|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 14, 2014 20:38:57 GMT 1
"Det var godt, tror bare du skal sende Odette.. Tamara har jo rygte som værende familiens prinsesse " sagde hun roligt for det var jo ikke ligefrem en dårlig ting det med Tamara men når Zill ville forsøge at uddanne sig lidt mere inden for landbruget, så var det ikke ligefrem den type lærer hun skulle bruge, så var Odette nok bedre på det punkt eller måske Kiyomi selvom rygterne gik om at den kvinde var familiens musikant, men hun var ikke meget om det og så måtte den sidste jo datter (Odette) et bedre valg, men det kunne Shade jo også selv bestemme, selvom Zill regnede med at se Odette. Hun så roligt på ham som han stoppede en tjener før han gjorde tegn til at hun skulle følge med, hvilket hun også gjorde for der ventede jo en nat med druk og det ville hun da ikke helt gå glip af når det kom til stykket. Så hun fulgte roligt med og ventede lidt til tjenerne havde stillet de forskellige ting an før hun satte sig i sofaen som en fin kvinde gjorde det, men hun havde jo også en lidt irriterende fin kjole på som begrænsede hendes måder at sidde på men det måtte hun jo affinde sig med her til aften. "Nå min kære Shade, hvad skal vi dog starte med?" spurgte hun roligt med et lidt drillende smil som hun lænede sig en smule tilbage efter hun havde sat sig lidt skævt så hun havde fronten imod ham, for nu hvor hun var kommet ned at sidde var det lidt nemmere at rette på sig. Desuden ville det jo bare være uhøfligt at vende siden til den man skulle drikke med.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Dec 14, 2014 20:40:11 GMT 1
Darkine nød virkelig bare kulden og stod roligt og kigge mod himlen i det hun hørt nogle tale til hende. Hun dreje hovedet og så på nathan som hun hade set flere gang den aften, hun så roligt ind i hans øjne med sin baby blå øjne, hun kunne se hans øjne skreg af desperationen hun lytte bare til det han sag og smile bare ganske roligt til ham. ”tage de det blot roligt.. jeg sag blot det var synd hun var havnet sådan et sted som her.. ” hun så op mod himlen ”jeg ved beder ind nogle anden hvordan det vil sige og blive tage fra der man høre til” hun stod roligt og trak vejre dybt og skulle lige brug et øjeblik på og falde til ro og til og så der efter på ham og vente sig mod ham med hele kroppen nu, og tog sin maske på igen. ”er de kommet for og bede om hjælp omkring denne selia?” spurt hun stille og så bare roligt på ham, hendes holdning vist hun ikke var bange for at stå og faktisk tilbyd og hjælpe en slave væk fra sin herre selv om det kunne give en være ballade vis det blev opdage, men nu kendt hun ikke til det lille omgang nathan og carmilla hade haft gang i eller hvilke planer de hade lagt sammen. Hun lag armen en smule over kors men hun så på nathan med hans død ansigt men med en stemme og krops sprog der tydelig talt hvad det var han ville have ud af denne snak ”de kan roligt fortælle mig det.. de virker ikke som en trussel for mig og så har jeg ondt af den kvinde.” hun så på ham og smile ganske roligt.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Dec 14, 2014 20:49:32 GMT 1
"Så håber jeg at de finder mig som en ordentlig dansepartner" sagde han blot med et charmende smil, selvom han nu selv mente at han var en udemærket dansepartner idet han havde mange års erfaringer og kendte utroligt mange måder at danse på, så det skulle da være en skam han ikke kunne finde en hun kunne lide. Han førte hende ud på dansegulvet til den næste dans, og da musikken begyndte så begyndte han også at danse med hende med elegante og øvede bevægelser som han førte hende rundt på det. "Det kunne være vi kunne finde ud af noget, men jeg tror de har fået nok lige foreløbigt, måske senere på natten for den er jo stadig ung ligesom de er" sagde han