Post by haze on Jan 28, 2015 22:27:17 GMT 1
Dagen som ender og starter som livet tid
Jack var ude og træne for en gangs skyld han stod på Træningens stede som han hadet foget lavet der var nogle, træ stupper som var blevet hugget midt over, jack stod lidt med et svær i den ene ende og hugget til mod træ stuppen sværdet gik ind i det dødelige huk?. og et stik mens han løb rulle rundt på banen og kaste sine. gift knive mod den den ramte parcises det var svært haze sukket for pudset mens øren faldt til jorderen gjorder han det samme det var lidt varmt i Værget haze nød det dog radt meget den kølige brise der ramte hans ansigtet haze lukket stilel sine øjne og kikket rundt mens han tænke på børnehjemmet som, nu var logget på grund af forstanderren ikke var haze selv hadet foget mange slag også taget i mod mange slag det var kun godt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
haze lå stille og kikket op han husket ,det tydeligt ” du skal ikke være en kæphøj over mig du et dyr og ikke andet ” haze tog sig lidt på hovedet han husket tydeligt hvordan han hadet blødt efter det slag det vat svært at fatte at der var gået så, langtid og stade kunne han huske tingen som de sagde helle tiden haze kikket hen, mod nogle busket han rejste sig op for at finde en søg hvor han lige kunne vaske sig lidt i han fandt ,den da også og nøj, hvor var .det skønt at komme ned i det med hovedet selv om det var helt halt koldt * det var lige det jeg hadet brug for * stille tørre han sig i hoved og tog kappen på igen mens blikket gled rundt han. kendte vært et hjørne af skoven
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
rolige snøfte han kort og kikket rundt det helle var som et hjem for ham måske skulle han kikke tilbage mod det børnehjemmet som nu lå ødet og forladt og linde mære et hjem søgt hus rolige tænke han ” * nej jeg vender ikke tilbage der til * haze rejste sig stille og rolige og kikket rundt mod træne det var tydelige haze brugte vær en sans
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
haze lå stille og kikket op han husket ,det tydeligt ” du skal ikke være en kæphøj over mig du et dyr og ikke andet ” haze tog sig lidt på hovedet han husket tydeligt hvordan han hadet blødt efter det slag det vat svært at fatte at der var gået så, langtid og stade kunne han huske tingen som de sagde helle tiden haze kikket hen, mod nogle busket han rejste sig op for at finde en søg hvor han lige kunne vaske sig lidt i han fandt ,den da også og nøj, hvor var .det skønt at komme ned i det med hovedet selv om det var helt halt koldt * det var lige det jeg hadet brug for * stille tørre han sig i hoved og tog kappen på igen mens blikket gled rundt han. kendte vært et hjørne af skoven
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
rolige snøfte han kort og kikket rundt det helle var som et hjem for ham måske skulle han kikke tilbage mod det børnehjemmet som nu lå ødet og forladt og linde mære et hjem søgt hus rolige tænke han ” * nej jeg vender ikke tilbage der til * haze rejste sig stille og rolige og kikket rundt mod træne det var tydelige haze brugte vær en sans