|
tænker
Aug 14, 2010 13:19:17 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 14, 2010 13:19:17 GMT 1
Zill smilede ved hendes kys på kinden og så roligt på Mira, noget hun ikke lige havde gjort siden de begyndte at gå "Bare sørg for ikke at klokke i det igen" sagde hun roligt for hun havde jo ikke ligefrem lyst til at sætte den op igen men det blev hun nødt til hvis hun klokkede det igen for en eller anden måde skulle hun jo straffes på.
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 21:31:27 GMT 1
Post by Mira on Aug 15, 2010 21:31:27 GMT 1
Mira smilede og sagde "skal jeg nok udngå som gjaldt det mit liv" hun vidste at Zill ikke ønskede hende død men straffen hun ville få ville nok også være meget værre. nu skulle hun så bare finde 3 mænd at ligge med af deres egen fri vilje og så mærke dem hvilket for Mira ville blive en sand plage
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 21:39:19 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 15, 2010 21:39:19 GMT 1
Zill smilede som hun slap Miras hånd og tog fat i hendes hage i stedet og lænede hovedet helt ind til hendes men så deres læber var nogle få cm fra hinanden. "Det er lige meget om det er frivilligt eller ej, så længe du ikke røre mine 3 mænd" sagde hun roligt selvom hun nu kun havde været sammen med de 2 af dem så måtte hendes personlige healer heller ikke røres eftersom han forsynede hende med eliksire og udførte hendes ordre.
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 21:49:14 GMT 1
Post by Mira on Aug 15, 2010 21:49:14 GMT 1
Mira trak vejret tungt og sagde "s-skal jeg nok" hun kendte godt nogen af dem men spurgte for en sikkerheds skyld "hvem er den tredje?" hun kendte jo smeden og healeren men den tredje var hun ikke sikker på lige nu
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 21:53:44 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 15, 2010 21:53:44 GMT 1
"Healeren Ash, Smeden Geralt og Vampyren Damian" svarede hun roligt men så var Mira sikker på hvem hun snakkede om, for de personer måtte ikke røres specielt ikke eftersom hun holdt af både Damian og Geralt og havde ejerretsfornemmelser overfor dem begge 2.
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 21:58:37 GMT 1
Post by Mira on Aug 15, 2010 21:58:37 GMT 1
Mira smilede og sagde "okay, skal jeg nok undgå" for hun ville ikke mærke nogen af de tre, og desuden havde hun allerede en gang ligget med Geralt efter Zill's påfund med at slæbe halbien ind på hendes værelse. derfra huskede hun tydeligt at hun ikke måtte mærke ham som hun skulle når hun var i seng med en mand. mon hun skulle forsøge sig som midlertidig luder, ville uden tvivl få folk til at komme til hende for at få stillet deres lyster så snart de forstod at hun ikke gjorde dem noget om end det ville ændre sig så snart hendes straf var ovre
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 22:05:40 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 15, 2010 22:05:40 GMT 1
Zill smilede roligt til hende og lod hendes læber kort strejfe miras for at give hende noget mere håb om at hun igen en gang ville få hende "Ligger du med en af dem, vil din straf være forvisning efter 3 år i fangekælderen hos Dragan" hviskede hun roligt men bestemt men så vidste Mira også hvad fremtiden bestod af hvis hun virkelig klokkede i den igen og lå med en af de 3 mænd.
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 22:27:05 GMT 1
Post by Mira on Aug 15, 2010 22:27:05 GMT 1
Mira gengældte kysset selvom det kun varede meget kort og sagde så "skal jeg nok huske" det ville være den værste straf for hende at blive landsforvist uden håb for at se Zill igen. hvis det skete ville hun nok vælge at tage sit eget liv ved første givne lejlighed
|
|
|
tænker
Aug 15, 2010 22:34:55 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 15, 2010 22:34:55 GMT 1
"Godt" sagde hun kort og klappede Mira blidt på kinden for nu var der jo ikke andet at sige til det, Mira havde set hende fra sin gode side i starten indtil hun havde klokket i det så nu gik hun den onde og kolde selvfølgelig ikke lige de dage hvor zill var i godt humør ligesom i dag for så kunne hun være som den blideste og kærligste person hvis man gjorde som der blev sagt.
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:13:09 GMT 1
Post by Mira on Aug 26, 2010 18:13:09 GMT 1
Mira så på Zill og tænkte på at det hele var startet bare fordi hun stadig havde haft nok hjerte til at tøve ved end af hendes ordre og nu var det hele blevet bedre for nu skulle hun jo bare finde tre villige mænd og sagde så nervøst "d-det bliver ikke nemt på grund af mit ry... men jeg vil gøre alt for at du vil have mig igen" men sandt var det dog
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:19:01 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 26, 2010 18:19:01 GMT 1
"Du må bare vise du er villig, det plejer at virke" sagde hun roligt med et skævt smil "Hvis det med øjnene og små bevægelser". Hun kyssede Mira på kinden for at give hende noget mere håb selvom de begge vidste at i sidste ende så blev Zill nødt til at vælge en mand som sin konge, dog kunne det jo ske hun kunne få lokket sig til at få Mira ind i mellem.
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:24:01 GMT 1
Post by Mira on Aug 26, 2010 18:24:01 GMT 1
Mira rødmede faktisk ved de ord og sagde "for dig vil jeg gøre det min dronning" og kyssede hende blidt på kinden inden hun svagt hviskede "savner din varme om natten" i en trist stemme for det var ikke løgn lige siden hun havde dummet sig hade hun savnet Zill's opmærksomhed noget så grusomt og siden hun indrømemde at hendes lyster havde taget overhånd havde det bare været endnu være og det var stadig slemt eftersom mænd ikke gjorde det store for hende jo hvorimod Zill efterhånden burde kunne få Mira helt op og ringe bare med det rigtige blik eller et svaj fra hoften. Mira hungrede virkelig efter sin dronning på trods af hun vidste at hun aldri ville få Zill helt for sig selv
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:41:30 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 26, 2010 18:41:30 GMT 1
Zill smilede lidt ved Miras indrømmelse men hun kunne ikke gøre så meget ved det, eller jo det kunne hun godt men hun ville egentlig ikke rigtigt før Mira havde fuldført sin straf. Hun lagde en blid hånd mod Miras kind og strøg den med tommelfingeren "Jeg mangler også dig ind i mellem men nu er det på tide jeg står ved min straf som jeg har givet dig" sagde hun roligt med et skævt smil for Mira måtte da forstå at Zill ikke kunne blive ved med at overtræde hendes egen straf.
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:44:15 GMT 1
Post by Mira on Aug 26, 2010 18:44:15 GMT 1
Mira smilede trist som hun nussede sin kind mod Zill's hånd som et kæledyr og hun havde egentlig ikke set Genna så hun spurgte "hvordan har min kære Genna det? er Kaos sød ved hende?" sidst hun havde set dem havde de jo haft det fint sammen men hun havde været væk længe nu jo så hun frygtede hendes ven gennem livet havde glemt hende nu
|
|
|
tænker
Aug 26, 2010 18:50:52 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Aug 26, 2010 18:50:52 GMT 1
"Hvorfor går vi ikke op og ser?" spurgte Zill roligt og fjernede hånden fra Miras kind for at tage hendes hånd i stedet og begynde at gå imod slottet så Mira kunne hilse på Genne, for det havde Zill jo ikke ligefrem forbudt hende det eneste der var forbudt var at havne i seng med zill.
|
|