roligt for han afviste hende ikke, tværtimod, så ville han ikke have meget imod det for det var efterhånden længe siden, men nu ville han lige se hvordan aftenen udviklede sig lidt først, det var jo heller ikke til at vide om der var andre interessante emner denne aften og denne kvinde så jo allerede ud til at have den bestemte udstråling over sig som tilfredse kvinder nu havde det. "Ikke så meget andet end at more mig, der er jo intet der haster." sagde han roligt for det kom jo helt an på hvordan denne her fest udviklede sig, og han skulle da også se om han ikke kunne stjæle en dans med Draknie og måske se om nogle andre kvinder var villige til at forsvinde kort med ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 19:36:16 GMT 1
Festen forholdte sig som den nu gjorde, han så til mens hans kære kusine havde gang i en ny mand, hvilket bestemt ikke behagede ham, det kogte virkelig indeni ham og han måtte knuge sine hænder lidt for at få det hele til at dampe lidt af. Blikket gled rundt på de mange folk og væsner, han vidste intet om hvem var hvem, røgelsen var stadig i fuld gang med at skærpe alles sanser. Nogen tog sig den frihed i at bruge hans tjenestestab, hvilket passede ham ganske udemærket, for folk lod til at have det helt fantastisk, bort set fra ham selv lige på nuværende tidspunkt. Dereck gik roligt mod Carmilla og sendte hende et isnende koldt og vredt blik, inden han gik lige forbi dem og forsvandt lidt ind i baggrunden for at stille sig op af væggen og studere folk. Et par folk fulgte med, mest kvindelige vampyrer som allerede godt vidste hvem han var og som i forvejen var nogen der blindt forgudet ham. En ting han nød og til sådanne fester kunne det fint finde sted, uden så mange bemærkede det, men han udnyttede det i den grad til at gå lige på og hårdt mod Carmilla's nerver. Og så nød han jo ganske vidst det kvindelige selvskab som strøg sig om ham som kælne katte. Han lod sine hænder glide diskret rundt på en brunettes ret så fyldige former, med sit charmerende trussetyvesmil. Uden så meget som at kigge i Carmilla's retning, for der var bestemt en tøs som ønskede hans opmærksomhed og så vred som han egentlig havde været, passede det ham fint at give hende den.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 19:45:20 GMT 1
Det var ikke rart det her, han var i den grad helt ude på tåspidserne og stå fordi han var så provokeret af alt det som foregik. Men kvinden her virkede så rolig, så han slappede straks mere af da hun snakkede og havde han haft mimik i ansigtet ville man kunne have set det. Hænderne løsnede dog det stramme greb i luften og han så mod hende med et roligt blik som han nikkede. "Jeg vil have Selia væk herfra, hun fortjener bedre, og i min verden fortjener hun frihed. Men alt andet end det her sted..... Det han gør..... Det er usmagelig og den kvinde er bedre end alt dette. Hun høre virkelig ikke til her." Lød det klart fra ham, han havde lyttet og det var alt han havde at sige. Et sted vidste han at han ikke ligefrem spurgte pænt og høfligt om lov, men han hadet at tigge og bede om ting, men i forvejen, så havde han jo egentlig lovet den dumme kælling som havde misbrugt ham for sikring af Selia's sikkerhed. "Jeg blev tippet om din interesse og at der muligvis var et håb og hjælp der. Vil du? Vil du hjælpe mig med at få hende væk her fra?" Spurgte han så, med et ægte udtryk i hovedet, ansigtet havde givet sig og han så bedende mod hende. Næsten som havde det været en hundehvalp der stod der, man kunne se på ham hvor ondt det hele egentlig gjorde. Kvinder....... De kralvede under huden på en og fordærvede livet og han kunne intet stille op.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 19:51:54 GMT 1
