|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 7, 2015 19:03:07 GMT 1
Ja folkens så skal vi til det igen Der skal laves en liste over de brugere som er aktive og derfor skal de profiler som ikke bliver brugt over i inaktive profiler.. Bare tag det roligt i har lang tid til det. Denne "undersøgelse" afsluttes 31. juli, men derfor må i gerne skrive så tidligt så muligt og hvis i får nogle nye karaktere så skal de også gerne på Det i skal skrive er følgende Fulde navn og Land, for at gøre det nemmere for mig at finde frem til profilerne. Nirelia Dorian Gray Kaldy Mali Da Kymin
Grænsen: Mark Ash Paolini Ash Demonheart Inja Hunter Maka De Silver Dena Medlock Maxwell O' Connor Rihanna Zoega Montez Eru Ubasa Gizon Kaitseb Zema Alenjando Ali Haruhi Katmi Dastan Sharaman Ethan Mirriko Dalton White Roshan Satinka
Darklia: Fahim Zacharisa Neimi Silvertung Leonora DarkRose S. Potor Callisto Sepra Fireocean Drazilla Dragoens Sol Angelika af Isfolket Aaliayh Queen Odette Soul Selia Jheduar Carmilla Mortella Redd Draknie Dragoens Maria Roselia Kabos Hajime Marol Jace Frederic Dragonscale James Malcon Turo Honda Raimond Mirriko Colton Balthazhar Lupidus Frost
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 8, 2015 17:48:39 GMT 1
Jeg sletter folks indlæg med brugernes efterhånden som de er blev ført ind i det øverste skema Indtil videre kan man dog tydelig ser der ikke er særlig mange i Nirelia xD
|
|
|
Post by spurv on Apr 14, 2015 10:00:28 GMT 1
liv somnia bor i græsnselandet
|
|
|
Post by Lily Demonheart on Apr 14, 2015 12:59:22 GMT 1
Nå må vist hellere lige få lagt mine oppe på denne liste trods jeg ikke lige har tid pt til at være herinde
Grænsen Mimi Demonheart Ashley Matthew Luini De Silver Lily Demonheart Emma Matthew Mette Craft Jennifer Paolini Adanessa Oisterlia
Nirelia Julie Dearheart
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 9, 2015 14:47:34 GMT 1
Nirelia: -Dea Diosa -Okume Shaffell -Sam Cladure
Grænsen: -Nathan Nightdown
Darklia: -Io Burnadet -Selena Katrina Cassdel -Dereck Corshee -Shade Soul
|
|
|
Post by haze on May 10, 2015 12:22:19 GMT 1
Nireli Haze- tom-
|
|
|
Post by Lucille Frost on May 19, 2015 15:47:03 GMT 1
Darklia: Lucille Frost
|
|
|
Post by Leonora Lilaceae Silvertung on May 31, 2015 18:48:35 GMT 1
ihh altså så skal jeg jo huske XD Darklia:"vlad" Sanguinis Potor Augustus L.S. Blodfire Leonardo G.V.L.R Leonora Lilaceae Silvertung må jo indrømme at jeg ikke bruger de andre og nok heller ikke kommer til det så dem kan du bare slette søde -Echo Concordia Moonflower (du kan jo bare rykke hendes admin ting ting til en af de andre ) Alice Kaya LR Silverheart N Emilie Autumn og som altid søde - SORRY jeg er så indaktiv for tiden, der er bare så meget at rode med i det personlige og det fysiske lige for tiden - men ændre ikke på hvor meget jeg elsker siden og dig (ooh det lød forkert XD du ved hvad jeg mener XD )
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Jul 6, 2016 17:24:51 GMT 1
|
|