|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 14, 2015 22:46:19 GMT 1
Hey Folkens.. Jeg er kommet på en ide som jeg mener kunne være lidt sjov.. Plottet kan udvikles til at blive større men lige nu er det for 2 som ønsker at styrer hver deres umage par fætre. Den ene og yngste fætter er Thor.. En smuk lyshåret mand som er åben og lidt af en slagsbror, der elsker druk, kvinder og kamp og som ikke går meget op i den smedje han har arvet efter hans far.. Overfor kvinder er han charmende på sin egen måde da han kan tale nedsættende til dem uden nogle helt tænker over det, fordi han formulere sig lidt anderledes end at være åbenlys. Thor er født Draconian og virker som en mand der er blevet velsignet af guderne, fordi han har alle fordele som mange ville ønske sig. Linket til Thors profil Den anden ældste fætter er Drogo.. En mørkhåret primitiv mand som er en slags bror ligesom hans fætter, men til forskel fra ham så er han mere en enspænder som er mere dyster i det end Thor og har ingen forstand på kvinder, fordi han mener de er til for at tjene ham og det ligger han ikke skjul på. Han begiver sig ikke ligefrem hen til druk og kvinder som hans fætter for han interessere sig mere for hans arbejde. Drogo er født dræber og virker så som den mand der er blevet forbandet af guderne, fordi alle ting ikke har været lige så let for denne mand. Linket til Drogos profil De 2 brødre er ikke altid enige i alt ting men de holder nu af hinanden på deres egen måde. Skriv hvis i har lyst til at have disse 2 slagsbrødre, jeg ser helst at det er 2 forskellige som har hver deres idet de gerne skulle spilles ud imod hinanden ind i mellem og være i intern konkurrence om forskellige ting
|
|