Da hun havde fået sat sig, lod han sig selv glide ned ved hendes side, med fronten mod hende, ret ryg og blikket fæstnet mod den smukke kvinde som egentlig sad ved ham. Hvorfor havde han egentlig aldrig tænkt på det? Havde han ikke turde satse så højt, havde han ikke haft nosser nok til at springe i? Eller havde chancen bare ganske enkelt ikke lige budt sig som sådan? Han lod blikket glide mod de mange ting og sager, de så ganske spændende ud og meget af det var ikke i noget pakning man kendte, og at dufte sig til det ville blive halvsvært med den røgelse som blev brændt af i rummet. Shade så overvejende rundt, før han lod blikket glide tilbage mod Drazilla, han startede dog fra hendes ben og tog sig god tid med at finde vej op til hendes ansigt med blikket der betragtede en smukt klædt kvinde. Nok se men ikke røre. Var det ikke sådan man sagde? "Jeg tænker damerne først. Din beslutning min kære, så tager jeg næste flaske når den anden er tømt." Lo han, inden han lænede sig afslappet tilbage i sofaen som faktisk var ganske bekvemt, her sad han i den grad helt fantastisk godt. Han lukkede kort øjnene og smilede lunefuldt for sig selv, han ville tænkte på ALT andet end Regina og hans børn i nat, han ville sejle i alkohol og nedstirre Drazilla og tage hjem med sine små fantasier, for sikkert at ende med at sidde og tude inden han faldt omkuld. Hvis ikke han faldt omkuld først. Det kom an på så mange ting, både hvilken slags alkohol, hvor hurtigt han indtog det og hvor hurtigt han blev påvirket. Hvilket der nok ikke skulle så meget til, da han i forvejen faktisk havde en del alkohol i blodet. Brændevinen var ved at blive tømt godt ud derhjemme og det havde taget lidt mod at komme til festen, så der skulle drikkes mod dertil og det var der blevet.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Dec 16, 2014 20:09:31 GMT 1
Carmilla forsatte roligt med at danse med dorian, mens hun lytte til hans snakken. Hun smile blot chamerene som de danse rundt ”ind til vider vil jeg rose og sig det en yderst god danse partner” hun så roligt på ham mens de danse vider til musikken, hun så bare på ham og lo en smule ”nu smiger de sandelig.. men nuvel sener så men jeg akter og holde dem på det” hun smile og så godt dereck gå lige forbi dem og det blik han gave hende, at frydet hende at han var så skide sur. Hun forsatte roligt dansen men holdt øje med dereck til hun så ham stå og gramse på en eller anden i hendes øjne grim tøs, hun valgt der for ikke og se på ham men og give den kolde skulder, og blot fokuser på dorian og søger for og pisse dereck godt og grundig af ved og være rigtig chamerne og forføren dog ville hun så vidt muligt heller ikke gør sådan dorian ville blive utilpas hun skulle jo gerne brug ham til og pisse dereck af og ikke til og skræmme dorian væk for så skulle hun til og finde en ny og brug til og gør sin fætter sur selv om der var nok og vælge i mellem. hun så roligt på dorian og smile blot, "sandt natten er unge så der tid nok til og gå og lave lidt sjovt " hun smile chamerne og så roligt op på ham mens hun blot trykke bryst ind til ham som musikken lage op til en mere tæt dans.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 16, 2014 20:09:48 GMT 1
Det her gik jo hen og blev en udmærket fest når det kom til stykket. Nu fik hun da lov til at sidde sammen med en hun kunne med og sidde og drikke og hygge sig med, og hvis det endelig var så kunne det være hun skulle ud og danse igen, men det ville blive senere, måske hvis hendes tanker gled hen på et sted hvor de ikke skulle være. Hun smilede bare lettere forførende imod Shade for han var jo ganske flot og hun kendte jo rygterne om ham og hans kvinder, selvom det vidst ikke var noget hans døtre kendte til så gjorde hun det, hvilket også var grunden til hun havde undret sig lidt over det aldrig havde været Shade og hende for en nat. "Det er jo en svær beslutning" sagde