:44 GMT 1
Carmilla så på ham og smile blot chamerne som han snakke til hende, ”har de ret i jeg burte.. men det svært og finde ordentlig danse partner syntes jeg.. ” hun så på ham og smile chamerne og så blot på ham mens hun blot holdt øje med dereck ud af øjenkrogen, da han rakt hendes hånd smile hun blot og tog roligt hans hånd og gik roligt ud på danse gulvet til den næste dans, hun smile chamerne og så på ham ”mh de frister jo mig til og snuppe en lille bid når de lig frem siger det ikke gør noget” hun smile og så på ham mens de danse vider, mens hun ellers holdt øje med dereck og håbe bare han hade opdage hendes udstråling for hun vist det ville gør ham gal men bare lig hvor gal det måtte hun finde ud af, hun så på dorian med de rød øjne og lod sig rolig danse tætter med ham for at provoker dereck lidt mere, ”hvad skal de så ellers bruge aften på? Ud over at danse med de mange kønne piger som er her til festen?” hun så på ham og tøve ikke med og trykke bryste ind mod hans mens hun lod ham før and i dansen.
|
|