hun med et mindre grin for det var jo svært at beslutte sig til hvad hun lige havde lyst til, det endte dog med at hun rakte ud efter en rødvins flaske som hun hældte op til dem hver. "Tror vi starter let ud og vi kan jo ikke efterlade halvfulde flasker" sagde hun med et lidt drillende smil selvom der dog ikke var en helt flaske tilbage så gjorde det ikke så meget for så kunne de hurtigere komme til de lidt stærkere sager, men de kunne jo ikke efterlade en halv fuld flaske? Så var det bedre at tømme dem en efter en og så se hvad aften ville bringe med sig. Hun tog hendes glas og hævede den kort til en skål før hun tog en mindre slurk af den selvom den nu smagte udmærket, men det fik hende kort til at tænke på at hun hellere snart måtte besøge den der vin elsker fra grænsen eller Nirelia og se om han havde nogle specielt gode flasker til hende.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Dec 16, 2014 20:12:08 GMT 1
Draknie så roligt på nathan som han så ud til og slappe af, hun lytte til det han sag og smile blot ganske roligt og var enlig imponeret over hvor insisterne han var på at denne selia skulle have frihed og et beder liv, de fleste gav ikke en fis for andre slaver det var mere klar dig selv, eller blive trådet ned. Hun så på ham som han snakke igen om hun ville hjælpe ham, hun smile blot ganske roligt og svar ”jeg hjælper gerne en med slave” hun hev lidt ned i kjolen ved skulderne og vist ham et brænd mærke som nogle slaver fik vis de var af særlig kvalitet eller art hun hev kjolen op igen og vist ham med en finger at det var en hemmelighed, ”men sig mig hvad med dem? De lyder så opsat på at få hende væk vil de så kunne undvær hende? Hun lyder skrækkelig vigtig for dem? Og mere vigtig hvordan vil de have jeg hjælper? Jeg har blot en vogn som hun kan låne og blive kørt hvor end hun nu har brug for at komme hen hvad tror de ellers jeg kan brugs til?” hun så på ham. hun stod og tænke lidt, var denne mand forelsket i denne kvinde han ønske hun skulle hjælpe med og flygt? og i så fald var hendes spørgsmål om han kunne klar sig uden hende, lidt vigtig for vis hun tog kvinden med risiker hun bare at selia måske ville opsøge nathan igen og så risiker hun bare at hun blev fanget af dereck igen og så var hjælpen jo forgæves i det lange løb.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Dec 16, 2014 20:26:09 GMT 1
Dorian smilede charmende til hende uden rigtigt at vide hvilken leg hun havde gang i med Dereck, for det valgte han ikke at tænke over selvom han godt kunne se at hun så efter en temmelig ofte, men han valgte ikke at tage sig af det for så kunne han jo se lidt efter Draknie i smug. "Mange tak, jeg kan kun sige det samme" sagde han roligt som han kort svingede hende rundt og svingede hende ind til sig igen. "Det skal de da også have lov til, et mærke deres læber og tænder imod min hals vil da være en ære" sagde han roligt for det ville da kunne være lokkende at blive bidt men det var jo også fordi det var lang tid siden nogen havde behandlet sig ham på den måde, men han kunne jo heller ikke forvente andet når han gik sammen med nogle der var lidt finere på den. "Ja noget bestemt sjov de har i tankerne?" spurgte han roligt for det kunne godt være hun havde noget sjov han kunne være med på, det ville jo ikke gøre så meget og hun lagde jo op til ham så han trykkede hende bare mere ind til sig for at bedre kunne udføre trinene.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 20:38:56 GMT 1
Han havde skam sine rygter og de var jo også i den grad sande, men han havde faktisk levet uden vidt forskellige kvinder i lang tid nu, grundet Regina, og at han var forelsket og elskede hende højt. Jo det havde været fristelser i den grad, men den største havde været den pokkers nymfe, som han havde givet efter og endda for flere dage. Tanken skød han væk, for han havde flere gange overvejet at opsøge hende igen og drukne sine sorger i både sprut og sex. Men indtil videre var det kun sprutten som havde overmandet ham, han vidste jo at han havde dummet sig og inderst inde, så frygtede han faktisk det var nymfen som var blevet opdaget og at det med Turo og drengene egentlig bare havde været salt i såret. Stakkels kvinde..... Måske var hun bare bedst tjent uden ham? Han fungerede fint som far, men en ægtemand blev han vel aldrig igen. Her sad han så og fik helt ondt af sig selv på ny og der gik ikke lang tid før glasset var fyldt, til det blev grebet og han begyndte at nippe pænt til det, selvom han egentlig havde lyst til at drikke af flasken og kyle det hele ned. "Jeg frygter halve flasker, de har altid skræmt mig, væk med dem." Lo han som han hævede sit glas mod hende i en skål og nikkede høfligt. Det pokkers forførende smil hun havde på sine læber fik ham næsten til at himle med øjnene, men han lod være. Fristelser over det hele og den største lige nu i denne sal sad og drak med ham. Han havde da altid beundret hende, hun var en flot kvinde, en magtfuld kvinde. Det blev en lang nat hvis han ikke snart mistede lidt fornuft og hun kunne jo altid stikke ham en eller give ham en på hovedet hvis han først var blevet så fuld at han rent faktisk var blevet ligeglad og ikke havde en fornuft til at sige stop...
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 20:46:21 GMT 1
Roligt studerede han hendes skulder, så hun havde selv været der? Han tænkte lidt og var faktisk overrasket over hvordan hun egentlig var havnet på den anden side og gik rundt så fint klædt på. Det måtte pine hende en del at se sådan en som Selia, det var der hendes interesse havde ligget. Det faldt lidt på plads og gjorde ham faktisk meget mere nysgerrig på hvem kvinden var. "Jeg er her af fri vilje." Kom det kort fra ham, han var der jo sådan set på ansættelse, han havde smidt sit liv over højre skulder og tanken om at skulle lade sig give efter for følelser foruden det enorme dyriske begær der lå til Selia var ikke lige noget han havde tænkt sig. Nej det var farligt, desuden ville alting bare ende galt. Han var en magtfuld magiker, men drømmen om at blive noget stort havde knust hans familie, hans søn var blevet dræbt.... Af kvinden han elskede, som han ikke havde tævet med at flå i stykker grunden tabet af deres søn. Nej..... Der kunne han bare ikke ende igen. "Hun høre bare ikke til, det gør jeg..... Hvis du kan få hende væk er jeg ligeglad med hvordan, jeg ved bare at ingen andre der inde kender til hendes skæbne, og alle er ligeglade, på nær dig!" Kom det så fra ham, hans blik var intenst og fængslende, han var i den grad målbevidst. Han sukkede kort og tog sig til hovedet, han ville vædde med at Selia havde knyttet sig til ham, hvilket var forståeligt nok, men hun måtte komme væk og have et rart liv. Han betød kun problemer og efter at have knaldet den klamme sæk følte han sig slet ikke hende værdig.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 16, 2014 20:51:55 GMT 1
At Shade ikke kunne modstå kvinder helt, kunne hun nu udemærket godt forstå for ingen havde jo holdt hende ud i længere tid, for hun kunne jo heller ikke selv holde sig fra fristelser når de sådan sad og gjorde sig til overfor hende eller når chancen bare opstod, det var jo frygteligt men det var jo nok derfor hun nærmest havde indset at hun var dømt til at være alene. Hun kom til at le af det han sagde, men det var nu også grunden til at hun ikke lod mange sekunder gå før hun tømte hendes glas helt, blot for at tage bund slatten i flasken og hælde den op så hun kunne få det helt væk, der var jo ikke meget tilbage og rødvin havde normalt ikke den store effekt på hende ikke før efter en del flasker så nu var den væk. "Nu er den væk.. Hvad foreslår du så? Gerne noget stærkere, jeg kan jo stadig tænke" sagde hun med et lidt drillende smil for hun var jo også ude på at slå hjernen lidt fra, men hun skulle nu gerne kunne tænke en smule så hun ikke gjorde noget dumt, som det nok hurtigt kunne ende med hvis hun ikke passede på. Hun lod blikket glide hen på den flasker der var på bordet for der var da et interessant udvalg, en masse af det smagte jo godt og kunne hurtigt hjælpe en til at slå fornuft og følelser fra. Blikket gled ud på de dansende som virkede til at more sig hvilket hun jo også gjorde for lige nu kunne hun slappe lidt mere af i stedet for at være så fin på den.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Dec 16, 2014 21:05:00 GMT 1
Carmilla så på ham som de danse, og lod ham svinge og flytte med hende som han ville i dansen. Hun smile bare som han rose hende for hendes danse evner. Hun så på ham og smile frækt til ham, ”mh vil indrømme jeg glæder mig helt til og smag dem” hun så på ham som de danse tæt, hun kunne tydelig høre blodet i hans åre suse og hjerte der slog og hun nød lyden for hendes øre, hun så roligt på ham som han spurte om hun hade noget bestemt i tankerne ”hmm de kunne hjælpe mig med og pisse min fætter af.. det ham der står for denne lille fest.. og han bryder sig ikke om jeg.. leger med drenge” hun smile forføren og drillenden, ”de behøve ikke gør meget.. han er allered sur bare jeg danser med dem.. de skal som endt bare rør lidt hist og her vis de forstår.. bare rolig jeg skal nok klar hans lille vreds udbrud” hun smile blot køligt og tydelig drilsk for hun ville rigtig pisse dereck mere af og kunne hun få dorian med på den ide så skulle det nok blive sjovt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:09:13 GMT 1
Egentlig havde de vel været det perfekte kongelige par, begge ikke interesseret i at skulle holde sig på den helt rene sti. At nyde godt på hjemme og ude, tanken slog ham som ganske morsom. De havde vel egentlig været et ganske kønt par. Selvom at han også ville have plads til romantikken og han havde jo oprigtigt forelsket sig for første gang i mange år i Regina. Hun havde virkelig tyvstjålet hans hjerte og han vidst også hendes, bare for så at træde på hende, som havde hun ikke været nok igennem. Han burde faktisk straffes. Måske skulle han fortælle Drazilla om nymfen, så kunne hun få lov til at straffe ham? Nej, druk for nu måtte være vejen frem og hvis han blev helt ulykkelig og virkelig blev ved med at have så ondt af sig selv, ville et par tæsk dertil nok være godt for ham. Vinen blev drukket ud, han grinte lidt, og så på den tomme flaske som han nikkede anerkendende imod. Det var smukt! "Hvad med den her?" Spurgte han, som han rakte ud efter en flaske som så rigtig god ud, egentlig huskede han ikke engang navnet på hvad den muligvis kunne indeholde, men det så godt ud. Roligt skænkede han op til dem begge. Det var nok en god en til lige at få en lille sjat af i ny og næ, men nu var det jo druk, så hvorfor nøjes med en sjat når glasset kunne fyldes? Det var en smuk favfarvet væske, cognac muligvis, men det vidste de vel ikke før de smagte på sagerne. Han løftede smilende glasset og lod væsken indtage hans smagsløg som i den grad bekræftede det var halvstærke sager. Perfekt. "Den skal nok få bugt med nogen af tankerne, men vel ikke alle min kære, dit ry for fuldskab er skræmmehistorierne folk fortæller deres børn." Grinte han drillende, dog på ingen måde som at lægge dæmper på hende, for han var faktisk ligeglad, for hans skyld kunne hun drikke hjernen ud, bare det var sammen med ham og det kunne få ham på andre tanker. Hvilket hun i forvejen klarede rimelig godt bare ved at sidde der og være rimelig fræk at se på, forførende og så villig til at drikke med ham. Helt fantastisk!
|
|